2400 euro woch
2400 euro woch
Sorcerer Lord, lore of shadow
infernal puppet
necrotic philactery
enchanted shield
330pkt
ex. hero of tzeentch
bsb,great weapon,shield,chaos steed
talisman of preserveration
ironcurse icon
224pkt
2*5 marauder horsmen
flail,musician
2*81pkt
29 marauders of khorne
flail,musician, standard
187pkt
20 warriors of khorne
FCG,shield,halberd
blasted standard
440pkt
22 warriors of tzeentch
FCG,shield
banner of rage
437pkt
8 knights of tzeentch
FCG
war banner
415pkt
hellcannon
205pkt
total:2400pkt
prosze o konstruktywną krytykę
pozdrawiam
infernal puppet
necrotic philactery
enchanted shield
330pkt
ex. hero of tzeentch
bsb,great weapon,shield,chaos steed
talisman of preserveration
ironcurse icon
224pkt
2*5 marauder horsmen
flail,musician
2*81pkt
29 marauders of khorne
flail,musician, standard
187pkt
20 warriors of khorne
FCG,shield,halberd
blasted standard
440pkt
22 warriors of tzeentch
FCG,shield
banner of rage
437pkt
8 knights of tzeentch
FCG
war banner
415pkt
hellcannon
205pkt
total:2400pkt
prosze o konstruktywną krytykę
pozdrawiam
"Popatrz, leci ptaszek
Może on w swej wolności,
poznał istotę miłości
Popatrz dalej, obsrał daszek
Widać gdy go coś dręczy,
to się chłopak z tym nie męczy"
Może on w swej wolności,
poznał istotę miłości
Popatrz dalej, obsrał daszek
Widać gdy go coś dręczy,
to się chłopak z tym nie męczy"
na rycerzach zmień sztandar, proponuje na flamingi bo takowych nie masz.
zamień bannery na wojownikach, nie masz parry jak masz frenzy wiec oddział teczowy jest bez sensu. Blasted na teczowcach, a na khornitach +1 mv sprawdza się świetnie.
To na pewno.
Moim zdanie rycerze maja wystarczajaca sile przebicia sami, dać im khorna i niech sobie jeżdżą. BSB na dysku lepiej mi się sprawdza, a jakby co, jest kawaleria zawsze może się do nich przyłączyć.
Mag z deathem mi się nie sprawdza, mając jeden z najlepszych lorow w grze do wyboru zawsze biore tęczę.
zamień bannery na wojownikach, nie masz parry jak masz frenzy wiec oddział teczowy jest bez sensu. Blasted na teczowcach, a na khornitach +1 mv sprawdza się świetnie.
To na pewno.
Moim zdanie rycerze maja wystarczajaca sile przebicia sami, dać im khorna i niech sobie jeżdżą. BSB na dysku lepiej mi się sprawdza, a jakby co, jest kawaleria zawsze może się do nich przyłączyć.
Mag z deathem mi się nie sprawdza, mając jeden z najlepszych lorow w grze do wyboru zawsze biore tęczę.
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
sorc lord jest z shadowem, przydatna bestia.
ciekawa rozpa,
jakoś mi nie pasuje to złożenie warriorow, z tym shadowem wydaje się być słabo wykorzystywane, szczególnie te tarcze na khornitach, tutaj mam wątpliwości czy się spłacą.
jedyne co bym zmienił to knehtow na 2x5 khorn, ale ten jeden klocek jest w sumie samo wystarczalny.
maruderów na tęczowych z tarczami.
czego bym się obawiał to to ze nie masz czym wyciąć śmieci przeciwnika.
ethernal flame nie działa z ensor weaponami knehtów.
ciekawa rozpa,
jakoś mi nie pasuje to złożenie warriorow, z tym shadowem wydaje się być słabo wykorzystywane, szczególnie te tarcze na khornitach, tutaj mam wątpliwości czy się spłacą.
jedyne co bym zmienił to knehtow na 2x5 khorn, ale ten jeden klocek jest w sumie samo wystarczalny.
maruderów na tęczowych z tarczami.
czego bym się obawiał to to ze nie masz czym wyciąć śmieci przeciwnika.
ethernal flame nie działa z ensor weaponami knehtów.
Hmmmmm a jak dla mnie Shadow to kiepska opcja Tzeentch dużo lepszy a jak już bardzo potrzebujesz shadowa daj magowi Trzecie oczko i tak prawie każdy ma shadow teraz poza tym masz +1 do casta.
Co do regonów to w sumie nie jestem przekonany do knightów w tej edycji... a już knightów khorna to w ogóle nie widzę za łatwo ich odgiąć i zrobić im szarże w boczek a potem płyną od CR'a niestety. a jak trafisz na jakiegoś pasjonatę z metalem to już w ogóle. Nie masz flaming ataków a to niestety czasami się przydaje. Warriorzy khorna z blastedem to troszkę strata punktów... a już warriorzy tzeentcha z ragem to pomyłka. cały sens ich brania to to że mają parry na 5+... ja ostatnio zraziłem się do maruderów więc ich na piechotę nie wystawiam.
Co do regonów to w sumie nie jestem przekonany do knightów w tej edycji... a już knightów khorna to w ogóle nie widzę za łatwo ich odgiąć i zrobić im szarże w boczek a potem płyną od CR'a niestety. a jak trafisz na jakiegoś pasjonatę z metalem to już w ogóle. Nie masz flaming ataków a to niestety czasami się przydaje. Warriorzy khorna z blastedem to troszkę strata punktów... a już warriorzy tzeentcha z ragem to pomyłka. cały sens ich brania to to że mają parry na 5+... ja ostatnio zraziłem się do maruderów więc ich na piechotę nie wystawiam.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Głównym założeniem rozpy jest zmieszczenie 2 kloców warriorów i knightów. Resztę można pozmienić trochę.Po waszych sugestiach zmieniłem troche rozpe. Doszedł bsb na dysku,zmieniłem lore na magu, pozamieniałem sztandary, doszly kluczowe psy
2400 Pts - Warriors of Chaos Army
Unit Name ## Mv WS BS St To Wo In At Ld Sv WSv Type Cost
Sorcerer Lord of Tzeentch 1 4 5 3 4 4 3 5 3 8 2+ 4+ In 375.0
Infantry; Will of Chaos; Eye of the Gods; Mark of
Tzeentch; 6+ Ward Save (Can be Combined with other WSv),
+1 to Cast attempts; General; Units within 12" may use
General's Leadership; Magic Level 4; +4 to cast and dispel
rolls. Has 4 spells.; Chaos Armour
Infernal Puppet may modify a miscast from any wizard up to +/- D3 [35.0]
Enchanted Shield Shield; 5+ As [15.0]
Talisman of Endurance 5+ Ward Save [30.0]
Ironcurse Icon The bearer and his unit gain 6+ Ward save against war [5.0]
machine weapons.
* Exalted Hero of Tzeentch 1 4 7 3 5/6 4 2 6 4 8 2+ 3+ Ca 244.0
Usage Conflict; Infantry; Will of Chaos; Eye of the Gods;
Mark of Tzeentch; 6+ Ward Save (Can be Combined with other
WSv; Halberd; +1 Str; Chaos Armour; Shield; Battle
Standard; Units w/in 12" may re-roll break tests
Talisman of Preservation 4+ Ward Save [45.0]
Biting Blade -1 to enemy armor save. [5.0]
Stream of Corruption One Use Only; Str 3 Breath weapon -1 to armour save [20.0]
Disc of Tzeentch 1 1 3 3 3 1 4 1 7 [0.0]
Flaming Attacks, Fear, Fly
Chaos Warhounds 5 7 4 3 3 1 3 1 5 WB 30.0
War Beasts; Will of Chaos;
Chaos Warhounds 5 7 4 3 3 1 3 1 5 WB 30.0
War Beasts; Will of Chaos;
Chaos Warriors of Khorne 19 4 5 3 4/5 4 1 5 2/3 8 3+ In 440.0
Infantry; Will of Chaos; Mark of Khorne; Frenzy; Frenzy;
Immune to Psychology. Frenzy ends when unit loses combat.;
Option Qualifier; Halberd; +1 Str; Chaos Armour; Shield;
Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally
attempts.
Blasted Standard 5+ Ward vs all attacks in the Shooting Phase [40.0]
Champion 1 4 5 3 4/5 4 1 5 3/4 8 3+ [12.0]
Chaos Armour
Chaos Warriors of Tzeentch 23 4/5 5 3 4 4 1 5 2 8 3+ 6+ In 449.0
Infantry; Will of Chaos; Mark of Tzeentch; 6+ Ward Save
(Can be Combined with other WSv; Option Qualifier; Chaos
Armour; Shield; Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied; +1
Ld in rally attempts.
Banner of Swiftness Unit adds +1 to Movement characteristic. [15.0]
Champion 1 4 5 3 4 4 1 5 3 8 3+ 6+ [12.0]
Chaos Armour
Chaos Knights of Tzeentch 7 4 5 3 4/5 4 1 5 2 8 1+ 6+ Ca 435.0
Cavalry; Fear; Will of Chaos;; Mark of Tzeentch; 6+ Ward
Save (Can be Combined with other WSv; Barding; Ensorcelled
Weapons; Magical weapon, +1 Str; Chaos Armour; Shield;
Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied. +1 Ld in rally
attempts.
Razor Standard Unit has Armour Piercing special rule. [45.0]
Champion 1 4 5 3 4/5 4 1 5 3 8 1+ 6+ [20.0]
Barded Chaos Steed 8 8/7 3 4 3 1 3 1 5 [0.0]
Chaos Marauders of Khorne 30 4 4 3 3 3 1 4 1/2 7 In 192.0
Infantry; Will of Chaos;; Mark of Khorne; Frenzy; Frenzy;
Immune to Psychology. Frenzy ends when unit loses combat.;
Flail; +2S in first round of combat; Standard; +1CR;
Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally attempts.
Hellcannon 1 6 4 3 5 6 5 1 5 4 4+ Mo 205.0
Monster (Thunderstomp), Unbreakable (as long as Cannon
still alive); Large Target; Cause Terror; Rampage: Start
of each turn that it is not in combat take a LD test, if
failed move 3D6 toward closest enemy unit, If contacting
an enemy it counts as a charge and enemy may make normal
charge reactions (distance rolled = max charge distance);
Fires as Stone Thrower str 5, 10 under hole: Units hit by
template take a Panic test at -1 LD; Special Misfire Chart
Hellcannon Crew 3 3 4 3 3 4 1 2 1 9 5+ [0.0]
Heavy Armour
Total Army Cost: 2400.0
Notes:
Models in Army: 92
dziekuje za komentarze i prosze o nastepne.
pozdawiam
2400 Pts - Warriors of Chaos Army
Unit Name ## Mv WS BS St To Wo In At Ld Sv WSv Type Cost
Sorcerer Lord of Tzeentch 1 4 5 3 4 4 3 5 3 8 2+ 4+ In 375.0
Infantry; Will of Chaos; Eye of the Gods; Mark of
Tzeentch; 6+ Ward Save (Can be Combined with other WSv),
+1 to Cast attempts; General; Units within 12" may use
General's Leadership; Magic Level 4; +4 to cast and dispel
rolls. Has 4 spells.; Chaos Armour
Infernal Puppet may modify a miscast from any wizard up to +/- D3 [35.0]
Enchanted Shield Shield; 5+ As [15.0]
Talisman of Endurance 5+ Ward Save [30.0]
Ironcurse Icon The bearer and his unit gain 6+ Ward save against war [5.0]
machine weapons.
* Exalted Hero of Tzeentch 1 4 7 3 5/6 4 2 6 4 8 2+ 3+ Ca 244.0
Usage Conflict; Infantry; Will of Chaos; Eye of the Gods;
Mark of Tzeentch; 6+ Ward Save (Can be Combined with other
WSv; Halberd; +1 Str; Chaos Armour; Shield; Battle
Standard; Units w/in 12" may re-roll break tests
Talisman of Preservation 4+ Ward Save [45.0]
Biting Blade -1 to enemy armor save. [5.0]
Stream of Corruption One Use Only; Str 3 Breath weapon -1 to armour save [20.0]
Disc of Tzeentch 1 1 3 3 3 1 4 1 7 [0.0]
Flaming Attacks, Fear, Fly
Chaos Warhounds 5 7 4 3 3 1 3 1 5 WB 30.0
War Beasts; Will of Chaos;
Chaos Warhounds 5 7 4 3 3 1 3 1 5 WB 30.0
War Beasts; Will of Chaos;
Chaos Warriors of Khorne 19 4 5 3 4/5 4 1 5 2/3 8 3+ In 440.0
Infantry; Will of Chaos; Mark of Khorne; Frenzy; Frenzy;
Immune to Psychology. Frenzy ends when unit loses combat.;
Option Qualifier; Halberd; +1 Str; Chaos Armour; Shield;
Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally
attempts.
Blasted Standard 5+ Ward vs all attacks in the Shooting Phase [40.0]
Champion 1 4 5 3 4/5 4 1 5 3/4 8 3+ [12.0]
Chaos Armour
Chaos Warriors of Tzeentch 23 4/5 5 3 4 4 1 5 2 8 3+ 6+ In 449.0
Infantry; Will of Chaos; Mark of Tzeentch; 6+ Ward Save
(Can be Combined with other WSv; Option Qualifier; Chaos
Armour; Shield; Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied; +1
Ld in rally attempts.
Banner of Swiftness Unit adds +1 to Movement characteristic. [15.0]
Champion 1 4 5 3 4 4 1 5 3 8 3+ 6+ [12.0]
Chaos Armour
Chaos Knights of Tzeentch 7 4 5 3 4/5 4 1 5 2 8 1+ 6+ Ca 435.0
Cavalry; Fear; Will of Chaos;; Mark of Tzeentch; 6+ Ward
Save (Can be Combined with other WSv; Barding; Ensorcelled
Weapons; Magical weapon, +1 Str; Chaos Armour; Shield;
Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied. +1 Ld in rally
attempts.
Razor Standard Unit has Armour Piercing special rule. [45.0]
Champion 1 4 5 3 4/5 4 1 5 3 8 1+ 6+ [20.0]
Barded Chaos Steed 8 8/7 3 4 3 1 3 1 5 [0.0]
Chaos Marauders of Khorne 30 4 4 3 3 3 1 4 1/2 7 In 192.0
Infantry; Will of Chaos;; Mark of Khorne; Frenzy; Frenzy;
Immune to Psychology. Frenzy ends when unit loses combat.;
Flail; +2S in first round of combat; Standard; +1CR;
Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally attempts.
Hellcannon 1 6 4 3 5 6 5 1 5 4 4+ Mo 205.0
Monster (Thunderstomp), Unbreakable (as long as Cannon
still alive); Large Target; Cause Terror; Rampage: Start
of each turn that it is not in combat take a LD test, if
failed move 3D6 toward closest enemy unit, If contacting
an enemy it counts as a charge and enemy may make normal
charge reactions (distance rolled = max charge distance);
Fires as Stone Thrower str 5, 10 under hole: Units hit by
template take a Panic test at -1 LD; Special Misfire Chart
Hellcannon Crew 3 3 4 3 3 4 1 2 1 9 5+ [0.0]
Heavy Armour
Total Army Cost: 2400.0
Notes:
Models in Army: 92
dziekuje za komentarze i prosze o nastepne.
pozdawiam
"Popatrz, leci ptaszek
Może on w swej wolności,
poznał istotę miłości
Popatrz dalej, obsrał daszek
Widać gdy go coś dręczy,
to się chłopak z tym nie męczy"
Może on w swej wolności,
poznał istotę miłości
Popatrz dalej, obsrał daszek
Widać gdy go coś dręczy,
to się chłopak z tym nie męczy"
-
- Oszukista
- Posty: 837
grałem z czymś podobnym. Nie działa. Przynajmniej na bretkę, nie wiem jak na inne armie. Jedyne godne uwagi różnice to obecność w tamtej rozpie shrine i pieszy mag z shadow.
Generalnie ma tą samą wadę co każdy pieszy WOCH: ZA WOLNE! A masz cholernie mało argumentów za tym, żeby to przeciwnik do ciebie szedl...
Generalnie ma tą samą wadę co każdy pieszy WOCH: ZA WOLNE! A masz cholernie mało argumentów za tym, żeby to przeciwnik do ciebie szedl...
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
banner z flamingami nie działa na rycerzach, bo mają magiczne bronie...Durin pisze:na rycerzach zmień sztandar, proponuje na flamingi bo takowych nie masz.
Halberd; +1 Str; Chaos Armour; Shield; Battle
Standard; Units w/in 12" may re-roll break tests
Talisman of Preservation 4+ Ward Save [45.0]
Biting Blade -1 to enemy armor save. [5.0]
mogą mieć knechty baner z flamingami, czemu niby nie?
wywal biting blade, tracisz punkty i tak będziesz zawsze używał biting'a nie halki,
ale wywal bitinga, bsb na konia i do knehtow
bsb ma większa I wiec wyłącza halką regenke i knechty robią swoje , z wyłączoną regenką
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
pewnie, że mogą mieć, ale nie będzie działał, bo mają magiczne bronie, a na magiczne bronie flamingi nie przechodząjurak pisze:
mogą mieć knechty baner z flamingami, czemu niby nie?
jedyna opcja to właśnie danie flamingów z bannera na oddziale bohowi z niemagiczną bronią w oddziale, ale imo trochę ryzykownie
Sorry Panowie, Gerald ma racje, pośpieszyłem sie i nie pomyślałem.
Flaming nie działa na rycerzach
Imo w rozpie turniejowiej musi być przynajmniej jeden unit z flamingami. Razor na rycerzach bez sensu. Majązawsze 5 siły, a dopłacanie 45 pkt za sztandar z ap akurat dla nich... bez sensu, mi się sprawdzają z dala od gienia i bsb na flance z +1 ld
Tęcza na kawie skoro nie masz gościa na koniu z ironcurse tez bez sensu
Flaming nie działa na rycerzach
Imo w rozpie turniejowiej musi być przynajmniej jeden unit z flamingami. Razor na rycerzach bez sensu. Majązawsze 5 siły, a dopłacanie 45 pkt za sztandar z ap akurat dla nich... bez sensu, mi się sprawdzają z dala od gienia i bsb na flance z +1 ld
Tęcza na kawie skoro nie masz gościa na koniu z ironcurse tez bez sensu
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
czemu ryzykowne?jedyna opcja to właśnie danie flamingów z bannera na oddziale bohowi z niemagiczną bronią w oddziale, ale imo trochę ryzykownie
zawsze lepsze to niż nic
ostatnio testowałem knechtów z lancami i ethernalem, ale nie miałem w sumie na czym ;/
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
to niezły testjurak pisze:czemu ryzykowne?jedyna opcja to właśnie danie flamingów z bannera na oddziale bohowi z niemagiczną bronią w oddziale, ale imo trochę ryzykownie
zawsze lepsze to niż nic
ostatnio testowałem knechtów z lancami i ethernalem, ale nie miałem w sumie na czym ;/
Woch nie musi mieć FA koniecznie w szczególności że większość i tak bierze tęczaków za czarodziejów
ewentualnie można dać do kawy herosa na koniku z halabardą czy tam inną broń po za GW... by pierdolną wcześniej i zniósł regenke... bo przy akcji knightowej nie musimy się aż tak martwić o MA, jak przy akcji chosenów gdzie biting blade na magu to pożądana rzecz w szczególności że ma 2A
większość ludzików bierze jednego 4 lvl,Woch nie musi mieć FA koniecznie w szczególności że większość i tak bierze tęczaków za czarodziejów
ale nie w LT problem, gorzej jak trafisz klocek z regenką ;]
iśś, pisałem o tym , i to jest imo lepsza opcja niż lance.ewentualnie można dać do kawy herosa na koniku z halabardą czy tam inną broń po za GW... by pierdolną wcześniej i zniósł regenke
jest tez opcja z FSOR, ale jakoś nie mieści mi się, a wole dwóch małych tęczowych.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2011, o 11:53 przez jurak, łącznie zmieniany 1 raz.
a co mi daje tęcza na magu skoro flaming mam tylko maly pocisk?
Flamingi musza być. Na gwardie, abomke i hydre. Poza tym coraz częściej ostatnio walcze z trollami i treekinami więc naprawde warto
Flamingi musza być. Na gwardie, abomke i hydre. Poza tym coraz częściej ostatnio walcze z trollami i treekinami więc naprawde warto
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
zgadza się, ja wy ciułałem punkty na dwóch małych tęczowych żeby coś tam wrzucili Wo, a potem klocek dobił.Durin pisze:a co mi daje tęcza na magu skoro flaming mam tylko maly pocisk?
Flamingi musza być. Na gwardie, abomke i hydre. Poza tym coraz częściej ostatnio walcze z trollami i treekinami więc naprawde warto
strasznie żałuje że mi się nie mieści ethernal
halabarde dalem z rozpedu. co do banneru na knightach razor moze nie jest jest najlepszym bannerem, ale jaki inny moge im dac? warbannera?
co do teczy na kawie.innego marka im nie dam bo jakiego?a wystarczy ze raz wywarduje jednego knighta to juz sie zwraca.
flaming banner od bidy moge wlozyc warriorow tzeentcha tylko wtedy to jestem jeszcze wolniejszy.
zastanawiam sie nad graniem na trollach.na papierze wygladaja super, obawiam sie tylko ze niemal kazda armia ma bolense odpowiedzie na regenke..
co do teczy na kawie.innego marka im nie dam bo jakiego?a wystarczy ze raz wywarduje jednego knighta to juz sie zwraca.
flaming banner od bidy moge wlozyc warriorow tzeentcha tylko wtedy to jestem jeszcze wolniejszy.
zastanawiam sie nad graniem na trollach.na papierze wygladaja super, obawiam sie tylko ze niemal kazda armia ma bolense odpowiedzie na regenke..
"Popatrz, leci ptaszek
Może on w swej wolności,
poznał istotę miłości
Popatrz dalej, obsrał daszek
Widać gdy go coś dręczy,
to się chłopak z tym nie męczy"
Może on w swej wolności,
poznał istotę miłości
Popatrz dalej, obsrał daszek
Widać gdy go coś dręczy,
to się chłopak z tym nie męczy"
hmm, jak wsadze dyskowca do knightow (teoretycznie) to bedzie on sobie po prostu pomykal na 7cali z rycerzami tak?bo do konca nie wiem jak ot jest z dolaczaniem lataczay do do oddzialow nielatajacych..
wtedy zamiast blade'a daje ikone i wsadzam eternala. wiem ze moglbym dac go po prostu na steedzie ale chce miec bsb na dysku. wynikiem tego jest ward 5+ od maszyn i flamingi
wtedy zamiast blade'a daje ikone i wsadzam eternala. wiem ze moglbym dac go po prostu na steedzie ale chce miec bsb na dysku. wynikiem tego jest ward 5+ od maszyn i flamingi
"Popatrz, leci ptaszek
Może on w swej wolności,
poznał istotę miłości
Popatrz dalej, obsrał daszek
Widać gdy go coś dręczy,
to się chłopak z tym nie męczy"
Może on w swej wolności,
poznał istotę miłości
Popatrz dalej, obsrał daszek
Widać gdy go coś dręczy,
to się chłopak z tym nie męczy"