Pytania początkującego
Moderator: #helion#
Re: Pytania początkującego
Z tego co rozumiem - nie ma. Jedynie w drugą stronę DD na PD.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Czyli nie moge mieć 2 kostek do powera np z rod of power i 2 z priesta czyli w sumie 4.
to ma sens, żeby z 7 kości power dice (przy np. czterech przeciwnika) mieć tych kości 9 i rzucić 2 czary więcej, ewentualnie jeden ale z większej ilości kości
jak kulniesz na ilość kości 2 lub 3 to nie ma najmniejszego sensu rzucać czarów, lepiej dopakować w następnej turze pulę
jak kulniesz na ilość kości 2 lub 3 to nie ma najmniejszego sensu rzucać czarów, lepiej dopakować w następnej turze pulę
RoP ma sens tylko czy moge w swojej turze moge wygenerowac sobie 2 kostki do powera (lub ich użyć) a potem w turze przeciwnika użyć2 kostek od priesta do dispella . ?? można tak ?? cze nie
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
zawsze można liczyć że priest nie dożyje fazy magii przeciwnika i wtedy ma sens zostawienie kości do dispela
w sumie całą armię można wystawić i liczyć, że zejdzie, nawet można jej w tym troche pomóc próbując wykonywać dziwne manewry
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
używasz z kapłanów dispelek, a z rod of power decydujesz czy użyjesz czy trzymasz do następnej fazy magii, tak to działawychwa pisze:RoP ma sens tylko czy moge w swojej turze moge wygenerowac sobie 2 kostki do powera (lub ich użyć) a potem w turze przeciwnika użyć2 kostek od priesta do dispella . ?? można tak ?? cze nie
przy Euro wygląda to tak, że kapłani generują dispele, a rod wzmacnia twoją pulę magii właśnie z niewykorzystanych dispelek, lub z kości powera z poprzedniej tury
BTW lepiej trzymać te kości i użyć po wygenerowaniu power poola
Panowie jak to jest ze strzelaniem z armaty i mortara w np: smoka z lordem.
Wiem że dostaje i smok i lordziu ale teraz niewiem czy obydwaj dostają po d6 z osobna czy ogólnie d6 ran i się potem randomizuje 1-4 w smoka 5-6 jezdziec. ??
A z mortara tez dostają obydwaj ale tylko jeden z tą mocniejszą siłą ale który ?? mogę sobie wybrać ??
A od tej słabszej siły (s3) tez jest d3 rany czy tylko pod dziurką??:P
Wiem że dostaje i smok i lordziu ale teraz niewiem czy obydwaj dostają po d6 z osobna czy ogólnie d6 ran i się potem randomizuje 1-4 w smoka 5-6 jezdziec. ??
A z mortara tez dostają obydwaj ale tylko jeden z tą mocniejszą siłą ale który ?? mogę sobie wybrać ??
A od tej słabszej siły (s3) tez jest d3 rany czy tylko pod dziurką??:P
Po kolei:wychwa pisze:Panowie jak to jest ze strzelaniem z armaty i mortara w np: smoka z lordem.
Wiem że dostaje i smok i lordziu ale teraz niewiem czy obydwaj dostają po d6 z osobna czy ogólnie d6 ran i się potem randomizuje 1-4 w smoka 5-6 jezdziec. ??
A z mortara tez dostają obydwaj ale tylko jeden z tą mocniejszą siłą ale który ?? mogę sobie wybrać ??
A od tej słabszej siły (s3) tez jest d3 rany czy tylko pod dziurką??:P
Armata – dostają wszyscy z siłą 10, D6 ran
Mortat – dostają wszyscy, losujesz kto big hita a kto small,
- big hit – siła 9, D3 rany
- small hit – siła 3, 1 rana
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Wszyscy tzn jezdziec dostaje d6 i smok dostaje d6 takk ?:)
Laik, mortar nie działa jak katapa, ma w centrze swoją siłę 6, no armour save, D3 rany, a na około S3, armour piercing, nie zmienili mu zasad w erracie żadnej i ma oczywiście duży placek
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
6 z lighta podwaja ruch co w przypadku czołgu jest 2x0=0 Nie daje ci nic bo ruszasz się o 3 cale za każdy punkt pary w każdym wypadku