High Elves w blasku VII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
High Elves w blasku VII ed.
Co można powiedzieć o długouchych w 7ed? Na pewno dostali mocnego powera dzieki lora magii i teraz jeszcze donoslej panują nad wiatrami magii w całym świecie oczywisćie dzięki seerowi, aczkolwiek już nie spotyka się typowego porna z 4 magami gdyż brak proximity daje się we znaki i bardzo dobrze.
Już mozna powiedizec, ze ustaliło się kilka schematów gry HE w siódemce, jakie sa wasze? Mój schemat na bitwy około 2k to jest dwóch magów w tym jeden arcy i 4 bolce plus wspomaganie, sporo wspomagania gdyż tne na herosach, wraz ze wzrostem pkt dochodzą magowie i kolene wsparcie i gra mi sie tak naprawde dobrze. Magią i seerem jesteśmy w stanie odpwoedizec na każdą rozpisk eprzeciwnika i to jest najpiekniejsze.
Już mozna powiedizec, ze ustaliło się kilka schematów gry HE w siódemce, jakie sa wasze? Mój schemat na bitwy około 2k to jest dwóch magów w tym jeden arcy i 4 bolce plus wspomaganie, sporo wspomagania gdyż tne na herosach, wraz ze wzrostem pkt dochodzą magowie i kolene wsparcie i gra mi sie tak naprawde dobrze. Magią i seerem jesteśmy w stanie odpwoedizec na każdą rozpisk eprzeciwnika i to jest najpiekniejsze.
schemat schematem.. 3 magow, troche piatek kawy, BoS na DP, orly i RBT + inne smieci by przeciwnikwi nie za lawo sie dochodziło do naszych magow
u nas ziomek gra HE na jednym caddym, masie 5-tęk silverów i dragonów, jakieś bolce, zawsze jakies dwa klocki piechoty i rydwany, czasem styknie smok i idzie mu całkiem dobrze, sam mam z nim najgorszy bilans w całej twierdzy (ze wszystkimi innymi HE mam same zwycięstwa)
ja czymś podobnym również grałem ale jednak smok zawwodzi w dzisiejszych czasach bez warda i to boli, smok plus dwóch magów jest ciekawym wyjściem, chociaż ja używałem na smoku ring of corin i enchanted shield, bardziej pewne mi się to wydawało, gdyż lord miał sava na 3+ i bounda, na któego nie traciłem kostek. Wyposażenie magów było takie:Aldean pisze:Ja na 2k gram na smoku i dwoch magach. Lord ma radiant gem of hoeth i vembrance. Magia slabsza ale lepszego mam kopa...i tez mam 4 bolce albo 4 rydwany...zalezy z kim mam grac. No i Dragon Prince z BoS.
Gra sie o niebo lepiej:D
Pozdrawiam
-seer
-channaller
-silver wand
-konik
oraz:
-2x dispell scroll
i jak starczało pkt to channaller.
Ogólnie się to sprawdzało ale jednak wole 2 magów i 4 bolce z masą wsparcia.
Moim zdaniem magia w 7ed. jest słabsza niż wtedy, są fajne czary ale trzeba widzieć i mieć zasięg. Przez co mag musi wyjść z lasu i może zostać z czegoś :/ do tego jeszcze mag jest spowolniony jak jest 8" od niego jakiś wrogi odział.
Jak na razie gram na 3 magach w tym Arcymag na orle z BoH mag 2xscrol i silver wand i ostatni z RoC oraz JoD oraz commander z Battle Banerem. 2x5Sh 13 łuczników 6 Dp ze sztandarem Lionów oraz czempion z sv1+z przerzutem ( są na łapanie smoków ) 10 SM 4 Bolce. Trochę tego mało więc będe musiał cos wymyśleć innego.
Jak na razie gram na 3 magach w tym Arcymag na orle z BoH mag 2xscrol i silver wand i ostatni z RoC oraz JoD oraz commander z Battle Banerem. 2x5Sh 13 łuczników 6 Dp ze sztandarem Lionów oraz czempion z sv1+z przerzutem ( są na łapanie smoków ) 10 SM 4 Bolce. Trochę tego mało więc będe musiał cos wymyśleć innego.
masz za duzo herosów tak nawaisem...Moim zdaniem magia w 7ed. jest słabsza niż wtedy, są fajne czary ale trzeba widzieć i mieć zasięg. Przez co mag musi wyjść z lasu i może zostać z czegoś :/ do tego jeszcze mag jest spowolniony jak jest 8" od niego jakiś wrogi odział.
a co do magi, nie zgodze się z Tobą teraz magai jest bardziej spektakularna, danwiej je****ło się te komety i pioruny oraz mastery i to było takie bezpłciowe teraz trzeba pokombinować i kminic ale to co mozna wycisnąć robi sieke. Ostatnio grając na 2k z WE na smoku i treemku kumpel nieżle się wkurzał gdy bo je zatrzymywałem z beasta, wziłem 2x beast, beż shadowa i naprawde się opłaciło.
Co do widocznosci, masz oddziały, jakis jeden ofensywny mag na konika aby podjechał i szybko spieprzył z czymś, jest okey a niektóre czary i ttak nie mają zasiegu badz widocznosći. Ogolnie teraz magią mzona naprawde ciekawe combosy tworzyć a HE mają z tym najłatwiej gdyż sporo kostek mają w puli dzieki BoS
Na 2 kafle mam:
Arcymag na koniku
-Seer, RoC, DS, JotD
Mag 2lvl konik
Seer, SW, Chalenner
mag 2lvl
RoF, DS
5 sh muzyk
5 sh Warbanner
10 archerow
5 DP z BoS
3 charioty
2 bolty
narazie bylem z rozpą na turnieju i 2 miejsce było wiec nie jest zle
Ale jednak przydaloby sie wiecej kawaleri. Ale magia shadow jest rzeznicza jak przeciwnikowi sie DS'y skoncza
Arcymag na koniku
-Seer, RoC, DS, JotD
Mag 2lvl konik
Seer, SW, Chalenner
mag 2lvl
RoF, DS
5 sh muzyk
5 sh Warbanner
10 archerow
5 DP z BoS
3 charioty
2 bolty
narazie bylem z rozpą na turnieju i 2 miejsce było wiec nie jest zle
Ale jednak przydaloby sie wiecej kawaleri. Ale magia shadow jest rzeznicza jak przeciwnikowi sie DS'y skoncza
w blasku VII ed HE traca jak imo kazda magiczna armia..
najwieksza rzecz ktora boli to fakt ze trzeba dow syztkiego co nowe widziec..
sam brak proximity mnie nie rusza..imo ta zasada byla bezsensowna i tyle przecie jak sie ktos wazny wychyli za odzial to jest to glowny cel
moje rozpy na VII ed nie zbytnie sie nie roznia od tych do 6 ed
wlasciwie sa takie same...
co sie zmieni nie dlugo..dodam koclek sperelfow z banner of elyrion do chownia w nim magów
Oto ma rozpa ktorej uzywalem na lidze cytadeli(boze jak ja tam splewilem... )
mag 2lvl seer jod
mag 2lvl rof Silver wand
comander orzel-reaver bow i e.shield
2x5sh
x5DP z BoS i muzykantem
2bolce
4rydwaniątka
rozpa na 1500
pozdr!
najwieksza rzecz ktora boli to fakt ze trzeba dow syztkiego co nowe widziec..
sam brak proximity mnie nie rusza..imo ta zasada byla bezsensowna i tyle przecie jak sie ktos wazny wychyli za odzial to jest to glowny cel
moje rozpy na VII ed nie zbytnie sie nie roznia od tych do 6 ed
wlasciwie sa takie same...
co sie zmieni nie dlugo..dodam koclek sperelfow z banner of elyrion do chownia w nim magów
Oto ma rozpa ktorej uzywalem na lidze cytadeli(boze jak ja tam splewilem... )
mag 2lvl seer jod
mag 2lvl rof Silver wand
comander orzel-reaver bow i e.shield
2x5sh
x5DP z BoS i muzykantem
2bolce
4rydwaniątka
rozpa na 1500
pozdr!
nie mogę się zgodizć, nie stracili tylko zyskali, a zmienił się styl grania magią. Dzieki seerowi mamy to co chcemy. Magowie bateryjki nie sa potrzebni u HE więc to nie boli. W sumie mocne czary rzucamy za pomoca channallera, czyli mozemy dwa na ture włożyć np. pit of shade. Zmiana lorów wyszła tylko na dobre, a ksotek w puli jest raczej wystarczająco. W VI ed. nie grałem prawie magicznie w ogole a teraz stawaim tylko na magie z bardzo dobrym skutkiem
Są mocne owszem, ale nie ma czegoś takiego jak najsilniejsza armia i wcale bym nie chciał aby HE nią były, wystarczy aby klasyfikowały się w top 10 ;) , a co do uniwersalnosci to musze się nie zgodzić, magia daje nam tą uniwersalnowsć a dokładniej seer, dzieki miemu, tworząc jakiś tam trzonik, który będzie nas chronnił, a dokładniej magów, którzy maja mozliwość wzięcia repertuar amgiczny pod każdego wroga, w razie czego należy zrobić tak rozpiske aby dorbze się bronić, ale i mieć mozliwosć pocisniecia do przoduOskar pisze:HE są mocne , niestety do wyjścia nowego booka nie bedą najsilniejszą armią , ze względu na niezbalansowane ceny jednostek i mała uniwersalność rozpisek.To , że są najlepszą rasą to wszyscy wiedzą
Haje na nową edycję bardzo zyskały - obecnie są w stanie walczyć z każdym, czego nie można było powiedzieć w 6-tej edycji. Dobrze zrobiona breta na pegazach z odpowiednią ochroną magiczną była dla elfów praktycznie nie do przejścia, jedynie na mega farcie. Teraz natomiast walka toczy się jak równego z równym i to bretoniec ma ciśnienie jak gospodarować scrollami. O niebo lepiej jest też z armiami na smoku. A jak fajnie się łapie skinki silwerami teraz . Można tak podawać różne armie, z którymi gra się łatwiej, natomiast nie znajde chyba armi, z którą by grało się gorzej .
Minusem są oczywiście miscasty, ale jest to ryzyko wliczone w cene. Już mam niestety na koncie nieprzyjemne doświadczenie jakim jest bez wątpienia wybuch arcymaga-generała z piórkiem . Zanim zginął natłukłem jednak tyle punktów (głównie w magii), że wyszło na remis z woodami na smoku i dwóch drzewach.
Pozdrawiam,
Kowal
Minusem są oczywiście miscasty, ale jest to ryzyko wliczone w cene. Już mam niestety na koncie nieprzyjemne doświadczenie jakim jest bez wątpienia wybuch arcymaga-generała z piórkiem . Zanim zginął natłukłem jednak tyle punktów (głównie w magii), że wyszło na remis z woodami na smoku i dwóch drzewach.
Pozdrawiam,
Kowal