Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
katerek
Masakrator
Posty: 2983
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Re: Rozpiski WE

Post autor: katerek »

No i po walce....
Fakt faktem nie dograliśmy do końca ale smok zjadł gienka WE, drzewca i regiment tancerzy z BsB. Co prawda był tam pewien błąd taktyczny od strony mojego drewnianego kolegi ale na tym to polega jego błąd mój zysk :).
Smoka miła ASv 1+, PK, przerzutkę WSv u przeciwnika i bacik także tylko alleluja i do przodu :)
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

katerek pisze:No i po walce....
Fakt faktem nie dograliśmy do końca ale smok zjadł gienka WE, drzewca i regiment tancerzy z BsB. Co prawda był tam pewien błąd taktyczny od strony mojego drewnianego kolegi ale na tym to polega jego błąd mój zysk :).
Smoka miła ASv 1+, PK, przerzutkę WSv u przeciwnika i bacik także tylko alleluja i do przodu :)
Tak jak napisał Katerek - taktycznie inaczej bym to rozegrał. Niepotrzebnie pchałem się do challenga generałem (niby podpakowany troszkę z czarów +4S,+1To i +3A,ale to jednak tylko duża czarka) gdyż mogłem rzucić championa do pojedynku (I tutaj mam pytanie - jak champion się nie stykał podstawką ze smokiem to mogłem go dać do pojedynku zamieniając go miejscami z czarodziejką ?) Potem drzewo nie pomogło gdyż zadało tylko 2 rany smokowi, a ten oddał 5. Następna tura to tancerki z BSB wpadają niestety od przodu i challenge BSB (tu też chyba lepiej było championem WD przyjąć lecz i tak nie miałem nikogo coby wpadł od boku). Taktyka się załamała przez moje błędy (Jacku twoje rady były OK 8) ) i w sumie jak zszedł gienek -duża czarka to nie było magii (kurde miałem na łukach stedfasta, a i tak "cholery" uciekły, bo wtedy bym przytrzymał smoka, ale ....)

Wkurzający shadowie współnie z harpiami wykończyli mi warhawki i orły. Ja zabiłem treekinami hydrę (kociołek się wycofał :evil: ) i troszkę uszczupliłem łukami korsarzy.
Ostatecznie 19:1 dla DE i w sumie kluczem tutaj niestety jest smok z tym lordem - jak go się nie zdejmie to lipa :|

No nic czeka mnie pewnie rewanż i jutro walka z OnGami. Czas się przygotować i lekko zmodyfikować rozpiskę.
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Ja mam chyba kłopoty, z czytaniem ze zrozumieniem. Bo czytam i rozumiem, że pojedynkowałeś się z lordem na smoku, swoim lordem...MAGIEM. Napisz, że tak nie było, proszę.
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Jacek_Azael pisze:Ja mam chyba kłopoty, z czytaniem ze zrozumieniem. Bo czytam i rozumiem, że pojedynkowałeś się z lordem na smoku, swoim lordem...MAGIEM. Napisz, że tak nie było, proszę.
Ty, ale napisałem chyba też że ZLAMIŁEM przeokrutnie :mrgreen: Teraz na trzeźwo gdybym stanął championem do pojedynku (to tylko chwilka dłużej bym postał może, ale gienek-MAG i tak by padł) i nawet spanikował to smok by mnie zagonił ? Nie miałem żadnego lorda tancerza i nic takiego, więc wyszło .... najgorzej z możliwych. Wiem mówiłeś, żeby się tak ustawić by do tego nie doszło. Trzeba to teraz przetrawić i na 100% w następnej bitwie nie popełnić takiego błędu.
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Szypul
Mudżahedin
Posty: 282

Post autor: Szypul »

bless pisze: Gdybym mial smoka a przeciwnik wpakowałby mi w zasieg jakis soczysty oddział, to ani dangerous terain za las, ani stubborn skirmiszu prawdopodobnie nie powstrzymałby mnie od szarzy (chyba ze szykowałyby sie jakies nieprzyjemne kontry, itd., ale to mało prawdopodobne). Niech bedzie ze obleje test na trudny teren i niech sobie bedzie uparty. Najprawdopodobniej go tym smokiem zjem. Jak nie w ture, to w dwie, lub trzy. Sam raczej nie zginę.
Wiadomo, że smok rozkręca do zera wszystkie nasze oddziały w 2-3 tury - na to nie ma rady, taka specyfika WE. Problemem jest to, że praktycznie wszystkie łamie w jedną i nie ma jak przeprowadzić kontry. Bless, nie chodziło mi o to, że całą armią pakujemy się do lasu i czujemy bezpiecznie :wink: Las daje steadfast skirmishowi - w tej formacji mamy jednostki z największym kopem w walce. Czy zaszarżowałbyś tym smokiem na skitranych tancerzy (albo masa kb, albo jak trzymam tam bohaterów to zatrzymuję Cię na kilka tur - najpierw challenge z championa, potem z małej magiczki a potem odmawiam trzeciego i mam pewną kontrę w mojej turze)? albo ugrzązł choć na chwilę w driadach za śmieszne punkty, dając możliwość skontrowania? Nie wiem dlaczego napisałeś że kontry są mało prawdopodobne - za cenę lorda na smoku WE wystawiaja kilka oddziałów.
bless pisze: Dosyć nowatorskie podejscie. Nie widzialem jeszcze, by ktos wystawiał wieksze oddziały kawalerii WE. Przeciwko DE to jest chyba średni pomysł, bo mroczniaki mocno pestkują a nasza kawaleria do najtwardszych nie należy... ale przeciwko innym armiom - może to nie jest takie złe rozwiązanie.
Odziały kawalerii nie miały być większe, tylko miałoby ich być więcej - żeby mieć szansę złapać tego smoka, nie wskazywać już przy rozstawieniu gdzie będzie WR noble i mieć szanse na flankowanie. +1 za szarże, sztandar i bok i na 7mce można go złamać.
goboss pisze: bolec brzmi fajnie, ale ma maly zasieg :/ sprawdza sie duzo lepiej na LT, ktore nie lataja.
jesli spadnie gora mozna okaleczonego smoka ze strzelania dobic drzewem, ew bolcem, wiec dla mnie kwestia zabicia smoka to zabicie samego lorda, a jak go zabic.. z tym jest problem.
Wiadomo, że łatwiej ustrzelić coś co nie lata, ale no bez przesady smok ma realny zasięg szarży 18-19", jeśli będzie się uciekał z zasięgu magicznego bolca to się nie spłaci, jak się WE dobrze wystawią.
Moim zdaniem, jeśli lord nie ma korony to nie ma się na nim co skupiać tylko ubić smoka a lorda zgonić z combat resolution, jeśli ma, to wtedy jest dopiero syf..

Chłopaki, ja nie chce się tu mądrzyć i w ogóle - smok to duży problem dla naszej armii i chyba nie mamy myku w 100% rozwiązującego ten problem, bo co by nie mówić WW, WD, magia - wszystko jest mega losowe :?

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

na szczescie jest teraz malo smokow.
smok bez korony to slaby smok.
jesli smok chce zabic bohaterow ciezko jest mu w tym przeszkodzic. w swoim poscie pominales fakt, ze smok leci 20 cali, a skirmisz maszeruje 10..
Obrazek

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Wczoraj zagrałem ponownie z DE (czarka z Shadow duża z Fire, dreadlord na pieszo z POK, gwardia, 30x korsarze,10x kusze, 2 razy 9 Shadów, 30xwarriorsów) lecz z mniej wymagającym przeciwnikiem (sparing z własnym synem 8) )

Taka oto rozpiska:

1 Spellweaver @ 310.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]
Ironcurse Icon [5.0]

12+1 Glade Guard @ 190.0 Pts
Musician+BoEF

1 Spellsinger @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren;
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]

11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Musician
11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Musician

7+1 Dryads @ 108.0 Pts
7+1 Dryads @ 108.0 Pts

6 Treekin @ 390.0 Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts

3 Warhawk Riders @ 120.0 Pts

7+1 Wardancers @ 165.0 Pts
Musician

1 Noble @ 137.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]

Models in Army: 64

Total Army Cost: 2400.0

Wprowadziłem kilka zmian od ostatniej bitwy - Beast jest ok jak się gra na bohaterach, bo jednak głównie bazuje na czarach boostujących naszych herosów. Championi na driadach też IMO jednak przydatni. Zagraliśmy cztery rundy i na polu bitwy został tylko klocek gwardii z dreadlordem i czarką 4lvl z Firem wart ponad 900 pkt. Ogólnie sprawdzaliśmy swoje jednostki więc bitwa lightowa - ja straciłem Treemana ( w epickim pojedynku z Dreadlordem, który z czarów dostał płonące, magiczne i -do ranienia więc w sumie on sam go zatłukł :)), połowę łuków, połowę tancerek oraz warhlaki.
Ostatecznie było 15:5 dla mnie - syn popełnił kilka błędów lecz mam nadzieję, że na turnieju będzie się tego wystrzegał.

Dziś bardziej wymagający przeciwnik OnG i zobaczymy jak będzie :twisted: - może jakieś sugestie do powyższej rozpiski przed bitwą ?
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

nie dać dojść manglerom. ja bardzo nie lubiłem grac z lesnymi w 7, ale odkąd wszyscy biegaja po lasach jest jakoś lepiej. orki mają 3 snajpery w lorze ale zasieg losowy wiec jesli sie da to trzymaj magów z dala. bsb w sumie też padnie:)
poza trekinami nie widze u ciebie jakiegoś pierdolnięcia. a twoje lory nie zabijają. bedzie miał też gobo rydwany bo są ostatnio w modzie wiec licz sie z ich zasięgiem ataku. chyba tyle:)
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

No wiem, że rozpa nie jest jakoś mega wypasiona i nie powala siłą ataku. Jednakże nie taka też miała być - u nas niestety o pierdolnięcie ciężko - chyba gdy damy ewentualnie ze 3 oddziały tancerek z Highbornem, ale to też jakoś średnio widzę. No cóż manglery + rydwany pójdą pod obstrzał z łuków i warhlaków, oddział z ognistymi wali po Trolach, treekiny+treeman+tancerze skitrani zekają na savage orków i gienka - obok magiczka coby zboostować BSB do ewentualnej walki. Orły i driady suną do przodu na machiny. Biegam, uciekam, wszędzie mnie pełno i wykorzystuje lasy - taka strategia :twisted:
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Wrzuć rozpe zielonych, bo ta armia moze byc zlozona na tysiąc sposobów i w zaleznosci od sposobu wybranego przez Twojego przeciwnika, inna powinna byc Twoja strategia.

Na wstepie powiem jednak, że boli Cię wiele rzeczy:
- rydwany, szczegolnie orkowe, ktore maja T5, wiec nie wystrzelasz ich zbyt łatwo.
- doom divery, ktore dziesiątkują łuczników i tancerzy oraz klopy, które sa zagrozeniem zarówno dla piechoty, jak i dla monsterów typu treeman lub smok.
- arachnaroka mozesz zatrzymac chyba wyłacznie treekinami, kazdy inny oddzial dostaje baty z automatu, lub co najmniej bardzo ryzykuje otrzymanie łomotu
- z magii bola Cie nie tylko snajperki, ale też stopa Gorka oraz teleporty, z malej waagh mozesz tez dostac magicznym pociskiem lub jakims niefajnym hexem.
- Savage nie sa niezniszczalni, ale jesli nie zmontujesz jakiejs turbokanapki, to raczej nie masz co wchodzic w wymiane na piąchy.
- pump wagony, manglery, rydwany goblinskie... wszystko niby łatwe do wystrzelania, ale zageszczenie celow moze łatwo przekroczyc Twoje mozliwosci ostrzalu. Szczegolnie jesli oberwiesz po lukach z machin lub magii. A jesli ich nie wystrzelasz, to wtedy wspomniane jednostki mogą Cie bardzo bolesnie przeorać.
- nocniki staja sie kolejnym celem dla Twoich orłow. Masz wybór, albo wypłaszasz fanatyków, albo lecisz do machin. Jak nie wyploszysz fanatykow odpowiednio szybko, to potem moze sie skonczyc teleportem i otrzymaniem fanatyków prosto na twarz w oddział, który by tego najmniej chciał.

Freefragami są dla Ciebie tylko fasty, z cała resztą moze być cięzko. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Wstępnie mogę ci napisać, że przeciwnik zagra mniej więcej tym: klocek SO BigUnsy, 2xfasty-wilki, 2xmangler, 6xtroll, katapa, 2xdoom diver, pewnie z 5x rydwany, gienek na świniaku oraz szamani orkowy i gobliński oraz BSB.

Najwięcej problemów mam z tym klockiem bigunsów+BSB+szaman - nie mam jak go ugryźć (choć ostatnio dwellersami go zmiękczyłem :)) Teraz jednak zagram na Bestii. Manglerzy i fasty zazwyczaj zestrzelę, rydwany próbuje podejść od boku driadami, orły i warhlaki lecą na machiny, łuczniki walą trole - najpierw flejmingi a potem reszta coby bolało. Tutaj z Bestii jak będę miał klątwę to postaram się na ten klocek rzucać, aby ich uszczuplić zanim dojdą. Rydwany najlepiej przyjmować w lesie więc jakoś muszę manewrować by mnie nie dorwał na openie. I czasami trzeba orły podłożyć na odgięcie. Wszystko to fajnie się planuje :mrgreen: ,a potem i tak w plecy.

Zastanawiam się w co wypłacić z HoDy ? Może Trolle ? Co o tym sądzicie ???
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

zobaczysz jak sie ustawi, gdzie bedzie miał bohaterów -.- HoDa to item taktyczny, nie możesz przed gra założyc w co wypalisz. Możesz się tyklo spodziewać kiedy i w co powinienes ja uzyć. Dostosowywuj taktyke do tego co sie dzieje na stole. Tak samo " orłyi warhawki lecą na machiny" no spoko to poodginasz czym? Nie rozumiem w ogóle Twojej koncepcji gry... ale graj, i się ucz na błędach. Poza tym wydaje mi się że oddział WR fajnie by sie spisał przeciwko O&G, poza normalnymi funkcjami szachuje rydwany. Ale ja się tam nie znam... idę robać drwa.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Kurcze wildzi to jedna z jednostek, którą praktycznie nie umiem grać w naszej armii. Niby to kawaleria z pierdolnięciem lecz jakoś nie umiem tego wykorzystać.
Do przemyślenia. A HoDA fakt, czasami lepiej ją w ogóle zdążyć puścić w cokolwiek zanim zejdzie BSB :mrgreen: Zobaczymy ..... w bitwie - jutro zamieszczę krótki opis mych poczynań, a teraz biorę się do ... pracy :twisted:
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

No i jak poszlo z tymi orkasami? :)
Obrazek

katerek
Masakrator
Posty: 2983
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Bless nie dołuj chłopaka od rana :PP...

Został "pojechany" rydwanami :)
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8786
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

rydwany to dla nas ciężka sprawa.

dlatego w rozpisce muszą być wildzi - świetnie kontrują oddziały dużego zasięgu u przeciwnika. Bez nich jesteśmy za mało mobilni...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Laik, ilu ich używasz? 2x5, czy jedna Ci starcza? @Heptun Nie dygaj, jutro w Poznaniu dopiero w pizdeczkę dostaniemy ;-p
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

No dobra krótka obiecana relacja:

OnG wystawiły jak się spodziewałem - SOBunsy z szamanem, 3 x rydwan orkowy, 2 x rydwan gobliński, 2 x mangler, klocek NG + 2 szamanów (2 fanoli), 6x trolle, BSB na świniaku, 2 x10 sztuk wilków, 1xdoomdiver, 1xkatapa.

No i OK - zaczynam ja - warhlaki lecą na plecy wilkom i 8" od NG, wypuszczają fanoli,fanatyk przelatuje przez warhlaki zadaje 2 rany - panika i spieprzam za stół :) - drugi fanol wylatuje za stół.
Magia - wchodzi tylko klątwa na SO, dalej strzelanie i jedne wilki schodzi 6-ciu-panika i uciekają (w następnej turze uciekli za stół :)) Podlatuję jednym orłem z boku wilków, drugi naprzeciw drugich. Rozstawienie trochę do dupy bo łuki z flejmem są za daleko Trolli. Jego tura i powoli do przodu, wilki szarża na orła i orzeł flee. Wilki gonią i stoją przed moimi driadami (dlaczego go nie zaszarżowałem to do dziś nie kapuje :)) Magia zdispelowana. Zestrzelam jednego manglera:)
2 tura
Brak szarż z mojej strony, podlatuję orzełkiem bliżej maszyn, drugiego orła opanowuje. Ruszam do przodu trekinami i driadami, treeman dalej się kitra za obeliskiem. Magia ponownie klątwa lecz zdispelowana (poprzednia kosztowała oddział 4 orkasów) i próbuj sygnaturkę na oddział łuczników. Schodzi drugi mangler od łuczników. Jego tura i szarże - rydwan na łuczników (zestrzelony w S&S), następny rydwan w łuki,potem dwa rydwany oraz wilki w driady (driady dostały terror z magii - i jak tu jest z tym terrorem ? dopiero działa w CC ? Jak on na mnie szarżuje to nic nie zdaje ?) Próbuje coś maszynami strzelać lecz nic nie wychodzi ;) Walki - rydwan dostaje 2 rany w S&S od łuczników, potem jedną w kombacie lecz on mi zabija 4 łuki i panikuje, uciekam.On wpada w lesie w tancerzy :twisted: Kombat z driadami niestety z autohitów ginie 6 driad i zostają dwie do walki. Nic nie robią. Przegrywają kombat - wszystko goni. Rydwan wpada w moje łuki z małą czarką,rugi rydwan w driady w lesie, wilki nie dobiegają.
3 tura
Moja szarża treekinów od boku w wilki (to był błąd :() - wilki uciekają, spalona szarża orła na maszynę, ruchy - treeman wychodzi zza obelisku w stronę kombatu z tancerkami,gdyż SO w regimencie się zbliżają, magia nic szczególnego nie robi oprócz zboostowania mojego BSB. Strzelanie - łuki po SO, drugie łuki się opanowują,. Walki - BSB wybija rydwan (a rydwan z autohitów 4 tancerzy) i ustawiamy się na przyjęcie SO, rydwan wybija mi łuki z czarką, drugi rydwan przegania 8 driad w lesie ! (nie zdały steadfasta - rzuciłem 10 !!!).Jego tura i szarża BSBz trollami w moje treekiny od boku, SO podchodzą bliżej, reszta się jakoś tam porusza, magia -stopa szaleje i wybija mi połowę łuczników,potem ja mam szansę i rzucam na klocek SO - schodzi znowu kilku. Strzelanie - próbuje zestrzelić treemana, i orła (drugi zginie po oveerunie na driadach - ucieknie za stół za chwilę:) ) Walki - moje treekiny przegrywają i uciekają.
4 tura -ostatnia jaką zagraliśmy gdyż żona dała tylko dyspensę na 3 h
Szarża na maszynę, ruchy podchodzę treemanem na zasięg korzonków do rydwanu, treekiny się opanowują, magia nic nie robi ponownie :(, strzelanie - łuki, HoDA w klocek SO - znowu coś wybijam, korzonki z treemana niszczą rydwan, z prawej flanki już tylko treekiny dzielnie stoją.
Jego tura i szarża trolli na treekiny, klocek SO na mojego treemana (zapomniałem, że chyba mogłem korzonkami zrobić S&S ?), strzelanie w moją dużą czarkę i oddział łuków - zostaje tylko ona oraz champion :) Magia nie było NIC, walki - treeman ustał na jednej ranie :), treekiny zjedzone.

Ostatecznie wyszło 14:6 dla OnG. Niestety źle dobrana magia, rozstawienie nie do końca przemyślane - można było ugrać więcej. Zobaczymy .... już zapowiedziałem ponowny rewanż rewanżu :mrgreen:

Jutro tur w Poznaniu - zobaczymy jak pójdzie. Relację dam w poniedziałek.
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Jedne tylko WE na ETC, w dodatku tak złożone. Z resztą nic nie mówię zobaczcie sami.
Adam Wonderley – Wood Elves – Australia

Wood elf Highborn – 238 points - General
Bow of Loren – 35
Dragonbane gem – 5
Arcane Bodkins – 25
Pageant of shrikes – 25
shield - 3

Spellweaver – 335 points
level 4 – Life Magic
Lamentations of despair - 25
Dispel Scroll – 25
Moonstone of the Hidden ways – 35

Noble – 130 points – Battle Standard Bearer
Asyendi's Bane – 10
Hail of doom Arrow – 30

8 dryads – 96 points

8 dryads – 96 points

10 glade guard – 126 points
Muso

10 glade guard – 126 points
Muso

12 Glade guard – 172 points
Muso
Banner, Banner of eternal flame

Tree Kin – 3 – 195 points

5 wild Riders – 130 points
Muso

5 Wardancers – 90 points

5 Wardancers – 90 points

5 Waywatchers – 120 points

5 Waywatchers – 120 points

Treeman – 285 points

Great Eagle – 50 points

Total – 2399 points.
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8786
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

mi się mieści niestety tylko 1 oddział wildów, ale do tego 1 warhawki, mają inne zastosowania ale na rydwany dają radę.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Zablokowany