D-HnG! Knurów ; 16 kwietnia 2011 ; 2x 1400 pkt
D-HnG! Knurów ; 16 kwietnia 2011 ; 2x 1400 pkt
Klub WFB Schwarze Pferd we współpracy z MOSiR Knurów, zaprasza na turniej WFB klasy lokalnej:
Double Haja na Grubie!
Hepie się nom tym pierońskim 2400 euro!
czyli turniej par w Waszym ulubionym Knurowie.
Kiedy?
16 kwietnia 2011r.
Rozpoczęcie bitew o godz. 10:00, jednak osoby biorące udział w turnieju prosi się o dotarcie na godz. 9:30.
Gdzie?
Hala sportowa MOSiR Knurów osiedle Szczygłowice ul. Sztygarska
Opis dojazdu zamieszczam na końcu posta.
Jaki format turnieju?
Sojusz 2 armii po 1400pkt.
Zgłoszenia:
Termin zgłoszeń i wysłania rozpisek (html lub PDF jako wydruk z AB- text summary będę zwracał) upływa 13 kwietnia, godz. 24:00 na adres: haja.na.grubie@gmail.com
Zgłoszenia podawane w postach lub bez wysłanej rozpiski mogą zostać zignorowane.
Zgłoszenie powinno zawierać: imię (ew. ksywę) oraz nazwisko. Dodatkowo pożądane jest wpisanie klubu i miejscowości oraz numeru do szybszego kontaktu (gg lub kom). Numeru Gracza (ID) ze strony Polskiej Ligi WFB nie wymagam.
Przypominam że 'zgłoszenie' = 'mail z rozpiską wysłany do mnie'.
Wszystkie zgłoszenia zostaną potwierdzone mailowo.
Limit miejsc:
36 sojuszy.
Wstęp:
Za udział w turnieju pobierane jest od gracza 10zł.
Nagrody:
Top3 dyplomy i trofea.
Top1 Hajery otrzymają nagrodę figurkową lub bona.
Losowane bony dla 4-5 innych Graczy.
Zasady turnieju:
Turniej klasy lokalnej, parówka. Zasady turnieju zgodne z 8 edycją, czyli sojusze z rulebooka bez możliwości grania tymi samymi armiami.
Rozpiski jawne, zakaz bohaterów imiennych.
Wystawianie oddziałów - po 1 oddziale z każdej armii sojuszu w danej kolejce wystawiania. Bohaterzy w następnej kolejce po wyczerpaniu normalnych wystawień danej armii (nie sojuszu).
"Uwaga, Panie!" od czarów automatycznie zabijających lub automatycznie usuwających cały regiment.
Dodatkowo obowiązują aktualne oficjalne erraty / FAQ i polskie uściślenia sędziowskie.
Dodatkowo w rozpiskach należy uwzględnić:
- brak lordów
- zakaz wykupywania power scrollów i powtarzania common items
- oddziały maks. 40 modeli i 500pkt
- powtarzanie oddziałów: podstawowe 0-3, specjale 0-2, rare 0-1, HE +1
- maszyny: 0-4 na armię, 0-6 na sojusz
- limit generowania PD / DD to 3 kości na turę, dwarfy mogą generować 1 kość więcej (czyli 4 DD na sojusz) - reszta przedmiotów/giftów/run wliczanych w limity PD / DD jak w Euro 5.
Stoły i makiety:
Gramy na stołach 72x48 cali.
Progi punktowe:
Co 240pkt.
Bonusy małych punktów:
50pkt za generała, 50pkt za BSB, 25pkt za inne sztandary, 50pkt za zabicie lorda/bohatera przez czempiona w pojedynku. Bez ćwiartek.
Scenariusze:
1. Battleline.
2. Battleline.
3. Battleline.
Ilość bitew:
Gramy 3 bitwy, każda 6 tur lub wypełnienie zasad scenariusza lub koniec czasu przeznaczonego na bitwę.
Plan bitew:
9:30 - 10:00 zapisy, przywitanie i dobór graczy
10:00 - 13:00 I bitwa
13:15 - 16:00 II bitwa
16:15 - 19:00 III bitwa
19:15 - ogłoszenie wyników.
Tereny.
Póki co, wszystkie tereny losowane.
Przed rozstawieniem gracze określają typ danego terenu (chyba że jest to mystical - wtedy dopiero po wejściu do lasu czy rzeki rzuca się na rodzaj).
Na ten przykład: mamy na stole górkę, otwieramy książkę i losujemy: 1-anvil of vaul, 2- scree slope, 3-temple of skulls, 4-6 normalna górka 1- lub 2-poziomowa (zalezy od modelu).
Inne, duże punkty:
- malowanie: 0 - 2 pkt (1 pkt - 50% armii pomalowanej; 2 pkt - 100% armii lub 100% bez pojedynczych modeli nie będących bohaterami)
- estetyka: 0 - 2 pkt (1 pkt - modele pomalowane więcej niż 3 kolorami z widocznymi cieniami oraz pomalowanymi wszystkimi większymi detalami; 2 pkt - modele ładnie pomalowane z wszystkimi detalami oraz tworzące zgraną całość w armii)
- konwersje: 0 - 2 pkt
- podstawki: 0 - 1 pkt
- holy shit! (ogólne, bardzo pozytywne wrażenie całej armii lub kilka modeli zapierających dech w piersiach): 1 pkt
- komplet: kostki, armybook (brak w sytuacjach spornych będzie powodował rozstrzygnięcie kwestii na korzyść przeciwnika), znaczniki i miarki, dodatkowy las dla WE: 0 - 2 pkt
Punkty duże ujemne:
- worst play - za przeciąganie bitew, wykłócanie się, chamskie odzywki i złośliwe overguessy a także inne, niegodne Gracza zachowania. Przy przeciąganiu bitew należy takiego gracza zgłosić najpóżniej 30min przed planowanym zakończeniem bitwy- wykłócanie się 5min przed końcem i zakończenie bitwy po wyznaczonym czasie będzie skutkowało minusowymi punktami dla obu graczy: do -3pkt
- modele nie przypominające tych używanych w bitwach (tzw. 'proxy'): do -2 pkt
Dodatkowe informacje:
- przy zapisach każdy gracz dostanie swoją rozpiskę - można więc przyjechać bez,
- turniej zostanie zgłoszony do Polskiej Ligi WFB,
- w wypadku nieparzystej liczby graczy, w 1-szej i w kolejnych bitwach będzie to sojusz z najmniejszą zdobytą ilością punktów; 'baje' za 14, 13, 12, w kolejnych bitwach
- żeby otrzymać punkty za estetyke, należy posiadać co najmniej 1pkt za malowanie
- organizator postara się dotrzymanych godzin trwania bitew i planowanego zakończenia - proszę o nie spóźnianie się i o współpracę
- scenariusze może beda z rulebooka (któreś z ME, DA, BT, Wt)
Edit:
Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji powyższego regulaminu, oraz do jego zmiany w dniu turnieju.
Na możliwe pytania będę czekał na gg: 2873006 lub kierować na haja.na.grubie@gmail.com
Zapraszamy!
Dojazd:
Możliwy w dwojaki sposób:
- samochodem, według podanych niżej map. O ile do Knurowa trafić raczej prosto to ze znalezieniem osiedla Szczygłowice i tamtejszej hali sportowej z basenem mogą być problemy to proszę zajrzeć na poniższe mapy.
- autobusem, linie:
194 start z: 'Gliwice plac Piastów', najlepiej o 7.59 lub 8.59, czas jazdy 36min, UWAGA! należy wysiąść na przystanku Szczygłowice Skrzyżowanie i kierować się w stronę kopalni KWK Szczygłowice- wg. google to spacer o długości 1.4km, gdyż autobus jedzie dalej (nie jedzie pod kopalnię więc proszę nie zaspać)
710 start z: 'Gliwice plac Piastów', najlepiej o 8.31, czas jazdy 39min do przystanku 'Szczygłowice Kopalnia', jest to koniec trasy
47 start z: 'Zabrze Goethego', najlepiej o 8.37, czas jazdy 59min do przystanku 'Szczygłowice Kopalnia', jest to koniec trasy
Powyższe dane oparłem na stronie KZK GOP. Autobus linii 120 z Katowic w soboty niestety już nie kursuje.
[/b]
Double Haja na Grubie!
Hepie się nom tym pierońskim 2400 euro!
czyli turniej par w Waszym ulubionym Knurowie.
Kiedy?
16 kwietnia 2011r.
Rozpoczęcie bitew o godz. 10:00, jednak osoby biorące udział w turnieju prosi się o dotarcie na godz. 9:30.
Gdzie?
Hala sportowa MOSiR Knurów osiedle Szczygłowice ul. Sztygarska
Opis dojazdu zamieszczam na końcu posta.
Jaki format turnieju?
Sojusz 2 armii po 1400pkt.
Zgłoszenia:
Termin zgłoszeń i wysłania rozpisek (html lub PDF jako wydruk z AB- text summary będę zwracał) upływa 13 kwietnia, godz. 24:00 na adres: haja.na.grubie@gmail.com
Zgłoszenia podawane w postach lub bez wysłanej rozpiski mogą zostać zignorowane.
Zgłoszenie powinno zawierać: imię (ew. ksywę) oraz nazwisko. Dodatkowo pożądane jest wpisanie klubu i miejscowości oraz numeru do szybszego kontaktu (gg lub kom). Numeru Gracza (ID) ze strony Polskiej Ligi WFB nie wymagam.
Przypominam że 'zgłoszenie' = 'mail z rozpiską wysłany do mnie'.
Wszystkie zgłoszenia zostaną potwierdzone mailowo.
Limit miejsc:
36 sojuszy.
Wstęp:
Za udział w turnieju pobierane jest od gracza 10zł.
Nagrody:
Top3 dyplomy i trofea.
Top1 Hajery otrzymają nagrodę figurkową lub bona.
Losowane bony dla 4-5 innych Graczy.
Zasady turnieju:
Turniej klasy lokalnej, parówka. Zasady turnieju zgodne z 8 edycją, czyli sojusze z rulebooka bez możliwości grania tymi samymi armiami.
Rozpiski jawne, zakaz bohaterów imiennych.
Wystawianie oddziałów - po 1 oddziale z każdej armii sojuszu w danej kolejce wystawiania. Bohaterzy w następnej kolejce po wyczerpaniu normalnych wystawień danej armii (nie sojuszu).
"Uwaga, Panie!" od czarów automatycznie zabijających lub automatycznie usuwających cały regiment.
Dodatkowo obowiązują aktualne oficjalne erraty / FAQ i polskie uściślenia sędziowskie.
Dodatkowo w rozpiskach należy uwzględnić:
- brak lordów
- zakaz wykupywania power scrollów i powtarzania common items
- oddziały maks. 40 modeli i 500pkt
- powtarzanie oddziałów: podstawowe 0-3, specjale 0-2, rare 0-1, HE +1
- maszyny: 0-4 na armię, 0-6 na sojusz
- limit generowania PD / DD to 3 kości na turę, dwarfy mogą generować 1 kość więcej (czyli 4 DD na sojusz) - reszta przedmiotów/giftów/run wliczanych w limity PD / DD jak w Euro 5.
Stoły i makiety:
Gramy na stołach 72x48 cali.
Progi punktowe:
Co 240pkt.
Bonusy małych punktów:
50pkt za generała, 50pkt za BSB, 25pkt za inne sztandary, 50pkt za zabicie lorda/bohatera przez czempiona w pojedynku. Bez ćwiartek.
Scenariusze:
1. Battleline.
2. Battleline.
3. Battleline.
Ilość bitew:
Gramy 3 bitwy, każda 6 tur lub wypełnienie zasad scenariusza lub koniec czasu przeznaczonego na bitwę.
Plan bitew:
9:30 - 10:00 zapisy, przywitanie i dobór graczy
10:00 - 13:00 I bitwa
13:15 - 16:00 II bitwa
16:15 - 19:00 III bitwa
19:15 - ogłoszenie wyników.
Tereny.
Póki co, wszystkie tereny losowane.
Przed rozstawieniem gracze określają typ danego terenu (chyba że jest to mystical - wtedy dopiero po wejściu do lasu czy rzeki rzuca się na rodzaj).
Na ten przykład: mamy na stole górkę, otwieramy książkę i losujemy: 1-anvil of vaul, 2- scree slope, 3-temple of skulls, 4-6 normalna górka 1- lub 2-poziomowa (zalezy od modelu).
Inne, duże punkty:
- malowanie: 0 - 2 pkt (1 pkt - 50% armii pomalowanej; 2 pkt - 100% armii lub 100% bez pojedynczych modeli nie będących bohaterami)
- estetyka: 0 - 2 pkt (1 pkt - modele pomalowane więcej niż 3 kolorami z widocznymi cieniami oraz pomalowanymi wszystkimi większymi detalami; 2 pkt - modele ładnie pomalowane z wszystkimi detalami oraz tworzące zgraną całość w armii)
- konwersje: 0 - 2 pkt
- podstawki: 0 - 1 pkt
- holy shit! (ogólne, bardzo pozytywne wrażenie całej armii lub kilka modeli zapierających dech w piersiach): 1 pkt
- komplet: kostki, armybook (brak w sytuacjach spornych będzie powodował rozstrzygnięcie kwestii na korzyść przeciwnika), znaczniki i miarki, dodatkowy las dla WE: 0 - 2 pkt
Punkty duże ujemne:
- worst play - za przeciąganie bitew, wykłócanie się, chamskie odzywki i złośliwe overguessy a także inne, niegodne Gracza zachowania. Przy przeciąganiu bitew należy takiego gracza zgłosić najpóżniej 30min przed planowanym zakończeniem bitwy- wykłócanie się 5min przed końcem i zakończenie bitwy po wyznaczonym czasie będzie skutkowało minusowymi punktami dla obu graczy: do -3pkt
- modele nie przypominające tych używanych w bitwach (tzw. 'proxy'): do -2 pkt
Dodatkowe informacje:
- przy zapisach każdy gracz dostanie swoją rozpiskę - można więc przyjechać bez,
- turniej zostanie zgłoszony do Polskiej Ligi WFB,
- w wypadku nieparzystej liczby graczy, w 1-szej i w kolejnych bitwach będzie to sojusz z najmniejszą zdobytą ilością punktów; 'baje' za 14, 13, 12, w kolejnych bitwach
- żeby otrzymać punkty za estetyke, należy posiadać co najmniej 1pkt za malowanie
- organizator postara się dotrzymanych godzin trwania bitew i planowanego zakończenia - proszę o nie spóźnianie się i o współpracę
- scenariusze może beda z rulebooka (któreś z ME, DA, BT, Wt)
Edit:
Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji powyższego regulaminu, oraz do jego zmiany w dniu turnieju.
Na możliwe pytania będę czekał na gg: 2873006 lub kierować na haja.na.grubie@gmail.com
Zapraszamy!
Dojazd:
Możliwy w dwojaki sposób:
- samochodem, według podanych niżej map. O ile do Knurowa trafić raczej prosto to ze znalezieniem osiedla Szczygłowice i tamtejszej hali sportowej z basenem mogą być problemy to proszę zajrzeć na poniższe mapy.
- autobusem, linie:
194 start z: 'Gliwice plac Piastów', najlepiej o 7.59 lub 8.59, czas jazdy 36min, UWAGA! należy wysiąść na przystanku Szczygłowice Skrzyżowanie i kierować się w stronę kopalni KWK Szczygłowice- wg. google to spacer o długości 1.4km, gdyż autobus jedzie dalej (nie jedzie pod kopalnię więc proszę nie zaspać)
710 start z: 'Gliwice plac Piastów', najlepiej o 8.31, czas jazdy 39min do przystanku 'Szczygłowice Kopalnia', jest to koniec trasy
47 start z: 'Zabrze Goethego', najlepiej o 8.37, czas jazdy 59min do przystanku 'Szczygłowice Kopalnia', jest to koniec trasy
Powyższe dane oparłem na stronie KZK GOP. Autobus linii 120 z Katowic w soboty niestety już nie kursuje.
[/b]
Ostatnio zmieniony 20 mar 2011, o 09:41 przez Szmyt, łącznie zmieniany 5 razy.
Lista zgłoszonych:
[ 16 - 14.04.2011r 6.55 ]
1. Fathers of Chaos
Adam 'Eliminator' Gorgoń ; Warriors of Chaos
Krzysztof Waniczek ; Daemons of Chaos
2. War Academy Alpha
Przemysław 'Remo' Ziemkiewicz ; Dwarfs
Adam 'Żuk' Pieszczuk ; Dark Elves
3. Plewy z ZKFu
Irek Słodczyk ; Dwarfs
Denis Seweryn ; Skaven
4. Varangian Guard Alpha
Marcin 'Cobra' Bohm ; High Elves
Łukasz Karkosz ; Wood Elves
5. Varangian Guard Beta
Szymon Krasny ; Tomb Kings
Wojtek 'Żuru' Żurek ; Orcs & Goblins
6. War Academy Beta
Jędrzej Mrugała ; Dwarfs
Szymon Szurgot ; Warriors of Chaos
7. Luk i Minion
Łukasz Okoński ; Wood Elves
Kuba 'Kreszur' Drozdowski ; Empire
8.Kentucky Klub
Damian 'Felek' Felczak ; Tomb Kings
Michał 'Pawlak' Pawlarczyk ; Empire
9. Szybki Bombaj i Eldritch Szpil
Mateusz 'Bombaj' Dąsal ; Skaven
Sergiusz 'Eldritch' Skorek ; Warriors of Chaos
10. Mr & Ms John
Małgorzata John ; Empire
Grzegorz John ; Dwarfs
11.Wataha z Południa
Tomasz Wychowański ; Empire
Szymon Głąb ; Bretonnia
12. Buła i Parówa
Szymon 'Ficu' Ficoń ; Wood Elves
Jacek 'Zdzichu' Mazur ; Empire
13. Bractwo Kości
Marek 'Szaitis' Gmyrek ; Daemons of Chaos
Sławek 'Loke' Sasuła ; Warriors of Chaos
14. Alfa Squadron Expedition Force
Jakub 'Loko' Szelwicki ; Warriors of Chaos
Jerzy 'Bałagan' Filipek ; Vampire Counts
15. The Fire in Shadows
Grzegorz 'el Comandante' Kowol ; High Elves
Marcin 'Dark Cold One' Wojcieszek ; Dark Elves
16. The Only One
Patryk Misiak ; High and Dark Elves
[ 16 - 14.04.2011r 6.55 ]
1. Fathers of Chaos
Adam 'Eliminator' Gorgoń ; Warriors of Chaos
Krzysztof Waniczek ; Daemons of Chaos
2. War Academy Alpha
Przemysław 'Remo' Ziemkiewicz ; Dwarfs
Adam 'Żuk' Pieszczuk ; Dark Elves
3. Plewy z ZKFu
Irek Słodczyk ; Dwarfs
Denis Seweryn ; Skaven
4. Varangian Guard Alpha
Marcin 'Cobra' Bohm ; High Elves
Łukasz Karkosz ; Wood Elves
5. Varangian Guard Beta
Szymon Krasny ; Tomb Kings
Wojtek 'Żuru' Żurek ; Orcs & Goblins
6. War Academy Beta
Jędrzej Mrugała ; Dwarfs
Szymon Szurgot ; Warriors of Chaos
7. Luk i Minion
Łukasz Okoński ; Wood Elves
Kuba 'Kreszur' Drozdowski ; Empire
8.Kentucky Klub
Damian 'Felek' Felczak ; Tomb Kings
Michał 'Pawlak' Pawlarczyk ; Empire
9. Szybki Bombaj i Eldritch Szpil
Mateusz 'Bombaj' Dąsal ; Skaven
Sergiusz 'Eldritch' Skorek ; Warriors of Chaos
10. Mr & Ms John
Małgorzata John ; Empire
Grzegorz John ; Dwarfs
11.Wataha z Południa
Tomasz Wychowański ; Empire
Szymon Głąb ; Bretonnia
12. Buła i Parówa
Szymon 'Ficu' Ficoń ; Wood Elves
Jacek 'Zdzichu' Mazur ; Empire
13. Bractwo Kości
Marek 'Szaitis' Gmyrek ; Daemons of Chaos
Sławek 'Loke' Sasuła ; Warriors of Chaos
14. Alfa Squadron Expedition Force
Jakub 'Loko' Szelwicki ; Warriors of Chaos
Jerzy 'Bałagan' Filipek ; Vampire Counts
15. The Fire in Shadows
Grzegorz 'el Comandante' Kowol ; High Elves
Marcin 'Dark Cold One' Wojcieszek ; Dark Elves
16. The Only One
Patryk Misiak ; High and Dark Elves
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2011, o 10:44 przez Szmyt, łącznie zmieniany 9 razy.
Tomasz Wychowański - Empire z Szymon Głąb - Bretonia klub "Wataha"
Czyli co nie ma ograniczenia do 5 maszyn tak ???
A każdy gracz rzuca na wiatry magii osobno no tak ?? i w naszym przypadku rozdzielamy sobie pule przed czarowaniem.
A każdy gracz rzuca na wiatry magii osobno no tak ?? i w naszym przypadku rozdzielamy sobie pule przed czarowaniem.
Niewychwa pisze:A każdy gracz rzuca na wiatry magii osobno no tak ?? i w naszym przypadku rozdzielamy sobie pule przed czarowaniem.
a ile maszyn można ?
Hejj
Chciałbym zgłosić Szmyt dwa teamy od Waregów:
1.Marcin Cobra Bohm i Łukasz Karkosz HE i WE
2. Wojciech Żuru Żurek i Szymon Krasny OG i TK
Zdrowim
Chciałbym zgłosić Szmyt dwa teamy od Waregów:
1.Marcin Cobra Bohm i Łukasz Karkosz HE i WE
2. Wojciech Żuru Żurek i Szymon Krasny OG i TK
Zdrowim
To jednak Euro czy nie Euro?Szmyt pisze:powiedzmy 0-5 (6?) na sojusz, liczone w sensie rozumianym ostatnio jako 'euro' ;p
wpisze to do regulaminu w weekend, łącznie z VLoS i ograniczeniem 3 PD / DD - ale to jeszcze przemyślę
"To jest panie Mercedes, ale ma silnik Poloneza i wbudowane ograniczenie do 100 na godzinę..."
Jak najbardziej.Laik pisze:euro to wiele ograniczeń, w pełni stosować je da się tylko w bitwach na 2400.
część z tych rozwiązań można stosować też w innych formatach.
Ja tylko nawiązuję do nazwy turnieju: jeśli komuś się już "hepie pierońskim euro" to można oczekiwać, że zasady euro nie są na nim mile widziane - to tak upraszczając.
dajce zasady z strategikonu, sa wywazone na ten format.
liczyłem że gracze zrozumieją jaka jest różnica między bitwą 2400 euro niż 2 x 1400pkt z paroma zastrzeżeniami balansującymi :/Remo pisze:...
no w sumie we wrocławiu było to co już mam, bez organiczeń magii - i maszynki chyba dam jako 4+2 a nie suche 0-6Lidder pisze:...
Oj Szmyt, ja rozumiem jaka jest różnica i nie mam za złe, że próbujesz dostosować zasady. Popatrz po prostu na to z innego punktu widzenia: dla Rema (i chyba nie tylko dla mnie) to śmiszne Euro kojarzy się z ograniczeniami, więc czytając o turnieju który ma w nazwie że euro jest pierońskie ma chyba prawo myśleć, że nie zobaczy poniżej: "gramy tak czy siak bez tego i tego a tamto obcinamy"?Szmyt pisze:liczyłem że gracze zrozumieją jaka jest różnica między bitwą 2400 euro niż 2 x 1400pkt z paroma zastrzeżeniami balansującymi :/Remo pisze:...
I tak planujemy się zjawić więc luz.
wyważone zasady balansujące magię i kompozycje być powinny, tym bardziej że pojawiło sie światełko w tunelu, że jednak się z Lidderem zjawimy:D
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
przepisałem parę ograniczeń z euro/masterów i tak to chyba będzie wyglądać,
pozdro
pozdro
spoko, wrzucę Cię na listę i pewnie ktoś się znajdzie - za chwilkę to zrobięduzypawel pisze:Ja chcę zagrać ale nie wiem czy będę miał parę.
para:SCAVEN - ???????
a nie 450 jak już?oddziały maks. 40 modeli i 500pkt
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.