8 edycja - jak się zmieni nasza armia
Moderator: Afro
No cóż... dobrze, że Scrapa już mam metalowego. Jeszcze pozostaje do ukazania się Ogrów kupić ze dwa bataliony co by nie żałować później i pluć sobie w brodę, że nie zrobiło się tego wcześniej.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
Daw, already done bardziej wishlist niz ploty.. chyba ze od harrego. BTW Czy to tylko ja , czy Warseer jest strasznie zawirusowany?
tak samo jak wy czekam na nowe ogry armia jest super klimatyczna ale jeśli chodzi o grę to jest dość słabo lepiej szło mi w 7 edycji niż teraz
Moim zdaniem powinna dość jakaś nowa jednostka poza Rhinoxami, a zwykłe ogry powinny być dużo tańsze w punktach
Moim zdaniem powinna dość jakaś nowa jednostka poza Rhinoxami, a zwykłe ogry powinny być dużo tańsze w punktach
Poplotkować czas zacząć:
Ogres gain resilience through improved save, not sure if its a 6+ scaly skin or a 6+ regen. Fluff has to do with their layers of fat/gut
Ogre magic augment spells will no longer be remains in play, expect magic to be in line with all other lores, butchers/slaugthermasters may loose loremaster
Ogre ironguts go to strength 5, will have option to take a great weapon or a cls
Rhinox riders are in the list officially
Maneaters may gain the ability to improve their stats to reflect their worldly experience, unit may choose one: +1 bs, +1 ws, +1T or terror.
Leadbelchers receive normal cannons, move or fire. So can shoot normal cannon ball (D3 wounds) or grapeshot.
Restrictions for gnoblars and scraplaunchers are gone
Bignames no longer count towards magic item allowance
Ogres gain resilience through improved save, not sure if its a 6+ scaly skin or a 6+ regen. Fluff has to do with their layers of fat/gut
Ogre magic augment spells will no longer be remains in play, expect magic to be in line with all other lores, butchers/slaugthermasters may loose loremaster
Ogre ironguts go to strength 5, will have option to take a great weapon or a cls
Rhinox riders are in the list officially
Maneaters may gain the ability to improve their stats to reflect their worldly experience, unit may choose one: +1 bs, +1 ws, +1T or terror.
Leadbelchers receive normal cannons, move or fire. So can shoot normal cannon ball (D3 wounds) or grapeshot.
Restrictions for gnoblars and scraplaunchers are gone
Bignames no longer count towards magic item allowance
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
fajnie sie zapowiada, zwłaszcza ci leadbelchersi jako mobilne canony. Wydaje mi się że irongutów i tak będzie się używać głównie z gw.
Jak dla mnie prawdopodobne, ale w sumie niewiele zmienia.Waldi pisze:Ogres gain resilience through improved save, not sure if its a 6+ scaly skin or a 6+ regen. Fluff has to do with their layers of fat/gut
To raczej oczywiste.Waldi pisze:Ogre magic augment spells will no longer be remains in play, expect magic to be in line with all other lores, butchers/slaugthermasters may loose loremaster, Restrictions for gnoblars and scraplaunchers are gone
Wobec ogólnego podwyższenia statów prawdopodobne.Waldi pisze:Ogre ironguts go to strength 5, will have option to take a great weapon or a cls
Miejmy nadzieję.Waldi pisze:Rhinox riders are in the list officially
A to ciekawe i użyteczne.Waldi pisze:Maneaters may gain the ability to improve their stats to reflect their worldly experience, unit may choose one: +1 bs, +1 ws, +1T or terror.
Nierealne.Waldi pisze:Leadbelchers receive normal cannons, move or fire. So can shoot normal cannon ball (D3 wounds) or grapeshot.
Jak dla mnie to je skasują.Waldi pisze:Bignames no longer count towards magic item allowance
To z cannonami to jakiś totalny absurd Obczajcie rozpę, Hunter, bruiser, core zapchać gnoblarami a pół puli rozpiski zapchać leadami. Naście strzałów z cannonów na turę, a co. Imperium i dwarfy wymiękają .
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
Tak BTW, nie ma IMO liczyć że nowe ogry będą silne, GW chyba na stałe odeszło od robienia coraz silniejszych AB i przysłowiowych hydr za 175 punktów. A bez gięć nie ma co liczyć że dostaniemy kontrę na imperium czy inne armie z potężnym strzelaniem. Teraz nie trzeba czekać aż nasza armia stanie się silniejsza, tylko na osłabienie armii giętych na tą edycję .
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
też tak sądzę. trzeba się tylko przygotować na kosmetyczne zmiany i nie napalać uj wie na co.
Dostaniemy może jakieś zmiany w statach paru ludków, ugrywalnienie innych, plastyki tego co było metalowe i pa. KOlejne 5 lat+ na jednym booku
Poza tym do wydania pozostaje nam chyba jeszcze 5 miechów? Cóż to więc za ploty... wishlisty
Dostaniemy może jakieś zmiany w statach paru ludków, ugrywalnienie innych, plastyki tego co było metalowe i pa. KOlejne 5 lat+ na jednym booku
Poza tym do wydania pozostaje nam chyba jeszcze 5 miechów? Cóż to więc za ploty... wishlisty