Demony - 2400 - Euro

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Remx
Chuck Norris
Posty: 506
Lokalizacja: Front Wschodni

Demony - 2400 - Euro

Post autor: Remx »

Witam

Obrazek

v.2 - pisze: Great Unclean One @ 535.0 Pts
General; Magic Level 1; Flail
Trappings of Nurgle [50.0]
Pestilent Mucus [25.0]
Slime Trail [10.0]

Herald of Nurgle @ 190.0 Pts
Battle Standard
Noxious Vapours [25.0]
Stream of Bile [25.0]

Herald of Khorne @ 140.0 Pts
Armour of Khorne [15.0]
Firestorm Blade [25.0]

Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Life
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]

28 Plaguebearers of Nurgle @ 391.0 Pts
Standard; Musician
Standard of Seeping Decay [25.0]
Plagueridden @ [12.0] Pts

28 Bloodletters of Khorne @ 366.0 Pts
Standard; Musician
Bloodreaper @ [12.0] Pts

14 Pink Horrors of Tzeentch @ 180.0 Pts
Iridescent Horror @ [12.0] Pts

6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts

2 Fiends of Slaanesh @ 110.0 Pts
2 Fiends of Slaanesh @ 110.0 Pts

Models in Army: 84
Total Army Cost: 2397

v.1 - pisze: Great Unclean One @ 550.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Nurgle; Flail
Pestilent Mucus [25.0]
Noxious Vapours [25.0]
Trappings of Nurgle [50.0]

Herald of Slaanesh @ 115.0 Pts
Siren Song [25.0]

Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Spell Breaker [25.0]
Master of Sorcery [25.0]

Herald of Nurgle @ 150.0 Pts
Stream of Bile [25.0]
Slime Trail [10.0]

25 Daemonettes of Slaanesh @ 355.0 Pts
Standard; Musician
Siren Standard [25.0]
Alluress @ [12.0] Pts

10 Pink Horrors of Tzeentch @ 138.0 Pts
Musician
Iridescent Horror @ [12.0] Pts

10 Pink Horrors of Tzeentch @ 126.0 Pts
Musician

25 Plaguebearers of Nurgle @ 355.0 Pts
Standard; Musician
Standard of Seeping Decay [25.0]
Plagueridden @ [12.0] Pts


6 Flamers of Tzeench @ 225.0 Pts
Pyrocaster @ [15.0] Pts

2 Fiends of Slaanesh @ 110.0 Pts
2 Fiends of Slaanesh @ 110.0 Pts

Models in Army: 84
Total Army Cost: 2399
Jak sądzicie taki klocek Plag zamiast Bloodkow spisze się ?
A i czy mocno zaboli brak BSB ? bo coś nie widzę gdzie go wsadzić wszystko jakieś takie miękkie :(
Jedynie chyba Herald Nurgla nadaje się na BSB choć i tak myślę że ta regenka na 4+ to taka sobie...
Ostatnio zmieniony 2 maja 2011, o 14:26 przez Remx, łącznie zmieniany 2 razy.
Daemons, X-Wing & Black Tea

Awatar użytkownika
Gołąb_
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 38
Lokalizacja: Battleground Chodzież

Post autor: Gołąb_ »

Wywaliłbym jedne horrory, bo to dodatkowy channel za 126pkt. IMO zbędne. Dałbym BSB na nurglowcu za resztę pkt zaoszczędzonych z pinków dałbym furie.
Pozdrawiam :wink:
ten podpis był nieregulaminowy

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Dwa oddziały pinków maja sens: przede wszystkim nie do końca wiadomo w którym będzie herald, a przy jednym to bardziej jednoznaczne (niby może jeszcze iść do flamerów...). Poza tym mogą czasem namieszać pociskiem, np. jak się heraldowi koncentracja zawiesi. :)

Awatar użytkownika
Gołąb_
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 38
Lokalizacja: Battleground Chodzież

Post autor: Gołąb_ »

i tak wolę więcej śmieci niż horrory :wink:
ten podpis był nieregulaminowy

Awatar użytkownika
Remx
Chuck Norris
Posty: 506
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: Remx »

Zawsze Hrrorami staram się walnąć pociskiem z 2 kostek przeważnie przeciwnik wpuści taki czar lub jak zechce dispelować to pozbywa się kostek i można turlać coś mocniejszego na Heraldzie z szansa że nie będzie IFki oraz kostek dispela zabraknie przeciwnikowi :D
W Shadow brakuje mi jakiegoś pocisku byle jakiego aby było można choć dziabnąć kogoś trochę :P

Zagrałem w sobotę bitwę na DE właśnie tą rozpiską oczywiście przegrałem ale ja już to z góry wiedziałem ze tak będzie bo jestem początkujący a grałem tak powiem że z mistrzem DE :P

Byłem w szoku jak mocni są plagusi, demonetki w 2 turze kombatu padły a plagusi przetrwali atak korsarzy i ich pogonili, ustali chyba 2 tury i w 3 padli od ataku hydry w tył oraz Lorda z flanki. jedynie co się boje to ich Inicjatywa i że wejdzie w nich pitka :/ lub coś podobnego.

Jedne Horrorki w miejscu kręciły się i na około rzucały pociski, może z mizernym skutkiem ale chyba Sheidsów pozbyłem się dzięki nim :p
Fiendy chyba służą do ganiania lekkich jednostek gdy przeciwnik niema maszyn, średnio się spisują dla mnie.
----------------

Rozmyślam czy nie wywalić Demonetek i wstawić Bloodleterów, opcjonalnie z 10 demonetek tak by tylko było można schować heralda z syrenką.
Wiem że demonetki mają wiele ataków i ASF ale jak nie potrafią ubić choć 1/3 korsarzy i się sypią w następnym lub w tym samym kombacie to chyba im podziękuje.
Jedynie brzytwa ich w miarę ratuję bo mogą wówczas nieźle nakosić tylko że przeważnie coś ona nie chce wejść :P
Daemons, X-Wing & Black Tea

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Demonetki na elfy z 3 T się nie sprawdziły??? Dziwne....Musisz chyba przeczytać instrukcje obługi :lol2: Ja bym nie zawracał sobie głowy tym niby czarowaniem i wywalił hororki i heralda tzentcha - za to dał 4 level na GUO jeśli już koniecznie musisz nim grać bo moim zdaniem to jeden z najgorszych dużych demonów choć wśród graczy jest popularny ( Ma przecież 10 W!! Nie raz słyszę lub czytam :D - po za tym nic nie robi w porównanie np. z Keeperem) 8) Fiendy wystawiłbym 2x1 - jak ich jest więcej tracą manewrowość . Za w ten sposób zaoszczędzone punkty dobiłbym w regimentach do 28 przysługujących modeli i dołożył furie albo ewentualnie 2 Heralda Nurgla jak Bsb.
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Remx
Chuck Norris
Posty: 506
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: Remx »

Przed 2 ostatnimi grami na GUO grałem pare razy na Keeperze to raz tak miałem ze w 2 turze padł :/ dostał z bolca i czarem jakimś ileś tam hitów i zdechł :( GUO potrafił jak do tej pory 4-5 tur ustać :P

Co do Demonetek nom lipa na maxa :| na 4+ ledwo trafiały i ledwo na 4+ ranilły gdyby zamiast AP miały 4 siły to były by bardziej skuteczniejsze :P bo z tych X ataków na kostkach miałem wiele trójek :D
rerolla nie miałem bo miałem obniżoną inicjatywę.
Daemons, X-Wing & Black Tea

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Remx pisze:Przed 2 ostatnimi grami na GUO grałem pare razy na Keeperze to raz tak miałem ze w 2 turze padł :/ dostał z bolca i czarem jakimś ileś tam hitów i zdechł :( GUO potrafił jak do tej pory 4-5 tur ustać :P
Nie chodzi o to, który GD dłużej ustanie, bo logicznym jest, że GUO. Chodzi o to, który najwięcej zdziała, a najlepiej jakby jeszcze przeżył...

Awatar użytkownika
Remx
Chuck Norris
Posty: 506
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: Remx »

Wiem że Keeper nieźle kosi ale trzeba go szybko do kombatu schować i z boku bo od przodu za dużo hitów wejdzie i padnie.
GUO od BG potraił dostać 6 ran w 1 turze Keeper juz dawno by padł...
Daemons, X-Wing & Black Tea

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Keeper się cały czas leczy...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

jeśli zdąży w odpowiedni combat wejść
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

czyli macie proste wnioski:

nie umiesz grać bier GUO
umiesz KotS

Awatar użytkownika
Remx
Chuck Norris
Posty: 506
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: Remx »

Keeper ma to dobrze (pod warunkiem że potrafi się grać jak to napisał Lider) że posiada duży zasięg ruchu 20 cali galopem i łatwo nim wbić się komuś w bok a zarazem nieźle namieszać, mniej modeli nas trafia a my nie dość że mamy bok to też i wiele ran możemy wbić. GUO bardziej do trzymania unitu się nadaje i nieźle straszy :D
Daemons, X-Wing & Black Tea

Awatar użytkownika
Remx
Chuck Norris
Posty: 506
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: Remx »

Dodałem druga wersję rozpiski.
v.2 - pisze: Great Unclean One @ 535.0 Pts
General; Magic Level 1; Flail
Trappings of Nurgle [50.0]
Pestilent Mucus [25.0]
Slime Trail [10.0]

Herald of Nurgle @ 190.0 Pts
Battle Standard
Noxious Vapours [25.0]
Stream of Bile [25.0]

Herald of Khorne @ 140.0 Pts
Armour of Khorne [15.0]
Firestorm Blade [25.0]

Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Life
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]

28 Plaguebearers of Nurgle @ 391.0 Pts
Standard; Musician
Standard of Seeping Decay [25.0]
Plagueridden @ [12.0] Pts

28 Bloodletters of Khorne @ 366.0 Pts
Standard; Musician
Bloodreaper @ [12.0] Pts

14 Pink Horrors of Tzeentch @ 180.0 Pts
Iridescent Horror @ [12.0] Pts

6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts

2 Fiends of Slaanesh @ 110.0 Pts
2 Fiends of Slaanesh @ 110.0 Pts

Models in Army: 84
Total Army Cost: 2397
Pozbyłem się 1 unitu Horrorków i wymaksowałem pozostałe za oszczędzone punkty ale nie wiem czy to dobry pomysł :/
jednej przeszkadzajki mniej i opcjonalnie pocisku w zamian za tyci mocniejsze inne unity.

Może z racji że nie za bardzo potrafię grać to coś mi nie pasują Demonetki, dają ciała za każdym razem jedynie z brzytwą coś dają a chyba niema sensu brać lora tylko dla jednego unitu który potrafi się posypać od katapulty, spella czy innego pierdu.
Ktoś powie że w Shadow jest wiele fajnych rzeczy takich jak obniżanie Tafa czy Siły lub Pitka, tylko że co mi po obniżaniu Tafa jak ja przeciwnika praktycznie i tak ranie na 2+ lub 3+ z re-rollem a zamiast pitki w Life mam coś lepszego Dwellers Below, dodatkowy T co powoduje że np. przeciwnik może ranić moje modele dopiero na 5-6+.
No i wskrzeszanie a z Throne of Vines większość czarów można rzucać z max kości i liczyć na IFke, Herald ma wówczas dwa razy Save na 2+ i 4+ ward.


Przekonałem się że Breathy niby 1 razowe ale spłacają się i opłaca się brać.
Zmieniłem u GUO Vapours (ASL) na Slime Trail, zaobserwowałem że dla GUO mało co daje "ASF" i tak ledwo trafia, dodatkowo sam sobie blokował fajny myk a mianowicie ataki po Inicjatywie Unit/Hero dzięki temu, Hero może walnąć pierwszy zada 1-2 rany i szansa ze 4 modele padną od Pestilent, następnie wali unit i szansa na kolejną ranę nie wybronioną i Pestilent na końcu hity GUO i Th.Stomp.
Dzięki tej podmiance Herald Nurgla który ma zaledwie 2I otrzymał w końcu możliwość szybkiego ataku a zarazem użycia jako pierwszy Breath Weapon, no i plagusy które obok stoją też jako pierwsze mogą przywalić :)

Jeszcze zastanawiałem się nad drugim Heraldem Nurgla do Plagusów z magicznym BSB tylko że niema już możliwości wsadzenia, blokuje limit :(
Daemons, X-Wing & Black Tea

ODPOWIEDZ