pytania o magię

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Re: pytania o magię

Post autor: LuciusII »

Tak.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
Jorge
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jorge »

Czar który działa na cala jednostkę działa tez na Charaktersa w tej jednostce ??
(nie mam podręcznika w pracy :( )

katerek
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Jorge pisze:Czar który działa na cala jednostkę działa tez na Charaktersa w tej jednostce ??
(nie mam podręcznika w pracy :( )
Tak
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Pytanko a propos czarów z life :

Po udanym rzuceniu dowolnego czaru, "character or friendly model can recover a wound". Czy w ten sposób można wskrzesić zabity model z hipotetycznej jednostki czy można tylko "odzyskać" 1 pkt życia dla modelu który ten punkt stracił ale jeszcze żyje ( ma 2 lub więcej woundów ) ?

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

atrybut działa tylko na konkretny model.

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Rzumiem, że nie ma rączek nie ma ciasteczka. Nie ma modelu w grze (bo zszedł) nie ma leczenia?

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

aye, sir!

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

poniewaz nie mam dostepu do AB high elfow to mam prosbe:
moglby ktos przepisac szostke elficka?
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jeśli chodzi o to, czy niszczy wszystkie runy na raz, to tak, niszczy :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

Hmm.. Co to znaczy>?

Nie bardzo się znam na runach krasnoludzkich, ale pamiętam jak kiedyś rzucałem to na kolesia na tarczy i mu zdjąłem runkę na przerzuty Armora, ale inne mu zostały, coś pomyliłem w takim razie?
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Czar nr 6 HE kasuje wszystkie runy na danym przedmiocie, a nie tylko jedną.

katerek
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

krystian1wielki pisze:zastanawia mnie taki myk:
sojusz skv + cuś
Mag cusiów rzuca obniżenie wytrzymałości o d3 (shadow) i obniża T oddziału do 1 bo nie może niżej, w tej samej fazie skaven rzuca uschnięcie (-1T może spaść do 0). I teraz takie pytanie:
czy klocek tak zaczarowany zdycha bo T zeszło do 0 czy może nadal ma T 1 bo spell z shadowa się osłabia gdyż w jego opisie jest że nie może obniżyć T do 0?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Ginie.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

dokladniej rzecz biorac to jest tak, ze gracz, ktorego jest tura wybiera kolejnosc buffow dzialajacych na oddzial.

czyli w turze kiedy rzucasz czar mozesz wybrac, ze najpierw jest -d3 a potem i1 z withera i smierc oddzialu

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Podniosę kwestią związaną z magią:

Kładzenie wzornika pity. W opisie czaru jest wyraźnie napisane, że "place the template anywhere [...]", ale doczytujemy jeszcze zasady direct damage mówiące, że czary tego typu muszą zawsze być skierowane w konkretny cel. Mogę położyć pitę tak, żeby objęła np. dwóch treemanów naraz (bo dotknie jedną krawędzią jednego, a drugą drugiego)? Pytanie pada, ponieważ na DMDŚ Kudłaty zasędziował mi, że wszelkie templaty poza strzelaniem muszą być centrowane na modelu, którego dotyczą (jest to wyraźnie napisane na pewno przy miscastach, centre to centre), a z kolei któryś z graczy wciągnął do warpa właśnie krawędziami pity dwa drzewa naraz.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Cibi
Mudżahedin
Posty: 258

Post autor: Cibi »

Najnowsze FAQ mówi:
Q: Do ranged direct damage spells that use a template have to
target an enemy unit? (p31)
A: Yes, the template must be placed over the target enemy
unit.
Tak więc centrum template'a (bo podczas używania template'ów to właśnie środek jest traktowany jako miejsce, którym 'celujemy') musi być na jednostce(modelu), który wyznaczamy jako cel czaru.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Znaczy się logicznie masz rację. Ale rawowo over to również wtedy, gdy template ledwie dotyka celu. Jak grać?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Wróć! Albo coś źle się zrozumieliśmy albo zepsułem. Mówiłem że templaty z miscastów są centrowane a pozostałe nie muszą. Jeżeli tak zamieszałem to sorrym, ale rozmawialiśmy przy okazji kładzenia miscasta 5-6 i te się jak najbardziej centruje. Natomiast co do DD speli to templaty z czarów de facto nie mają małego kółeczka na środku więc niekoniecznie over wymusza środek.

wertex
Chuck Norris
Posty: 359

Post autor: wertex »

Czy czarodziej VC może castować czary z combatu?
EAT SLEEP CONQUER REPEAT

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

kudłaty pisze:Wróć! Albo coś źle się zrozumieliśmy albo zepsułem. Mówiłem że templaty z miscastów są centrowane a pozostałe nie muszą. Jeżeli tak zamieszałem to sorrym, ale rozmawialiśmy przy okazji kładzenia miscasta 5-6 i te się jak najbardziej centruje. Natomiast co do DD speli to templaty z czarów de facto nie mają małego kółeczka na środku więc niekoniecznie over wymusza środek.
A kojarzę, że było gdzieś kiedyś magiczne zdanie, że obrażenia z czaru ma otrzymywać jego cel, a wszelkie próby naginania tego podpadają pod karniaki czy tego typu rzeczy, chodziło wtedy o templaty obejmujące kilka oddziałów (np. scorch). Źle kojarzę, czy to uściślenie już nie obowiązuje?

@Wertex - z wyjątkiem magicznych pocisków może, oczywiście zgodnie z ich zasadami.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Zablokowany