pytania o magię
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: pytania o magię
czy czar zerowy z domeny śmierci może być rzucony na bohatera siedzącego na smoku/stegadonie/dzwonku itp ?
TAK
Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie. A skurwysyny będą zawsze.
Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum
Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum
Snajperki z Lore of Death mogą zabić tylko jeden model.
Maszyna wojenna to jeden model w którym ranisz maszynę jako całość, a nie pojedynczych załogantów. Możesz przy pomocy snajperek z Deatha ewentualnie zlikwidować model maszyny wroga razem z załogantami. Do Spirit Leech używasz LD załogi, do The Caress of Laniph używasz S załogi, do The Fate of Bjuna używasz T maszyny. Jeśli zadasz tyle obrażeń ile jest załogantów, wtedy maszyna usuwana jest z gry razem z załogantami.
W przypadku M&H do Spirit Leecha używasz największego LD w oddziale (najprawdopodobniej handlerów). Następnie ilość ran jaka wyniknie z różnicy między statystykami jest rozdzielana między potwora a handlersów - na 1-4 dostaje potwór, na 5-6 handler. Jeśli wszyscy handlerzy zginą robisz Monstrous Reaction test. Jeśli zginie potwór usuwasz handlerów. Jeśli chodzi o resztę snajperek z deatha, to działają podobnie tylko używasz innych statystyk i korzystasz wyłącznie z profilu potwora, ignorując statystyki handlerów.
Jeśli chodzi o Spirit Leech to w żadnym z powyższych wypadków nie możesz wykorzystać LD generała. Liczy się tylko najwyższy LD w oddziale.
Maszyna wojenna to jeden model w którym ranisz maszynę jako całość, a nie pojedynczych załogantów. Możesz przy pomocy snajperek z Deatha ewentualnie zlikwidować model maszyny wroga razem z załogantami. Do Spirit Leech używasz LD załogi, do The Caress of Laniph używasz S załogi, do The Fate of Bjuna używasz T maszyny. Jeśli zadasz tyle obrażeń ile jest załogantów, wtedy maszyna usuwana jest z gry razem z załogantami.
W przypadku M&H do Spirit Leecha używasz największego LD w oddziale (najprawdopodobniej handlerów). Następnie ilość ran jaka wyniknie z różnicy między statystykami jest rozdzielana między potwora a handlersów - na 1-4 dostaje potwór, na 5-6 handler. Jeśli wszyscy handlerzy zginą robisz Monstrous Reaction test. Jeśli zginie potwór usuwasz handlerów. Jeśli chodzi o resztę snajperek z deatha, to działają podobnie tylko używasz innych statystyk i korzystasz wyłącznie z profilu potwora, ignorując statystyki handlerów.
Jeśli chodzi o Spirit Leech to w żadnym z powyższych wypadków nie możesz wykorzystać LD generała. Liczy się tylko najwyższy LD w oddziale.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
moze i nie zwiazane z magia ale z tym co mac wlasnie powiedzial.
jesli przy monsterze jest 3 handlersow i dostana 4 rany.
na wszystkich 4 zostaly wylosowane 5/6. czy w takim wypadku wszystkie 4 trafienia ida w 3 handlersow czy jedna rana mimo wszystko idzie w monstera?
jesli przy monsterze jest 3 handlersow i dostana 4 rany.
na wszystkich 4 zostaly wylosowane 5/6. czy w takim wypadku wszystkie 4 trafienia ida w 3 handlersow czy jedna rana mimo wszystko idzie w monstera?
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Po to właśnie losujesz tracisz nadwyżkę
Dzielenie ran odbywa się w tym samym czasie, chyba że źródłem ataków są różne jednostki/modele atakujące w innym momencie fazy. Nie możesz rozdzielić ran, a potem ich zawrócić. Ewentualna nadwyżka jest tracona. Dokładnie tak samo jak w atakowaniu czempiona - nadwyżka ataków nie przechodzi na oddział.Cibi pisze:Na pewno? W zasadzie równie dobrze można kulać kość po kości, wtedy, jeśli zginą wszyscy 3 handlersi, dalej już się nie losuje? Więc imo w takim wypadku 3 rany idą w handlersów, a 4 mimo wszystko w potworka.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Lore of Beasts, The Curse of Anraheir.
1. Czy straty spowodowane porażką w teście Dangerous Terrain mogą być "wardowane" zdolnością Magic Resistance?
2. Czy jednostki latające, na które rzucono czar, i które chcą się poruszyć (lotem), wykonują test Dangerous Terrain?
1. Czy straty spowodowane porażką w teście Dangerous Terrain mogą być "wardowane" zdolnością Magic Resistance?
2. Czy jednostki latające, na które rzucono czar, i które chcą się poruszyć (lotem), wykonują test Dangerous Terrain?
Fulminating flame cage - czy oddział traktowany jest jako ruszony, gdy:
- charakter zmieni miejsce w oddziale (potrzebny reform)
- charakter wyjdzie z oddziału (zmienia się formacja)
- charakter na innej podstawce wyjdzie z oddziału (dostawiony do boku oddziału)
- modele z tylnego rzędu dosuwają się do hth przy szarży na flankę
- charakter zmieni miejsce w oddziale (potrzebny reform)
- charakter wyjdzie z oddziału (zmienia się formacja)
- charakter na innej podstawce wyjdzie z oddziału (dostawiony do boku oddziału)
- modele z tylnego rzędu dosuwają się do hth przy szarży na flankę
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
1.Raczej nie, bo to nie czar zadaje obrażenia.draleba pisze:Lore of Beasts, The Curse of Anraheir.
1. Czy straty spowodowane porażką w teście Dangerous Terrain mogą być "wardowane" zdolnością Magic Resistance?
2. Czy jednostki latające, na które rzucono czar, i które chcą się poruszyć (lotem), wykonują test Dangerous Terrain?
2.Tylko jeżeli jest to marsz,czyli ponad 10 cali.
Na podstawie tego co daje -1 do strzelania dla oddziału.Jankiel pisze:Fulminating flame cage - czy oddział traktowany jest jako ruszony, gdy:
- charakter zmieni miejsce w oddziale (potrzebny reform)
- charakter wyjdzie z oddziału (zmienia się formacja)
- charakter na innej podstawce wyjdzie z oddziału (dostawiony do boku oddziału)
- modele z tylnego rzędu dosuwają się do hth przy szarży na flankę
1.Reform jest ruchem więc tak.
2.Nie, oddział się nie ruszył.
3.Nadal nie, oddział się nie ruszył
4.Moim zdaniem nie bo unit się nie ruszył, nie zmienił środka, formacji ani facingu, moim zdaniem przestawienie do tyłu to wygoda.
Ad2 i Ad3. a to nie jest tak że jak character dołącza do oddziału to oddział uważany jest za ruszony (RB -> dołączanie herosów do unitów). Nie ma tu chyba wyjątku co do tego gdzie go postawimy.kudłaty pisze:Na podstawie tego co daje -1 do strzelania dla oddziału.Jankiel pisze:Fulminating flame cage - czy oddział traktowany jest jako ruszony, gdy:
- charakter zmieni miejsce w oddziale (potrzebny reform)
- charakter wyjdzie z oddziału (zmienia się formacja)
- charakter na innej podstawce wyjdzie z oddziału (dostawiony do boku oddziału)
- modele z tylnego rzędu dosuwają się do hth przy szarży na flankę
1.Reform jest ruchem więc tak.
2.Nie, oddział się nie ruszył.
3.Nadal nie, oddział się nie ruszył
4.Moim zdaniem nie bo unit się nie ruszył, nie zmienił środka, formacji ani facingu, moim zdaniem przestawienie do tyłu to wygoda.
Też myślę, że raczej nie, choć bez czaru nie byłoby testu Dangerous Terrain.kudłaty pisze:1.Raczej nie, bo to nie czar zadaje obrażenia.draleba pisze:Lore of Beasts, The Curse of Anraheir.
1. Czy straty spowodowane porażką w teście Dangerous Terrain mogą być "wardowane" zdolnością Magic Resistance?
Poza tym zaczarowana jednostka może wstrzymać się od marszu lub szarży - i uniknie zniknięcia 1/3 oddziału.
Ale 100% pewności nie mam
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Z ranami od czarów zawsze jest pewien problem - czy np. bladewind skoro jest atakiem jak CC to mamy warda za parowanie ( Hw+ tarcza ), ale czy nie dodaje się doń też MR ( bo to rany od czaru ? )
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
imho od bladewind nie ma parowania, bo parowanie jest tylko w przod, a blade wind nie jest okreslony z ktorej strony atak "nadchodzi". Tak imho
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
Tylko mniejszą wersję. Reszta jak w opisie Glean Magic.Remx pisze:Czy za pomocą "Glean Magic" można rzucić Vortex itp.. wysokie czary ?
Lub ulepszoną wersję jakiegoś tam czaru ?
Thx.