WOCH EURO 2400 & 2800 Silesian - Nigdy Więcej Chosenów!!!!
-
- Oszukista
- Posty: 837
Re: WOCH EURO 2400 - Nigdy Więcej Chosenów!!!!
nooo więc, czary z heavena, które bierze się na WoCh rzuca się max z 4 kości, bez thunderbolta - z 3. Jeżeli nie ma serfera z oczkiem, chowa się babę za domkiem/obeliskiem, mając w pobliżu lancę, żeby się do niej w razie potrzeby schować. Jak jest - trudno, ryzykuję misscast, od czegoś jest ward 5+.
Dobra:)
Rzucam challenge na najbliższym singlowym masterze:D
Nie twierdzę, że breta nie ma argumentów... ale naprawdę ten pairing jest dla Wochu baaaaardzo do przodu....
Pegazy do spółki z kowbojem zjadają maruderów?
Być może... prędzej czy później, ale zanim stracą stubborna zostanie sam kowboj.
Nie masz czym zatrzymać bsb na dysku, ewentualnie trebki, on na nie leci, podstawisz mu pegazy/ złapiesz go pegazami złamie je na 99%. Kowboje i lord długo nie pożyją, najdalej w trzeciej turze ta brama w lorda wejdzie w końcu, a nawet statystycznych 7h z s7 nie przeżyje. Dochodzi krzyk, moja helka.... Breta nie ma lekko... w combacie mogą ją uratować tylko przerzuty jedynek i szóstek z heavena, no i każdy miscast, majac oko to na 99% wyparowanie całej lancy.
Ogólnie z czym do tyłu ma takich WoC już na starcie?
Na pewno HE, Lizaki na partyzantce, a i lizaki golonkowe nie są łatwym przeciwnikiem.
Czołgu nie ma czym zniszczyć.
Ulubieni przeciwnicy?
Breta, Szczury, Dwarfy o ile zdaje wardy na dyskach, z DE się dobrze gra, TK
Rzucam challenge na najbliższym singlowym masterze:D
Nie twierdzę, że breta nie ma argumentów... ale naprawdę ten pairing jest dla Wochu baaaaardzo do przodu....
Pegazy do spółki z kowbojem zjadają maruderów?
Być może... prędzej czy później, ale zanim stracą stubborna zostanie sam kowboj.
Nie masz czym zatrzymać bsb na dysku, ewentualnie trebki, on na nie leci, podstawisz mu pegazy/ złapiesz go pegazami złamie je na 99%. Kowboje i lord długo nie pożyją, najdalej w trzeciej turze ta brama w lorda wejdzie w końcu, a nawet statystycznych 7h z s7 nie przeżyje. Dochodzi krzyk, moja helka.... Breta nie ma lekko... w combacie mogą ją uratować tylko przerzuty jedynek i szóstek z heavena, no i każdy miscast, majac oko to na 99% wyparowanie całej lancy.
Ogólnie z czym do tyłu ma takich WoC już na starcie?
Na pewno HE, Lizaki na partyzantce, a i lizaki golonkowe nie są łatwym przeciwnikiem.
Czołgu nie ma czym zniszczyć.
Ulubieni przeciwnicy?
Breta, Szczury, Dwarfy o ile zdaje wardy na dyskach, z DE się dobrze gra, TK
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Nieaktualne. Grolshek dorwał prześliczne figurki trolli i na razie nie ma kawalerii... Przynajmniej dopóki mi się nie znudzą...Khumanor pisze: np. Grolshek gra na niej od początku
tylko chodziło mi o oklepane standardy że uparła się wizja że chaos może ugrać pkt. tylko z chosenami itd.
Brzytwa z 8 siły jest raczej średnio skuteczna.... to 2 rany z hakiem na turę kombatu.....
A sprytny imperialista z pitke zamieni na 0 jeśli tylko będzie miał taką możliwość..
6 z nurgla jest spoko... ale mówimy o złożeniu turniejowym gdzie te lore nie ma racji bytu niestety
A sprytny imperialista z pitke zamieni na 0 jeśli tylko będzie miał taką możliwość..
6 z nurgla jest spoko... ale mówimy o złożeniu turniejowym gdzie te lore nie ma racji bytu niestety
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Hmmm a ja właśnie go planuje potestować... ma całkiem fajne czary np snajperka w championa choosenów , regenka na 4+ zawsze przydatna, szkwał na maszyny, czołgi, pokowca lub kowboi, bagno na czołg i kawę oraz dwarfy, klątwa leppera to jak przeciwnik ma shadow sie ładnie kombuje lub na skinki z T2 , obszarówka do ogarniania śmiecia...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
z górki to akurat nie sztukaGrolshek pisze:Na górce wystarczy że wyląduję i widzi...
jakieś testy Panowie? bo zaczyna sie robić jałowo. Ktoś wcześniej wspomniał o szczurach że łatwy paring a ja akurat mam z nimi problemy. Nie moge dopchać sie przez slavy do niczego a magie mają diabelnie mocną. Zdradzi ktoś jednym słowem remedium na nie (mam nadzieje że nie bedzie nim serfer) , tak aby nie odbiegać od głównego tematu?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Mały mag fire zdejmuje abomkę w jedną/dwie tury, helka zdejmuje proroka z dzwonu, dalej już jest dość łatwo... Ostatnie gry ze szczurkami tak u mnie mniej więcej wyglądają...loko pisze:z górki to akurat nie sztukaGrolshek pisze:Na górce wystarczy że wyląduję i widzi...
jakieś testy Panowie? bo zaczyna sie robić jałowo. Ktoś wcześniej wspomniał o szczurach że łatwy paring a ja akurat mam z nimi problemy. Nie moge dopchać sie przez slavy do niczego a magie mają diabelnie mocną. Zdradzi ktoś jednym słowem remedium na nie (mam nadzieje że nie bedzie nim serfer) , tak aby nie odbiegać od głównego tematu?
znaczy że na hele nie działa sztormuwa? (poważnie pytam,w sumie to nie maszyna tylko monster) nawet jak strzeli, wyjdzie hit,pójdzie w szczura, to i tak ser ma warda:/ dzwon z resztą też. nie mówie że to niemożliwe ale wymaga farta.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Sztormówka działa.Hit nie musi być, nieduży znos starczy. Kostki trzeba szanować. Wtedy się odwdzięczają.loko pisze:znaczy że na hele nie działa sztormówa? (poważnie pytam,w sumie to nie maszyna tylko monster) nawet jak strzeli, wyjdzie hit,pójdzie w szczura, to i tak ser ma warda:/ dzwon z resztą też. nie mówie że to niemożliwe ale wymaga farta.
Dużo się składa na ten sukces:
-Najpierw helena musi strzelić na 4+
-potem musi być hit lub lekko znieść
-potem szarak dostanie na 6
-na końcu ma jeszcze warda na 4+
-Najpierw helena musi strzelić na 4+
-potem musi być hit lub lekko znieść
-potem szarak dostanie na 6
-na końcu ma jeszcze warda na 4+
Dostaje i dzwonej i seer. Losujesz co dostało z większą silą, ale seer ma T3 więc różnicy to wielkiej nie robi.Voodoo pisze:Dużo się składa na ten sukces:
-Najpierw helena musi strzelić na 4+
-potem musi być hit lub lekko znieść
-potem szarak dostanie na 6
-na końcu ma jeszcze warda na 4+
Szczurki nie są złym paringiem dla WoChu? 3 oddziały slajwów to 1 duży punkt, 3 oddziały giant ratów to pół dużego punktu a sprawiają, że Twoje punktujące oddziały gryzą kanty stołu (Zwłaszcza Khorne) Zanim helka zastrzeli Seera może już zejść od brass orba. Magia jest po Twojej stronie ale sytych kąsków dla niej nie będzie za wiele za to każdy strzał z latarki i każdy wpuszczony czar Ciebie zaboli.
Szarak ma T4
Szarak ma T4
a jak mysz dostaje z małą siłą to ile ran?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Zgoda z placka dostaje zarówno dzwon jak i szarak (który ma 4T). Dalej losujemy co dostało big hit'a, o którego głównie chodzi. Przy dzwonku jest zapis, że wszystkie ataki strzeleckie są rozlosowywane 1-5 dzwon, 6 idzie w szaraka.