1 Führer (Sorcerer Lord) @ 459.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Barding
Warrior Bane [5.0]
Armour of Destiny [50.0]
Necrotic Phylactery [10.0]
Infernal Puppet [35.0]
Conjoined Homunculus [20.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
1 Heinrich (Exalted Hero) @ 185.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Sword of Might [20.0]
Dragonhelm [10.0]
Favour of the Gods [5.0]
1 Herman (Exalted Hero) @ 215.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield
Biting Blade [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
20 Chaos Warriors @ 393.0 Pts
No Mark; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Banner of Rage [35.0]
5 Marauder Horsemen @ 70.0 Pts
No Mark; Throwing Spears
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Marauder Horsemen @ 70.0 Pts
No Mark; Throwing Spears
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Marauder Horsemen @ 70.0 Pts
No Mark; Throwing Spears
5 Warhorse @ [0.0] Pts
16 Chosen of Tzeentch @ 433.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Standard;
Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Champion @ [45.0] Pts
Chaos Armour
The Terrifying Mask of EEE! [25.0]
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
Rozpa może nie za odkrywcza ale jakoś nie mogę się przekonać do Lorda klepacza... jakoś wtedy pkt. brakuje nawet jeśli zdejme marki tęczy ze Shrinów. Mag złożony na koniu z kilku powodów... po pierwsze i najważniejsze jeśli trafi się przeciwnik z magią death to jestem na nią odporny a w ułożeniu na dysku ciężko było by dać mu odporność na ten lore... po drugie wybierając między dyskiem a koniem lepiej wypada koń w tym złożeniu bo ma save 3+/3+ z dyskiem było by 4+/3+ zawsze co prawda można mu było by dać złote oko by zabezpieczyć przed strzelaniem jednak jest to talizman i nie mógł bym wziąć odporności na death a nadto zdaje wszelkie testy poza Ld więc jestem odporny na czary typu słońce czy dwellers lub pita a ponad to koń ma mniejszą podstawkę więc mniejsza szansa że dostanie z klopy a nadto musi być na koniu bądź dysku by wykorzystać w pełni potencjał trzeciego oka. BSB złożony ekonomicznie a nóż trafi się przeciwnik z flamingami a nadto musi być w choosenach by favorka zrobiła swoje... Herman za to jest odpowiedzią na wszelkiej maści kowboi z save 1+ ale bez warda jak i maszyny oraz małe klocki, które sobie zjada... w ostateczności może też służyć do kasowania magów. Warriorzy bez marka bo szkoda na niego pkt. za to z banner of rage co by frenzy nie stracili... fasty to takie przeszkadzajki a reszta cóż standrad ale niestety jak narazie nic orginalniejszego wymyśleć się nie da.
Brak w armii jednostki z flaming atakami ale mam mały pocisk z flamingiem poza tym nie chcę ryzykować kowboja z wardem na flamingi blokującego mi klocek. Na hydrę darki dają mi patent same w sobie bo wszystkie grają na shadow a nie ma to jak pitka w nia ma w końcu I 2 jeśli chodzi o abome to cóż najpierw jedziemy magią a potem kończymy warriorami
