Witam,
mam pytanie dotyczące Jeźdźców Pajonków Goblinów. Czy wogóle opłaca się to wystawiać? Są jakieś plusy tej jednostki ? Co prawda zatrute ataki mają, ale wystawiałem je do wali i szału nie było.
Jeźdźcy Pajonków
Moderator: Kołata
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
nie zgodzę sie- do walki są całkiem niezłe - pająki mają 4I i poisony, a góra speary. w szarzy lepsze imho od Wolfów. Mankament powstał taki ze Wolfy stały się bardzo tanie, stąd ( przynajmniej dla mnie ) trudny wybór. w Dużych klockach ich nie widzę ( gdzie chyba lepsze są natomiast wilki z 4+Sv) ale w 5 spidery dają rade. Dużo zależy od konstrukcji armii- jeżeli np. opieramy sie na małym Waagh i zaczynamy boostowac je z poisonów i sygnaturek, mogą sie stac baaardzo grywalne.
Poza tym w tej edycji możesz efektownie szarżować przez różne typy terenu spowalniające inne unity.
Czy spidery mogą wchodzić na impass?
Czy spidery mogą wchodzić na impass?
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.
Cóż myślę że przez bardzo głęboką rzekę/jeziorko czy krater z magmą może nie ale czy mogą chodzić po Obeliskach, domkach i różnych innych zabudowaniach?
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.
Tylko przez rzeki nie można maszerować. Teren nie spowalnia, tylko na niektórych rodzajach terenu niektóre jednostki przeprowadzają test dangerous terran. Pająki mogą przechodzić po niezajętych domkach tak jak po otwartym terenie, jednak nie mogą się na nich zatrzymać.Jeżus pisze:Poza tym w tej edycji możesz efektownie szarżować przez różne typy terenu spowalniające inne unity.
Czy spidery mogą wchodzić na impass?
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.