Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
Ok, podajcie tu proszę cytat, bo nie mogę na gw wejść z pracy. Gdzie jest napisane, że wogóle się nie randomizuje? Z templatkami to ok, ale piorunki??
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
W erracie na str. 3 (dzięki Morrok ) stoi:
A dwa ostatnie zdania odnoszą się właśnie używania ranged attacks przeciw slavom:Page 36 – Expendable
Delete the last two sentences.
Czyli wszystkie ranged attacks uderzają w to, w co są wymierzone, włącznie z hitami z templatów z jednej strony i hitami z błyskawic/strzelania typu kusze/łuki z drugiej.As combatants are constantly in motion, all successful hits must be randomised (...)
Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, o 21:26 przez Myth, łącznie zmieniany 1 raz.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Sprawdzam erratę na stronie GW i nic nie widzę.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Serek na 5, Dzwon na 4.Jeśli test charakterystyk musi wykonać część modelu lub wszystkie jego częsci (np. pit of shades, fate of bjuna), każda część modelu testuje na własnej charakterystyce.
Jak zliczać szeregi w oddziale z dzwonem? W ABook'u pisze, że "..przy ustalaniu premii za szeregi należy dokonać pewnego oszacowania.." dzwon wg tej informacji zajmuje liczbę 15 szczursów. Więc - mimo, że dzwon wystaje z tyłu, a dajmy na to pozostało 12 klanratten w oddziale - doliczamy 15 sztuk do oddziału i wg tej liczby szacujemy ilość szeregów?
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
dzwon robi tak jakby za trzy modele w szeregu, więc jak masz w danym szeregu przynajmniej po dwa zwykle modele więcej to masz pełen szereg. NP:
D-dzwon K-klanrat
KDDDK
KDDDK
KDDDK
KDDDK
KDDDK
masz 5 pelnych szeregów.
KDDDK
KDDDK
KDDD
DDD
DDD
masz tylko dwa pelne szeregi
D-dzwon K-klanrat
KDDDK
KDDDK
KDDDK
KDDDK
KDDDK
masz 5 pelnych szeregów.
KDDDK
KDDDK
KDDD
DDD
DDD
masz tylko dwa pelne szeregi
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Aktualny FaQ usunął zapisek o randomizacji hitów przy strzelaniu do walczących niewolników- czyli wszystko wchodzi w przeciwnika.
Co się dzieje, jeżeli do walki w której uczestniczą niewolnicy rzucają Globki? Randomizujemy wtedy hity (wg.zasady Globadiersów) czy nie (wg.zmienionej zasady niewolników)?
Co się dzieje, jeżeli do walki w której uczestniczą niewolnicy rzucają Globki? Randomizujemy wtedy hity (wg.zasady Globadiersów) czy nie (wg.zmienionej zasady niewolników)?
Globki mają kary za zasięg i za szarżującego przeciwnika, nie mają kary za swój ruch. A co do pytania Voodoo to nie mam pojęcia która zasada jest ważniejsza
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
@Goglem, tak, ten zapis został usunięty (mówimo oczywiście cały czas tylko o slaves). Strzelasz jezzailami czy czarujesz we wroga w walce z slaves i tylko wróg obrywa. Template też bije po tym, co przykryje. Tak samo linia, więc czasem się zdaży, że po drodze slaves też swoje zbiorą na twarz, takie życie
@Minosso - channel jest pierwszy w fazie, dopiero potem inne rzeczy. Nic się z niczym nie kumuluje tutaj. Jedyne co, to na zasady euro taka kość jest liczona do limitu dwóch dodatkowych co turę.
@Minosso - channel jest pierwszy w fazie, dopiero potem inne rzeczy. Nic się z niczym nie kumuluje tutaj. Jedyne co, to na zasady euro taka kość jest liczona do limitu dwóch dodatkowych co turę.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Primo: globy nie mają minusów za zasięg- broń rzucana- radzę poczytać zasady, bo dzięki temu, że są skirmisherami i mają rzucaną broń, mają:
-brak kar za ruch, zasięg
-możliwość strzału po marszu, zawsze S&S
-zawsze randomizujesz (w zasadzie life is cheap jet napisane "must", więc niestety trzeba)
Secundo;
warp-energy condenser mozna uzyc w dowolnej chwili fazy magii, poza channelingiem, (który jest zgoła czym innym)
-brak kar za ruch, zasięg
-możliwość strzału po marszu, zawsze S&S
-zawsze randomizujesz (w zasadzie life is cheap jet napisane "must", więc niestety trzeba)
Secundo;
warp-energy condenser mozna uzyc w dowolnej chwili fazy magii, poza channelingiem, (który jest zgoła czym innym)