Sędziowski Rynsztok
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Sędziowski Rynsztok
Jak traktować obrażenia z Rune of Wrath and Ruin z kowadła?
"The target unit takes D6 magical Strenght 4 hits distributed in the same way as Shooting hits."
Strzelanie/magic missile/direct damage spell?
Wording mi wygląda na ostatnie, a chodzi oczywiście o wardy od strzelania/lion pelty itp. wynalazki.
"The target unit takes D6 magical Strenght 4 hits distributed in the same way as Shooting hits."
Strzelanie/magic missile/direct damage spell?
Wording mi wygląda na ostatnie, a chodzi oczywiście o wardy od strzelania/lion pelty itp. wynalazki.
ranged attacks, lion pelty nie chronią przed tym.
bo to nie jest shooting attack.
BecauseAndrzej pisze:Why?
Q. Do lion cloaks provide any form of protection against magic
missiles (or other forms of direct damage magic)? (p58)
A. No.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Witam, mam pytanie: Rzucam magiem na oddział, w którym stoi zerówkę z beasta (+1S i +1T). Wchodzi. Następnie na siebie 6 czar, zamianę w potwora, np. hydrę. Czy teraz hydra ma S6 i T6, czy normalnie 5S i 5T?
Drugie, wchodzi czar 4 (klątwa z beasta - każdy teren traktują jak trudny i giną na 1-2 na kostkach) w oddział z wardem i MR. Czy są to obrażenia od magi i dzięki temu oddział może sobie MR dopakować ward?
Pzdr.
Drugie, wchodzi czar 4 (klątwa z beasta - każdy teren traktują jak trudny i giną na 1-2 na kostkach) w oddział z wardem i MR. Czy są to obrażenia od magi i dzięki temu oddział może sobie MR dopakować ward?
Pzdr.
Kolejność rzucania czarów ma znaczenie, więc w takiej wersji ma 55Jacek_Azael pisze:Witam, mam pytanie: Rzucam magiem na oddział, w którym stoi zerówkę z beasta (+1S i +1T). Wchodzi. Następnie na siebie 6 czar, zamianę w potwora, np. hydrę. Czy teraz hydra ma S6 i T6, czy normalnie 5S i 5T?
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
A ja bym powiedział, że nie zgadzam się z tym poglądem. Czary obowiązują "jednocześnie", zatem jednocześnie coś ma zmodyfikowany bazowy statline (bo jest monsterem) i jeszcze +1S/T do tego.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Musze sprawdzić AB i FAQi, naprawdę nie noszę tego w głowie
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
A i jeszcze mi się przypomniało. Bsb WE z hodą siedzi w wardancerach. Na oddział zostaje rzucona zerówka z shadowa -k3 do BS. W swojej turze BSB przechodzi do innego oddziału wardancerów. Minus do BS-a ciągnie się za nim, czy zostaje tylko w oddziale, na który czar został rzucony?
Nie ma w faqu nic na ten temat, więc rzucamy treason na monstera, każdy inny wypłaca sobie jeden atak, abomka nie może tego zrobić, nic nie wskazuje też na to, żeby mogła po prostu wypłacić sobie atak ze swoim ws i siłą, więc raczej losujesz.
Dużo tu może, raczej, ale nie jest to nigdzie sprecyzowane, co się dzieje z modelem mającym special ataki.
Dużo tu może, raczej, ale nie jest to nigdzie sprecyzowane, co się dzieje z modelem mającym special ataki.
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Rzucając czar deklarujesz jego cel, niektóre czary można rzucać na herosów w oddziale i wtedy po wyjściu taki heros ma minusy a oddział nie. W przypadku zerówki z shadowa celem musi być unit, zatem to wardancerzy zostaną z -d3 do BS a heros wywali haila z innego oddziału bez konsekwencji.Jacek_Azael pisze:A i jeszcze mi się przypomniało. Bsb WE z hodą siedzi w wardancerach. Na oddział zostaje rzucona zerówka z shadowa -k3 do BS. W swojej turze BSB przechodzi do innego oddziału wardancerów. Minus do BS-a ciągnie się za nim, czy zostaje tylko w oddziale, na który czar został rzucony?
3 pytania:
1.Thunderstomp "wrony-Lord of Change" jest magic atakiem czy nie ?
2. Lord of Change styka się od przodu z Dryadami, od tyłu z Treemanem.
W podstawie ma 5 ataków:
Może 2 ataki w Treemana a 3 w Dryady ? Czy wszystkie ataki muszą iść w 1 jednostkę ?
3. Łuki strzelają do Nurgli. Trafia 10, rani 8 ... nurgle bronią się regeneracją i moment nie wybronienia ściąga regenerację ? Czy regeneracja nie działa i zostaje tylko ward 5+ ?
1.Thunderstomp "wrony-Lord of Change" jest magic atakiem czy nie ?
Taką odpowiedź usłyszałem ostatnio.Na Thunderstompa nie wpływają między innymi zasady specjalne, a magiczne ataki demonów są ich zasadą specjalną.
2. Lord of Change styka się od przodu z Dryadami, od tyłu z Treemanem.
W podstawie ma 5 ataków:
Może 2 ataki w Treemana a 3 w Dryady ? Czy wszystkie ataki muszą iść w 1 jednostkę ?
3. Łuki strzelają do Nurgli. Trafia 10, rani 8 ... nurgle bronią się regeneracją i moment nie wybronienia ściąga regenerację ? Czy regeneracja nie działa i zostaje tylko ward 5+ ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Wychodzi, że nie jest magic atackiemLuc pisze:3 pytania:
1.Thunderstomp "wrony-Lord of Change" jest magic atakiem czy nie ?Taką odpowiedź usłyszałem ostatnio.Na Thunderstompa nie wpływają między innymi zasady specjalne, a magiczne ataki demonów są ich zasadą specjalną.
Może dowolnie rozdzielać swoje ataki.Luc pisze: 2. Lord of Change styka się od przodu z Dryadami, od tyłu z Treemanem.
W podstawie ma 5 ataków:
Może 2 ataki w Treemana a 3 w Dryady ? Czy wszystkie ataki muszą iść w 1 jednostkę ?
Eeee... jak łuki mają płonące ataki to używasz tylko ward save, jak mają normalne ataki to wybierasz czy używasz regeneracji czy też ward save (nie możesz wybrać obu).Luc pisze:3. Łuki strzelają do Nurgli. Trafia 10, rani 8 ... nurgle bronią się regeneracją i moment nie wybronienia ściąga regenerację ? Czy regeneracja nie działa i zostaje tylko ward 5+ ?
Pytanie, jak dla mnie pro forma- kula armatnia ląduje 6'' przed celem, czy po rzuceniu 6'' na artyleryjskiej cel jest trafiony?
Ostatnio spotkałem się z takim bezsensem u mnie na turnieju i musiałem cały czas pamiętać żeby deklarować 5,99 cala przed celem... jak dla mnie 6''-6''=0 czyli kula doleciała do celu
Ale może przegapiłem jakieś uściślenie?
Ostatnio spotkałem się z takim bezsensem u mnie na turnieju i musiałem cały czas pamiętać żeby deklarować 5,99 cala przed celem... jak dla mnie 6''-6''=0 czyli kula doleciała do celu
Ale może przegapiłem jakieś uściślenie?