WoCh 2400 [eu]
WoCh 2400 [eu]
Warriors of Chaos - 2400 pts
LORDS/HEROES:
Sorcerer Lord MoT (Gen) - Disc [420]
Magic LvL 4
Dragonhelm, Talisman of Endurance, Infernal Puppet, Diabolic Splendour
Exalted Hero (BSB) - Chaos Steed [251]
Shield
Doom Totem, Soporific Musk
Exalted Hero MoT - Chaos Steed [199]
Great Weapon, Shield
Talisman of Preservation, Favor of the Gods
Chaos Sorcerer MoT [150]
Magic LvL 2
Charmed Shield, Ironcurse Icon
CORE:
20 Chaos Warriors MoK [418]
Standard, Musician, Halberds
Wailing Banner
33 Chaos Marauders MoK [199]
Musician, Flails
SPECIAL:
8 Chaos Knights MoT [405]
Standard, Musician
Banner of Rage
RARE:
Chaos Warshrine MoT [150]
Hellcannon [205]
Models: 67 / Total cost: 2397
Lord idzie do Hellcannona, exalci do knightów, sork do warriorów. Główne założenie to wrzucenie Pandemonium i walenie z heleny po cięższych klocach, pozamiatanie reszty kawą i warriorami.
Zakładam, że większość rzeczy powinna uciec, jak dostanie z helki i będzie zdawać panikę na -3 Ld bez inspiracji od generała.
LORDS/HEROES:
Sorcerer Lord MoT (Gen) - Disc [420]
Magic LvL 4
Dragonhelm, Talisman of Endurance, Infernal Puppet, Diabolic Splendour
Exalted Hero (BSB) - Chaos Steed [251]
Shield
Doom Totem, Soporific Musk
Exalted Hero MoT - Chaos Steed [199]
Great Weapon, Shield
Talisman of Preservation, Favor of the Gods
Chaos Sorcerer MoT [150]
Magic LvL 2
Charmed Shield, Ironcurse Icon
CORE:
20 Chaos Warriors MoK [418]
Standard, Musician, Halberds
Wailing Banner
33 Chaos Marauders MoK [199]
Musician, Flails
SPECIAL:
8 Chaos Knights MoT [405]
Standard, Musician
Banner of Rage
RARE:
Chaos Warshrine MoT [150]
Hellcannon [205]
Models: 67 / Total cost: 2397
Lord idzie do Hellcannona, exalci do knightów, sork do warriorów. Główne założenie to wrzucenie Pandemonium i walenie z heleny po cięższych klocach, pozamiatanie reszty kawą i warriorami.
Zakładam, że większość rzeczy powinna uciec, jak dostanie z helki i będzie zdawać panikę na -3 Ld bez inspiracji od generała.
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
W zasadzie to nie jestem pewny Nie można dołączać herosów do obsługi? Musze obczaić w rb. Jakby co to -2 Ld też powinno działać tylko lorda trzeba bedzie zmienić.
Ah, tak wiem że poznajesz tą kawe ;] prawa autorskie nie były zastrzeżone, a bogowie świadkiem że woch nie ma za dużo dobrych złożeń w tej edycji i jeszcze z euro zasadami.
Ah, tak wiem że poznajesz tą kawe ;] prawa autorskie nie były zastrzeżone, a bogowie świadkiem że woch nie ma za dużo dobrych złożeń w tej edycji i jeszcze z euro zasadami.
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
nic nie może dołączać do helki, w tej edycji nawet do maszyn nie można, a do helki nigdy nie można było...
Imo trochę słabo i mało Cie....
Jedna helka jest zbyt losowa żeby opierać na niej taktykę, 50 pkt za terror zbędny prawie na wojownikach podobnie.
Lepiej wywalić nieco herosów i zmieścić jeszcze 20 warriorow, nie masz żadnej odpowiedzi na VC, brak flamingow... no i ironcurse icon obowiazkowo na oddziale rycerzy
Imo trochę słabo i mało Cie....
Jedna helka jest zbyt losowa żeby opierać na niej taktykę, 50 pkt za terror zbędny prawie na wojownikach podobnie.
Lepiej wywalić nieco herosów i zmieścić jeszcze 20 warriorow, nie masz żadnej odpowiedzi na VC, brak flamingow... no i ironcurse icon obowiazkowo na oddziale rycerzy
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
do monster & handlers można ... ale do ubrekeble nie
więc lipa...
jedynie można poprawić tą rozpę o zmienienie:
marku na dużym magu na slaanesha by miał obszarową panikę na -2LD
dodatkowo można zaryzykować by mały mag miał deatha z spell familiarem żeby częściej trafiał na -3LD
kawalerię bym zamienił na chosenów.. jak już masz banner z terrorem można pomyśleć na kombinacją warda na 3+, jest Cię malutko a to by znacznie poprawiło przeżywalność ziomków w tej armii
i już powiano działać nieźle
ps.: Durin widziałeś w WoCh jakieś FA?
więc lipa...
jedynie można poprawić tą rozpę o zmienienie:
marku na dużym magu na slaanesha by miał obszarową panikę na -2LD
dodatkowo można zaryzykować by mały mag miał deatha z spell familiarem żeby częściej trafiał na -3LD
kawalerię bym zamienił na chosenów.. jak już masz banner z terrorem można pomyśleć na kombinacją warda na 3+, jest Cię malutko a to by znacznie poprawiło przeżywalność ziomków w tej armii
i już powiano działać nieźle
ps.: Durin widziałeś w WoCh jakieś FA?
Kawa zostaje, bo za chosenów mam tylko proxy ze zwykłych warriorow, a najci się kurzą na półce ciągle.
W sumie rozpa umarła skoro nie można dołączyć nic do helki ;/ ale jeszcze coś takiego:
Warriors of Chaos - 2400 pts
LORDS/HEROES:
Chaos Lord MoK (Gen) - Chaos Steed [394]
Shield
Giant Blade, Dawnstone, The Other Trickster's Shard, Diabolic Splendour
Exalted Hero MoT (BSB) [225]
Shield
Doom Totem
Exalted Hero MoK - Chaos Steed [211]
Sword of Strife, Charmed Shield, Favour of the Gods, Soporific Musk
Chaos Sorcerer MoT [160]
Magic LvL 2
Ironcurse Icon, Spell Familiar
CORE:
20 Chaos Warriors MoT [413]
Standard, Musician, Shields, Halberds
Banner of Rage
35 Chaos Marauders MoK [199]
Musician, Flails
SPECIAL:
8 Chaos Knights MoK [430]
Standard, Musician
Wailing Banner
RARE:
Chaos Warshrine MoT [150]
Hellcannon [205]
Models: 69 / Total cost: 2397
Ciągle liczę na pandemonium (nawet na ifce), kawa ma przeganiać na terrorze + pandemonium + splendour + totem.
Aha, wiem że to może wyglądać warzywnie, ale chciałem zbudować coś opartego na panice i łamaniu lidery.
Przeciw VC oczywiście upada -.-'
W sumie rozpa umarła skoro nie można dołączyć nic do helki ;/ ale jeszcze coś takiego:
Warriors of Chaos - 2400 pts
LORDS/HEROES:
Chaos Lord MoK (Gen) - Chaos Steed [394]
Shield
Giant Blade, Dawnstone, The Other Trickster's Shard, Diabolic Splendour
Exalted Hero MoT (BSB) [225]
Shield
Doom Totem
Exalted Hero MoK - Chaos Steed [211]
Sword of Strife, Charmed Shield, Favour of the Gods, Soporific Musk
Chaos Sorcerer MoT [160]
Magic LvL 2
Ironcurse Icon, Spell Familiar
CORE:
20 Chaos Warriors MoT [413]
Standard, Musician, Shields, Halberds
Banner of Rage
35 Chaos Marauders MoK [199]
Musician, Flails
SPECIAL:
8 Chaos Knights MoK [430]
Standard, Musician
Wailing Banner
RARE:
Chaos Warshrine MoT [150]
Hellcannon [205]
Models: 69 / Total cost: 2397
Ciągle liczę na pandemonium (nawet na ifce), kawa ma przeganiać na terrorze + pandemonium + splendour + totem.
Aha, wiem że to może wyglądać warzywnie, ale chciałem zbudować coś opartego na panice i łamaniu lidery.
Przeciw VC oczywiście upada -.-'
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
nie podoba mi się ta rozpa.. 0 anty magii ... pademonium jest ripem więc kolo zacznie od 2 kostek na ripa a potem jazda... mało opłacalne.. 2 kostki mniej to nie wiele... rzucenie plewnego czaru...
to jest na euro więc teamowa zabawa... więc na VC Cię nie wystawią tylko na SKV czy inne nie ITP
to jest na euro więc teamowa zabawa... więc na VC Cię nie wystawią tylko na SKV czy inne nie ITP
Warriors of Chaos - 2400 pts
LORDS/HEROES:
Chaos Lord MoT (Gen) - Disc of Tzeentch [390]
Shield
Ogre Blade, Talisman of Preservation, The Other Trickster's Shard, Word of Agony
Exalted Hero MoT (BSB) - Chaos Steed [216]
Shield
Sword of Might, Talisman of Endurance
Chaos Sorcerer MoN [205]
Magic LvL 2
Enchanted Shield, Ironcurse Icon, Dispel Scroll, Conjoined Homunculus
CORE:
22 Chaos Warriors MoT [447]
Standard, Musician, Shields, Halberds
Banner of Rage
35 Chaos Marauders MoK [217]
Standard, Musician, Flails
5 Marauder Horsemen MoK [116]
Musician, Light Armours, Flails
SPECIAL:
9 Chaos Knights MoT [450]
Standard, Musician
Blasted Standard
RARE:
Chaos Warshrine MoT [150]
Hellcannon [205]
Models: 76 / Total cost: 2399
No dobra, mam nadzieję że ta rozpa to już nie jest fail ^^
Lord klepacz na dysku lata sobie samotnie, bsb do knightów, magik do warriorów - może ich nie wysadzi.
LORDS/HEROES:
Chaos Lord MoT (Gen) - Disc of Tzeentch [390]
Shield
Ogre Blade, Talisman of Preservation, The Other Trickster's Shard, Word of Agony
Exalted Hero MoT (BSB) - Chaos Steed [216]
Shield
Sword of Might, Talisman of Endurance
Chaos Sorcerer MoN [205]
Magic LvL 2
Enchanted Shield, Ironcurse Icon, Dispel Scroll, Conjoined Homunculus
CORE:
22 Chaos Warriors MoT [447]
Standard, Musician, Shields, Halberds
Banner of Rage
35 Chaos Marauders MoK [217]
Standard, Musician, Flails
5 Marauder Horsemen MoK [116]
Musician, Light Armours, Flails
SPECIAL:
9 Chaos Knights MoT [450]
Standard, Musician
Blasted Standard
RARE:
Chaos Warshrine MoT [150]
Hellcannon [205]
Models: 76 / Total cost: 2399
No dobra, mam nadzieję że ta rozpa to już nie jest fail ^^
Lord klepacz na dysku lata sobie samotnie, bsb do knightów, magik do warriorów - może ich nie wysadzi.
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
1.lordowi zamiast ogre blejda dajl lepiej GW, jak chcesz 7s, starczy ci jeszcze na jakiegoś dragonhelma/stubborna
2.na marasach konnych imo lepiej mieć jednak slanesha
3.imo na marasach pieszych GW>flail
2.na marasach konnych imo lepiej mieć jednak slanesha
3.imo na marasach pieszych GW>flail
1. Zastanawiam się, pewnie zmienię i wsadzę crown of command chociaż jak zwykle przy mortalach szkoda tej wysokiej ini ;d
2. Używam Khorna żeby chłopcy coś zdziałali w walce. Jakoś prawie nigdy nie uciekają dzięki Will of Chaos.
3. Jak dla mnie zawsze flail > gw bo gw nidgy mi się nie spłaciło w hordzie.
2. Używam Khorna żeby chłopcy coś zdziałali w walce. Jakoś prawie nigdy nie uciekają dzięki Will of Chaos.
3. Jak dla mnie zawsze flail > gw bo gw nidgy mi się nie spłaciło w hordzie.
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
Khornici też Ci nie uciekną, ale być może będą musieli wszarżować, a czasem lepiej ich użyć inaczej