HE 2,4k ojro
Re: HE 2,4k ojro
Lubie balisty, serio. Ale w tej rozpie nie mialbym czym ich bronic, nie mam czego na nie obciac.
Orly sa imba, bo sa wielofunkcyjne. Coveruja, odginaja szarze, generuja overruny, zabijaja magow w regimentach, strasza maszynki, obcinaja marsz, lapia uciekajacych. Zaluje, ze weszly tylko 2
Orly sa imba, bo sa wielofunkcyjne. Coveruja, odginaja szarze, generuja overruny, zabijaja magow w regimentach, strasza maszynki, obcinaja marsz, lapia uciekajacych. Zaluje, ze weszly tylko 2
Vallarr pisze: SM wbrew pozorom sa swietni, to jest 41 atakow, w CC gina jak WL, bija IMHO lepiej od WL - 2 ataki z s5 lepsze niz 1a s6. Champ - pulapka. Niby oczywista, ale daje rade.
WL klasyka.
Core klasyka.
Ide zwarta kupa, screenujac ile sie da unit spearelfow z herosami, 1-2 tura rzucam scaly skinna/tron/tough/warda, na flankach luki, orly tez skitrane za unitami, zeby uzyc jako odginaczek przy szarzach. Dojde, wylaczam magie i mam nadzieje, ze sie przebije.
Jak to wyglada?
supporting attack to jeden atak, nie dwa. strona 48/49. wiec Twoi swordmasterzy wyplacają 31 ataków.
Jesli chce i crystal, i 3ke z metalu, to nie ma bata, musi byc 2 malych. Tak, wiem, za tego maga moglem dopakowac drugi oddzial do 30 i zmienic na WL, ale mam wrazenie, ze +2 do save (potencjalnie na cala armie) w wielu sytuacjach da mi wiecej niz 10 modeli t3 5+ save.
grałem 7 kami SM z muzykiem i mi się w ogóle nie sprawdzili.Przeważnie w ogóle do bitwy nie doszli.Oni fajnie tylko na papierze wyglądają. W zamian zacząłem 5 Dp używać i znacznie lepiej się spisują w gonieniu śmieci. Za to sprawdza mi się jeden oddział 50 spermenów.
@Semi
Przeciwnik ma sporo do dispelowania przy 3 channelach i BoS. Poza tym w tej rozpie poza 1 magiem z tym czarem jest jeszcze ponad 2200 pkt. Nie opiera sie na nim. Po prostu ten czar jest niedoceniany i sie splaca.
@PiotrB
Nie mam 7ek SM w tej rozpie wyjatkowo ;d 5tka DP jest o polowe drozsza i grozna jedynie w szarzy, potem byle smieci ja lamia. Fakt, trudniej spada, ale ja zakladam, ze 7mki SM spadna, wiec maja sie splacic.
Jeden oddzial 50 spearelfow? Nie na ojro, sorx.
Przeciwnik ma sporo do dispelowania przy 3 channelach i BoS. Poza tym w tej rozpie poza 1 magiem z tym czarem jest jeszcze ponad 2200 pkt. Nie opiera sie na nim. Po prostu ten czar jest niedoceniany i sie splaca.
@PiotrB
Nie mam 7ek SM w tej rozpie wyjatkowo ;d 5tka DP jest o polowe drozsza i grozna jedynie w szarzy, potem byle smieci ja lamia. Fakt, trudniej spada, ale ja zakladam, ze 7mki SM spadna, wiec maja sie splacic.
Jeden oddzial 50 spearelfow? Nie na ojro, sorx.
Nowa kmina.
Prince na Stardragonie, GP, HoF, SoM, DA, tarcza
Mag 2 lvl z Sigilem
Noble BsB na koniku z bardingiem, HA, Dawnstone, Dragonhelm, tarcza, dwurak
25 lukow, muzyk
20 lukow, muzyk
10 spearelfow muzyk
30 WL z BoEF, FCG, champion z Gem of Courage
6 DP Champion
3x Orly
Dragon oczywisty, mag nie wiem jeszcze jaki lore, kusi mnie high dla 3 czarow przy duzej ilosci kosci - drain jest niezly wbrew pozorom. BsB albo kozaczy, albo siedzi w DP, ktos z tej dwojki wspomaga smoka. Orly przeszkadzaja, WL napieraja, core bo musze.
Zdejmujac tarcze z BsB mam 5 pkt na drobiazgi.
Jak to wyglada? Jaki lore na magu najlepiej?
Prince na Stardragonie, GP, HoF, SoM, DA, tarcza
Mag 2 lvl z Sigilem
Noble BsB na koniku z bardingiem, HA, Dawnstone, Dragonhelm, tarcza, dwurak
25 lukow, muzyk
20 lukow, muzyk
10 spearelfow muzyk
30 WL z BoEF, FCG, champion z Gem of Courage
6 DP Champion
3x Orly
Dragon oczywisty, mag nie wiem jeszcze jaki lore, kusi mnie high dla 3 czarow przy duzej ilosci kosci - drain jest niezly wbrew pozorom. BsB albo kozaczy, albo siedzi w DP, ktos z tej dwojki wspomaga smoka. Orly przeszkadzaja, WL napieraja, core bo musze.
Zdejmujac tarcze z BsB mam 5 pkt na drobiazgi.
Jak to wyglada? Jaki lore na magu najlepiej?
To jest pewne ryzyko, ale kowboj z wardem wystepuje zwykle jako sztuk jedna, do zlapania przez mojego kowboja/smoka/DP. Zreszta zawsze moge przyjac i dac sie unieruchomic, reform i lamac go CR/szarza z boku. Natomiast ten banner daje mi kontry na trolle, gwardie VC, regenki z magii WE/life, Abomke, Hydre, Treekiny, Treemany, czasem fear. Za 10 pkt? Biore!
bo to jedyny lore, który gwarantuje ofensywny czar, jak wexmiesz high i kulniesz 1-3, 2-3, 1-6, 3-6 to bedzie słabo na wiekszość armii. 3d6s4 zawsze znajdzie dobry cel + istnieje spora szansa na drugi ofensywny czar.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
Odgrzewam, bardzo podobna rozpa jest na ETC.
Arcy 4 lvl genio BoH shadow 360p
Noble BsB, barded steed, Helm of Fortune, Sword of Might, shield, dragon armor 174p
40 SE FCG Banner of Ethernal Flame 395
19 Archers banner musician 224
25 WL banner musician 393p
25 WL banner musician 393p
6 DP 180p
6 DP 180p
GE 50p
GE 50p
122 modele, 2399 pkt
Arcy oczywisty, bsb kowboj 1+sv reroll, lata w dp lub sam.
40ska SE nienajgorzej radzi sobie innymi hordami, wsparta brzytwa lub obnizeniem tafa wroga wsysa nosem wiele. BoEF bo musze miec flamingi na walczacym oddziale, nienawidze regenki.
Luki dla sciecia fastow/lataczy i w razie potrzeby, po obnizeniu tafa, poluja na monstra. Nawet bez BoEF bijac w taka abomke czy hydre z t2-3 sa w stanie powaznie uszkodzic.
2x WL wiadomo, 25 stykna, a jak nie stykna, to i 30stki by nie daly rady.
2x 6 DP ogarnia smietnik, flankuje i morduje. Wbrew powszechnym przekonaniom save 2+ to jest moc, a po szarzy maja nadal 18 atakow jesli wszyscy przezyja - brzytwa lub obnizanie T znow dziala cuda.
Orly oczywiste, odginaczka, maszynki i straszak.
Mam 6 jednostek, ktore moge smialo wepchnac do walki, w ostatecznosci 7 z lukami, zerowa antymagie, ale niemal wszystko przyjme na klate, potege BoH, ktory potrafi przewazyc szale, ale i bez niego mam pierdolniecie.
Jak oceniacie?
Arcy 4 lvl genio BoH shadow 360p
Noble BsB, barded steed, Helm of Fortune, Sword of Might, shield, dragon armor 174p
40 SE FCG Banner of Ethernal Flame 395
19 Archers banner musician 224
25 WL banner musician 393p
25 WL banner musician 393p
6 DP 180p
6 DP 180p
GE 50p
GE 50p
122 modele, 2399 pkt
Arcy oczywisty, bsb kowboj 1+sv reroll, lata w dp lub sam.
40ska SE nienajgorzej radzi sobie innymi hordami, wsparta brzytwa lub obnizeniem tafa wroga wsysa nosem wiele. BoEF bo musze miec flamingi na walczacym oddziale, nienawidze regenki.
Luki dla sciecia fastow/lataczy i w razie potrzeby, po obnizeniu tafa, poluja na monstra. Nawet bez BoEF bijac w taka abomke czy hydre z t2-3 sa w stanie powaznie uszkodzic.
2x WL wiadomo, 25 stykna, a jak nie stykna, to i 30stki by nie daly rady.
2x 6 DP ogarnia smietnik, flankuje i morduje. Wbrew powszechnym przekonaniom save 2+ to jest moc, a po szarzy maja nadal 18 atakow jesli wszyscy przezyja - brzytwa lub obnizanie T znow dziala cuda.
Orly oczywiste, odginaczka, maszynki i straszak.
Mam 6 jednostek, ktore moge smialo wepchnac do walki, w ostatecznosci 7 z lukami, zerowa antymagie, ale niemal wszystko przyjme na klate, potege BoH, ktory potrafi przewazyc szale, ale i bez niego mam pierdolniecie.
Jak oceniacie?
dp bez muzyka strasznie zasysaja
WL powinni miec championow,
punkty sa, imo na luzie mozesz 1 orla wywalic z takiej rozpy.
WL powinni miec championow,
punkty sa, imo na luzie mozesz 1 orla wywalic z takiej rozpy.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
DP - zastanawialem sie nad tym, ale to boli tylko wtedy, kiedy nie moge wheelowac, bo mnie cos przyblokowalo, Wheel > swift generalnie, bo mniej " trace, a do tej pory odginaczki szly na WL. Ale jesli wywale orla to racja, pkt sa. Tylko nie wiem czy wywale
WL - nie jestem przekonany do championow, az tak niezbedni?
Orlami musze chyba nauczyc sie grac, czesto i gesto trace, nie wyobrazam sobie, ze jeden mi starczy
WL - nie jestem przekonany do championow, az tak niezbedni?
Orlami musze chyba nauczyc sie grac, czesto i gesto trace, nie wyobrazam sobie, ze jeden mi starczy