Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
Re: Zapytania o zielone zasady
Również czytałem tamtą dyskusję, ale nie pasuje mi w niej jedno - giant sqiug jest na kwadratowej 40x40. Jedynie fanatycy są na okrągłej, wszystkie squigi na kwadratach.
no niestety trzeba mieć nadzieję że GW napisze o tym w FAQ to nowej księgi
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Napisali o abomce to i pewnie napiszą o tym.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

Właśnie jest po to by było wygodnie. Promień koła jest niezmienny przy podstawkach 1 wielkości i niezależnie w którą stronę fanol idzie, gdyby był na kwadratowej punkt przecięcia się boków jest dalej wysunięty od środka niż np. punkt określający połowę boku.
5 marca wyjdzie AB, (miejmy nadzieje że) tego samego dnia errata do niego - kruca, zupełnie jak w polskim Sejmie
5 marca wyjdzie AB, (miejmy nadzieje że) tego samego dnia errata do niego - kruca, zupełnie jak w polskim Sejmie

Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
1. Gdzieś kiedyś czytałem że Dzikusy z Dzikim Szamanem mogą mieć warda z tatuaży na 5+ - czy to prawda i jak tego dokonać? jakiś itemek dla szamana czy to jakiś special rule?
2. Nie wiem czy dobrze tłumaczę sobie AB - Fanatyk ginie jak ktoś po nim przejedzie/przejdzie/przeszarżuje przez niego czy ten unit musi się przy nim zatrzymać (strasznie to głupie
ale w zasadach pisze "finishes its move over Fanatic" )
2. Nie wiem czy dobrze tłumaczę sobie AB - Fanatyk ginie jak ktoś po nim przejedzie/przejdzie/przeszarżuje przez niego czy ten unit musi się przy nim zatrzymać (strasznie to głupie

Remo pisze: Ja bym tabelkę miscasta też usunął bo czasem komuś Wampira wsysnie i jest to smutne i niesprawiedliwe i w ogóle brak balansu...
1. Jest przedmiot: lucky shrunken head dla SOS, wstawiamy do SO i mamy +5
2. Tak mniej więcej, jednostka wchodząc z nim w kontakt dostaje 2k6 trafien a fanol ginie. aaa.... fanatyka nie można szarżować
2. Tak mniej więcej, jednostka wchodząc z nim w kontakt dostaje 2k6 trafien a fanol ginie. aaa.... fanatyka nie można szarżować
podpis był nieregulaminowy
oddajcie podpis łobuzy
oddajcie podpis łobuzy
Dokładnie to tak: jeśli ktoś przejdzie po fanatyku to dostaje D6 hitów i fanatykowi nic. Jeśli zakończy ruch tak, że oddział stanie na fanatyku to fanatyk ginie a oddział dostaje 2d6 hitów. Może to być szarża na jakiś oddział (zwykle ten z którego fanatyk wyszedł), może to być zwykły ruch, ważne czy po zakończeniu ruchu oddział na fanatyku stoi czy nie. Jeśli stoi obok fanatyka to nic fanatykowi się nie dzieje. Na fanatyka nie można deklarować szarży, można iść i stanąć na nim.
muchozol pisze:2. Tak mniej więcej, jednostka wchodząc z nim w kontakt dostaje 2k6 trafien a fanol ginie. aaa.... fanatyka nie można szarżować

Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
O ile ja dobrze zrozumiałem zapis, to nie można przejść po fanatyku. Po wejściu z nim BtB dostaje się 2d6 hitów po czym fanatyk ginie.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
katerek pisze:muchozol pisze:2. Tak mniej więcej, jednostka wchodząc z nim w kontakt dostaje 2k6 trafien a fanol ginie. aaa.... fanatyka nie można szarżowaćnie wprowadzamy w błąd, patrz post kolegi @Marka 15
nie wprowadzamy w błąd, patrz post kolegi debeliana


To na razie mamy 2:2

podpis był nieregulaminowy
oddajcie podpis łobuzy
oddajcie podpis łobuzy
Fanatyk nie ma ochrony od strzelania(jedynie -1to hit z uwagi na soft cover kulke) , jedynie od CC (brak mozliwosci szarzy w niego), zadaje wtedy D6 S5 + D6 S5 od samobojstwa (all with AP)
A grzybki w najt goblin shamim daja +D6 do wyniku czaru za kazdym razem kiedy ludzik cos czaruje. Jednak jesli wyjdzie 1 na tym D6 to rzucasz dalej i na 1-3 dostaje shami 1W
A grzybki w najt goblin shamim daja +D6 do wyniku czaru za kazdym razem kiedy ludzik cos czaruje. Jednak jesli wyjdzie 1 na tym D6 to rzucasz dalej i na 1-3 dostaje shami 1W

Ostatnio zmieniony 7 mar 2011, o 21:40 przez CAR2N, łącznie zmieniany 1 raz.
WFB playing since 1994