DoCh na 4 heraldach (euro?)
DoCh na 4 heraldach (euro?)
Z pewną taką dozą nieśmiałości, bo w 8 edycje pograłem o tyle o ile (np. na turnieju w ogóle...). W 7 ed. grałem na 4 heraldach, bez greatera, bez Khorne'a i jakoś sobie radziłem. Tworząc poniższą armię opieram się na posiadanych modelach (pomalowanych na DMP, na które nie dojechaliśmy...), ew. takich które szybko jestem w stanie szybko uzupełnić. Stąd np. bestia Nurgle'a (poza tym je lubię, a poza tym Butan napisał że Nurgle na ETC daje radę ).
Mgliście sobie wyobrażam jak ta armia będzie sobie radzić na stole, więc wystawiam na ostrzał komentatorów.
Problem mam z doborem magii: lubię life (odbudowywanie regimentów), light i shadow też są nie od rzeczy. Nie wiem też, czy na heraldzie Nurgle'a lepsze od ASL nie byłoby zionięcie (ale wtedy musi mi na plagusach wejść sztandar z przerzutem ranienia). Dość ględzenia, oto pomysł:
Herald of Tzeentch @ 145.0 Pts General;
Power Vortex [30.0]
Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
Master of Sorcery [25.0] Spell Breaker [25.0]
27 Pink Horrors of Tzeentch @ 369.0 Pts FCG
Icon of Sorcery
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120.0 Pts
6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts
Herald of Slaanesh @ 115.0 Pts
Siren Song [25.0]
25 Daemonettes of Slaanesh @ 355.0 Pts FCG
Siren Standard
1 Fiends of Slaanesh @ 55.0 Pts
Herald of Nurgle @ 175.0 Pts Battle Standard
Slime Trail [10.0], Noxious Vapours [25.0]
26 Plaguebearers of Nurgle @ 342.0 Pts FCG
3 Nurglings @ 105.0 Pts
1 Beasts of Nurgle @ 100.0 Pts
6 Chaos Furies @ 72.0 Pts
6 Chaos Furies @ 72.0 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 2
Models in Army: 115
PTS: 2400
Mgliście sobie wyobrażam jak ta armia będzie sobie radzić na stole, więc wystawiam na ostrzał komentatorów.
Problem mam z doborem magii: lubię life (odbudowywanie regimentów), light i shadow też są nie od rzeczy. Nie wiem też, czy na heraldzie Nurgle'a lepsze od ASL nie byłoby zionięcie (ale wtedy musi mi na plagusach wejść sztandar z przerzutem ranienia). Dość ględzenia, oto pomysł:
Herald of Tzeentch @ 145.0 Pts General;
Power Vortex [30.0]
Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
Master of Sorcery [25.0] Spell Breaker [25.0]
27 Pink Horrors of Tzeentch @ 369.0 Pts FCG
Icon of Sorcery
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120.0 Pts
6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts
Herald of Slaanesh @ 115.0 Pts
Siren Song [25.0]
25 Daemonettes of Slaanesh @ 355.0 Pts FCG
Siren Standard
1 Fiends of Slaanesh @ 55.0 Pts
Herald of Nurgle @ 175.0 Pts Battle Standard
Slime Trail [10.0], Noxious Vapours [25.0]
26 Plaguebearers of Nurgle @ 342.0 Pts FCG
3 Nurglings @ 105.0 Pts
1 Beasts of Nurgle @ 100.0 Pts
6 Chaos Furies @ 72.0 Pts
6 Chaos Furies @ 72.0 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 2
Models in Army: 115
PTS: 2400
Bearersi są mocni - sam tym gram, bestie tez niezłe, ale z lekka za wolne (wymieniłem na fiendy, aczkolwiek korci brać choć 1 bestyję do wsparcia, kiedyś 2 takie ładnie mi trzymały czołg przeciwnika i hordę HE PG).
Chłopska Bretka : W/R/P: 4/2/4
Hmm, jesli juz grasz na plagusach, to imo fajnie byloby dac heraldowi zionici i asl/slime, a na plagusy przerzuty woundów. Wtedy taki oddział potrafi przywalić i nie boli tak niska I. No i 2d6 auto hitów z s3/4? z przerzutem woundów potrafi zaboleć choćby takich WL.
Ale jak pomyślę, co z tym robi słoneczko albo pitka, to aż mi żal tych plagusów
Nie sądzisz, że zamiast bestii lepsze kolejne nurglingi? Więcej woundów, bardziej mobilne i scout. Ewentualnie kolejne fiendy.
Ale jak pomyślę, co z tym robi słoneczko albo pitka, to aż mi żal tych plagusów
Nie sądzisz, że zamiast bestii lepsze kolejne nurglingi? Więcej woundów, bardziej mobilne i scout. Ewentualnie kolejne fiendy.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Zdecydowanie Fiendy. Siła ta sama (a masz jeszcze AP). Lepiej trafiają. Są mega szybkie.
A wytrzymałość nie gra aż takiej roli, bo z breaka sypią się tak samo, a fiendy lepiej biją.
A jeżeli ktoś strzela w Fiendy to nie strzela w klocki.
Na Bazyliszku (na którym w ogóle miałem słaby wynik) 3 Fiendów przejechała przez 2 katapulty, Master Inżyniera, 10 Thundach i wbiła 4 rany kowadłu.
A minięcie krasnali w locie było banalne (nawet uwzględniając kowadło).
A wytrzymałość nie gra aż takiej roli, bo z breaka sypią się tak samo, a fiendy lepiej biją.
A jeżeli ktoś strzela w Fiendy to nie strzela w klocki.
Na Bazyliszku (na którym w ogóle miałem słaby wynik) 3 Fiendów przejechała przez 2 katapulty, Master Inżyniera, 10 Thundach i wbiła 4 rany kowadłu.
A minięcie krasnali w locie było banalne (nawet uwzględniając kowadło).
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Tylko na mnie zrobiles dobry wynik?? (mnie to jak widac zmotywowalo )
Fiendy sa moim zdaniem bardzo dobre, choc w naszej bitwie oba oddzialy pieknie zginely od plujek
Fiendy sa moim zdaniem bardzo dobre, choc w naszej bitwie oba oddzialy pieknie zginely od plujek
Od zawsze skinki ownowały demony, nic nowego Ale inne oddziały strzeleckie już tak dobrze sobie nie radzą, a skinki ma tylko jedna armia.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
No, ale Jacek zalozyl mi piekna masakre, choc poniekad przez moje noobostwo nie zauwazenie siren standardu na demonetkach.
Dzięki za komentarze.
Tak, jest taka idea, tylko jest parę drobnych przeszkód. Idealnie byłoby mieć jeszcze 1 lvl na heraldzie i sadzić miasmą (w rzeczywistości w tym celu musiałbym uciąć jakiegoś maga, bo i tak ich mam dużo). Nie mam ani punktu więcej na herosów. Czyli albo zionięcie (s4) albo ASL... Do tego mam równe 2400 i nawet po wywaleniu dwóch "corowych" modeli brakuje mi dosłownie jeden punkt na sztandar. Jak się beast nie sprawdzi to coś pokminię, jakieś punkty powinny się pojawić.Andrzej pisze:Hmm, jesli juz grasz na plagusach, to imo fajnie byloby dac heraldowi zionici i asl/slime, a na plagusy przerzuty woundów. Wtedy taki oddział potrafi przywalić i nie boli tak niska I. No i 2d6 auto hitów z s3/4? z przerzutem woundów potrafi zaboleć choćby takich WL.
W ogóle 8 edycja skarciła oddziały Papy Zgniłka aż zal patrzeć. niska I no i wisienka na czubku, czyli albo ward albo regen... :/ Na papierze plagusy obecnie wyglądają żałośnie, ale widzę, ze dość sporo ludzi ich wystawia.Andrzej pisze:Ale jak pomyślę, co z tym robi słoneczko albo pitka, to aż mi żal tych plagusów
Chciałbym sprawdzić jak mi się taka bestia sprawdzi, a potem może rzeczywiście powymieniam na coś. Poza tym po prostu lubię te modele (to te z muszlami, które pokazywałem Wam na stacji benzynowej przed DMP).Andrzej pisze:Nie sądzisz, że zamiast bestii lepsze kolejne nurglingi? Więcej woundów, bardziej mobilne i scout. Ewentualnie kolejne fiendy.
Muszę dorobić modeli, nie mam żadnego, a oryginały bardzo mi się nie podobają. W dziale demonicznym dałem fortę czegoś, co chciałbym sobie posklejać.JaceK pisze:Zdecydowanie Fiendy.
W tamtej edycji dosyć lubiłem skinki. Nie miały greatera do karcenia, a fast z tym sztandarem o którym pisze Ziemko plus szarże taktyczne to był miód. Ale to se uż ne vrati... <ociera_łzę>Andrzej pisze:Od zawsze skinki ownowały demony, nic nowego Ale inne oddziały strzeleckie już tak dobrze sobie nie radzą, a skinki ma tylko jedna armia.
W 7 edycji trzymały mi podobne rzeczy (np. tank i kawalerię od przodu, drugiego tanka od boku ). Tylko wtedy był ward plus regen, a nie albo...Nijlor pisze:Bearersi są mocni - sam tym gram, bestie tez niezłe, ale z lekka za wolne (wymieniłem na fiendy, aczkolwiek korci brać choć 1 bestyję do wsparcia, kiedyś 2 takie ładnie mi trzymały czołg przeciwnika i hordę HE PG).
W następnym numerze Młotkowego będą propozycje alternatywnych modeli do demonówKrzysiekW pisze:Muszę dorobić modeli, nie mam żadnego, a oryginały bardzo mi się nie podobają. W dziale demonicznym dałem fortę czegoś, co chciałbym sobie posklejać.
Może Cię jakoś zainspirujemy.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Nie jestem pewien, czy miasma kombuje się z zionięciem. Bo zionięcie jest rozdzielane jak strzelanie, a nie w modele btb. Ale niewątpliwie rzucenie miasmy sporo zwiększyłoby możliwości takiego oddziału. Tylko że to 50 pkt i jeszcze musi wejść...KrzysiekW pisze:Tak, jest taka idea, tylko jest parę drobnych przeszkód. Idealnie byłoby mieć jeszcze 1 lvl na heraldzie i sadzić miasmą (w rzeczywistości w tym celu musiałbym uciąć jakiegoś maga, bo i tak ich mam dużo). Nie mam ani punktu więcej na herosów. Czyli albo zionięcie (s4) albo ASL... Do tego mam równe 2400 i nawet po wywaleniu dwóch "corowych" modeli brakuje mi dosłownie jeden punkt na sztandar. Jak się beast nie sprawdzi to coś pokminię, jakieś punkty powinny się pojawić.
Pamiętem, fajne były To te, przy których pomagał Ci siostrzeniec?KrzysiekW pisze:Chciałbym sprawdzić jak mi się taka bestia sprawdzi, a potem może rzeczywiście powymieniam na coś. Poza tym po prostu lubię te modele (to te z muszlami, które pokazywałem Wam na stacji benzynowej przed DMP).
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
z jednej strony minus bestii nurgla to ruch i brak kombinacji regenki i warda
z drugiej strony... nadal to daje 50% na obronienie niż 33,333..% dodatkowo mamy 5T i PA oraz średnio 4 / 5 A
nie wiem, chyba już bym wolał wystawiać pieski Khorna ( 5 ) niż tą bestie, a ostatnio nie wystawiam ich w ogóle
strasznie zmieniła się meta grywalnych modeli u demonów... rewolucja
ps.: nurglingi świetna sprawa tylko szkoda że nie można wystawiać 2 bazy, bo to i tak już 70pkt., dla demonów daje duże rozeznanie taktyczne szczególnie przy defensach i jakiś fastach
z drugiej strony... nadal to daje 50% na obronienie niż 33,333..% dodatkowo mamy 5T i PA oraz średnio 4 / 5 A
nie wiem, chyba już bym wolał wystawiać pieski Khorna ( 5 ) niż tą bestie, a ostatnio nie wystawiam ich w ogóle
strasznie zmieniła się meta grywalnych modeli u demonów... rewolucja
ps.: nurglingi świetna sprawa tylko szkoda że nie można wystawiać 2 bazy, bo to i tak już 70pkt., dla demonów daje duże rozeznanie taktyczne szczególnie przy defensach i jakiś fastach
Też nie jestem pewien, ale w tej chwili to raczej dywagacje, bo rzeczywiście musiałbym poprzycinać herosów żeby mieć te 50 pkt, czar rzeczywiście musi wejść, poza tym nie wiem, czy już nie mam za dużo magów (z drugiej strony Thurion dał podobny zestaw, tylko zamiast 1 dużych horrorów dał 3 x 10).Andrzej pisze:Nie jestem pewien, czy miasma kombuje się z zionięciem. Bo zionięcie jest rozdzielane jak strzelanie, a nie w modele btb. Ale niewątpliwie rzucenie miasmy sporo zwiększyłoby możliwości takiego oddziału. Tylko że to 50 pkt i jeszcze musi wejść...
Tak, to te. Nawet znalazłem fotę WIP.Andrzej pisze:Pamiętem, fajne były To te, przy których pomagał Ci siostrzeniec?
Ruch niby jest problemem, ale np. w stosunku do 7 ed. to akurat zyskały, mają "tylko" 4 cale mniej zasięgu szarzy niż fiendy.Khumanor pisze:z jednej strony minus bestii nurgla to ruch i brak kombinacji regenki i warda
z drugiej strony... nadal to daje 50% na obronienie niż 33,333..% dodatkowo mamy 5T i PA oraz średnio 4 / 5 A
nie wiem, chyba już bym wolał wystawiać pieski Khorna ( 5 ) niż tą bestie, a ostatnio nie wystawiam ich w ogóle
Ano. Szkoda że w wyniku tej rewolucji straciły akurat te rzeczy które lubię i które mam pomalowane...Khumanor pisze:strasznie zmieniła się meta grywalnych modeli u demonów... rewolucja
Nurglingi dają dużo do stylu gry jaki lubię: dużo, właśnie m.in. z takimi kminami o jakich piszesz. No i modele bardzo fajne, można pocieszne scenki z nich układać.Khumanor pisze:ps.: nurglingi świetna sprawa tylko szkoda że nie można wystawiać 2 bazy, bo to i tak już 70pkt., dla demonów daje duże rozeznanie taktyczne szczególnie przy defensach i jakiś fastach
Super, z niecierpliwością czekam.JaceK pisze:W następnym numerze Młotkowego będą propozycje alternatywnych modeli do demonów
Może Cię jakoś zainspirujemy.