TK 2500 ofens
TK 2500 ofens
Tomb King - 260 pts
General, Flail of Skulls, Collar of Shapesh, Cloak of the Dunes
Liche Priest - 173 pts
Hierophant, Jar, Dispel Scroll, Steed
Liche Priest - 173 pts
2xDispel Scroll, Steed
Tomb Prince - 196
Icon of Rulership, Golden Eye of Rah-Nutt,
Flail, Light Armour, Shield
;Chariot
7 Skeleton Light Horseman - 112 pts
Bow, champion
5 Skeleton Light Horseman - 70 pts
15 Skeleton Heavy Horseman - 293 pts
Champion, Standard (war Banner)
Tomb Swarm - 45 pts
3 Chariots - 120 pts
3 Chariots - 120 pts
3 Chariots - 120 pts
5 Carrion - 120 pts
Tomb Scorpion - 85 pts
Tomb Scorpion - 85 pts
Tomb Scorpion - 85 pts
Bone Giant - 220 pts
Bone Giant - 220 pts
Total Cost: 2497
Power Dice: 2, Dispel Dice: 4, 3 DS
Więc tak - nigdy nie grałem ofensem TK, i ogólnie jakoś tak sobie widzę tą armię, ale chcę wypróbować coś innego. Pytanie do was, czy nie lepiej jednych chariotów dać 4 z miragem i zmienić itemy na princie (jeżeli tak to na jakie - nigdy nie grałem princem na chariocie), czy zostawić jak jest? Prince jest docelowo samo-operacyjny (na początku siedzi w jednym oddziale, ale wyskakuje z niego po kilku popchnięciach). Rozpa nie jest robiona pod konkretną armię, ale testuję ją w środę z lizakami i cóż troszkę się dygam. Defensem rozpracowuję lizaki, ale teraz jakoś mnie mało...
General, Flail of Skulls, Collar of Shapesh, Cloak of the Dunes
Liche Priest - 173 pts
Hierophant, Jar, Dispel Scroll, Steed
Liche Priest - 173 pts
2xDispel Scroll, Steed
Tomb Prince - 196
Icon of Rulership, Golden Eye of Rah-Nutt,
Flail, Light Armour, Shield
;Chariot
7 Skeleton Light Horseman - 112 pts
Bow, champion
5 Skeleton Light Horseman - 70 pts
15 Skeleton Heavy Horseman - 293 pts
Champion, Standard (war Banner)
Tomb Swarm - 45 pts
3 Chariots - 120 pts
3 Chariots - 120 pts
3 Chariots - 120 pts
5 Carrion - 120 pts
Tomb Scorpion - 85 pts
Tomb Scorpion - 85 pts
Tomb Scorpion - 85 pts
Bone Giant - 220 pts
Bone Giant - 220 pts
Total Cost: 2497
Power Dice: 2, Dispel Dice: 4, 3 DS
Więc tak - nigdy nie grałem ofensem TK, i ogólnie jakoś tak sobie widzę tą armię, ale chcę wypróbować coś innego. Pytanie do was, czy nie lepiej jednych chariotów dać 4 z miragem i zmienić itemy na princie (jeżeli tak to na jakie - nigdy nie grałem princem na chariocie), czy zostawić jak jest? Prince jest docelowo samo-operacyjny (na początku siedzi w jednym oddziale, ale wyskakuje z niego po kilku popchnięciach). Rozpa nie jest robiona pod konkretną armię, ale testuję ją w środę z lizakami i cóż troszkę się dygam. Defensem rozpracowuję lizaki, ale teraz jakoś mnie mało...
Ostatnio zmieniony 26 cze 2007, o 13:23 przez Izo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
ja bym wywalił lekką kawe i dał wiecej chariotów
Jak będzie dużo kroxow i biegacz z siła 7 to może być nieciekawie
Grałem ofensem dość długo i jest okej ale na niektóre armie ......
IMHO daj miraża i w tym oddziale trzymaj princa
Grałem ofensem dość długo i jest okej ale na niektóre armie ......
IMHO daj miraża i w tym oddziale trzymaj princa
Ja tez Masz 15 z war szmatą wiec po co ci ta 7 z championem ??ja bym wywalił lekką kawe i dał wiecej chariotów
Przydały by się 2x5 lekkiej kawy do odginania szarż (np kroxów), a charioty są prawie 2 razy droższe.
Co do kroxów - na to jest king, on nieźle kosi monstery, nawet w pojedynkę.
Potrzebne jest też coś do trzymania liche priestów, co chodzi o lekka kawę.
Wiem, że będzie ciężko Spróbuję zmodyfikować charioty tak żeby była 4 z miragem.
Co do kroxów - na to jest king, on nieźle kosi monstery, nawet w pojedynkę.
Potrzebne jest też coś do trzymania liche priestów, co chodzi o lekka kawę.
Wiem, że będzie ciężko Spróbuję zmodyfikować charioty tak żeby była 4 z miragem.
Nie podoba mi sie. Za bardzo sianowate. Pamietasz jak gralismy ostatnio?
Charioty nie za wiele zrobily. Po tej grze jeszcze mniej im ufam niz kiedys (a to nie bylo duze zaufanie). Po prostu nie widze TK jako armii ofensywnej. Jedyne naprawde silnie uderzajace modele to giganty i Twoj King. Malo troche...
Jesli chodzi o Princea to chyba dalbym mu ten item, ktory zwieksza US i cos tam jeszcze.
Charioty nie za wiele zrobily. Po tej grze jeszcze mniej im ufam niz kiedys (a to nie bylo duze zaufanie). Po prostu nie widze TK jako armii ofensywnej. Jedyne naprawde silnie uderzajace modele to giganty i Twoj King. Malo troche...
Jesli chodzi o Princea to chyba dalbym mu ten item, ktory zwieksza US i cos tam jeszcze.
Ech widać że nie kumasz TK - charioty są zajebiste i są fastem. A co niby miały zrobić naprzeciw kilku bolcom z s7?Torres pisze:Nie podoba mi sie. Za bardzo sianowate. Pamietasz jak gralismy ostatnio?
Charioty nie za wiele zrobily. Po tej grze jeszcze mniej im ufam niz kiedys (a to nie bylo duze zaufanie). Po prostu nie widze TK jako armii ofensywnej. Jedyne naprawde silnie uderzajace modele to giganty i Twoj King. Malo troche...
Jesli chodzi o Princea to chyba dalbym mu ten item, ktory zwieksza US i cos tam jeszcze.
Prince już ma us5 i warda na 5+ i odporność na s7 dla chariotu.
Sianowate? To są same kości, cudów się nie spodziewaj
Zawsze mogę ci pokazać co mój king robi z twoimi drzewkami, więc przestań zrzędzić
No to jesli chodzi o Ksieciunia to: DONE.
A teraz reszta. Zastanawiales sie nad wlozeniem tu jakos Ushabti?
A co do ostatnich dwoch linijek: Leszku, slonce zycia mego, czy Ty ta armia bedziesz sie opieral tylko na Krolu jak bedziesz gral ze mna?
A teraz reszta. Zastanawiales sie nad wlozeniem tu jakos Ushabti?
A co do ostatnich dwoch linijek: Leszku, slonce zycia mego, czy Ty ta armia bedziesz sie opieral tylko na Krolu jak bedziesz gral ze mna?
Eee wolę 3 skorpy od ushabti w takim ustawieniu. Zbyt dużo rzeczy musiałbym popychać wtedy, a tyle magii nie mam. Giganty starczą żeby nakopać lizakom. A i tobie też wystaw te swoje WE, jak ci drzewa pospadają, to reszta się sypnie chwilkę później Mogę zagrać tą armią, bez katapult jak chcesz
Ja nigdy nie eliminuję losowości, a skorpy są do zakopywania prawda? Zawsze je zakopuję (no w 90%).
Ja eliminuję tylko panikę Chcociaż stwierdziłem, że to nie ma sensu - po prostu kupię nowe kości Ale ty się nie wymiguj tylko powiedz kiedy chcesz złapać coś na klatę? Bo już tak mi się odgrażasz od hohoho
Ja eliminuję tylko panikę Chcociaż stwierdziłem, że to nie ma sensu - po prostu kupię nowe kości Ale ty się nie wymiguj tylko powiedz kiedy chcesz złapać coś na klatę? Bo już tak mi się odgrażasz od hohoho
Fajnie wygląda, tylko nie masz w ogóle magii, 7 kostek powera, 0 boundów- przecież to jest mniej niż nic. Może daj licza zamiast księcia by to trochę podratować albo 2 księcia zamiast licza (bo i tak nie poczarujesz).
And he did say "War", and the world did tremble...
Pierwotnie było 3 lichów i chyba znowu wrócę do tego - jakoś prince mi nie podchodzi w TK, nie wiem jak go złożyć :/Kharnan pisze:Fajnie wygląda, tylko nie masz w ogóle magii, 7 kostek powera, 0 boundów- przecież to jest mniej niż nic. Może daj licza zamiast księcia by to trochę podratować albo 2 księcia zamiast licza (bo i tak nie poczarujesz).
Zaraz coś pokombinuję i wkleję update.
Tomb King - 260 pts
General, Flail of Skulls, Collar of Shapesh, Cloak of the Dunes
Liche Priest - 173 pts
Hierophant, Jar, Dispel Scroll, Steed
Liche Priest - 173 pts
2xDispel Scroll, Steed
Liche Priest - 168 pts
Staff of Ravening, Steed
5 Skeleton Light Horseman - 70 pts
5 Skeleton Light Horseman - 70 pts
5 Skeleton Light Horseman - 70 pts
15 Skeleton Heavy Horseman - 293 pts
Champion, Standard (Banner of the Undying Legion)
Tomb Swarm - 45 pts
3 Chariots - 120 pts
3 Chariots - 120 pts
3 Chariots - 120 pts
5 Carrion - 120 pts
Tomb Scorpion - 85 pts
Tomb Scorpion - 85 pts
Tomb Scorpion - 85 pts
Bone Giant - 220 pts
Bone Giant - 220 pts
Total Cost: 2497
Power Dice: 2, Dispel Dice: 5, 3 DS
Ok to jest wresja na magii, a poniżej bez magii:
Tomb King - 260 pts
General, Flail of Skulls, Collar of Shapesh, Cloak of the Dunes
Liche Priest - 173 pts
Hierophant, 2xDispel Scroll, Steed
Tomb Prince - 199 pts
Brooch of the Great Desert, Chariot of Fire,
Flail, Light Armour
;Chariot
Tomb Prince - 196 pts
Icon of Rulership, Golden Eye of Rah-Nutt,
Flail, Light Armour, Shield
;Chariot
7 Skeleton Light Horseman - 98 pts
15 Skeleton Heavy Horseman - 293 pts
Champion, Standard (War Banner)
Tomb Swarm - 45 pts
3 Chariots - 180 pts
Standard (Mirage Standard)
3 Chariots - 120 pts
3 Chariots - 120 pts
5 Carrion - 120 pts
Tomb Scorpion - 85 pts
Tomb Scorpion - 85 pts
Tomb Scorpion - 85 pts
Bone Giant - 220 pts
Bone Giant - 220 pts
Total Cost: 2499
Power Dice: 2, Dispel Dice: 3, 3 DS
Jak wam się wydaje która lepsza? Ja bardziej bym się decydował na tą na magii, bo jest fajniejsza do gry (magia roXuje), ale z drugiej strony prince w chariocie ma nawet niezłego kopa jak na tą armię, problemem jest brak anty magii.
General, Flail of Skulls, Collar of Shapesh, Cloak of the Dunes
Liche Priest - 173 pts
Hierophant, Jar, Dispel Scroll, Steed
Liche Priest - 173 pts
2xDispel Scroll, Steed
Liche Priest - 168 pts
Staff of Ravening, Steed
5 Skeleton Light Horseman - 70 pts
5 Skeleton Light Horseman - 70 pts
5 Skeleton Light Horseman - 70 pts
15 Skeleton Heavy Horseman - 293 pts
Champion, Standard (Banner of the Undying Legion)
Tomb Swarm - 45 pts
3 Chariots - 120 pts
3 Chariots - 120 pts
3 Chariots - 120 pts
5 Carrion - 120 pts
Tomb Scorpion - 85 pts
Tomb Scorpion - 85 pts
Tomb Scorpion - 85 pts
Bone Giant - 220 pts
Bone Giant - 220 pts
Total Cost: 2497
Power Dice: 2, Dispel Dice: 5, 3 DS
Ok to jest wresja na magii, a poniżej bez magii:
Tomb King - 260 pts
General, Flail of Skulls, Collar of Shapesh, Cloak of the Dunes
Liche Priest - 173 pts
Hierophant, 2xDispel Scroll, Steed
Tomb Prince - 199 pts
Brooch of the Great Desert, Chariot of Fire,
Flail, Light Armour
;Chariot
Tomb Prince - 196 pts
Icon of Rulership, Golden Eye of Rah-Nutt,
Flail, Light Armour, Shield
;Chariot
7 Skeleton Light Horseman - 98 pts
15 Skeleton Heavy Horseman - 293 pts
Champion, Standard (War Banner)
Tomb Swarm - 45 pts
3 Chariots - 180 pts
Standard (Mirage Standard)
3 Chariots - 120 pts
3 Chariots - 120 pts
5 Carrion - 120 pts
Tomb Scorpion - 85 pts
Tomb Scorpion - 85 pts
Tomb Scorpion - 85 pts
Bone Giant - 220 pts
Bone Giant - 220 pts
Total Cost: 2499
Power Dice: 2, Dispel Dice: 3, 3 DS
Jak wam się wydaje która lepsza? Ja bardziej bym się decydował na tą na magii, bo jest fajniejsza do gry (magia roXuje), ale z drugiej strony prince w chariocie ma nawet niezłego kopa jak na tą armię, problemem jest brak anty magii.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2007, o 19:54 przez Izo, łącznie zmieniany 1 raz.
Dobra dym opadł czas na podsumowanie:
Zagrałem 2 bitwy z lizakami. Jedną armią bez magii, drugą z magią. Lizaki: duża żabcia, 2x4 kroxow, skink caddy, biegacz z dwurakiem, 5 kawy z chuanchim, 60 skinków, 4 terradony, 3 salamandry i chyba tyle (taki mix) Wszystko quetzla.
1 bitwa przegrana dość dobrze ponad 1500 pkt różnicy - tk bez magii nie dają rady
2 bitwa wygrana o ponad 900 pkt. Taki słaby wynik bo nie za bardzo potrafię grać jeszcze ofensem. Giganty dają radę, charioty też gromiły skinki i nawet pogoniły 3 kroxów od boku Szczęście zmienne. Skorpiony są zajebiste na magów. w pierwszej grze skink leżał w 3 turze, a w drugiej grze jeden skorpion wyskoczył na 4+ i przebił się przez skinki (z przeżutem za bsb), bijąc szamana ukrytego za nimi - gonił na 14" Jak masz skorpiony na stole, żaden mag nie jest bezpieczy. Żaba mimo chamskich czarów, które mój przeciwnik wylosował, dużo nie robiła (wpuszczałem wszystkie d6 s4 - dispelowałem tylko pitki, 2d6 s4). Inna sprawa, że ani razu jej nie dziabnąłem nawet na połowę punktów ;/ "Ciężka" kawa - w końcu się przekonałem, fear outnumber to jest potęga.
Ofens daje radę na niektóre armie dobrze, na lizaki nie jest zły. Gdyby nie kroxy, to giganty prztoczyłyby się przez tą armię jak się patrzy :/ Warunek jest jeden - musi być sporo magii i koniecznie boundy (ravening się spłacił kilkukrotnie, to samo undying). Armia mi się podoba, na pewno jeszcze nią pogram. Pokombinuje też nad jakąś uniwersalną rozpą z gigantem i katapultą.
Zagrałem 2 bitwy z lizakami. Jedną armią bez magii, drugą z magią. Lizaki: duża żabcia, 2x4 kroxow, skink caddy, biegacz z dwurakiem, 5 kawy z chuanchim, 60 skinków, 4 terradony, 3 salamandry i chyba tyle (taki mix) Wszystko quetzla.
1 bitwa przegrana dość dobrze ponad 1500 pkt różnicy - tk bez magii nie dają rady
2 bitwa wygrana o ponad 900 pkt. Taki słaby wynik bo nie za bardzo potrafię grać jeszcze ofensem. Giganty dają radę, charioty też gromiły skinki i nawet pogoniły 3 kroxów od boku Szczęście zmienne. Skorpiony są zajebiste na magów. w pierwszej grze skink leżał w 3 turze, a w drugiej grze jeden skorpion wyskoczył na 4+ i przebił się przez skinki (z przeżutem za bsb), bijąc szamana ukrytego za nimi - gonił na 14" Jak masz skorpiony na stole, żaden mag nie jest bezpieczy. Żaba mimo chamskich czarów, które mój przeciwnik wylosował, dużo nie robiła (wpuszczałem wszystkie d6 s4 - dispelowałem tylko pitki, 2d6 s4). Inna sprawa, że ani razu jej nie dziabnąłem nawet na połowę punktów ;/ "Ciężka" kawa - w końcu się przekonałem, fear outnumber to jest potęga.
Ofens daje radę na niektóre armie dobrze, na lizaki nie jest zły. Gdyby nie kroxy, to giganty prztoczyłyby się przez tą armię jak się patrzy :/ Warunek jest jeden - musi być sporo magii i koniecznie boundy (ravening się spłacił kilkukrotnie, to samo undying). Armia mi się podoba, na pewno jeszcze nią pogram. Pokombinuje też nad jakąś uniwersalną rozpą z gigantem i katapultą.