Pytania początkującego
Moderator: #helion#
Re: Pytania początkującego
Szarża wspomagana może być wykonana na bok przeciwnika (jeśli widać jego bok) pomimo tego, że jest się w strefie przedniej.
Kiedy czołg jest w combacie to może strzelić z działa tylko do oddziałów z którymi nie jest w walce (ale ci co są z przodu dostają hity od działa parowego).
Kiedy czołg jest w combacie to może strzelić z działa tylko do oddziałów z którymi nie jest w walce (ale ci co są z przodu dostają hity od działa parowego).
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
I tak aż do końca gry. No, chyba że ktoś rzuci na czołg jakiś argument dający mu magiczne ataki .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
albo dopcha do combatu coś jeszcze
Panowie mam kilka pytań
jak detka robi stand and shoot ale szarżowany jest główny oddział to ma -1 to hit ?
detke wystawia sie wraz z głównym oddziałem czy osobno ?
Altar zadaje D6S5 hitów czy 2d6 ?
Jak altarem szarżuje jakiś oddział i wyskakuje na solo z jakimś herosem to impacty idą w oddział czy w tego herosa ? a konie ?
I czy macie jakiś pomysł na zmontowanie altara tak żeby fajnie trzymał oddział ? Wprawdzie mi się to udało na bretce bo wyskoczyłem na solo i on przyjął no ale jak ktoś nie przyjmie to trochę krucho będzie. Przydałby się ten przedmiot od bretki co musisz przyjmować pojedynki . NO chyba że macie jakieś inne zadania dla altara. ?
Z góry dzięki za pomoc
jak detka robi stand and shoot ale szarżowany jest główny oddział to ma -1 to hit ?
detke wystawia sie wraz z głównym oddziałem czy osobno ?
Altar zadaje D6S5 hitów czy 2d6 ?
Jak altarem szarżuje jakiś oddział i wyskakuje na solo z jakimś herosem to impacty idą w oddział czy w tego herosa ? a konie ?
I czy macie jakiś pomysł na zmontowanie altara tak żeby fajnie trzymał oddział ? Wprawdzie mi się to udało na bretce bo wyskoczyłem na solo i on przyjął no ale jak ktoś nie przyjmie to trochę krucho będzie. Przydałby się ten przedmiot od bretki co musisz przyjmować pojedynki . NO chyba że macie jakieś inne zadania dla altara. ?
Z góry dzięki za pomoc
-strzelcy prują normalnie bez kary
-D6
-z głownym oddziałem
-impacty idą raczej w oddział ( nie jestem pewien )
- altar ma głownie dawać LD. Raz testowałem ile wytrzyma pod 18 wariorów. Stał 2 TURY
Moje pytanie jest takie:
jak ksiądz sie leczy to bryczka też ? z racji tego ze to jeden model ?
-D6
-z głownym oddziałem
-impacty idą raczej w oddział ( nie jestem pewien )
- altar ma głownie dawać LD. Raz testowałem ile wytrzyma pod 18 wariorów. Stał 2 TURY
Moje pytanie jest takie:
jak ksiądz sie leczy to bryczka też ? z racji tego ze to jeden model ?
impacty są przed challengami więc idą w oddział. Ataki koni są już w challengu.
moim zdaniem czar leczy wyłącznie kapłana.
Co do trzymania oddziału, to zależy od rzutów Twoich i przeciwnika.
Większość będzie atakowała ołtarz bo chroni go praktycznie tylko T oraz ward.
Jedyne co mi przychodzi do głowy jako coś może pomóc to trickster's helm. Ewentualnie gilded armour lub glittering scales (ale to tylko na ataki w papę), ale to wszystko kosztem sejwa.
moim zdaniem czar leczy wyłącznie kapłana.
Co do trzymania oddziału, to zależy od rzutów Twoich i przeciwnika.
Większość będzie atakowała ołtarz bo chroni go praktycznie tylko T oraz ward.
Jedyne co mi przychodzi do głowy jako coś może pomóc to trickster's helm. Ewentualnie gilded armour lub glittering scales (ale to tylko na ataki w papę), ale to wszystko kosztem sejwa.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Czyli co raczej nie gracie tak żeby go używać do blokowania hmmm kurde bo tak zacząłem grac na tej piechocie bez tanka i tak sobie kombinuje.
Nie no, zależy na co się rzucisz.
Jak wpadniesz w oddział mający ataki z siłą 3 i bez żadnych kosmicznych bajerów, to potrzymasz ich. Będą ranić na 6tki, trafiać w rydwan na 4 lub 3 i zwykle aż tak wiele tych ataków nie będzie. Ale grave guardów z dwurakami nie potrzymasz.
Jak wpadniesz w oddział mający ataki z siłą 3 i bez żadnych kosmicznych bajerów, to potrzymasz ich. Będą ranić na 6tki, trafiać w rydwan na 4 lub 3 i zwykle aż tak wiele tych ataków nie będzie. Ale grave guardów z dwurakami nie potrzymasz.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Jednym słowy trzeba uważać na niego i tyle jak na wszystko w imperium
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Tak
Ja altarem bloczę często i nawet sie udaje byleby flanki nie dostać i setki ataków z tego względu
Ja altarem bloczę często i nawet sie udaje byleby flanki nie dostać i setki ataków z tego względu
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Zastanawia mnie taka rzecz
Skoro czołg jest na euro maszyną wojenną to czy inżynier może dawać mu przerzut na strzelanie z armaty? i czy inżynier ma od czołgu look aut sir?
Skoro czołg jest na euro maszyną wojenną to czy inżynier może dawać mu przerzut na strzelanie z armaty? i czy inżynier ma od czołgu look aut sir?
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
aha dzięki
Hey !
Odkurzyłem ostatnio moje Imperium, które zatrzymało się gdzieś na 7 edycji i trzeba je niestety przebudować a przebudowę chce zacząć od zrobienia movement treyów i dokupienia piechoty.
Z tego co zauważyłem w dziale rozpiski (patrzyłem na rozpiski Tedzia i Gotiha) to wystawia się teraz średnio 35 halabardników w oddziale. Jak wygląda formacja takiego oddziału 7x5 (7 ludzików w szeregu na 5 szeregów) czy może na odwrót 5x7 żeby posiadać więcej szeregów ? I dlaczego akurat halabardnicy ? Za moich czasów to swordsmeni się tylko liczyli, a halabardy to były największe plewy jakie mógł spłodzić świat.
Przy okazji jeszcze jakbyście mogli to dajcie najskuteczniejsze formacje dla "grejtów" i "flagsów"
To by było na tyle
Odkurzyłem ostatnio moje Imperium, które zatrzymało się gdzieś na 7 edycji i trzeba je niestety przebudować a przebudowę chce zacząć od zrobienia movement treyów i dokupienia piechoty.
Z tego co zauważyłem w dziale rozpiski (patrzyłem na rozpiski Tedzia i Gotiha) to wystawia się teraz średnio 35 halabardników w oddziale. Jak wygląda formacja takiego oddziału 7x5 (7 ludzików w szeregu na 5 szeregów) czy może na odwrót 5x7 żeby posiadać więcej szeregów ? I dlaczego akurat halabardnicy ? Za moich czasów to swordsmeni się tylko liczyli, a halabardy to były największe plewy jakie mógł spłodzić świat.
Przy okazji jeszcze jakbyście mogli to dajcie najskuteczniejsze formacje dla "grejtów" i "flagsów"
To by było na tyle