Dwarfy na Bazyla

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
eddie
Chuck Norris
Posty: 406
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Dwarfy na Bazyla

Post autor: eddie »

Unnamed2575 Pts - Dwarfs Army

1 Runelord @365.0 Pts
Anvil of Doom; General; Gromril Armour
Spelleater Rune
1 Anvil of Doom @ [175.0] Pts

1 Thane @ 15.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
Master Rune of Challenge

1 Runesmith @ 102.0 Pts
Gromril Armour; Shield
Rune of Stone
Rune of Spellbreaking


20 Quarrellers @ 235.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician

25 Longbeards @ 340.0 Pts
Great Weapon;; Standard; Musician

25 Rangers @ 390.0 Pts
Great Weapon; Rangers; ; Standard; Musician
Rune of Battle

25 Warriors @ 265.0 Pts
Great Weapon; Standard; Musician


1 Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Engineering Runes [75.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)

1 Grudge Thrower @ 135.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating

1 Cannon @ 125.0 Pts
Rune of Forging

1 Organ Gun @ 120.0 Pts


Models in Army: 116
Total Army Cost: 2397

Ograniczenia 5 maszyn trochę psuję mi koncepcje dwarfów ( nie mowie tu o 14 maszynach tylko o 6)
Rozpiska prosta jak budowa cepa. Zastanawia się tylko czy nie zamienić rangerów na ironów jednak 3+ sava robi swoje ale chyba nie.

Proszę o konstruktywną krytykę

Awatar użytkownika
Shaga
Chuck Norris
Posty: 449
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Shaga »

Anty magia mocna. Ja grając krasnoludami w sumie nigdy nie mam problemów z antymagią i wydaje mi isę, że aż za dużo punktów poszło na to.
Jak spisują się Tobie rangerzy? U mnie są tylko do tego, żeby chronić kowadło, a na to to wydaje mi isę, ze to aż za duży oddział.
Za zaoszczędzone punkty wstawiłbym jeszcze thundererów. Oni zawsze się spłacają.
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173

Cibi
Mudżahedin
Posty: 258

Post autor: Cibi »

+1 kostka za Spelleatera, +1 za spellbreakera, zostają 2, a generujesz 4 o ile dobrze liczę - 2 kostki będą przepadały co turę. Trochę kiepsko, zrezygnowałbym z runesmitha.
Ostatnio zmieniony 7 gru 2010, o 22:00 przez Cibi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

twój potencjał antymagiczny mocno się marnuje, mając niszczarkę i DS dodajesz co rundę tylko +2 zamiast +4 kostki do DD. Już lepiej dać DS na Runelordzie; marnuje się wtedy tylko jedna kostka zamiast dwóch a za punkty za runesmitha można już coś ciekawego dokupić :)
Albo olać zupełnie DS'a i zostawić tylko kowala z niszczarką, wtedy potencjał jest maksymalnie wykorzystany (tak mam w swojej wersji rozpy na Euro)

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Kilku rzeczy nie rozumiem:
-dlaczego w klopach nie ma inżynierów?
-skoro DS może nieść kowadło, to po co runesmith skoro i tak nie generuje kostki?
-po co longbeardzi jak możesz mieć hammerersów? Są punkt tańsi, zamiast immune to panic stubborn?
-masz 3 wolne punkty, może tarcza na kowadło? Dołożysz rune of stone z runesmitha i masz save'a lepszego?
-kusznicy nie sprawdzają Ci się lepiej w mniejszych oddziałach za to z dwurakami? Bo tymi to bez dwuraczków chyba za dużo nie walczysz?
-Jak Ci się sprawdza taki duży kloc scoutów? Udaje się go wystawić w korzystnym miejscu?

eddie
Chuck Norris
Posty: 406
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: eddie »

Unnamed2400 Pts - Dwarfs Army

1 Runelord @ 365.0 Pts
Anvil of Doom; General; Gromril Armour
Spelleater Rune
1 Anvil of Doom @ [175.0] Pts

1 Thane @ 165.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
Master Rune of Challenge

20 Quarrellers @ 275.0 Pts
Great Weapon; Crossbow; Light Armour; Standard; Musician

25 Longbeards @ 365.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Rune of Battle

25 Rangers @ 415.0 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Standard; Musician
Master Rune of Grugni

25 Warriors @ 265.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

1 Grudge Thrower @ 170.0 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)


1 Grudge Thrower @ 135.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating

1 Cannon @ 125.0 Pts
Rune of Forging

1 Organ Gun @ 120.0 Pts


Models in Army: 116

Dzięki za sugestie dotyczące magii.
Młotkarzy nie wezmę bo modeli nie mam a kupić i dać komuś do malowania nie zdążę
Dodałem inżyniera na klopie z siła5, wywaliłem runisława , dałem GW na kuszach oraz 5+ warda na strzelanie na rangerach , co czyni ich bardziej odpornymi na strzelanie
Rangerzy imo jedna z lepszych jednostek u dwarfów. Z popchnięciem mogą się wbić w jakiś klocek od boku i go zatrzymać albo przejechać się po parku maszynowym to bardzo uniwersalna jednostka.Mniejszy klocek nie ma sensu bo zaraz poginą od strzelanie albo magii.
Czy da się ich gdzieś wystawić w sensownym miejscu, tak da się teraz kiedy musisz być 12 to bardzo ułatwia.
Thndów bym wrzucił, bardzo lubię tą jednotę ale po pierwsze jest droga 14 pkt za model to imo za dużo jak na jego możliwości, po drugie nie mogą wziąć Gw co psuję ich w combacie. Te wady nie przysłaniają faktu że wziął by, taką 10 z tarczami.
Tylko się zastanawiam czy nie rozbić kuszników na 2 oddziały, bo to dodatkowe wystawienie no i pomaga ogarnąć flankę
Ostatnio zmieniony 8 gru 2010, o 09:59 przez eddie, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

MRoGrungni na rangerach wydaje mi się średnim pomysłem - bardziej przydałaby się gdzieś między innymi jednostkami, gdzie zapewnia ochronę nie tylko sobie ale i innym w 6 calach (przynajmniej sam tak jej używam). A rangerzy i tak są drodzy bez tych dodatkowych 50 punktów. ;)
Sprawdza ci się spelleater? Jakoś mi żal wywalić 50 punktów na coś, co w połowie przypadków okazuje się zwykłym scrollem..

eddie
Chuck Norris
Posty: 406
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: eddie »

Generalnie jeszcze (jakieś 10 bitew) niszczarka nic nie zniszczyła ale uparcie wieżę w jej skuteczność bo szklanka jest do połowy pełna. 50% to jest dość sporo więc nadal pozostanie w rozpiskach.
Też się zastanawiałem nad zamianą bannerów na longach ale zostanie jak jest zobaczymy jak pójdą testy. Widywałem sytuacja że dzięki temu sztandarowi longowie czyścili lekkie strzelanie albo jakieś maszyny przy tym nie wiele tracąc

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Spelleater w połowie bitew jest scrollem, ale jak w drugiej połowie wyjmie popychaczkę na lordzie VC lub któryś z rulebookowych czarów robiących autokilla kowadło jest syto. Nie wiem czy jest wart dwóch scrolli, aczkolwiek drugi scroll zabierałby już kostkę a to nas nie do końca interesuje. Coś zepsułeś z ceną kowadła.
Kuszę moim zdaniem osobno, nadal możesz je trzymać koło siebie i w razie co do walki wpuścić obydwa oddziały, a czasem szarżujesz nimi coś lżejszego to szkoda wpaść 20. Z kolei taka 20 napoczęte hordy może skrzywdzić.

Awatar użytkownika
cahir
Falubaz
Posty: 1025
Lokalizacja: Londyn

Post autor: cahir »

Daj na Lordzie MR of Balance. Będziesz miał podobną sytuację do mojej z HE:
- No to ja mam 6 kostek PD
- A ja 9 DD 8)
Za każdym razem musiałem tłumaczyć dlaczego ;D
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."

eddie
Chuck Norris
Posty: 406
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: eddie »

[-X To są dwarfy bazylowe
"Maksymalnie 2 dodatkowe kości mocy/rozpraszania, nie licząc Winds of Magic i Channeling.
Można wygenerować więcej niż 2 kości, ale wszystkie poza limitem są tracone."

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Ale kraśki mają 4 zamiast dwóch :mrgreen:

eddie
Chuck Norris
Posty: 406
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: eddie »

tak ale i tak mam maksa 1+2+1 kowadło+runiarz+srocll

Awatar użytkownika
cahir
Falubaz
Posty: 1025
Lokalizacja: Londyn

Post autor: cahir »

Eeee, czemu obcinają krasiom antymagię?? To jest nie fair w stosunku do innych ras, które potrafią czarować.
Imo to jest tak jakby zabrać HE to ich całe podwojenie/potrojenie slotów special/rare. Powinni od razu obciąć krasnoludzkie +2 do dispella, bo też jest przegięte w kosmos. Żenua jak dla mnie, podczas fazy magii może Ci się trafić tak, że będziesz stał i się patrzył co Ci wraży mag castuje....
Przykładowy dublet 2x6 - dla niego po dorobieniu (co na pewno będzie miało miejsce) jest kości 14, u Ciebie 8. I rób co chcesz.
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Wszyscy mają pociętą magię i antymagię. Dwarfy i tak mają dużo lepszą antymagię niż reszta armii. IMO nie ma co narzekać, mamy lepiej niż inni (jeśli chodzi o potencjał antymagiczny ofc.) a do tego dochodzą cięcia kości magii w innch armiach i Look outy na najbardziej bolące czary.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

I dalej kowadło schodzące pierwszą pitką.

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Wczoraj testowaliśmy tą rozpe w klubie, dałem pare rad Kacprowi , coś sensownego sie z tego wykluje ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

eddie
Chuck Norris
Posty: 406
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: eddie »

Mam nadzieje że tak, ale nadal jest problem z wystawieniem rangerów w sensownym miejscu. Po testuje jeszcze i zobaczę, jak się nie będą sprawdzać to wejdą za nich młotkarze.

ODPOWIEDZ