Dogsy 2250
Dogsy 2250
Przy jednostkach którkie uzasadnienie takiego a nie innego wyboru. Niemniej wyprowadzajcie mnie z błędu jeśli za bardzo zmyślam
Mercenary Captain @ 110 Pts
Lanca, Pancerz, Tarcza, Pegaz
-Latacz jak latacz... musi być.
Paymaster @ 99 Pts
Lanca, Koń, Full Armour, Bright Helm of Myrmidya
-jedyne sensowne zestawienie tego pana jakie mi wpadło do głowy... po wrzuceniu do jakiegoś oddziału uderzeniowego (np. ironguts) zaczyna się robic naprawdę ciekawie... (ale niestety drogo...)
Hireling Wizard Lord @ 310 Pts
Generał, Magic Level 4
Staff of Lightning
Dispel Scroll x 3
Hireling Wizard @ 140 Pts
Magic Level 2
Mage's Tome
Power Stone
- Ci dwaj panowie dają w sumie 8 kości i duży bound. Mam nadzieję że przeciwnicy będa dispellować staffa, bo nie chcę sobie zabic lorda a Mage`s Tome nie wiem czy nie warto zamienić na PS. Chociaż niedźwiadek/lot zawsze sie może przydac...
2 x 10 Crossbowmen @ 160 Pts
- na jakies śmiecie
8 Duellists @ 56 Pts
2ndWeapon
- też na jakies śmiecie, no i do wchodzenia do lasu
5 Light Cavalry @ 75 Pts
Spear, Musician
- taka przeszkadzajka, muzyka mozna uciąć chociaż to luksus zbierac się na Ld 8.
5 Heavy Cavalry @ 105 Pts
Barding
- Trochę pewniejsza przeszkadzajka. Jak juz mówiłem Ld 8 to luksus, no i ten 2+ save - chyba warto.
21 Pikemen @ 230 Pts
Standard, Musician
- Do brania na jape i szybkiego wykańczania jakichś mniejszych oddziałów.
20 Dwarfs @ 200 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
- Taki eksperyment. Trochę boli 6 Mv, ale dwarf to dwarf - twarde bydle. No i maga można schować.
14 Norse Marauders @ 136 Pts
Great Weapon, Musician
- moi ulubieńcy. 14 ataków z siłą 5 na WS 4 przeciwko rankowej piechocie robi wrażenie... kawaleria będzie ich pewnie omiatać jak jej się tylko będzie podobać, ale jeden oddzialik chyba warto. No i bezcenni w walce z undeadami.
Maneater @ 86 Pts
Great Weapon
- może się przydac. 4 ataki z siłą 5/7, redukcją pancerza, odpornością na psyche i stubbornem piechotą nie chodzą.
4 Ironguts @ 252 Pts
Command bez championa, War Banner
- W sumie na papierze wyglądają mocno, ale nie mam pojęcia jak to będzie w praktyce.
Cannon @ 85 Pts
- Zawsze to jeden-dwa rydwany mneij
1 Giant @ 205 Pts
- Od taka maskotka. Moze coś zterroryzuje, może po czymś poskacze, moze dozyje do trzeciej tury strzelania przeciwnika może się przydać
Models in Army: 108
Total Army Cost: 2249
Ciekawym co powiecie... ja tam bym chciał czyms takim pograć. No i pole do popisu przy konwertowaniu/malowaniu tej armii jest szczerze mówiąc ogromne. W sumie dlatego mnie ta armia interesuje.
ps. nie wiem czy te koszty sa poprawne bo to wsystko z AB ale nie miałem czasu sprawdzić - później to zrobię.
ps2. jeśli wyskoczą 2 takie same tematy to sorra... coś mi się BP sypie
Mercenary Captain @ 110 Pts
Lanca, Pancerz, Tarcza, Pegaz
-Latacz jak latacz... musi być.
Paymaster @ 99 Pts
Lanca, Koń, Full Armour, Bright Helm of Myrmidya
-jedyne sensowne zestawienie tego pana jakie mi wpadło do głowy... po wrzuceniu do jakiegoś oddziału uderzeniowego (np. ironguts) zaczyna się robic naprawdę ciekawie... (ale niestety drogo...)
Hireling Wizard Lord @ 310 Pts
Generał, Magic Level 4
Staff of Lightning
Dispel Scroll x 3
Hireling Wizard @ 140 Pts
Magic Level 2
Mage's Tome
Power Stone
- Ci dwaj panowie dają w sumie 8 kości i duży bound. Mam nadzieję że przeciwnicy będa dispellować staffa, bo nie chcę sobie zabic lorda a Mage`s Tome nie wiem czy nie warto zamienić na PS. Chociaż niedźwiadek/lot zawsze sie może przydac...
2 x 10 Crossbowmen @ 160 Pts
- na jakies śmiecie
8 Duellists @ 56 Pts
2ndWeapon
- też na jakies śmiecie, no i do wchodzenia do lasu
5 Light Cavalry @ 75 Pts
Spear, Musician
- taka przeszkadzajka, muzyka mozna uciąć chociaż to luksus zbierac się na Ld 8.
5 Heavy Cavalry @ 105 Pts
Barding
- Trochę pewniejsza przeszkadzajka. Jak juz mówiłem Ld 8 to luksus, no i ten 2+ save - chyba warto.
21 Pikemen @ 230 Pts
Standard, Musician
- Do brania na jape i szybkiego wykańczania jakichś mniejszych oddziałów.
20 Dwarfs @ 200 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
- Taki eksperyment. Trochę boli 6 Mv, ale dwarf to dwarf - twarde bydle. No i maga można schować.
14 Norse Marauders @ 136 Pts
Great Weapon, Musician
- moi ulubieńcy. 14 ataków z siłą 5 na WS 4 przeciwko rankowej piechocie robi wrażenie... kawaleria będzie ich pewnie omiatać jak jej się tylko będzie podobać, ale jeden oddzialik chyba warto. No i bezcenni w walce z undeadami.
Maneater @ 86 Pts
Great Weapon
- może się przydac. 4 ataki z siłą 5/7, redukcją pancerza, odpornością na psyche i stubbornem piechotą nie chodzą.
4 Ironguts @ 252 Pts
Command bez championa, War Banner
- W sumie na papierze wyglądają mocno, ale nie mam pojęcia jak to będzie w praktyce.
Cannon @ 85 Pts
- Zawsze to jeden-dwa rydwany mneij
1 Giant @ 205 Pts
- Od taka maskotka. Moze coś zterroryzuje, może po czymś poskacze, moze dozyje do trzeciej tury strzelania przeciwnika może się przydać
Models in Army: 108
Total Army Cost: 2249
Ciekawym co powiecie... ja tam bym chciał czyms takim pograć. No i pole do popisu przy konwertowaniu/malowaniu tej armii jest szczerze mówiąc ogromne. W sumie dlatego mnie ta armia interesuje.
ps. nie wiem czy te koszty sa poprawne bo to wsystko z AB ale nie miałem czasu sprawdzić - później to zrobię.
ps2. jeśli wyskoczą 2 takie same tematy to sorra... coś mi się BP sypie
ps.przedmioty mag dla DoW sa oficjalnie dopuszczone?
nie
jak dla mnie brakuje pike of remnas na typie na pegazie do tego dalbym mu helm a paymasterowi enchanted shielda... jesli jednak nie chcesz dac piki na pegaziste to pomyslk nad smokiem
nie
jak dla mnie brakuje pike of remnas na typie na pegazie do tego dalbym mu helm a paymasterowi enchanted shielda... jesli jednak nie chcesz dac piki na pegaziste to pomyslk nad smokiem
Ja bym na twoim miejscu zastanowił się nad innym wyjściem.
Może to dziwne, ale im dłużej gram, tym bardziej jestem przekonany, że magia... zawodzi. I dlatego proponuję Ci, żebyś zrobił małą zamianę - capitana na generała, z przedmiotem dającym LD 10 i też na pegazie, a lorda maga zmienił na zwykłego caddiego. Tak samo drugiego maga. Możesz też mieć tylko jednego caddiego (i to mi się by najbardziej podobało) a za drugiego wstawił smoka kosztem krasnoludów, które raczej dużo nie zrobią. (nie przemawia do mnie jedyna jednostka w armi z M3... ) wypada wtedy też gigant bo musisz mieć slot rare i wchodzi ładny piękny smok
Wywalaj muzyka z Light Cavalery, to nie ma sensu. Jak będziesz miał gienia na pegazie z LD10, to to będzie wystarczeć
Zastanwiałbym się nad zrzuceniem z irongutów comand grupa całego, 4 powinna wystarczeć do złamania każdej rzeczy, a powiem ci szczerze, że nie podobałoby mi się stracenie nimi sztandaru...
Za wolne punkty wsadziłbym jeszcze jednego pojedyńczego maneatera.
Albo po prostu wystawił zamiast wszystkich ogrów w tej rozpie 2x3 ironguci. Oni jakoś zawsze najbardziej mi się sprawdzali, te 9 ataków z podobną siłą jak maneater i impacty robią swoje. A koszt: 144p podczas gdy jeden maneater aż 90p...
Nie chce ci psuć idei rozpiski, bo widzę że ładna klimatycznie i jest w niej wszystko. Ale podobno co jest do wszystkiego to jest do niczego. Jak dla mnie jest tylko jedna rada:
zrób sobie proxy i zagraj ze 3 bitewki. Zobacz co ci się podoba, co nie. Co się sprawdza. To jest po prostu jedyna i najlepsza rada, bo szczerze powiedziawszy bardzo się nie zastosujesz do naszych rad dopóki sam się na własnej skórze nie przekonasz co jest dobre a co złe.
A i powodzenia z Dogsami. Widze że nie tylko ja mam takie zboczenie
Może to dziwne, ale im dłużej gram, tym bardziej jestem przekonany, że magia... zawodzi. I dlatego proponuję Ci, żebyś zrobił małą zamianę - capitana na generała, z przedmiotem dającym LD 10 i też na pegazie, a lorda maga zmienił na zwykłego caddiego. Tak samo drugiego maga. Możesz też mieć tylko jednego caddiego (i to mi się by najbardziej podobało) a za drugiego wstawił smoka kosztem krasnoludów, które raczej dużo nie zrobią. (nie przemawia do mnie jedyna jednostka w armi z M3... ) wypada wtedy też gigant bo musisz mieć slot rare i wchodzi ładny piękny smok
Wywalaj muzyka z Light Cavalery, to nie ma sensu. Jak będziesz miał gienia na pegazie z LD10, to to będzie wystarczeć
Zastanwiałbym się nad zrzuceniem z irongutów comand grupa całego, 4 powinna wystarczeć do złamania każdej rzeczy, a powiem ci szczerze, że nie podobałoby mi się stracenie nimi sztandaru...
Za wolne punkty wsadziłbym jeszcze jednego pojedyńczego maneatera.
Albo po prostu wystawił zamiast wszystkich ogrów w tej rozpie 2x3 ironguci. Oni jakoś zawsze najbardziej mi się sprawdzali, te 9 ataków z podobną siłą jak maneater i impacty robią swoje. A koszt: 144p podczas gdy jeden maneater aż 90p...
Nie chce ci psuć idei rozpiski, bo widzę że ładna klimatycznie i jest w niej wszystko. Ale podobno co jest do wszystkiego to jest do niczego. Jak dla mnie jest tylko jedna rada:
zrób sobie proxy i zagraj ze 3 bitewki. Zobacz co ci się podoba, co nie. Co się sprawdza. To jest po prostu jedyna i najlepsza rada, bo szczerze powiedziawszy bardzo się nie zastosujesz do naszych rad dopóki sam się na własnej skórze nie przekonasz co jest dobre a co złe.
A i powodzenia z Dogsami. Widze że nie tylko ja mam takie zboczenie
Bum...!
ale chyba całkiem sporo organizatorów dopuszcza... chociaż ta pika, szczególnie na pegazie, może doprowadzać do skrętu kiszekps.przedmioty mag dla DoW sa oficjalnie dopuszczone?
nie
a smok jest w limited?
quas, gigant aż taki beznadziejny jest? bo nie mam, szczerze mówiąc, pomysłu na innego rare`a.
Husiat, masz chyba trochę inną koncepcję gry. Wiem że fajnie mieć generała z 10 Ld, ale chyba jednak zostanę przy swoim. Wolałbym żeby faza magii się w tej armii nie marnowała.
Taa z karteczkami na turniej nie pójdę, a kumple nie mają zbyt różnorodnych armii... Dlatego wrzucam rozpę tutaj.jedna rada:
zrób sobie proxy i zagraj ze 3 bitewki. Zobacz co ci się podoba, co nie. Co się sprawdza. To jest po prostu jedyna i najlepsza rada
Panowie, panowie... pika jest tylko dla pieszych modeli... Na pegaza jej nie da rady wrzucic.
Gigant... jeden jest malo przekonujacy, 2 to mnostwo punktow.
Staff of Lightning jest bardzo obosieczny. Przeciwnicy czesto nie dispeluja, wlasnie w nadziei ze zrobisz sobie krzywde. Trzeba dobrze dobierac cele (tak zeby przeciwnik mial duzy dylemat - wpuscic czy nie).
Dwarfy tak jak mowi Husiat - beda odstawac. Jesli juz krasnoludy to z kuszami tarczami i ciezkimi pancerzami w roli defensywnej.
Muzyk na lekkiej: tego sie w tej armii po prostu nie robi - muzyk kosztuje tyle co dodatkowy jezdziec - nie oplaca sie.
Polecam przemyslec zmiane 2x8 duelistow na 2x10 z pistoletami. Ciekawy oddzial, radze przetestowac
Gigant... jeden jest malo przekonujacy, 2 to mnostwo punktow.
Staff of Lightning jest bardzo obosieczny. Przeciwnicy czesto nie dispeluja, wlasnie w nadziei ze zrobisz sobie krzywde. Trzeba dobrze dobierac cele (tak zeby przeciwnik mial duzy dylemat - wpuscic czy nie).
Dwarfy tak jak mowi Husiat - beda odstawac. Jesli juz krasnoludy to z kuszami tarczami i ciezkimi pancerzami w roli defensywnej.
Muzyk na lekkiej: tego sie w tej armii po prostu nie robi - muzyk kosztuje tyle co dodatkowy jezdziec - nie oplaca sie.
Polecam przemyslec zmiane 2x8 duelistow na 2x10 z pistoletami. Ciekawy oddzial, radze przetestowac
bo tak.
jak najbardziej da rade.... pika ma dodatkowy bonus jak jest sie na piechote a nie jest tylko dla bohaterow pieszych...KOOBA.84 pisze:Panowie, panowie... pika jest tylko dla pieszych modeli... Na pegaza jej nie da rady wrzucic.
oczywiscie mozesz pokazac cytat zabraniajacy dac jej pegaziscie lecz jak na razie moge ja sobie normalnie wybrj jako magiczna bron sposrod dostepnych mi 50 punktow...
czreq: niby magia też dobra, ale to nie jest miłe jak przypadkiem ginie paymaster i cała armia Ci się sypie na LD 8...
Skoro nie chcesz zagrać proxami to trudno... Ja popełniłem ten błąd i kupiłem na początku pikinierów, a okazuje się że są do niczego (przynajmniej mi się w ogóle nie sprawdzają)
Smok nie jest Limited. Jest zawsze dopuszczany. To zwykły RoR. Tylka kwestia tego czy dopuszczone są DoW na turniejach.
Pika fajna sprawa tylko łatwo schodzi niestety...
Staff of Lightening jest super. Naprawdę, tym kosisz ciężko kawalerię aż miło. (naczy nie żeby całe oddziały, ale jak na zwykłego bounda to jest bardzo dobre) A i tak nie zadajesz sobie prawie w ogóle ran.
Skoro nie chcesz zagrać proxami to trudno... Ja popełniłem ten błąd i kupiłem na początku pikinierów, a okazuje się że są do niczego (przynajmniej mi się w ogóle nie sprawdzają)
Smok nie jest Limited. Jest zawsze dopuszczany. To zwykły RoR. Tylka kwestia tego czy dopuszczone są DoW na turniejach.
Pika fajna sprawa tylko łatwo schodzi niestety...
Staff of Lightening jest super. Naprawdę, tym kosisz ciężko kawalerię aż miło. (naczy nie żeby całe oddziały, ale jak na zwykłego bounda to jest bardzo dobre) A i tak nie zadajesz sobie prawie w ogóle ran.
Bum...!
Tak to jest jak sie biora za zasady Polacy, przeswiadczeni ze sluszna jest ideologia "co wprost nie zabronione to dozwolone". Oczywiscie nie ma sie co klucic o ta ideologie, tylko sie dostosowac, w koncu po co samemu oslabiac swoja armie.KOOBA.84 napisał:
Panowie, panowie... pika jest tylko dla pieszych modeli... Na pegaza jej nie da rady wrzucic.
jak najbardziej da rade.... pika ma dodatkowy bonus jak jest sie na piechote a nie jest tylko dla bohaterow pieszych...
oczywiscie mozesz pokazac cytat zabraniajacy dac jej pegaziscie lecz jak na razie moge ja sobie normalnie wybrj jako magiczna bron sposrod dostepnych mi 50 punktow...
Mozna wiec isc dalej - mozesz mi wskazac cytat mowiacy ze pika daje bonus tylko na piechote? - ja nie znalazlem ani w FAQach ktore na szybko przejzalem, ani w w tych kronikach gdzie jest list do DoW.
Ostatnio zmieniony 12 cze 2007, o 08:13 przez KOOBA.84, łącznie zmieniany 1 raz.
bo tak.
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
no co za czasy...
ja rozumiem ze DoW to słaba armia, ale jak juz dopuszczamy tu i ówdzie przedmioty dodatkowe to wypadałoby miec choc odrobinę przyzwoitości i nie brac piki na pegaziście...
maruderzy - flail+tarcza to zdecydowanie najlepszy zestaw!
Mercenary Captain...ziomek nalataczy...troche lepiej jego zadania spełnia...smok
Mały magik - troche lepiej jego zadania spełnia...truthsayer albo emisariusz
paymaster w irongutach - zło. może zejśc od strzelania, albo jak cos im nie pojdzie. Dużo lepszy jest do kitrania sie, szczegolnie na piechotę i z piką
ja rozumiem ze DoW to słaba armia, ale jak juz dopuszczamy tu i ówdzie przedmioty dodatkowe to wypadałoby miec choc odrobinę przyzwoitości i nie brac piki na pegaziście...
maruderzy - flail+tarcza to zdecydowanie najlepszy zestaw!
Mercenary Captain...ziomek nalataczy...troche lepiej jego zadania spełnia...smok
Mały magik - troche lepiej jego zadania spełnia...truthsayer albo emisariusz
paymaster w irongutach - zło. może zejśc od strzelania, albo jak cos im nie pojdzie. Dużo lepszy jest do kitrania sie, szczegolnie na piechotę i z piką
Ale ja nie dałem piki na pegaziście. I nie rozważam tego zbyt poważnie, bo sam pomysł mi się nie podoba. W wersji alternatywnej miałem kapitana z piką na piechotę. Ale chyba wolę pegaza.
12-stki z falailami w wersji oszczędnościowej bardzo chętnie. tutaj wrzuciłem taka wersję deluxe
co do smoków/truthsayerów - DoW dozwolone, poza RoR zajmującymi sloty hero - za często rzuca mi się w oczy takie zdanie żeby budować na nich rozpiski.
10 duellistów z pistolami to ciekawy pomysł. Na pewno wart przemyślenia i ztestowania.
Ktoś ma jeszcze jakieś uwagi dot. Giganta? na razie słyszę same głosy krytyki, nikt nie grał nim z dobrymi efektami?
możesz to rozwinąć? flaile rozumiem (a dałem GW gdyz czasem może się okazać że będzie więcej niż 1 runda combata), ale tarcze średnio - nie wiem przeciwko komu mieliby używać.maruderzy - flail+tarcza to zdecydowanie najlepszy zestaw!
12-stki z falailami w wersji oszczędnościowej bardzo chętnie. tutaj wrzuciłem taka wersję deluxe
co do smoków/truthsayerów - DoW dozwolone, poza RoR zajmującymi sloty hero - za często rzuca mi się w oczy takie zdanie żeby budować na nich rozpiski.
10 duellistów z pistolami to ciekawy pomysł. Na pewno wart przemyślenia i ztestowania.
Ktoś ma jeszcze jakieś uwagi dot. Giganta? na razie słyszę same głosy krytyki, nikt nie grał nim z dobrymi efektami?
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
Bzdura! To tyczy się tylko armi nie będących DoW; armia dogs of war może brać rory zajmujące herosów zawsze, wszędzie i w każdej konfiguracji.DoW dozwolone, poza RoR zajmującymi sloty hero
tarcze na maruderach są tanie, a daja lepszego sejva na ostrzał, no i nie zawsze opłaca się uzywac flaili. Co z tego ze mamy po 2 ataki s5, jak nie bedzie mial kto oddac? Klasyczna sytuacja nastąpiła w ostatniej bitwie - 3 rydwany khemri wjchały w klocek maruderów - gdybym uzyl flaili, to by splyneli - a tak biorac tarcze, spokojnie ustali i sypneli go resultem...
Nie mowiac juz np. o przyjmowaniu szarzy np. klocka orków - tarcze jak znalazł...
Gigant jest ok, nie rozumiem ludzi na niego narzekajacych. Trzeba bardzo ostroznie grac, kitrac przed ostrzałem, ale sa armie na ktore jest miażdżący, nie rezygnuj zeń.
No to zmienia trochę postać rzeczy. Tyle że strasznie drodzy ci emisariusze. I jeszcze slot rare... ah. Ale możliwości dają nawet spore. Cóż trzeba to przemyśleć - wcześniej nie brałem tego po prostu pod uwagę.
Dobra przekonałeś mnie do tych tarcz - zapomniałem o rydwanach niemniej takie akurat orki wolałbym przyjąć na dwuraki. Tak jak większośc rankowych piechot z niższym WS.
Dobra przekonałeś mnie do tych tarcz - zapomniałem o rydwanach niemniej takie akurat orki wolałbym przyjąć na dwuraki. Tak jak większośc rankowych piechot z niższym WS.
Szafa,gram OnG a tam gigant tez jest do bani
w zasadzie tylko opcja monster trackowa ma sens
w kazdej innej gigant splywa az zal patrzec...a nawet jak dojdzie to nic nie robi(a liczenie na skakanko jest liczenie na farta);w zasadzie przydaje sie tylko na undeady
mozna znacznie lepiej zainwestowac 205pkt...najlepiej w jakis oddzial
pikinierzy sa ok,trzeba ich tylko uzywac z glowa;dobrze prezentuja sie nawet w RoR-ci z 4WS...to chyba Riccos
z tym ze ten oddzial to 300pkt
w zasadzie tylko opcja monster trackowa ma sens
w kazdej innej gigant splywa az zal patrzec...a nawet jak dojdzie to nic nie robi(a liczenie na skakanko jest liczenie na farta);w zasadzie przydaje sie tylko na undeady
mozna znacznie lepiej zainwestowac 205pkt...najlepiej w jakis oddzial
pikinierzy sa ok,trzeba ich tylko uzywac z glowa;dobrze prezentuja sie nawet w RoR-ci z 4WS...to chyba Riccos
z tym ze ten oddzial to 300pkt
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
quas, bierzesz pod uwage opcje: "gigantem trzeba umiec grac"?
wiadomo ze nie sprawdza sie zawsze...ale zazwyczaj, przy ostroznej grze - tak. Jest doskonały na VC, chaos. Przyzwoicie sprawdza sie na szczury i wood elfy, orki. NA resztę armi - różnie....mi sie po prostu sprawdza, więc biorę
Fakt faktem - DOW ma lepsze rary - Asarnil i truthsayer/emisariusz...
wiadomo ze nie sprawdza sie zawsze...ale zazwyczaj, przy ostroznej grze - tak. Jest doskonały na VC, chaos. Przyzwoicie sprawdza sie na szczury i wood elfy, orki. NA resztę armi - różnie....mi sie po prostu sprawdza, więc biorę
Fakt faktem - DOW ma lepsze rary - Asarnil i truthsayer/emisariusz...
A z czego to wynika? Bo w uściśleniach sędziowskich stoi napisane:szafa@poznan pisze: Bzdura! To tyczy się tylko armi nie będących DoW; armia dogs of war może brać rory zajmujące herosów zawsze, wszędzie i w każdej konfiguracji.
Nie żebym nie wierzył że nie można, tylko wolę wiedzieć na co się powołać, jak ktoś ode mnie zechce dowodu że armia najemników stanowi wyjątek w tej kwestii.- Można wystawiać jednostki Dogs of War (DoW) i Regiments of Renown (RoR) jako najemników w innych armiach, ZA WYJĄTKIEM
pojedynczych modeli zajmujących sloty "hero", zgodnie z ograniczeniami
poniżej.
- Nie można wystawiać bohaterów specjalnych (Wyjątek: bohaterowie
nabywani wraz z regimentami z DoW i RoR)
Nordri pisze:- Można wystawiać jednostki Dogs of War (DoW) i Regiments of Renown (RoR) jako najemników w innych armiach, ZA WYJĄTKIEM
pojedynczych modeli zajmujących sloty "hero", zgodnie z ograniczeniami
poniżej.
- Nie można wystawiać bohaterów specjalnych (Wyjątek: bohaterowie
nabywani wraz z regimentami z DoW i RoR)