1666 Dwarfy

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bania
Falubaz
Posty: 1328
Lokalizacja: Twierdza Toruń - Fort Rogowo
Kontakt:

1666 Dwarfy

Post autor: Bania »

Zasady turnieju:
brak magii
niepowtarzalnosc slotów machin.


1 Thane
General; Great Weapon; Shield
Rune of Stone

1 Thane
Battle Standard
Master Rune of Challenge
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance

1 Dragon Slayer
Master Rune of Swiftness
Rune of Cleaving
Rune of Snorri Spangelheim

20 Warriors
Shield; FCG

20 Longbeards
Shield; FCG
Rune of Battle
Rune of Stoicism

17 Troll Slayers
3 Giant Slayer

10 Thunderers
Shield; Musician

2 Bolt Thrower
Engineer

1 Cannon
Rune of Forging

1 Organ Gun

1666


Co sądzita :> Dawno nie grałem na slayerach ale format mnie sklonil do wystawienia ich. Wydaje mi sie ze dobrze zabezpiecza 1 flanke. Reszta da chyba sobie rade z 2 :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Dux
Pseudoklimaciarz
Posty: 21
Kontakt:

Post autor: Dux »

mi sie wydaje ze za malo strzelania

wzialbym 2x thunderers i zamiast sleyerow katapulte, i jednemu bolcowai dal 7 S a drugiemu burninga
Ostatnio zmieniony 20 cze 2007, o 13:27 przez Dux, łącznie zmieniany 1 raz.

Fojtolator
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 150

Post autor: Fojtolator »

wyczysc slayera z run, gromila na bsb zamien na cleavinga, okroj slayerow do 12 z czempionem i wstaw drugi klocek thundow

ODPOWIEDZ