Dokładnie tak jak napisałeś: "jak tylko wchodzisz w cal" a jednostki które już są mniej niż cal od siebie nie mogą "wejść" no bo już są poprostu. Mogą się co najwyżej oddalić. Chyba nie ma reguły zabraniającej oddalenie się jednostki od innej na odpowiednią odległość?Myth pisze:@Remo, takie pytanie aż się prosi o odpowiedź: ok, jak nie ma, to możesz, ale później obowiązuje zasada, że jak tylko wchodzisz w cal od dowolnej jednostki, swojej czy wroga, to kończysz ruch - czyli dwa klocki stoją w miejscu do końca bitwy.
p.s. I nigdzie nie jest napisane, że się kończy ruch tylko, że nie można do takiego stanu doprowadzić

No OK, czaję. Poprostu czytam RB i widzę taki a nie inny zapis mówiący jedynie o "przybliżaniu się podczas ruchu" i o niczym więcej więc pytam. Jedni zmieniają zasady RB a inni o nie dopytują - proste.Lidder pisze:mogłyby zrobić reform. Tak czy siak jest to niepoważne pytanie. Wystawiasz się cal od niemożliwego terenu(jednostek), na tej samej zasadzie jak nic na nim(nich) nie kładziesz.
EOT