Rozpiski
Moderator: Kołata
Re: Rozpiski
A taki kowboj:
Zwykły Orc Big Boss (zależy mi na cenie): Sword of Striking i heavy armour z wardem na 5+. Tarcza. Wszystkie ścierwa czyli obsługanci i fasty trafia i rani na 2+, straszy eteryki i ma armour 2+ i tafa pięć więc łucznicy mu nie straszni, a jak katapa balista czy działo to licze na warda. Mówicie że łatwo go skitrać przed wrogimi maszynami?
Zwykły Orc Big Boss (zależy mi na cenie): Sword of Striking i heavy armour z wardem na 5+. Tarcza. Wszystkie ścierwa czyli obsługanci i fasty trafia i rani na 2+, straszy eteryki i ma armour 2+ i tafa pięć więc łucznicy mu nie straszni, a jak katapa balista czy działo to licze na warda. Mówicie że łatwo go skitrać przed wrogimi maszynami?
1 Savage Orc Great Shaman @ 290.0 Pts
General; Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh; Warpaint
Crown of Command [35.0]
Lucky Shrunken Head [50.0]
1 Black Orc Big Boss @ 165.0 Pts
Battle Standard; Quell Animosity
Amulet of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Night Goblin Shaman @ 115.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh; Magic Mushrooms
Dispell Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
39 Savage Orc Big 'Uns @ 449.0 Pts
Frenzy; 2nd Weapon; Warpaint; Standard; Musician
40 Night Goblins @ 190.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts
20 Night Goblins @ 135.0 Pts
Bows
3 Fanatic @ [75.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
Light armour
6 Trolls @ 210.0 Pts
2 Goblin Wolf Chariot @ 100.0 Pts
2 Goblin Wolf Chariot @ 100.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
1 Snotling Pump Wagon @ 75.0 Pts
Spiky Roller [15.0]
Gigant Explodin' Spores [15.0]
1 Snotling Pump Wagon @ 60.0 Pts
Spiky Roller [15.0]
Total cost: 2399 Pts
Herosi orków do orków a szaman golinów do goblinów. No i jeszcze nie wiem sens wrzucać tego kowboja z posta powyżej, a jesli tak to co wywalić żeby wszedł ?
General; Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh; Warpaint
Crown of Command [35.0]
Lucky Shrunken Head [50.0]
1 Black Orc Big Boss @ 165.0 Pts
Battle Standard; Quell Animosity
Amulet of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Night Goblin Shaman @ 115.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh; Magic Mushrooms
Dispell Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
39 Savage Orc Big 'Uns @ 449.0 Pts
Frenzy; 2nd Weapon; Warpaint; Standard; Musician
40 Night Goblins @ 190.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts
20 Night Goblins @ 135.0 Pts
Bows
3 Fanatic @ [75.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
Light armour
6 Trolls @ 210.0 Pts
2 Goblin Wolf Chariot @ 100.0 Pts
2 Goblin Wolf Chariot @ 100.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
1 Snotling Pump Wagon @ 75.0 Pts
Spiky Roller [15.0]
Gigant Explodin' Spores [15.0]
1 Snotling Pump Wagon @ 60.0 Pts
Spiky Roller [15.0]
Total cost: 2399 Pts
Herosi orków do orków a szaman golinów do goblinów. No i jeszcze nie wiem sens wrzucać tego kowboja z posta powyżej, a jesli tak to co wywalić żeby wszedł ?
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kowboj musi być opancerzony jak czołg, a Twój jest za miękki, wygar tez ma mizerny. IMO lordowy kowboj powinien być BO.
Ja mam takiego kowboja na myśli:
Goblin Big Boss na Gigantic Spider z dragon helm, la, tarcza i spear - save na 2+, toughness tylko 4 ale ma za to 3W, klepnięcie ma bardzo zacne (2 ataki goblina, 3 pająka i stomp). Ogólnie wydaje mi się lepszy niż ork na świni a i cenowo wypada znacznie zacniej - tylko 86 pkt.
A no i do tego dochodzą wszystkie zasady fajne pająka - fear, forest strider, obstacle strider, creeping assault, niby szczegóły ale jednak przydają się.
Goblin Big Boss na Gigantic Spider z dragon helm, la, tarcza i spear - save na 2+, toughness tylko 4 ale ma za to 3W, klepnięcie ma bardzo zacne (2 ataki goblina, 3 pająka i stomp). Ogólnie wydaje mi się lepszy niż ork na świni a i cenowo wypada znacznie zacniej - tylko 86 pkt.
A no i do tego dochodzą wszystkie zasady fajne pająka - fear, forest strider, obstacle strider, creeping assault, niby szczegóły ale jednak przydają się.
Tak sobie kombinowałem jak wrzucić rydwany do rozpy i wyszło mi coś takiego:
2400 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Black Orc Warboss @ 260.0 Pts
General; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Striking [15.0]
Crown of Command [35.0]
1 Orc Big Boss @ 134.0 Pts
Choppa; Great Weapon; Battle Standard
Armour of Silvered Steel [45.0]
Luckstone [5.0]
1 Savage Orc Great Shaman @ 270.0 Pts
Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh; Choppa
Lucky Shrunken Head [50.0]
Opal Amulet [15.0]
1 Night Goblin Shaman @ 110.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
26 Savage Big 'Uns @ 332.0 Pts
Frenzy; Second Choppa; Warpaint; Shield; Standard; Musician
26 Night Goblins @ 138.0 Pts
Shield; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 75.0 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 75.0 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Shield; Musician
6 Trolls @ 210.0 Pts
20 Black Orcs @ 290.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
2 Wolf Chariot(s) @ 110.0 Pts
8 Goblin Crew @ [0.0] Pts
1 Orc Boar Chariot @ 90.0 Pts
3 Orc Crew @ [0.0] Pts
2x Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Rock Lobber @ 95.0 Pts
Bully
Models in Army: 106
Total Army Cost: 2399.0
Generał i SOGSh do dzikusów, bsb do BO, NFSh do NG. Fasty przeszkadzają, manglery starają się wpaść we wrogie zastępy. Rydwany początkowo kitrane robią za kontrę, a główne uderzenie starają się przyjąć na klatę trolle i savage. BO celują we wszystko, co nie lubi ognia.
Trochę zabrakło punktów na kilka BO i miecz In 10 na dużym shamanie.
2400 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Black Orc Warboss @ 260.0 Pts
General; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Striking [15.0]
Crown of Command [35.0]
1 Orc Big Boss @ 134.0 Pts
Choppa; Great Weapon; Battle Standard
Armour of Silvered Steel [45.0]
Luckstone [5.0]
1 Savage Orc Great Shaman @ 270.0 Pts
Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh; Choppa
Lucky Shrunken Head [50.0]
Opal Amulet [15.0]
1 Night Goblin Shaman @ 110.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
26 Savage Big 'Uns @ 332.0 Pts
Frenzy; Second Choppa; Warpaint; Shield; Standard; Musician
26 Night Goblins @ 138.0 Pts
Shield; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 75.0 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 75.0 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Shield; Musician
6 Trolls @ 210.0 Pts
20 Black Orcs @ 290.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
2 Wolf Chariot(s) @ 110.0 Pts
8 Goblin Crew @ [0.0] Pts
1 Orc Boar Chariot @ 90.0 Pts
3 Orc Crew @ [0.0] Pts
2x Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Rock Lobber @ 95.0 Pts
Bully
Models in Army: 106
Total Army Cost: 2399.0
Generał i SOGSh do dzikusów, bsb do BO, NFSh do NG. Fasty przeszkadzają, manglery starają się wpaść we wrogie zastępy. Rydwany początkowo kitrane robią za kontrę, a główne uderzenie starają się przyjąć na klatę trolle i savage. BO celują we wszystko, co nie lubi ognia.
Trochę zabrakło punktów na kilka BO i miecz In 10 na dużym shamanie.
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
IMO obecna edycja polega na maksymalizacji, a Ty masz wszystkiego po trochu. trzy czirioty nic nie zrobią, bez kitu. po 20 black orków i big unów tez jakoś nie widzę, łatwo ich zabić tak by oddali punkty i nic nie zabili, chyba że Ci się sprawdzają jakoś, tak samo z maszynami. ale to już konflikt idei gry zielonymi
a tych fastów to droższych sie nie dało?
+ to co powiedział kolega.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
+ to co powiedział kolega.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Co do fastów - ta "super droga" wersja nie różni się cenowo wiele od najtańszej, a wartość bojowa jednak wzrasta (gołym fastem nie rozjadę maszyny, czy harpii, takie ze spearem i tarczą już sobie radzą).
Aron - no właśnie z ta maksymalizacją masz rację, tylko kurde trudno zmieścić wszystko to, co chciałbym mieć. Muszę po prostu przetestować i tyle. Jakoś dopchnąć jeszcze 2 rydwany i byłoby milusio.
Aron - no właśnie z ta maksymalizacją masz rację, tylko kurde trudno zmieścić wszystko to, co chciałbym mieć. Muszę po prostu przetestować i tyle. Jakoś dopchnąć jeszcze 2 rydwany i byłoby milusio.
Na fastach wystarczy zostawic shield+spear, zaoszczedzisz wtedy 30 pts, pozdejmowalbym tez tych dodatkowych zalogantow w rydwanach, teraz za wiele nie zrobia a to kolejne 15 pts, razem 45 idealnie na 4 bigunsow coby oddzial liczyl 30 modeli czyli takie minimum. Wtedy juz jako tako to by wygladalo, nie wiem czy nie zrezygnowalbym z DD na rzecz drugiej katapki, DD juz tak nie morduje jak na poczatku nowego army booka.
Łuki na fastach rzeczywiście do zdjęcia. Muzyk zostaje, bo już mi się zdarzało, że oddział nie zebrał się po flee, bo nie miałem grajka, a rzucałem 7.Azz pisze:Na fastach wystarczy zostawic shield+spear, zaoszczedzisz wtedy 30 pts, pozdejmowalbym tez tych dodatkowych zalogantow w rydwanach, teraz za wiele nie zrobia a to kolejne 15 pts, razem 45 idealnie na 4 bigunsow coby oddzial liczyl 30 modeli czyli takie minimum. Wtedy juz jako tako to by wygladalo, nie wiem czy nie zrezygnowalbym z DD na rzecz drugiej katapki, DD juz tak nie morduje jak na poczatku nowego army booka.
Załoganci w gobbo chariotach też w sumie do usunięcia, ten orkowy chyba zostanie, bo to zawsze atak z S5. Doszedłby 1 dzikus co w komplecie z SOGSh i generałem daje 29 chłopa. Hmmm może jeszcze coś się okroi...
Dokladnie te same uczucia. Fajna 7-edycyjna rozpa. Teraz bedzie jej ciezko.Aron_Banalny pisze:IMO obecna edycja polega na maksymalizacji, a Ty masz wszystkiego po trochu. trzy czirioty nic nie zrobią, bez kitu. po 20 black orków i big unów tez jakoś nie widzę, łatwo ich zabić tak by oddali punkty i nic nie zabili, chyba że Ci się sprawdzają jakoś, tak samo z maszynami. ale to już konflikt idei gry zielonymi
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
słuchaj Yahoo, sam jeszcze muszę się porządnie ograć, ale z takich osobistych spostrzeżeń to powiem Ci że
a) trolle to lepsze fasty niż gobbosy
b) oddział z flamingiem jest zbędny, zastępuje go park maszyn, a gwardia i tak ma wysrane na oddział BO i BIGUNów razem wziętych
c) czirioty to mooooc
a) trolle to lepsze fasty niż gobbosy
b) oddział z flamingiem jest zbędny, zastępuje go park maszyn, a gwardia i tak ma wysrane na oddział BO i BIGUNów razem wziętych
c) czirioty to mooooc
Chester22 teraz podczas lotu o d6"nie zahacza o wszystkiego, tylko to co się znajdzie pod podstawką na końcu tego ruchu.
Yahoo82 Tak złożony kowboj morduje nawet jeśli nie jest w oddziale SO tylko biega sam. Ja się takowym dopiero od niedawna bawię ale jestem zadowolony z takiego złożenia.
Yahoo82 Tak złożony kowboj morduje nawet jeśli nie jest w oddziale SO tylko biega sam. Ja się takowym dopiero od niedawna bawię ale jestem zadowolony z takiego złożenia.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
Na stronach GW. Opcja szukaj, śledź też to co się dzieje na tym forum. W "Zapytania o zielone zasady" na ostatniej stronie masz linka to FAQa.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
1500 Pts - Orcs & Goblins Army jako dopełnienie do Krasnoludow Chaosu (on ma machinki i twarde klocki, ale nie ma magów)
1 Orc Big Boss @ 109.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Goblin Big Boss @ 99.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Fortune [35.0]
1 Orc Shaman @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Big Waagh
1 Orc Shaman @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Big Waagh
21 Savage Orc Big 'Uns @ 277.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 70.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
5 Wolf @ [0.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 70.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
5 Wolf @ [0.0] Pts
6 Trolls @ 210.0 Pts
6 Trolls @ 210.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 51
Total Army Cost: 1500.0
1 Orc Big Boss @ 109.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Goblin Big Boss @ 99.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Fortune [35.0]
1 Orc Shaman @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Big Waagh
1 Orc Shaman @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Big Waagh
21 Savage Orc Big 'Uns @ 277.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 70.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
5 Wolf @ [0.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 70.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
5 Wolf @ [0.0] Pts
6 Trolls @ 210.0 Pts
6 Trolls @ 210.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 51
Total Army Cost: 1500.0
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
eeh żyleta
ale wydaje mi sie że można odchudzic bsb na ng i za 5 pkt zainwestować w dragon bane albo lukstona albo magiczną witke na bsb. a z witką to może styknie jeszcze na tarcze. ngbb bsb moze miec tarcze? generalnie zwykly goblin to straszna rozrzutnośc i niegospodarnośc.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293