zielone na 2400
zielone na 2400
na bazyla
robiona też z uwzględnieniem ilości modeli ( chce tym pojechać na bazyla)
Orck warboss
miecz za 100 pkt +1 S i A za szeregi
shild HA
orck great shaman
4 level
scroll
black orck BSB
talizman +4 warda
goblin shaman
kradziejka kostek
27 orck
FCG
shild
39 savage orck big'uns
2 chopa
FCG
40 NG
FCG
siaty
2 fanole
lobba
8 squig hoppers
1 squig herd
6 trolli
2399/2400
generał mało przezywalny wchodzi do savage orck i ma 10 ataków z siłą 10
oczywiście gienio przy trollach
shaman losuje WAAAGH i wszytko super
BSB wchodzi do orków zwykłych tryma się blisko klocka savage i trolli
reszta biega sieje zamieszanie ogulnie staram się zrobić kanapke i przy okazji rzucić WAAAGH i wtedy spokojnie rozwala
wiem że posypia się uwagi typu "co to za gówno" i będą one po przeczytaniu jak złozony jest generał ale darujcie sobie i powidzcie coś konstruktywnego. zawsze można zamiast dużego shamana dać war bossa gienia ale ta rospa bazuje na rzuceniu WAAAGH
robiona też z uwzględnieniem ilości modeli ( chce tym pojechać na bazyla)
Orck warboss
miecz za 100 pkt +1 S i A za szeregi
shild HA
orck great shaman
4 level
scroll
black orck BSB
talizman +4 warda
goblin shaman
kradziejka kostek
27 orck
FCG
shild
39 savage orck big'uns
2 chopa
FCG
40 NG
FCG
siaty
2 fanole
lobba
8 squig hoppers
1 squig herd
6 trolli
2399/2400
generał mało przezywalny wchodzi do savage orck i ma 10 ataków z siłą 10
oczywiście gienio przy trollach
shaman losuje WAAAGH i wszytko super
BSB wchodzi do orków zwykłych tryma się blisko klocka savage i trolli
reszta biega sieje zamieszanie ogulnie staram się zrobić kanapke i przy okazji rzucić WAAAGH i wtedy spokojnie rozwala
wiem że posypia się uwagi typu "co to za gówno" i będą one po przeczytaniu jak złozony jest generał ale darujcie sobie i powidzcie coś konstruktywnego. zawsze można zamiast dużego shamana dać war bossa gienia ale ta rospa bazuje na rzuceniu WAAAGH
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?
8 hoppersów i 1 herd są Ci moim zdaniem do niczego nie potrzebne. Zamiast nich wrzuciłbym jakąś machinę, Night gobliny albo np. Pump wagony. Warboss przeciwko większości armii nawet jak znajdzie się w combacie to zginie nim zdąży wykonać swoje ataki no ale jak chcesz to testuj
nie zginie bo zazwyczaj wchodzi waaagh i bije pierwszy a pozatym ma 5 tafa wiem że to nie dużo ale grałem ostatnio takim klocem z gieniem i mocno uderzyl całą prwą flanke
a squigi wystawiam bo mam i sa klimatyczne jak coś to dam drugie NG za nich
nie klniemy
s.
a squigi wystawiam bo mam i sa klimatyczne jak coś to dam drugie NG za nich
nie klniemy
s.
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
Maciom, nie klnij, srsly.
co do rozpy- hmm, zanalizuj rozpę katarka, dość niezłą kminę ma z savagami.
spróbujmy konstruktywnie: ten warboss jest serio słaby.. ja wiem ze potęga itp, ale cię ktoś zaszarżuje i zwyczajnie kolesia zabije, łamiąc klocek. Jeżeli faktycznie chcesz mieć kolesia do combatu to albo zrób go savagem z podwojnymi brońmi + ochrona , albo BOrka, coby cię animozja nie zjadła.
reszta characterów ok.
wrzuć m/banner na big unów(powinieneś mieć f.attacki, ale na oddziale to ryzykowne , więc moze wrzuć na nich +1M, a bsbkowi daj flaminigi )
brakuje chociaż 1 fastu imho. ta 27 Orków nic nie zrobi. albo 35+ z bsbkiem albo olej ich zupełnie. Wywal tych fanioli, przy tym założeniu rozpy bardziej ci będą bruździć niż pomagać. To samo hoppersi- uwielbiam ten oddział, ale tez będą ci przeszkadzać.
1xherd fajna sprawa, ale to wez od razu ich 3x1, takie bombki i bardzo 2 lobby brakuje.
tyle ode mnie .pzdr,KG
co do rozpy- hmm, zanalizuj rozpę katarka, dość niezłą kminę ma z savagami.
spróbujmy konstruktywnie: ten warboss jest serio słaby.. ja wiem ze potęga itp, ale cię ktoś zaszarżuje i zwyczajnie kolesia zabije, łamiąc klocek. Jeżeli faktycznie chcesz mieć kolesia do combatu to albo zrób go savagem z podwojnymi brońmi + ochrona , albo BOrka, coby cię animozja nie zjadła.
reszta characterów ok.
wrzuć m/banner na big unów(powinieneś mieć f.attacki, ale na oddziale to ryzykowne , więc moze wrzuć na nich +1M, a bsbkowi daj flaminigi )
brakuje chociaż 1 fastu imho. ta 27 Orków nic nie zrobi. albo 35+ z bsbkiem albo olej ich zupełnie. Wywal tych fanioli, przy tym założeniu rozpy bardziej ci będą bruździć niż pomagać. To samo hoppersi- uwielbiam ten oddział, ale tez będą ci przeszkadzać.
1xherd fajna sprawa, ale to wez od razu ich 3x1, takie bombki i bardzo 2 lobby brakuje.
tyle ode mnie .pzdr,KG
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
big uni sa savagowi więc magiczny sztandar odpada.
ten oddział gobbosów kosztuje majątek, za minimalizację ich do 20, wyrzucenie hopersów i zmianę złożenia generała możesz wycisnąć punkty na cos fajnego
duży squigherd (7-8 herdów)
pumpwagony
rydwany orcze
póki co masz imo mało wystawień, a Twoja rozpa to taki quasi deathstar, więc ustawienie jest szczególnie ważne.
ten oddział gobbosów kosztuje majątek, za minimalizację ich do 20, wyrzucenie hopersów i zmianę złożenia generała możesz wycisnąć punkty na cos fajnego
duży squigherd (7-8 herdów)
pumpwagony
rydwany orcze
póki co masz imo mało wystawień, a Twoja rozpa to taki quasi deathstar, więc ustawienie jest szczególnie ważne.
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
@Aron zapomniałem, racja.
Co do gobossów to 20 są imho bez sensu- 40 z siatkami moze trzymać oddział do 3 tur, 20 nie robi nic.
Co do gobossów to 20 są imho bez sensu- 40 z siatkami moze trzymać oddział do 3 tur, 20 nie robi nic.
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
daje look outa małemu szamanowi. siaty to jeszcze, ale 2 fanoli? to b. dużo punktów
KaterkaKról Goblinów pisze:co do rozpy- hmm, zanalizuj rozpę katarka, dość niezłą kminę ma z savagami.
Ciekawe jakim cudem? Bo mnie wychodzi przy pełnych szeregach Twoich SO 8S i 7A także bez rewelacji biorąc pod uwagę jego przeżywalność w jakimkolwiek pojedynku. Pomijając już fakt że Ork nie może mieć HA, czyli w tej kombinacji save max 5+maciom pisze:generał mało przezywalny wchodzi do savage orck i ma 10 ataków z siłą 10
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
ma z bazy 4 ataki i 5 siły savage maja 6 szergów = 10
ok wywale fanole
za squigi dam drugi oddział 40 gobosów
ale przypominam że jest to rozpa tez pod to co mam w armii więc nie wystawie nagle wszystkiego co mi powicie
fasta jednego czy dwa dodać??
ok wywale fanole
za squigi dam drugi oddział 40 gobosów
ale przypominam że jest to rozpa tez pod to co mam w armii więc nie wystawie nagle wszystkiego co mi powicie
fasta jednego czy dwa dodać??
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?
mój kochany 6 letni AB po polsku mówi o tym tak
"waładający bronią uzyskuje premie do współczynnków siła i ataki w wysokości równej liczbie szeregów prowadzonej przez niego jednostki -ustal liczbe szeregów w momecie jego ataku"
"waładający bronią uzyskuje premie do współczynnków siła i ataki w wysokości równej liczbie szeregów prowadzonej przez niego jednostki -ustal liczbe szeregów w momecie jego ataku"
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?
a mój angielski mówi :
"The wielder of this weapon receives a bonus equal to his unit's rank bonus to both his Attack and Strength - calculate this when the wielder makes his attacks "
Do polskiego była wydana jakaś errata tylko teraz nie mam jej pod ręką i bodaj tam było to wyprostowane, ale ogólnie tłumaczenie jest żenua, że tak powiem.
"The wielder of this weapon receives a bonus equal to his unit's rank bonus to both his Attack and Strength - calculate this when the wielder makes his attacks "
Do polskiego była wydana jakaś errata tylko teraz nie mam jej pod ręką i bodaj tam było to wyprostowane, ale ogólnie tłumaczenie jest żenua, że tak powiem.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
kolejne podejście
Black orck warboss
best basha of martog
aromour of destyny
crown of command
collar of zorga
shild
great orck shaman
4 level
scroll
pierścionek z fire ballem
black orck BSB
talizman +4 warda
gobo shaman
kradziejka kości
savage orck big boss
gold cos tam sword (10 I)
biget boots
24 savage orck big uns
2 chopa
FCG
40 NG
FCG
siaty
20 NG
short bow
2 fanole
20 NG
short bow
2 fanole
5 spider
24 black orck
FCG
shild
baner of elternal flame
rock lobber
bully
6 troll
Black orck warboss
best basha of martog
aromour of destyny
crown of command
collar of zorga
shild
great orck shaman
4 level
scroll
pierścionek z fire ballem
black orck BSB
talizman +4 warda
gobo shaman
kradziejka kości
savage orck big boss
gold cos tam sword (10 I)
biget boots
24 savage orck big uns
2 chopa
FCG
40 NG
FCG
siaty
20 NG
short bow
2 fanole
20 NG
short bow
2 fanole
5 spider
24 black orck
FCG
shild
baner of elternal flame
rock lobber
bully
6 troll
Ostatnio zmieniony 5 lut 2011, o 12:57 przez maciom, łącznie zmieniany 1 raz.
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?
40 NG z siatkami daje radę. Dzięki niej mogą spokojnie bić się z inną corową piechotą z s3. A fanole są potrzebne, chociażby jako straszak.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.