DMP "Games R Us" 2011 - 2011.08.13-14 Gorzów nad Wartą :)

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Re: DMP "Games R Us" 2011 - 2011.08.13-14 Gorzów nad Wartą :

Post autor: White Lion »

2x fajnie :)


jeszcze jedno pytanie.

czy jest jakiś minimalny limit punktów na armię jaką trzeba wystawić?

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

White Lion pisze:czy jest jakiś minimalny limit punktów na armię jaką trzeba wystawić?
nie ma. wszystkie niewykorzystane punktu przeciwnik otrzymuje z automatu.

Awatar użytkownika
wru
Chuck Norris
Posty: 651
Lokalizacja: "Kieł" Kielce

Post autor: wru »

Szmajson pisze:
White Lion pisze:
- czy nowe rewelacje VC będą dopuszczone ?

nie
Nawet jeśli do tego czasu wyjdzie nowa errata do VC i większość niejasnośći w kwesti zasad zostanie wyjaśniona?
Come crawling faster, obey your Master...

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

za mało czasu, muszą poczekać regulaminowe 2 tygodnie.

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

Lidder pisze:
White Lion pisze:czy jest jakiś minimalny limit punktów na armię jaką trzeba wystawić?
nie ma. wszystkie niewykorzystane punktu przeciwnik otrzymuje z automatu.

tzn?

jeśli np mam rozpiskę na 2395 to przy liczeniu punktów na koniec bitwy przeciwnik dostaje automatycznie tyle ile mi brakuje do 2400 za darmo - w tym przypadku 5pkt ?

a u Besti i Ogrów tyle ile brakje do 2600 tak?


hmm ciekawe liczenie punktów, dobrze wiedzieć wcześniej.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

nie tyle co ciekawe, a sprawiedliwe. Wybijając całą armię przeciwnika powinieneś dostać 2400+dodatki. Jeśli Ty ich nie dostajesz to dostaje je przeciwnik, jest ot kwestia sporna. W marginalnych przypadkach ma znaczenie.

Szmajson zaraz mnie ukatrupi, że wypowiadam się tyle w kwestii zasad na jego turnieju :P

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Lidder pisze:Szmajson zaraz mnie ukatrupi, że wypowiadam się tyle w kwestii zasad na jego turnieju :P
Oj tam, oj tam :wink:
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Szmajson
Postownik Niepospolity
Posty: 5108
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"
Kontakt:

Post autor: Szmajson »

Lidder pisze:nie tyle co ciekawe, a sprawiedliwe. Wybijając całą armię przeciwnika powinieneś dostać 2400+dodatki. Jeśli Ty ich nie dostajesz to dostaje je przeciwnik, jest ot kwestia sporna. W marginalnych przypadkach ma znaczenie.

Szmajson zaraz mnie ukatrupi, że wypowiadam się tyle w kwestii zasad na jego turnieju :P


dobrze piszesz :D

nie ukatrupię
Spokój to kłamstwo, jest tylko pasja. Dzięki pasji, osiągam siłę. Dzięki sile, osiągam potęgę. Dzięki potędze, osiągam zwycięstwo.

Obrazek

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

i padł kmin na armię orków za 640 pts, żeby w najgorszym razie dostawać 14;6 w plecy :(

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

myslałem, że ty zagrasz na 615 szczurkami, żeby więcej nie dostawać jak 14 :D

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

Jeszcze był kmin z Fortressem, ale bardzo szybko został okrojony ;p

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

ale tylko nie co... można pomyśleć nad kminę w innej armii :P

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

nie wiece czy przed DMP będą jeszcze jakieś nowe uściślenia sędziowskie ?

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

White Lion pisze:nie wiece czy przed DMP będą jeszcze jakieś nowe uściślenia sędziowskie ?
Będą, dziś je opracuje, ale nie wiem czy przejdą. Jednak nie ma co się martwić cała LS będzie na DMP :P

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Lidder co z tymi Warlock-Augmented Weapons oraz Death Globami w Skavenach? Można dublować na championach, czy nie?

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

Jaką stację kolejową Gorzowa mam wybrać w wyszukiwarce połączeń PKP?
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Pedros pisze:Lidder co z tymi Warlock-Augmented Weapons oraz Death Globami w Skavenach? Można dublować na championach, czy nie?
Mam już AB szczurków. Przejrzałem na szybko. Są to magic items, nie można ich powielać, chyba, że jest to wyraźnie zaznaczone (patrz Skaven FAQ). Jakikolwiek item, który mogą powielać inżynierowie, blokuje możliwość ich wyboru na championach/herosach.

Awatar użytkownika
Szmajson
Postownik Niepospolity
Posty: 5108
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"
Kontakt:

Post autor: Szmajson »

kotson pisze:Jaką stację kolejową Gorzowa mam wybrać w wyszukiwarce połączeń PKP?
Gorzów :)
Spokój to kłamstwo, jest tylko pasja. Dzięki pasji, osiągam siłę. Dzięki sile, osiągam potęgę. Dzięki potędze, osiągam zwycięstwo.

Obrazek

Awatar użytkownika
Szmajson
Postownik Niepospolity
Posty: 5108
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"
Kontakt:

Post autor: Szmajson »

zasady makieciorów (dopisałem zaorane pole)

Makiety:
Hills - are size two for each level (so a 3-step hill is size 6) and block sight / give hard cover just
like models of that size. Models standing on hills add the hill size to their own size. All hills are level 1, therefore size 2.

Forests - do not block line of sight, but soft cover applies to all shots fired through or into (but not out of) forests.

Obstacles: - wood or stone - Units standing behind obstacles gain soft (wood) or hard (stone) cover as per the RB

Fields - Soft cover for any unit inside the terrain (discerned by majority of models/base), no other effects

Plowed Field -RB MARSHLAND

Buildings - are treated as: as infinitely high, units inside are height 2 I (in terms of what they can see
and determining cover against their shots). All buildings are level 1.

Lakes - are treated exactly the same as rivers in the Rulebook.

Ruins - do not block line of sight, but hard cover applies to all shots fired into (but not through/out of) ruins.

LOS blockers - Block LOS completely.
Spokój to kłamstwo, jest tylko pasja. Dzięki pasji, osiągam siłę. Dzięki sile, osiągam potęgę. Dzięki potędze, osiągam zwycięstwo.

Obrazek

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Ile drużyn sie juz zgłosiło?

ODPOWIEDZ