Tzeentch knigchci w armii-mozliwe?

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Furosion
Pseudoklimaciarz
Posty: 20

Tzeentch knigchci w armii-mozliwe?

Post autor: Furosion »

Ostatnio mnie naszla ochota z poeksperymentowaniem. Do tej pory szedlem na latwizne, czyli cala kawa khornikowa, w tym choseni. Ladnie wszystko szlo, khornici wgniatali z latwoscia prawie wszystkie regimenty. Chcialbym jednak poprobowac cos z tzeentchowymi knightami. Nie mam jednak pomyslu jak to sklecic :) Do tej pory bralem 4 chosenow, 5 zwyklych khornitow. Warbaner, muzyk. Do Tzeentcha jakos nie moge podejsc a ciekaw jestem jakby sie sprawdzili. Za podpowiedzi z gory dziekuje ^^

Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

Mark of Tzeentch to tylko do generowania kości przecierz. Szkoda psuć dobrych knightów (zabierając im re-rolla psychologii) i przerabiać na bateryjki... :P
Najlepiej bateryjki z chariotów sie robi :P

Knighci to tylko albo undivided, albo khorne albo slaanesh.

ZZZ
Wałkarz
Posty: 96
Lokalizacja: Puławy

Post autor: ZZZ »

Grając Tzeentchem zawsze wstawiałem herosów do knightów. W ten sposób mógł realnie przetrwać + dawał kopa gorszym od khornowych knihgtom.

Heros miał marka Tzeentcha, więc - siłą rzeczy - także knightci musieli mieć ten mark.

Ból grając Tzeentachem jest właśnie problem z psychology testami. Jednak masz dużo innych plusów.

Tak jak z innymi markami - albo rybka albo pipka = nie można mieć wszystkiego :)

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Ja grając tzeentchem wystawialbym 1x 5 undivided chosenów, a magów wsadzil na dyski/steedy demoniczne, zeby latali luzem. Rycerze tzeentcha to 4+mark bez muzyka nawet...

ZZZ
Wałkarz
Posty: 96
Lokalizacja: Puławy

Post autor: ZZZ »

Trikk masz rację o ile herosi Tzeentacha mają kilka magic misslów, z których w walce nie skorzystają.

Mimo wszystko rozważyłbym wsadzenie 1 - 2 do kawalerii, bo bez nich jazda jest mucho gorsza

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Missile tzeentcha sa mocno lotto, ale czwórką lubię w black knightów/grail knightów itp siepnąć. min 7s7 hitów!:P

Zamiast wsadzac ich do jazdy, wole wsadzic na mounty i zaszarzowac jazda+nim. Jakby co, to moze na 2 breaki 1 zdam;p!

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Kolega Yarma sporo gra tzzentchem - dwa dyski smoczek. Ma również oddział jazdy, ale uzywa go z racji dobrej konwersji i malowania niz chyba generowania tej jednej dodatkowej kosteczki.
Tak pzoa tym - ten muzyk jest naprawdę potrzebny - tym bardziej gdy tak niby krucho jest z LD - strachem terrorem i paniczką (w końcu jednego rycerza ubic to nie problem - prawda?). Z tego też powodu jakby uciekli muzyk się mocno przydaje (sami na 9, a poblizu lodzia na 10).
Ostatnio sam gram chaosem na 8 figurkach :P 2333.
Smok tz, 2 dyski tz, 2 shaggothy, 3 rydwany :D. Jest ciężko...

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

dla ciebie czy przeciwnika ?

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Zależy. Grałem z wampami i czasem mmiałem pecha czasem szczęście, ale udało się pocisnąć. Może inne armie pancerne (bo ta taka była) jakoś by się jeszcze poskładało, ale jakos z oraskami na bolcach i kostkach piechty tudzież: krasie, empire... o ile nie było by miejsca by się schować, byłoby trudno.

ODPOWIEDZ