O&G 1500pts

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

O&G 1500pts

Post autor: Piotr3K »

BO Big Boss
-boar, h.armour, martog's best basha, enchanted shield,
Goblin Shaman
-2lv, nibbla's itty ting, dispel scroll
Nocny Goblin Shaman
-2lv, staff of budumm, mushroom
23x Orc Boyz
-fcg, shields
25x Orc Boyz
-fcg, shields
25x N. Goblins
-muzyk, sztandar, 2x fanatyk
5x Spider Riders
-muzyk
5x Wolf Riders
-muzyk, spears
12x Black Orcs
-fcg, shields
2x Spear Chukka
10x Squig Hoppers
Troll

Co o tym myślicie?
Tylko jest taki problem że nie wiem gdzie schować dwóch goblińskich magów..
Bo myślę, że dwóch do jednego oddziału nocników to zły pomysł.

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Ja bym wymienił oddział Blacków na co innego, ale ja pop prost6u nie mam do nich jakiegoś przekonania. Wolalbym zamiats tego 6 savage Big'unow na dzikach z muzykiem.
A drugiego szamana możesz do jednych orków schowac ;]
I dorzuc jeszcze BOBBowi colara. 5 pktow to nie majatek

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Aha..
Narazie chyba zostawie tych Black Orców.
A jak ten szaman goblinów wejdzie do oddziału orków to on będzie stał w pierwszym szeregu obok zwykłego szereegu, czy zamiast jednego orka i będzie się liczyło jako szereg czy jak?

Pozatym jest wszystko ok?

ptasznik
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 147
Lokalizacja: 3Miasto

Post autor: ptasznik »

pozmieniaj itemy na tych magach sa raczej dziwne. lepiej piszczalki by pasowaly do tej armii( wiem czesto sa kiepskie, ale bez giganta to z bretka tymi klockami nie powalczysz ). pierscionek daj generalowi i kolejny mag moze miec 2 ds. Colar niby i tak wejdzie ale na mniej niz 2k to raczej nie przydaje sie. magow oczywiscie trzymac w black orkach to jedyne sensowne miejsce. no i tym czarnuchom oplaca sie dac +d6 do szarzy. i wtedy nawet fajnie to bedzie wygladac co oczywiscie nie zmienia faktu ze granie na klockach to raczej kiepski pomys :wink:
p.s. a jeszcze jedna: wilki sa sporo lepsze od pajakow.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

nie zgadzam sie-i pajaczki i wilki maja pewne przeslania
chyba ze sie gra na patelni-tam lepiej spisuja sie wilczki


rozpa jest spokojnie grywalna choc przedmioty mi sie srednio podobaja i ja bym je zupelnie inaczej poskladal

ptasznik
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 147
Lokalizacja: 3Miasto

Post autor: ptasznik »

moze patrze z perspektywy wywerny i 2 gigantow i dla mnei wilki maja albo dojechac do maszyny, albo odgiac szarze, albo zabic maga w jakims klocku i w tych 3 celach lepsze sa wilki, a jakie przychodza ci inne zastosowania do glowy:)? wiem ze pajaczki sa fajne mi tez sie podobaja, ale jakos zawsze te 4" byly dla mnie wazniejsze.

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1951
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

Jak nie masz wiwerny i dwóch gigantów za to sporo piechoty to masz zapchaną większość stołu i wtedy pająki mogą latać po lasach, które są zazwyczaj puste.
A licky boom boom down!!!

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

procz tego do zabijania magow lepsze sa pajaczki-statystycznie przynajniej

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

o jakies 8% - bez rewelacji az takiej..

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

w przypadku pajaczkow to nie wierze w statystyke odkad muzyk solo przejechal sie po 3 dzialach z DoW

ptasznik
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 147
Lokalizacja: 3Miasto

Post autor: ptasznik »

no fakt jak na stolach jest ciasno przy masie klockow to pajaki sa spoko macie racje, ale z zabijaniem magow to i tak zazwyczaj latwiej dojechac tymi wilkami do nich choc te 8% to nie jest tak malo wcale (na 100 bitew 8 magow na koncie wiecej :wink:

ODPOWIEDZ