Empire 2400 euro
Re: Empire 2400 euro
No co wy najbardziej gente są przeciez bestie bo maja popychaczke praktycznie z bazy
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Zdążyłem się już pośmiać , nigdy nie sądziłem, że te armie są aż tak giente. Teraz chciałbym przejść do konkretów. Moja rozpisa, opieram ją o modele, które są teraz łatwo dostępne, ale chciałbym wycisnąć z niej co się da, a jednego nie jestem pewien. Zobaczcie:
Arch Lector of Sigmar @ 175.0 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Dawnstone [25.0]
Grey Guardian @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Seal of Destruction [45.0]
Captain @ 155.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Aldred's Casket of Sorcery [35.0]
Pegasus @ [50.0] Pts
Battle Wizard of the Light Order @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Rod of Power [30.0]
1 Captain @ 83.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Master Engineer @ 65.0 Pts
10 Crossbowmen @ 80.0 Pts
10 Crossbowmen @ 80.0 Pts
9+1 Handgunners @ 105.0 Pts
Hochland Long Rifle
9+1 Handgunners @ 105.0 Pts
Hochland Long Rifle
30 Flagellant Warbands (Core) @ 300.0 Pts
29+1 Greatswords @ 400.0 Pts
FCG
14 Detachment - Halberdiers @ [70.0] Pts
Great Cannon @ 100.0 Pts
Great Cannon @ 100.0 Pts
Mortar @ 75.0 Pts
Mortar @ 75.0 Pts
Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
Models in Army: 127
Total Army Cost: 2398.0
Kosztem całego oddziału halabard wrzuciłem kusze i detke do GS. Wydaje mi się, że wygląda to trochę słabiej, ale chciałbym wiedzieć jakie jest wasze zdanie? I jeszcze takie małe pytanko o wystawianie, wydaje mi się, że horda byłaby odpowiednia dla oddziałów stubborn i unbreakable, czy to waszym zdaniem też najlepsze rozstawienie?
Arch Lector of Sigmar @ 175.0 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Dawnstone [25.0]
Grey Guardian @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Seal of Destruction [45.0]
Captain @ 155.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Aldred's Casket of Sorcery [35.0]
Pegasus @ [50.0] Pts
Battle Wizard of the Light Order @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Rod of Power [30.0]
1 Captain @ 83.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Master Engineer @ 65.0 Pts
10 Crossbowmen @ 80.0 Pts
10 Crossbowmen @ 80.0 Pts
9+1 Handgunners @ 105.0 Pts
Hochland Long Rifle
9+1 Handgunners @ 105.0 Pts
Hochland Long Rifle
30 Flagellant Warbands (Core) @ 300.0 Pts
29+1 Greatswords @ 400.0 Pts
FCG
14 Detachment - Halberdiers @ [70.0] Pts
Great Cannon @ 100.0 Pts
Great Cannon @ 100.0 Pts
Mortar @ 75.0 Pts
Mortar @ 75.0 Pts
Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
Models in Army: 127
Total Army Cost: 2398.0
Kosztem całego oddziału halabard wrzuciłem kusze i detke do GS. Wydaje mi się, że wygląda to trochę słabiej, ale chciałbym wiedzieć jakie jest wasze zdanie? I jeszcze takie małe pytanko o wystawianie, wydaje mi się, że horda byłaby odpowiednia dla oddziałów stubborn i unbreakable, czy to waszym zdaniem też najlepsze rozstawienie?
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Mi osobiście rozpa się podoba
Brakuje altara no ale...
Co do hord dla GSów i flagusi to ci pierwsi zniosą wszystko a w hordzie to i oddać potrafią ładnie a ci drudzy to troche inna bajka - z elfami średnio skuteczni- strzelanie robi z nich miazgę a w combacie umierają zanim coś walną ale z oddziałami z I 3 lub mniej jak całą hordę dopchasz do combatu i poświęcisz ze dwóch to naprawdę boli we mnie wpadły dwa oddziały rycerzy bretońskich to jeden się odbił a z drugiego został bohater i 2 jego kolegów ale fakt że bretończycy mieli troche pechowe rzuty na trafienie
Brakuje altara no ale...
Co do hord dla GSów i flagusi to ci pierwsi zniosą wszystko a w hordzie to i oddać potrafią ładnie a ci drudzy to troche inna bajka - z elfami średnio skuteczni- strzelanie robi z nich miazgę a w combacie umierają zanim coś walną ale z oddziałami z I 3 lub mniej jak całą hordę dopchasz do combatu i poświęcisz ze dwóch to naprawdę boli we mnie wpadły dwa oddziały rycerzy bretońskich to jeden się odbił a z drugiego został bohater i 2 jego kolegów ale fakt że bretończycy mieli troche pechowe rzuty na trafienie
Mam do was pytanie, co myślicie o wywaleniu flagusi, zmniejszeniu GS do 20 i wrzuceniu czołgu oraz 40 halabard? Wyszłoby mi taniej w zakupie (co prawda nie wiele), a pomysł nie wydaje mi się zły na pierwszy rzut oka oraz pewniejszy w grze.
czołg to słaby pomysł. lepiej zbieraj powoli na te kilkaset modeli
Jeden model+ 300 pkt+ każda armia ma conajmniej jedną rzecz która go niszczy w jedną turę= słaby pomysł.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
no chyba nie każda
WE?
WE?
'ello.
Moj pierwszy post na tym forum i poczatek przygody w sumie z wfb (kiedys gralem regularniej ale to chyba z 3 edycja byla). Dzieki poradom z tego forum i testom/poradom od Kudlatego zamierzam grac czyms takim
(mam jeszcze wariacje z malym kaplanem z lusterkiem, malym magiem z shadowem i inzynierem ale ta ponizej mi sie chyba bardziej podoba)
Army of Middenheim 2400
High Priest of Ulrik (Arch Lector), Dwurak, Meteroic Armour (a moze van horstman spec??) - WarAltar
4 lvl Mag z Shadowem i Power Stone
1 lvl Mag, Metal, Seal of destruction
Capitan, Sztandar, Full Armour, Eternal Flame
30 halabardnikow, muzyk
5 free company
30 halabardnikow, muzyk
5 free company
24 Flagelantow
5 White Wolves Knights - dwuraki, muzyk
5 Panther Knights - lance, muzyk
10 kusznikow
10 lucznikow
24 TeutogenGuard (Greatswordy), muzyk
2 Great Canony
2 Mortary
Helblaster
Na razie zagralem 2 razy (jescze bez altara) i w sumie w miare dzialalo, ale wchodzily Ifki w waznych momentach (np duzy pocisk z metalu w Stegadona wiec to chyba nie jest zbyt wyznacznik
1. czy opcja z co napisalem wczesniej z tymi malymi herosami nie jest oby lepsza
2. czy ten altar nie ginie zbyt szybko? wogole co sie nim robi? szarzowac nim czy tylko stoi i daje LD oraz czaruje?
3. co najbardziej boli to armie i jak temu przeciwdzalac? (oprocz vampirow bo jak czytam to to chyba samo gra)
4. juz odpowiadam ze jazda pasuje mi klimatem, (wiec po stosownej reprymendzie od kudlatego bo juz bylo 400 pkt w Rycerstwie , dalem najtansza jaka sie da, 123pkt. o dziwo fajnie dziala na flankach i odstrasza wszelkie smieocoddodzialy za ktorymi nie warto sie obracac klockami. Ale to tak bardziej w teorii mowie bo 2 razy gralem
5. Czy inzynier to mus? i jak sie go uzywa, bo na za ten jeden reroll misfire to troche drogi jest gosc
z gory dzienki za pomoc
Moj pierwszy post na tym forum i poczatek przygody w sumie z wfb (kiedys gralem regularniej ale to chyba z 3 edycja byla). Dzieki poradom z tego forum i testom/poradom od Kudlatego zamierzam grac czyms takim
(mam jeszcze wariacje z malym kaplanem z lusterkiem, malym magiem z shadowem i inzynierem ale ta ponizej mi sie chyba bardziej podoba)
Army of Middenheim 2400
High Priest of Ulrik (Arch Lector), Dwurak, Meteroic Armour (a moze van horstman spec??) - WarAltar
4 lvl Mag z Shadowem i Power Stone
1 lvl Mag, Metal, Seal of destruction
Capitan, Sztandar, Full Armour, Eternal Flame
30 halabardnikow, muzyk
5 free company
30 halabardnikow, muzyk
5 free company
24 Flagelantow
5 White Wolves Knights - dwuraki, muzyk
5 Panther Knights - lance, muzyk
10 kusznikow
10 lucznikow
24 TeutogenGuard (Greatswordy), muzyk
2 Great Canony
2 Mortary
Helblaster
Na razie zagralem 2 razy (jescze bez altara) i w sumie w miare dzialalo, ale wchodzily Ifki w waznych momentach (np duzy pocisk z metalu w Stegadona wiec to chyba nie jest zbyt wyznacznik
1. czy opcja z co napisalem wczesniej z tymi malymi herosami nie jest oby lepsza
2. czy ten altar nie ginie zbyt szybko? wogole co sie nim robi? szarzowac nim czy tylko stoi i daje LD oraz czaruje?
3. co najbardziej boli to armie i jak temu przeciwdzalac? (oprocz vampirow bo jak czytam to to chyba samo gra)
4. juz odpowiadam ze jazda pasuje mi klimatem, (wiec po stosownej reprymendzie od kudlatego bo juz bylo 400 pkt w Rycerstwie , dalem najtansza jaka sie da, 123pkt. o dziwo fajnie dziala na flankach i odstrasza wszelkie smieocoddodzialy za ktorymi nie warto sie obracac klockami. Ale to tak bardziej w teorii mowie bo 2 razy gralem
5. Czy inzynier to mus? i jak sie go uzywa, bo na za ten jeden reroll misfire to troche drogi jest gosc
z gory dzienki za pomoc
Altarem w mocniejsze kloce nie wjezdzaj. w slabsze locki owszem. Ale to tylko do przytrzymania jakis masówek.
to jest chyba najtwardszy model do przejscia
wydaje mi sie ze niektorzy sie zgodza z tym ze jest gorszy niz czołg
Ward+4/ Taf 5/ Jak księdzu wykrecisz as z przerzutem na +2 to już całkiem pelni role trzymacza.
Wyobraż sobie ze takim przerzutem z inżynieria kladziesz pół piechoty. Już sie chłopak spłacił.
stawiasz go miedzy dwa mortary. Na jedna maszyne masz protekcje.
jak chcesz dac van hortsman to dwurak out.
Hellblaster - hmmm Też kocham to urządzenie ale ... Statystycznie to czasami 10 handgunersów wypada lepiej
konnica. Jak chcesz juz grac na konie to zrób sobie jeden kloc. Ja osobiscie dwuraki odrzucam.
to jest chyba najtwardszy model do przejscia
wydaje mi sie ze niektorzy sie zgodza z tym ze jest gorszy niz czołg
Ward+4/ Taf 5/ Jak księdzu wykrecisz as z przerzutem na +2 to już całkiem pelni role trzymacza.
Wyobraż sobie ze takim przerzutem z inżynieria kladziesz pół piechoty. Już sie chłopak spłacił.
stawiasz go miedzy dwa mortary. Na jedna maszyne masz protekcje.
jak chcesz dac van hortsman to dwurak out.
Hellblaster - hmmm Też kocham to urządzenie ale ... Statystycznie to czasami 10 handgunersów wypada lepiej
konnica. Jak chcesz juz grac na konie to zrób sobie jeden kloc. Ja osobiscie dwuraki odrzucam.
Ja biorę 5 ko z dwurakami i 2x5 pistoliersów A na altarze mam sv +1 z przeżutami
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
ja KO biorę 5 z comand grupą i steel sztandarem żeby fasty scautów lub cuś innego gonili na flankach albo do machin wroga próbowali się dopchać
Altar ostatnio mnie zawodzi dziś straciłem go w combacie z bandą łuczników WE ostatnio z bandą driad no i zamierzam spróbować chyba bez niego pograć trochę dla odmiany a wziąść generała dla ld samej
Altar ostatnio mnie zawodzi dziś straciłem go w combacie z bandą łuczników WE ostatnio z bandą driad no i zamierzam spróbować chyba bez niego pograć trochę dla odmiany a wziąść generała dla ld samej
tylko wtedy tani jak barszcz armor of meteoric nie możesz dać juz nikomu wiecej.wychwa pisze:Ja biorę 5 ko z dwurakami i 2x5 pistoliersów A na altarze mam sv +1 z przeżutami
a +2 z przerzutem + wardem papie na bryczce w zupełności wystarczy
no ale ja mam jeszcze 2 magów i bsb więc daje armora papie ;]
Imperator Wychwa klub "Wataha"
1 Arch Lector of Sigmar @ 320.0 Pts
General; Prayers of Sigmar
Sword of Might [15.0]
Armour of Meteoric Iron
Dawnstone
Van Horstman's Speculum
1 War Altar
2 Warhorse
1 Wizard Lord 235.0 Pts
Magic Level 4
Luckstone
1 Battle Wizard 145.0 Pts
Magic Level 2
Seal of Destruction
1 Captain 93.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Dragonhelm
1 Master Engineer 65.0 Pts
28 Halberdiers 234.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Sergeant
5 Detachment - Handgunners
Empire Handgun
28 Halberdiers 274.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Sergeant
10 Detachment - Crossbowmen
Crossbow
4 Knightly Orders 131.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
1 Preceptor
5 Warhorse
4 Pistoliers @ 97.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
1 Outrider
5 Warhorse
5 Pistoliers 90.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
5 Warhorse
25 Flagellant Warbands 250.0 Pts
Frenzy; Flail
1 Great Cannon 100.0 Pts
3 Crew
1 Great Cannon 100.0 Pts
3 Crew
1 Mortar 75.0 Pts
3 Crew
1 Mortar 75.0 Pts
3 Crew
1 Helstorm Rocket Battery 115.0 Pts
3 Crew
Models in Army: 125
Total Army Cost: 2399.0
A więc tak. Brakuje mi tu tych ognistych ataków bo w dzisiejszych czasach regenka to powszechny wrzód na dupie ogólnie próbuję rożnych lorów i jeszcze nie jestem ukierunkowany. magia ogólnie jest dobra i ciekawa. zastanawiam się jeszcze nad tym czy mieć seal of destruction czy rod of power (wyjdzie w praniu). Teraz chce spróbować jedym magiem zagrać na ogniu (chyba małym) choć najczęściej biorę nim beast.
Pisajcie co tam sobie myślicie
1 Arch Lector of Sigmar @ 320.0 Pts
General; Prayers of Sigmar
Sword of Might [15.0]
Armour of Meteoric Iron
Dawnstone
Van Horstman's Speculum
1 War Altar
2 Warhorse
1 Wizard Lord 235.0 Pts
Magic Level 4
Luckstone
1 Battle Wizard 145.0 Pts
Magic Level 2
Seal of Destruction
1 Captain 93.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Dragonhelm
1 Master Engineer 65.0 Pts
28 Halberdiers 234.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Sergeant
5 Detachment - Handgunners
Empire Handgun
28 Halberdiers 274.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Sergeant
10 Detachment - Crossbowmen
Crossbow
4 Knightly Orders 131.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
1 Preceptor
5 Warhorse
4 Pistoliers @ 97.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
1 Outrider
5 Warhorse
5 Pistoliers 90.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
5 Warhorse
25 Flagellant Warbands 250.0 Pts
Frenzy; Flail
1 Great Cannon 100.0 Pts
3 Crew
1 Great Cannon 100.0 Pts
3 Crew
1 Mortar 75.0 Pts
3 Crew
1 Mortar 75.0 Pts
3 Crew
1 Helstorm Rocket Battery 115.0 Pts
3 Crew
Models in Army: 125
Total Army Cost: 2399.0
A więc tak. Brakuje mi tu tych ognistych ataków bo w dzisiejszych czasach regenka to powszechny wrzód na dupie ogólnie próbuję rożnych lorów i jeszcze nie jestem ukierunkowany. magia ogólnie jest dobra i ciekawa. zastanawiam się jeszcze nad tym czy mieć seal of destruction czy rod of power (wyjdzie w praniu). Teraz chce spróbować jedym magiem zagrać na ogniu (chyba małym) choć najczęściej biorę nim beast.
Pisajcie co tam sobie myślicie
No wiem wiem że to jest ale jeszcze się nad tym zastanawiam narazie będę testować magie ognia
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
ja tam jakoś sobie bez ognia radzę
sygnaturka z shadowa + pitka potrafią łatwo poradzić sobie ze wszystkim co ma regenkę
sygnaturka z shadowa + pitka potrafią łatwo poradzić sobie ze wszystkim co ma regenkę
No ja też cały czas bez ognia gram i powiem ci że ostatnio przeciwko bretonii pierwszy raz zagrałem shadowem i sygnaturką z pitką wciągnołem prawie 2 lance ;]