Lizaczki VS Vampirki ?

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
eddie
Chuck Norris
Posty: 409
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Re: Lizaczki VS Vampirki ?

Post autor: eddie »

salka jest strasznie losowa w jednej bitwie może zrobić wielką miazgę a w drugiej stać jak ciele po płotem i przestrzeliwać nad oddział na ostatnim turnieju tak daleko płomień przeszedł nad lancą errantów że spanikował mi oddziałał skinków który już dobierał sie do bretońskiego trebusza :evil:

Awatar użytkownika
Raptor
Masakrator
Posty: 2018
Lokalizacja: True Legion Kraków!!!

Post autor: Raptor »

jak grałem salkami to częściej walczyły niż strzelały.
Obrazek

Lizard
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 42

Post autor: Lizard »

Może mi ktoś wytłumaczyć co to:kanapka(chyba okrążenie wroga),
2D6+2 impacty S6, 2D6 S5 no ASv, 2x6 atakow S6, 10 ataków s3, 8 10 atakow S5 i 5 od coldow S4, no i bsb)
fasty?


Czy jeśli VC nie ma lorda żadnego to 1 Engine wystarczy na ich ghule i tym podobnych śmierdziuchów?


Rzeczywiście, ale to nie jest tak wcale łatwo się domyślić.
Ostatnio zmieniony 27 lut 2010, o 19:46 przez Lizard, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Lizard wiesz jakby Ci to powiedziec, ludzie sa w stanie zrozumiec, ze ktos jest nowy i nie rozumie niektorych stwierdzen itd, kazdy pewnie bedzie probowal Ci to wytlumaczyc, ale tez do czasu - rusz glowa od czego moze byc skrot salka ? Salamandra? Kawa ? Kawaleria?

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

no, no ziemko dla mnie nie byłeś taki miły

ja mam takie pytanko co wy na wzięcie kawy 2 stedziów i kupy skinków na vc ?stedziami poszamanujemy a kawa bedzie wjeżdzeć w oddziały takie jak gule (mam na myśli ze 3 klocki kawy!)
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Spoko juz moj limit sie wyczerpal na jakis czas. Poza tym Lizard pisal do mnie na PW grzecznie - czy jesli spyta w takim temacie o to, to czy bedzie to ok - a nie bezmyslnie jak ty spamowal.

Niby masz dobra koncepcje pod warunkiem, ze te 2 stedzie to beda enginy , bo inaczej wriathy Ci cala armie zjada...

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

no tak wiadomo one maja szamanować :D
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Torkil
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: Torkil »

Zależy ile wraithów ;) bo ogólnie enginy boli krzyk Banshee. z 6tka liderki mając nawet 3 wraithy(i Banshee) mamy kiepsko.
Nie da się wbić 8 woundów mając d6 hitów :P. Jeśli idzie o magowanie to też nie byłbym tak pewny biorąc pod uwagę fakt, że przeciwnik nie pozwoli sobie tak szybko ściągnąć takiego oddziału.Pominę że trzeba rzucić 4 lub 5 przy losowaniu czarów na silniczkach żeby mieć jakiegoś missla ;)
"tupyn tzlaga anapaq quito qrizliz!!" - Tichi Huichi
JareK pisze:A pisze tak wymagajaco Bo pisze na iPhone a on Sam poprawia mi niektore slowa. I nie zawsze to zauwaze.

Awatar użytkownika
JungleJack
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 191
Lokalizacja: Lewa Flanka Mielec

Post autor: JungleJack »

Lekka nekromancja ale chyba pasuje do tematu. :D

Przechodząc do konkretu chciałem się was zapytać jak radzicie sobie z Vampirami na 2 klockach gwardii?

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Post autor: Golonka »

Bez problemu w sumie. Jak masz dobrą rozpiskę to dasz radę pociągnąć gre po swojemu. Po pierwsze przewystawiaj przeciwnika i jeżeli pomyśli to zrobi bunkier czyli wszystki 4 oddziały (2 gwardie i 2 ghule) wystawi koło siebie, bokami blisko wtedy należy szarpać boki oddziałów bocznych (najczęściej ghuli) i łuskać pkt z magi (jeżeli masz lifa to ciulasz Dwellersami po ghulach, jak masz shadow to rzucasz sygnaturkę i pitkami ściągasz, albo obniżeniem tafnesa, jak masz light to banishmenty i sygnaturka) w ostatniej turze robisz kanapkę większej siły uderzeniowej w jeden klocek gwardi, jeżeli jest to niemożliwe to łuskasz pkt z ostrzału. Cały czas musisz być oddziałami około 16 cali od przodu oddziałów lub powinnieneś poświęcać cohorty. i działa. Jeśli przeciwnik idzie ławą dość luźną to po prostu koncentrujesz całą siłę uderzeniową na jednej flance i jest dwukrotnie mniejszy problem. Dodatkowo pamiętaj 1. Kameleony świetnie nadają się do niszczenia batów i bunkru. 2. Ghule nie mają magicznych ataków łatwo je zablokować slannem. Salamandry robią rzeź z takimi klockami jak ich, szczególnie jeśli udało ci się zredukować ich tafnes. Jak mają eteryki to pitka i pumbulum powinny wystarczyc na nie. Łatwe pkt. Jak ognia bój się ich magii, jak się uprą to i tak wrzucą tą popychaczkę. Koncentruj się na niewpuszczaniu dużych czarów (jak uduchowienie lub pitka z małego itp.)
No to chyba ogółów tyle. Jakbys miał jakieś szczególne pytania to wal śmiało.
P.S. Samotny engin rozjeżdża oddziały ghuli w 2/3 tury walki. Ale przy pechu może paść,dlatego nie proponuję grać na nim bez lifa.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Nie przegralem z VC od 6ed.
Najwiekszym problem uwazam, ze sa eteryki, bo pitka czy pendulum moga nie wystarczyc na eteryki (ich skutecznosc jest sporo mniejsza niz zwyklego d6 s4).
Nie mozna pchac sie do walki z pelnymi 30 osobowymi oddzialami GG, bo sie dostanie czoko, trzeba ich troche oslabic i wtedy z magia dajesz rade.

Salamandry z obnizeniem T sa cudowne na regen gwardie :D

Awatar użytkownika
JungleJack
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 191
Lokalizacja: Lewa Flanka Mielec

Post autor: JungleJack »

Wielkie dzięki za odpowiedź. ;)

ODPOWIEDZ