HE 2400
HE 2400
LORD:
Archmage:
General
Lore of Life
Level 4
Silver Wand
Sigil of Asuryan
@ 310 pts.
Archmage:
Lore of Shadow
Level 4
Staff of Solidity
@ 280 pts.
HERO:
Mage:
High Magic
Level 2
Seer Staff of Saphery
@ 185 pts.
Noble:
Battle Standard Bearer
Armour of Caledor
Charmed Shield
@ 170 pts.
CORE:
40x Spear Elves, FCG @ 385 pts.
20x First Archers, Standard Bearer, Banner of Ethernal Flame @ 240 pts.
(625 pts.)
SPECIAL:
20x White Lions, FCG, Amulet of Light, @ 345 pts.
20x White Lions, FCG, Gem of Courage, Banner of Sorcery @ 380 pts.
(725)
RARE:
1x Great Eagle @ 50 pts.
1x Great Eagle @ 50 pts.
(100 pts.)
2400 pts.
Plan jest generalnie taki, że rzucam zmniejszanie siły na najlepszy klocek wroga, potem na to samo dwellersów. Żeby mi mag z lifem nie wybuchł, rzuci na siebie throne of vines. W zależności od potrzeby będzie jeszcze zwiększał T, dożywiał lub dawał regenki nacierającym oddziałom. Mały mag weźmie Vaul's Unmaking i któryś z innych czarów (ward albo flejm feniksa). Jest spora szansa, że wylosuję te czary, które są potrzebne. Jeśli nie, wciąż mogę wylosować coś równie użytecznego.
Gdy ilość przeciwników zostanie zmniejszona, do ataku ruszy piechota. Włócznicy, w zależności od tego, czy jest brzytwa, czy nie, wystąpią w roli paszy, bądź będą zwalczać hordy i po prawdzie wszystko, co im się nawinie.
Łucznicy stoją z tyłu i wspierają natarcie.
Orły mają standardowe zastosowanie, czyli polowanie na maszyny i utrudnianie szarż.
Jest to w ogóle moja pierwsza rozpiska elfów, i przydałaby się rada, jak ją ulepszyć, bo na pewno się da.
Archmage:
General
Lore of Life
Level 4
Silver Wand
Sigil of Asuryan
@ 310 pts.
Archmage:
Lore of Shadow
Level 4
Staff of Solidity
@ 280 pts.
HERO:
Mage:
High Magic
Level 2
Seer Staff of Saphery
@ 185 pts.
Noble:
Battle Standard Bearer
Armour of Caledor
Charmed Shield
@ 170 pts.
CORE:
40x Spear Elves, FCG @ 385 pts.
20x First Archers, Standard Bearer, Banner of Ethernal Flame @ 240 pts.
(625 pts.)
SPECIAL:
20x White Lions, FCG, Amulet of Light, @ 345 pts.
20x White Lions, FCG, Gem of Courage, Banner of Sorcery @ 380 pts.
(725)
RARE:
1x Great Eagle @ 50 pts.
1x Great Eagle @ 50 pts.
(100 pts.)
2400 pts.
Plan jest generalnie taki, że rzucam zmniejszanie siły na najlepszy klocek wroga, potem na to samo dwellersów. Żeby mi mag z lifem nie wybuchł, rzuci na siebie throne of vines. W zależności od potrzeby będzie jeszcze zwiększał T, dożywiał lub dawał regenki nacierającym oddziałom. Mały mag weźmie Vaul's Unmaking i któryś z innych czarów (ward albo flejm feniksa). Jest spora szansa, że wylosuję te czary, które są potrzebne. Jeśli nie, wciąż mogę wylosować coś równie użytecznego.
Gdy ilość przeciwników zostanie zmniejszona, do ataku ruszy piechota. Włócznicy, w zależności od tego, czy jest brzytwa, czy nie, wystąpią w roli paszy, bądź będą zwalczać hordy i po prawdzie wszystko, co im się nawinie.
Łucznicy stoją z tyłu i wspierają natarcie.
Orły mają standardowe zastosowanie, czyli polowanie na maszyny i utrudnianie szarż.
Jest to w ogóle moja pierwsza rozpiska elfów, i przydałaby się rada, jak ją ulepszyć, bo na pewno się da.
-
- Oszukista
- Posty: 780
- Lokalizacja: Legionowo
Jakim cudem Ci wyszło 170 pkt za tego nobla? Daj mu dwuraka, jak dla mnie masz za dużo pkt w magach, jak chcesz grać na dwóch arcy to wywal małego maga. Dyskutowałbym też nad przydatnością klocka 40 spearów, bo bez brzytwy nie przepchną niczego lepszego. Klocki po 20 WL to trochę mało, daj ich chociaż po 25.Klafuti pisze:LORD:
Noble:
Battle Standard Bearer
Armour of Caledor
Charmed Shield
@ 170 pts.
po pierwsze to masz nielegalną rozpiskę.
jeden arcy ma dwa arcana, a BSB ma dwie zbroje :/.
Mały mag ma źle podliczone punkty.
Poza tym masz za mało WL
pozdrawiam
A.
jeden arcy ma dwa arcana, a BSB ma dwie zbroje :/.
Mały mag ma źle podliczone punkty.
Poza tym masz za mało WL
pozdrawiam
A.
Przemyślałem całą sprawę i też doszedłem do wniosku, że dwóch arcy zbyt przeciąża PD, a do tego jeszcze ten mały mag też swoje robi.
Z resztą przydałby się jakiś klepacz.
W tej sytuacji zostanę przy bezbrzytwowym, standardowym combie Life & Shadow, High Magic wymienię na Shadow, dużego maga z shadowem wymienię na coś innego, może na dodatkowych WL czy bolce. Z drugiej strony przydałby się zmieścić dodatkowego maga z ring of corin. Od razu zamienię spearelfy na łuczników, tylko pytanie, kto zniszczy śmietnik, bo WL mimo wszystko chyba nie dadzą rady ze wszystkim.
Nielegalność rozpiski wynika prawdopodobnie z tego, że robiłem ją późno w nocy i kilka razy wymieniałem itemy, aż coś przeoczyłem.
Tak w ogóle to ile WL trzeba brać, po 500 punktów na jednostkę?
BSB dostanie oczywiście Dawnstone'a. Dzięki za porady.
Z resztą przydałby się jakiś klepacz.
W tej sytuacji zostanę przy bezbrzytwowym, standardowym combie Life & Shadow, High Magic wymienię na Shadow, dużego maga z shadowem wymienię na coś innego, może na dodatkowych WL czy bolce. Z drugiej strony przydałby się zmieścić dodatkowego maga z ring of corin. Od razu zamienię spearelfy na łuczników, tylko pytanie, kto zniszczy śmietnik, bo WL mimo wszystko chyba nie dadzą rady ze wszystkim.
Nielegalność rozpiski wynika prawdopodobnie z tego, że robiłem ją późno w nocy i kilka razy wymieniałem itemy, aż coś przeoczyłem.
Tak w ogóle to ile WL trzeba brać, po 500 punktów na jednostkę?
BSB dostanie oczywiście Dawnstone'a. Dzięki za porady.
do czego by miało służyc 15 wl?
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Ja na najbliższych turniejach będę testował 12 WL, a da Bóg, że na Arenę wybiorę się z taką rozpą
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Piątki WL z championami i magią Life już testowałem. Za drogie, a żeby potrzymać więcej niż jedną turę musisz wrzucić to wskrzeszenie na nich, które wychodzi na 15+, zostałem przy orłach. ;P
W ilości 12-15 lepiej się SM sprawdzają. Nadrabiają ilość.
@Rabsp po prostu nie widzę konkretnego zastosowania dla 15 WL oprócz tych oczywistych - dcobrze bijący oddział będący w stanie poradzić sobie z niehordami i to nie wszystkimi, bo slavy z generalskim i bsbkiem to kroją ;p
W ilości 12-15 lepiej się SM sprawdzają. Nadrabiają ilość.
@Rabsp po prostu nie widzę konkretnego zastosowania dla 15 WL oprócz tych oczywistych - dcobrze bijący oddział będący w stanie poradzić sobie z niehordami i to nie wszystkimi, bo slavy z generalskim i bsbkiem to kroją ;p
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Alez wlasnie jedna tura absolutnie styka. Ustawienie ich tak przy SM, AM BoH Fire, 4 bolcach i 30 lukach sprawialo, ze 1) musial do mnie isc, 2) jak juz byl blisko, to mial kontre SM na bokach. Fajna zabawka przeciw niektorym armiom. Do tego po zdanym stubbornie reform i 4 ataki s6 - fajna sprawa.
Sorx za offtop.
Sorx za offtop.
Tymczasem wymyśliłem coś takiego:
LORD:
Archmage @ 340 pts.
Lore of Life
Level 4 [35]
Silver Wand [10]
Talisman of Saphery [35]
Folariath’s Robe [45]
Charmed Shield [5]
HERO:
Mage @ 185 pts.
Lore of Shadow
Level 2 [35]
Seer Staff of Saphery [30]
Amulet of Fire [20]
Noble @ 168 pts.
Battle Standard Bearer [25]
Armour of Caledor [25]
Dawnstone @ [25]
Great weapon [8]
CORE:
20x First Archers @ 255 pts.
Hawkeye [10]
Standard Bearer [10]
Banner of Ethernal Flame [10]
Musician [5]
10x Archers @ 120 pts.
Hawkeye [10]
10x Archers @ 120 pts.
10x Hawkeye [10]
10x Spearmen @ 105 pts.
Sentinel [10]
Musician [5]
SPECIAL:
27x White Lions @ 500 pts.
FCG [30]
Banner of Sorcery [50]
Amulet of Light [15]
28x White Lions @ 500 pts.
FCG [30]
Banner of Balance [45]
Potion of Foolhardiness [5]
RARE:
Great Eagle @ 50 pts.
Great Eagle @ 50 pts.
LORD:
Archmage @ 340 pts.
Lore of Life
Level 4 [35]
Silver Wand [10]
Talisman of Saphery [35]
Folariath’s Robe [45]
Charmed Shield [5]
HERO:
Mage @ 185 pts.
Lore of Shadow
Level 2 [35]
Seer Staff of Saphery [30]
Amulet of Fire [20]
Noble @ 168 pts.
Battle Standard Bearer [25]
Armour of Caledor [25]
Dawnstone @ [25]
Great weapon [8]
CORE:
20x First Archers @ 255 pts.
Hawkeye [10]
Standard Bearer [10]
Banner of Ethernal Flame [10]
Musician [5]
10x Archers @ 120 pts.
Hawkeye [10]
10x Archers @ 120 pts.
10x Hawkeye [10]
10x Spearmen @ 105 pts.
Sentinel [10]
Musician [5]
SPECIAL:
27x White Lions @ 500 pts.
FCG [30]
Banner of Sorcery [50]
Amulet of Light [15]
28x White Lions @ 500 pts.
FCG [30]
Banner of Balance [45]
Potion of Foolhardiness [5]
RARE:
Great Eagle @ 50 pts.
Great Eagle @ 50 pts.
za dużo punktów magach, połowa ich przedmiotów jest nie potrzebna.
Da radę tak grać by nikt Ci w tych magów nie wpadł, a zaoszczędzone punkty dać np w kolejnego orła.
Co do reszty rozpiski to mega standardowa.
IMO ten typ rozpisek się już nie sprawdza jeśli przeciwnik ma trochę śmiecia i potrafi go użyć.
pozdrawiam
Da radę tak grać by nikt Ci w tych magów nie wpadł, a zaoszczędzone punkty dać np w kolejnego orła.
Co do reszty rozpiski to mega standardowa.
IMO ten typ rozpisek się już nie sprawdza jeśli przeciwnik ma trochę śmiecia i potrafi go użyć.
pozdrawiam
No więc właśnie po to są mi potrzebni duży mag z lifem, żeby wsparty obniżaniem siły od małego (po to jest potrzebny seer staff) zmniejszał hordy, którymi później zajmą się łucznicy, którzy mają z resztą walczyć ze śmietnikiem. Włócznicy są tylko po to, żeby dopchnąć limit punktów, tak samo czempioni łuczników. Zastanawiam się jeszcze nad wypełnieniem corów LSG, ale wtedy przydałaby się się brzytwa, która to jest osiągalna dla arcego z shadowem i książką, a ten już się nie mieści.
Zestaw przedmiotów na dużym magu jest taki, jaki jest, ponieważ uznałem, że ktoś może mi go załatwić w combacie (a tak dostanie ze snajperki ), więc przynajmniej, skoro jest on odporny na cc mógłby wciągać klepaczy w challenge (chyba, że ci znowu mieliby jakiś przedmiot wyłączający moje przedmioty), a towarzyszący WL spokojnie mogliby robić swoje. Rozważałem jeszcze wybór Loremaster's cloaka zamiast FR i ToS, wtedy wytrzymywałby snajperki. BSB to żaden klepacz, ponieważ vambraces of defence są dla niego za drogie, więc może dać mu Banner of World Dragon? Wtedy byłaby jakaś antymagia. Tak samo brałem pod uwagę jeszcze sigil of asuryan albo vortex shard zamiast silver wand, ale z drugiej strony przydałoby się jak najwięcej wzmocnień z Life'a, takich jak regenki i dożywki dla WL.
Rozumiem, że ilość WL i ich wyposażenie są satysfakcjonujące? Jeszcze mogę wymienić banner of balance na sztandar dający magic resistance.
Tak w ogóle, to myślałem jeszcze o zamieszczeniu SM zamiast jednych WL, żeby zwalczali śmietnik, ale od SM lepsi i tak wydają się DP, ze względu na swoją mobilność i lepszy save. Z resztą sam nie wiem co lepsze, zwłaszcza, że w tej armii prawie wszystko wydaje się być potrzebne i mieć konkretne zastosowanie . W dwarfach wystarczyło generalnie napchać hammererów, katapy, runesmithów caddych i kowadło albo tarczownika z pewnym dobrze działającym zestawem run.
Tak w ogóle, co zrobić, żeby pograć elfami ofensywnie (SD odpada, zupełnie mnie on nie przekonuje)? O&G i Dwarfami nagrałem się defensywnie wystarczająco.
Zbroję można dać arcemu, o ile jest magiczna: zapis wyraźnie mówi, że może używać dowolnych przedmiotów magicznych, w innych armiach jest natomiast wspomniane z jakich konkretnie kategorii przedmiotów postać może korzystać.
Zestaw przedmiotów na dużym magu jest taki, jaki jest, ponieważ uznałem, że ktoś może mi go załatwić w combacie (a tak dostanie ze snajperki ), więc przynajmniej, skoro jest on odporny na cc mógłby wciągać klepaczy w challenge (chyba, że ci znowu mieliby jakiś przedmiot wyłączający moje przedmioty), a towarzyszący WL spokojnie mogliby robić swoje. Rozważałem jeszcze wybór Loremaster's cloaka zamiast FR i ToS, wtedy wytrzymywałby snajperki. BSB to żaden klepacz, ponieważ vambraces of defence są dla niego za drogie, więc może dać mu Banner of World Dragon? Wtedy byłaby jakaś antymagia. Tak samo brałem pod uwagę jeszcze sigil of asuryan albo vortex shard zamiast silver wand, ale z drugiej strony przydałoby się jak najwięcej wzmocnień z Life'a, takich jak regenki i dożywki dla WL.
Rozumiem, że ilość WL i ich wyposażenie są satysfakcjonujące? Jeszcze mogę wymienić banner of balance na sztandar dający magic resistance.
Tak w ogóle, to myślałem jeszcze o zamieszczeniu SM zamiast jednych WL, żeby zwalczali śmietnik, ale od SM lepsi i tak wydają się DP, ze względu na swoją mobilność i lepszy save. Z resztą sam nie wiem co lepsze, zwłaszcza, że w tej armii prawie wszystko wydaje się być potrzebne i mieć konkretne zastosowanie . W dwarfach wystarczyło generalnie napchać hammererów, katapy, runesmithów caddych i kowadło albo tarczownika z pewnym dobrze działającym zestawem run.
Tak w ogóle, co zrobić, żeby pograć elfami ofensywnie (SD odpada, zupełnie mnie on nie przekonuje)? O&G i Dwarfami nagrałem się defensywnie wystarczająco.
Może być na zasadach EURO maksymalnie 45 modeli strzelających na 20", nie licząc maszyn i postaci. Powtórzenia mieszczą się w przepisach.Adam pisze:Jeśli to ma być euro to masz za dużo łuków, poza tym arcy chyba nie może mieć zbroi (charmed shield). I chyba bym mu dał zamiast talizmanu 4+ warda, to przynajmniej snajperki go nie zjedzą.
Zbroję można dać arcemu, o ile jest magiczna: zapis wyraźnie mówi, że może używać dowolnych przedmiotów magicznych, w innych armiach jest natomiast wspomniane z jakich konkretnie kategorii przedmiotów postać może korzystać.