Idzie nowe...

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jeżus
Wodzirej
Posty: 694
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru - Warszawa

Re: Idzie nowe...

Post autor: Jeżus »

Grałem dzisiaj battla na nowego booka. Wnioski:
- Archanok do dupy spada w 3 turze
- mangler Squig siał zniszczenie gdziekolwiek się pojawił.
- Zajebisty pomył z rydwanami goblińskimi po 3 w unicie.
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Jeżus pisze: - Archanok do dupy spada w 3 turze
Jak ja uwielbiam takie wnioski po jednej bitwie.
Ja po jednej bitwie stwierdziłbym kiedyś, że hammerersi i Kowadło są totalnie do dupy bo Kowadło wybuchło w pierwszej turze na małej runie a Hammerersi w 3 nie zdali paniki na 10 i uciekli razem z lordem ;)

Się pogra - się zobaczy.
Obrazek

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Archnarok jest całkiem przyjemny pod warunkiem że nie trafisz na pluton ezgekucyjny i będzie unikał deathstarów.
Maglery mam nadzieję że będę miały duuuuże podstawki, grałem dzisiaj z DE rydwany i maglownice to jedyne rzeczy którymi można z nimi walczyć.
Magia(mała) jest bardzo niszczycielka i sporo może zepsuć, acz np Gork fix it w porówaniu do starego jest słabe

Jest sporo fajnych rzeczy ale armia nie zajmnie wysokiego miejsca na turniejach, ale gdyby grało się tylko dla wygrywania nikt zielonymi by nie grał
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

Maglery mam nadzieję że będę miały duuuuże podstawki, grałem dzisiaj z DE rydwany i maglownice to jedyne rzeczy którymi można z nimi walczyć.

czemu duuuuuża jest lepsza niż mała?

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

Chyba dlatego, że łatwiej trafić w wroga.

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Bo jak przełazi przez jednostki to więcej może zachaczyć
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

dwie naraz? a może?

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

To jest fanatyk który zadaje 2k6 z S6(AP) który dopóki nie wejdzie w kontakt z wrogim modelem porusza się 3k6 w wybranym kierunku(po kontakcie w losowym). Używam squigów na 50x50 i jednym ruchem zachaczyłem sześć jednostek dzięki temu że ma podstawkę większą od fantyka.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Na małej podstawce nie mógłby (r=0,5")

Tak sobie myślę, że z fanolami można zrobić coś ala słoneczko. Pchnąć oddział z 3 fanolami z hand of gork na skrzydło wroga i wypuścić 3 niespodzianki które przejdą przez wszystko. Trzeba to zrobić na początku puki wszystko jeszcze jest w jednej linii cal od siebie.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

teoria =/= praktyka
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

już prędzej mangler +hand of gork, jeżeli przeciwnik jeszcze nie zamagował/ zastrzelił maglownicy to teraz będzie tego bardzo żałował
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
maciom
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: wro

Post autor: maciom »

dobre kminy juz tym mangler squgiem
65 pkt za takie cacko :evil:
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?

MeanGreen
Wałkarz
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MeanGreen »

maciom pisze:dobre kminy juz tym mangler squgiem
65 pkt za takie cacko :evil:
Świetne kminy, ale ja mam taką kminę, że mi w pierwszej/drugiej turze samobójczy fast przez niego przejdzie albo jakiś scout albo inny śmieć, i mam wtedy rozwścieczone squigi latające po MOJEJ armii.

Jednostka mega potężna ale ryzykowna, a ja już parę razy umoczyłem z fanolami rozwalającymi mi całą armię, mangler wygląda na jeszcze groźniejszego niż fanole :).

Awatar użytkownika
Dasieq
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Dasieq »

Jeżus pisze:Grałem dzisiaj battla na nowego booka. Wnioski:
- Archanok do dupy spada w 3 turze
Spada w 3 turze od czego?

Też wziąłem się za pierwsze testy nowych orków,nie grałem na mangler squigach jeszcze,ale niedługo też trzeba będzie spróbować. To może być świetna jednostka

Za to grałem na pająku i myślę że nie jest przegięty ale słaby też nie. W użyciu ma chyba trochę inne przeznaczenia niż abominacja (choć muszę przyznać że abomkę w tej testowej bitwie po prostu pająk zjadł na śniadanie). Jest dobrym wsparciem,ta katapulta wydaje mi się trochę zdupiona ale jeszcze ją trzeba przetestować i się zobaczy czy warta jest tych 30 punktów. Szaman daje ciekawe bonusy ale wtedy wychodzi to strasznie drogo i może to być nieco zbyt śmiertelne.
No więc... mój pająk zabił abomkę w 2 turze gry,z over run'a wbiegł w inne oddziały i trzymał większosć armii wroga w miejscu dając czas orkom na dojście. Padł chyba w 4 turze od działa,ale na takie cacka wiele się nie poradzi :P
Myślę że kiedy na stole pojawią się 2/3 pająki to może być gorąco.

I magia małej Waaagh(używałem tylko tej narazie) jest super wsparciem. Grzybki gobinów sprawiają że mamy pełno kości magii a kiedy wróg nie dispeluje to mamy szansę ukraść mu dispel i dodać go do naszych kości magii,to jest eksta. Czary są fajne,super wsparcie. Zaniżenie inicjatywy,poison ataki (na pająka super - 8 ataków goblinów na 6 poson i 8 ataków pająka na 5 poison,serio niezłe) nawet taka zerówka może okazać się pomocna. Czar 1 to dobry missle. No a 6 też potrafi siać zniszczenie(mocniejsza wersja w szczególności)

Póki co jestem z testów zadowolony.
Niedługo wyprubuję manglery i dużą waagh pewnie w połączenu z małą.
"Kobieta powinna być na tyle wykształcona, żeby przyciągnąć głupich mężczyzn i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych"

Awatar użytkownika
omadan
Warzywo
Posty: 15
Lokalizacja: wrocław

Post autor: omadan »

Nie wiem czy to juz bylo wspomniane:
-BO sa teraz min unit size 10+
-Orc big boss 55pkt z l.armour (w 7ed byl za 70)
-wszystkie trolle min unit size 1+ (za 35pkt najtansze wystawienie)
-gobliny moga miec wlocznie albo luki, nie ma opcji laczenia tych dwoch rzeczy naraz

I taka ciekawostka odnosnie rydwanu orkowego. Skoro kazda bron jest choppa w takim razie przy szarzy zaloga bedzie miec +2 do sily (wlocznia+choppa). Gdy kupilmy dodatkowego zaloganta wtedy mamy 5 atakow (dziki+zaloga) z sila 5. Calkiem przyjemnie.

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Ktoś może dać jak nazywają się i co robią konkretne zasady manglera
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

omadan pisze:

I taka ciekawostka odnosnie rydwanu orkowego. Skoro kazda bron jest choppa w takim razie przy szarzy zaloga bedzie miec +2 do sily (wlocznia+choppa). Gdy kupilmy dodatkowego zaloganta wtedy mamy 5 atakow (dziki+zaloga) z sila 5. Calkiem przyjemnie.
Z tego co kojarzę to czopa nie daje kumulatywnego bonusu do siły

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

Z tego co kojarzę to czopa nie daje kumulatywnego bonusu do siły

nie, nie. teraz KAŻDA broń orków daje bonus w pierwszej turze w każdej sytuacji. GW z siłą trzy, spear plus 2 w szarży etc. nawet magiczna broń brana z booka i (chyba) rule booka ma bonus.

Awatar użytkownika
Dasieq
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Dasieq »

Tak,każda magiczna daje bonus :)
"Kobieta powinna być na tyle wykształcona, żeby przyciągnąć głupich mężczyzn i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych"

Awatar użytkownika
Ketman
Mudżahedin
Posty: 267

Post autor: Ketman »

a próbował ktoś używać skullersów ? :twisted: too jest dopiero moc :)

a tak na poważnie to naprade świetna inwestycja - za 30 pkt dostajemy 9 A, ASF, KB i AP. dla mnie świetna cena.

ODPOWIEDZ