Lizardmańskie Zimno - Euro

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Lizardmańskie Zimno - Euro

Post autor: Crusader »

Postanowiłem zrobić szybką rozpę lizaków i wyszło mi coś takiego. Niestety nie mieści się carnosaur z drugim Oldbloodem, nie zmieściłem też ważnych stedziów i salek, ale postanowiłem, że będzie na Zimniastych. Opiera się rozpa oczywiście na herosach i stubbornie, który przy odpowiednim ustawieniu herosów mogę mieć właściwie na całej armii. Herosi są dosyć twardzi i ciekaw jestem jak będzie im szło zabijanie wrogich klocków. Cohorty skinków nieźle nadążają za kawą i mają zabrać steadfasta przeciwnikowi w odpowiednim momencie. What you think? Jakie armie według Was są naprawdę dobre przeciwko temu bo to mnie najbardziej w sumie interesuje. Na mojego kochanego monster trucka przyjdzie czas wkrótce :)

1 Saurus Oldblood @ 277.0 Pts 1+ save z rerollem, 4+ ward, przeciwnik przerzuca wardy
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Oldblood @ 297.0 Pts 1+ save, wszystkie cavalry unity w 12 calach są stubborn
Great Weapon; Light Armour
Horn of Kygor [100.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 191.0 Pts 1+ save , 2+ward na pierwsza rane, poison i magic ataki, 2+ ward na flame
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Amulet of Itzl [30.0]
Venom of Firefly Frog [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 163.0 Pts 1+ save, MR2, płonące ataki
Light Armour; Shield
Burning Blade of Chotec [20.0]
Obsidian Amulet [30.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 146.0 Pts 1+ save, enemy hero test Ld albo nie atakuje i autotrafiany
Great Weapon; Light Armour
Helm of Discord [30.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]

29 Skinks @ 172.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician
1 Skink Brave @ [8.0] Pts
27 Skinks @ 162.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician
1 Skink Brave @ [8.0] Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

11 Cold One Cavalry @ 440.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
Huanchi's Blessed Totem [25.0]
11 Cold One @ [0.0] Pts

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

moze jednak lepiej maluj tych space wolfs ;)
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4287
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

Masz tylko jeden oddział cold onów - zatem moze bardziej opłacałoby się wrzucić crown of command na tego oldblooda ? Rozumiem gdyby oddziałów kawy bylo kilka ale przy jednym? Rozumiem, ze mozesz dzięki hornowi stać z boku tym typkiem, ale jednak ten crown bardziej do mnie przemawia ;) A za 70 pkt moze go ładnie dopakować, żeby miał jeszcze inne funkcje niż stubborn.

pzdr!

p.s. chyba, ze terki z racji, ze są 'flying cavalry' tez mają stubborna od horna to moze zamist jednych blowpipów podbić do 4ek do ew trzymania czegos ;>?
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

chlopaki na coldach maja trzymac ;)

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Z pewnością rozpa inna niż standard, nie wiem czy takie saurusy nie boją sie testów I za bardzo.
Poza tym o ile dobrze pamiętam można mieć tylko 3 takie same cory(?)
Czy taka antymagia nie jest za słaba? Ponoć ta edycja jest edycją klocków piechoty i przegiętej magii…
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

IMO przerost herosów nad unitami. Masz tylko jeden oddział do trzymania tych herosów a to za mało. IMO lepszą funkcję stubborniarzy pełniły by stedzie.

Co jest dobre na to:
- wszystko co zdejmuje save, bolce, cannony
- gwardie z KB
- mocna magia, zwłaszcza death
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

metal ich smaży...
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Przecież tu jest jeden oddział do walki. Nawet, jak nie uda się nic uczknąć magią czy strzelaniem, a w walce wręcz nic nie będzie się wstanie czuć na siłach, by rozwalić ten klocek kawalerii z herosami (a odnośnie posta u góry, akurat gwardia z KB nie przeżyje walki z tym- zakładając, że kawa ustawi się bardzo szeroko), wystarczy podrzucać śmieci, a wyczyścić resztę. W najgorszym wypadku widzę tu remis.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Crus magia i strzelanie Cie zje.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Wszystko go zje, to rozpa chyba tylko dla fanu :P

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Illegal.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Obrazek

:mrgreen:

A tak poważnie pomysł ze stubbornem BARDZO fajny, ale na pierwszy rzut oka za dużo punktów w herosach, a za mało punktów w Salkach. 3 stubborn oddziały IMO wystarczą, 5 herosów+kawa to już przydużo.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Jeden skirmish wywalam zeby legal był i dodaje cośtam :)
Założeniem tej rozpy w grze przeciwko armią bez cannonów/klop herosi mogą latać samopas i każdy jest oddzielnym oddziałem stubborn (przeciwko bolcom hard cover powinien wystarczyć).
Zdaje sobie sprawe że magia może mnie zjeść, ale teraz przeciwnik nie będzie podemnie dobierał sobie metala zawsze, który chyba jest najlepszy. A jak trafie na metal trudno, napieram kązdym herosem osobno na pełnej k... ,ewentualnie chowam goscia z hornem gdzieś. (można targetować z czarów i strzelania herosa na Coldzie, który jest w skinakach? wiem że LoS nie ma). Jak już ugrzęznę w jakichś combatach to czarować do mnie nie będzie można. Jednego scrolla mam a dalej trudno, ale nie sądzę żebym tracił wiecej niz jednego herosa na turę dzieki magii przecwinika.

Myślałem, że rozpa jest słaba, ale coraz bardziej się przekonuję :D

Chciałem wystawić rozpę bez Salek :) są przegięte

pozdro

Cibi
Mudżahedin
Posty: 258

Post autor: Cibi »

Crusader pisze:(można targetować z czarów i strzelania herosa na Coldzie, który jest w skinakach?
Nie można go targetować normalnym strzelaniem.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Cibi pisze:
Crusader pisze:(można targetować z czarów i strzelania herosa na Coldzie, który jest w skinakach?
Nie można go targetować normalnym strzelaniem.
Problem metala właśnie się rozwiązał :) za jeden skirmish wchodzi cohorta

pozdro

Kozioł
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Kozioł »

Crusader pisze:
Cibi pisze:
Crusader pisze:(można targetować z czarów i strzelania herosa na Coldzie, który jest w skinakach?
Nie można go targetować normalnym strzelaniem.
Problem metala właśnie się rozwiązał :) za jeden skirmish wchodzi cohorta

pozdro
No nie wiem, wprawdzie na raz Cie nie ściągnie ale po 1W Ci będzie zabierał na turę. W tej edycji nie możesz się schować w oddziale innego rozmiaru całkowicie, każdy normalny shooting może pierwsze trafienie włożyć w twojego herosa zaś dopiero potem musi rozdać po 1 trafieniu w każdy inny model w oddziale żeby ponownie dać trafienie na herosa, to znaczy że bolce będą Cie normalnie z oddziału skinków wyciągały

Cibi
Mudżahedin
Posty: 258

Post autor: Cibi »

Przejrzałem rulebooka, sprawa wygląda tak:

Jeśli character jest innego typu niż oddział (czyli np saurus na coldzie w skinkach) to 'controlling player', czyli jak rozumiem, właściciel tychże skinków/saurusa, musi rodzielić hity pomiędzy modele - przy czym musi każdemu przydzielić po jednym hicie, żeby móc przydzielić któremuś drugi and so on. Czyli dopóki dostaną mniej hitów, niż jest modeli w oddziale, to saurus zostanie nie ruszony. Czyli poniekąd rozwiązuje to sprawę i bolców, i metalu.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Dokładnie. Kozioł został chyba przez kogoś zwałowany albo źle zrozumiał.

Kozioł
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Kozioł »

W takim razie, sorry.
Zostałem podstępnie zwałowany no ale trudno, na przyszłość się nie dam :D dzięki

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Obrazek

ODPOWIEDZ