
Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
no tak musisz wlozyc lorda do tego oddzialu bo bedzie useless,wystarczy zdjecie 2 modeli i nie ma lookouta.Absoulutnie genialne kombo wymysliles
Ward 3+ nie równa się nieśmiertelność


No to opowiedz mi czym niby VC mają zdejmować tych najtów i po co przy walce przeciwko VC potrzebny LoS ?Duke pisze:no tak musisz wlozyc lorda do tego oddzialu bo bedzie useless,wystarczy zdjecie 2 modeli i nie ma lookouta.Absoulutnie genialne kombo wymyslilesWard 3+ nie równa się nieśmiertelność
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Jasiuuu pisze:rospy na jedną armie są jak rewolwery jednostrzałowe
Grolshek pisze:To i tak lepsze niż sześciostrzałowiec ze ślepakami...
strzelanie jest dla słabychrunepriest pisze:nie. lepiej mieć shotguna co wszystko rozjebie ^^

- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
Khumanor pisze:Jasiuuu pisze:rospy na jedną armie są jak rewolwery jednostrzałoweGrolshek pisze:To i tak lepsze niż sześciostrzałowiec ze ślepakami...strzelanie jest dla słabychrunepriest pisze:nie. lepiej mieć shotguna co wszystko rozjebie ^^
tylko minigun, panowie, tylko minigun

Bo to jest cała esencja battla. Można założyć 3 hełmy i zasady nawet nie mrugną... A lord wampirów dostaje mieczyk który napitala jak wściekły a pół kilometra dalej banda ghuli przygląda się pół sekundy i sama już tak umie...Jasiuuu pisze:koniec spamowania przejdźmy do konkretów,
jakim cudem twój lord chaosu zakłada do bitwy 2 hełmy ? jeden na drugi ? czy ma dwie głowy ?
to samo masz we wcześniejszej rospie : ] tylko z innymi czapkami
- smiejagreg
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7593
Ze im też ślepia nie wygniły i mogą tak z pól kilometra dojrzeć i jeszcze się nauczyć




Od wyjscia 8ed nie gralem zbyt duzo, ale jak tylko zobaczylem itemy dajace ward 4+ to odrazu pomyslalem o polaczeniu ich z tzeentchem
Juz na 7ed gralem na 2-3 klepaczach tzeentcha z wardami 4/5+, ale to raczej w takich grach "4fun"
teraz dyskowcy dostali kolejnego bonusa do warda i fajnie byloby to wykorzystac. Jestem po prau potyczkach wochem i taki oto zestaw mi sie uksztaltował:
1 Chaos Lord of Tzeentch @ 392.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Great Weapon; Chaos Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Word of Agony [40.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 240.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Sword of Might [20.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 190.0 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet [35.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 165.0 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Chaos Armour
Spell Familiar [15.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
30 Chaos Marauders of Khorne @ 200.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician; Champion
29 Chaos Marauders of Tzeentch @ 185.0 Pts
Mark of Tzeentch; Shield; Standard; Musician; Champion
5 Marauder Horsemen @ 85.0 Pts
No Mark; Flail; Throwing Axes
5 Marauder Horsemen @ 85.0 Pts
No Mark; Flail; Throwing Axes
5 Marauder Horsemen @ 85.0 Pts
No Mark; Flail; Throwing Axes
22 Chaos Warriors of Tzeentch @ 442.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Standard; Musician; Champion
Blasted Standard [40.0]
22 Chaos Warriors of Khorne @ 427.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Standard; Musician; Champion
Banner of Swiftness [15.0]
Models in Army: 118
Total Army Cost: 2496.0
Lord rzuca sie na klocki trzymając je na stubbornie i annihilując powoli.
BSB ma 2 opcje... albo pomaga lordowi, albo leci wraz z fastami na maszyny.
Magowie... tak wiem, Slaanesh... dziwne xD Pierwszy losuje czary mag z 2 czarami, nastepnie ten z 3 czarami. Plan jest taki, żeby mieć Ecstatic Seizures. Jeśli jednak plan nie wypali, mam mozliwosc rzucania czarów wroga i bounda
Na poczatku magowie siedza w warriorach, potem w maruderach tzeentcha.
Wartosc bojowa chosenów i warriorów nie rozni sie az tak bardzo, wiec w mojej rozpie sa 2 klocki wrriorów.
maruderów khorna chyba nie musze objasniac
Jak sie podoba?


1 Chaos Lord of Tzeentch @ 392.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Great Weapon; Chaos Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Word of Agony [40.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 240.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Sword of Might [20.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 190.0 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet [35.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 165.0 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Chaos Armour
Spell Familiar [15.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
30 Chaos Marauders of Khorne @ 200.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician; Champion
29 Chaos Marauders of Tzeentch @ 185.0 Pts
Mark of Tzeentch; Shield; Standard; Musician; Champion
5 Marauder Horsemen @ 85.0 Pts
No Mark; Flail; Throwing Axes
5 Marauder Horsemen @ 85.0 Pts
No Mark; Flail; Throwing Axes
5 Marauder Horsemen @ 85.0 Pts
No Mark; Flail; Throwing Axes
22 Chaos Warriors of Tzeentch @ 442.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Standard; Musician; Champion
Blasted Standard [40.0]
22 Chaos Warriors of Khorne @ 427.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Standard; Musician; Champion
Banner of Swiftness [15.0]
Models in Army: 118
Total Army Cost: 2496.0
Lord rzuca sie na klocki trzymając je na stubbornie i annihilując powoli.
BSB ma 2 opcje... albo pomaga lordowi, albo leci wraz z fastami na maszyny.
Magowie... tak wiem, Slaanesh... dziwne xD Pierwszy losuje czary mag z 2 czarami, nastepnie ten z 3 czarami. Plan jest taki, żeby mieć Ecstatic Seizures. Jeśli jednak plan nie wypali, mam mozliwosc rzucania czarów wroga i bounda

Wartosc bojowa chosenów i warriorów nie rozni sie az tak bardzo, wiec w mojej rozpie sa 2 klocki wrriorów.
maruderów khorna chyba nie musze objasniac

Jak sie podoba?
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
bez przesady do dna jeszcze dalekoRabsp pisze:widze, że ta rozpiska to totalne dno ^^
zadnego komentarza? nawet do kontrowersyjnych magów Slaanesha?

a magowie slaanesh, są dość fajni


- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
tylko 6 fajna?Rabsp pisze:ogolnie lore slaanesha jest słabawy, jedynie ten szósty czar sie sprawdza, nawet lepiej niz dwellersi(niższy CV, lepszy zasięg, efekt praktycznie ten sam)![]()
jeszcze jakies uwagi?
2 panika na obszarze 18" czy frenzy, na skaveny można slavami zablokować im całą armię ( pójdź tam )
takie pytanie... grał ktoś na 2 Shaggotah z ahw?
pomysl wydaje sie byc ciekawy na papierze i wraz z 2 klockami warriorów oraz 2 dyskowcami mogliby stanowic bardzo duze zagrozenie dla oddziałów wroga... wkońcu to niebagatelne 6A S6 To5 6Wo... fakt, koszt swoj maja
ale mogliby sie sprawdzic jako wsparcie dla wariorów zeby szybciej cos przepchnąć
?
Przypominam ze maszynami zajmą sie dyskowcy i 2 fasty
pomysl wydaje sie byc ciekawy na papierze i wraz z 2 klockami warriorów oraz 2 dyskowcami mogliby stanowic bardzo duze zagrozenie dla oddziałów wroga... wkońcu to niebagatelne 6A S6 To5 6Wo... fakt, koszt swoj maja


Przypominam ze maszynami zajmą sie dyskowcy i 2 fasty

Jako wsparcie Shaggothy mi się sprawdzają na 5000 pkt, tylko że ja mam jednego zwykłego Shaggotha, a drugi to jest Kholek - Specjalny Charakter Shaggothów. Trzeba tylko jak najszybciej wjechać do CC, wtedy ze słabszymi albo średniakami radzą sobie całkiem w pytkę nawet samodzielnie. Kholek jak już wpadnie w CC to po prostu zamiata wszystko co popadnie i nie ma mocnego na takiego kozaka. Niestety Kholek kosztuje aż 605 pkt ale frajda z grania tym Specjalem jest konkretna, szczególnie jak się ma zajebistą konwersję figurki
Ja niedługo będę miał takiego zrobionego ze zwykłego Shaggotha. Tylko ja zwykłemu Shaggothowi daję GW, Kholek ma magiczny młot. No i są całkiem, całkiem do zdejmowania postaci wroga.

Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Witam
Szykuję się do bitwy z Bretą na 2k (ze 2-3 lance, klocki men-at-arms i łuczników, trebusz). Bez napinki, funowo. Uknułem coś takie:
Hero - shield, khorne, battle standard, razor - 200
Wulfrik - 185 (razem z marudami wyskakuje znienacka)
14 marud - flaile, fcg, slanesh - 100
15 warriors - tarcze, fcg, tzeentch - 285
15 warriors - add. hand w., fcg, khorne - 295
5 horsemen - spears, javelins, light armour, slaanesh - 90 (no wiem, trochę przepakowani)
5 warhounds - 30
5 knights - khorne - 230
5 knights - khorne - 230
hellcannon - 205
warshrine - tzeentch - 150
znośnie? (to będzie moja trzecia gra w battla, więc proszę o wyrozumiałość
)
Szykuję się do bitwy z Bretą na 2k (ze 2-3 lance, klocki men-at-arms i łuczników, trebusz). Bez napinki, funowo. Uknułem coś takie:
Hero - shield, khorne, battle standard, razor - 200
Wulfrik - 185 (razem z marudami wyskakuje znienacka)
14 marud - flaile, fcg, slanesh - 100
15 warriors - tarcze, fcg, tzeentch - 285
15 warriors - add. hand w., fcg, khorne - 295
5 horsemen - spears, javelins, light armour, slaanesh - 90 (no wiem, trochę przepakowani)
5 warhounds - 30
5 knights - khorne - 230
5 knights - khorne - 230
hellcannon - 205
warshrine - tzeentch - 150
znośnie? (to będzie moja trzecia gra w battla, więc proszę o wyrozumiałość
