Tylko nie Boom! [Empire2600]

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
tilt112
Mudżahedin
Posty: 280
Lokalizacja: Ruda Śląska

Tylko nie Boom! [Empire2600]

Post autor: tilt112 »

2500 Pts - Empire Army

głównie przeciwko WOCH i DE

==LOrd==
1 Wizard Lord @ 280.0 Pts ( METAL )
Magic Level 4
Holy Relic [45.0]
Dispel Scroll [25.0]

1 General of the Empire @ 204.0 Pts
General; Barding; Shield; Warhorse
Sword of Anti-Heroes [30.0]
Dawn Armour [35.0]
Crown of Command [35.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

==Hero==

1 Master Engineer @ 100.0 Pts
Grenade Launching Blunderbuss; Pigeon Bombs

1 Captain @ 125.0 Pts
Battle Standard
Dawnstone [25.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]

1 Warrior Priest of Sigmar @ 140.0 Pts
Prayers of Sigmar
Armour of Silvered Steel [45.0]
Biting Blade [5.0]

==SPECIAL==

8 Knights of the Inner Circle @ 319.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Razor Standard [45.0]

1 Preceptor @ [16.0] Pts
9 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts

==CORE==
19 Crossbowmen @ 182.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
Standard: +1 LD

29 Flagellant Warbands (Core) @ 290.0 Pts
Frenzy; Flail

33 Halberdiers @ 169.0 Pts
Halberd; Light Armour; Musician

==RARE==
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts

1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)

Models in Army: 101


Total Army Cost: 2499.0

Inżynier w odziale kuszników, 3" od Hellstorma + protekcja.
Bsb, Lord mag, kapłan w odziale Halabard.

Moje Pytania:
- Czy warto dawac konnicy "razor standard" jeśli wiemy że od czoła ma nikłe szanse na przebitke?
- Czy warto dawać "+1LD" kusznikom na wypadek jakiejkolwiek paniki?
- Czy Lord mag powinien miec więcej swobody?
- I wszystkie wasze sugestie które mogły by usprawnić tą rozpe
Ostatnio zmieniony 25 sie 2011, o 21:35 przez tilt112, łącznie zmieniany 1 raz.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

WIĘCEJ RYDWANÓW !!!!!!!!!!!!!!!!!




tak na poważnie, to imo halabard troche za mało :D
a zamiast priesta, nie lepiej dac malego maga?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Priest daje kość DD co turę, a mały mag ma tylko scrola.

Jak dla mnie trochę za dużo wpakowałeś w herosów. Brakuje mi tutaj trzech mortarów. Grałem już z nimi i te ich duże placki naprawdę rozbią rzeźnie.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

nie tylko scrola... sa inne ciekawe przedmioty pomagajace emp w dispelu ;)

tilt112
Mudżahedin
Posty: 280
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: tilt112 »

Andrzej pisze:Priest daje kość DD co turę, a mały mag ma tylko scrola.

Jak dla mnie trochę za dużo wpakowałeś w herosów. Brakuje mi tutaj trzech mortarów. Grałem już z nimi i te ich duże placki naprawdę rozbią rzeźnie.

Też na początku chciałem 3 mortary, ale se mysle... Inżynier z gołąbków to taki mini mortar + jego pomoc na hellstorma to big mortar i wychodzą 3 :D fakt... ten big mortar strasznie niedokładny ale jak trafi to uuuuu :)

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

ten wizard lord z metalem jest anty DE?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

tilt112 pisze:Inżynier z gołąbków to taki mini mortar + jego pomoc na hellstorma to big mortar
A czy nie jest przypadkiem tak, że inżynier pomaga tylko działu i mortarowi?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

Andrzej pisze:
tilt112 pisze:Inżynier z gołąbków to taki mini mortar + jego pomoc na hellstorma to big mortar
A czy nie jest przypadkiem tak, że inżynier pomaga tylko działu i mortarowi?
errata gw pisze:“Master of Ballistics: A Master Engineer
within 3" of a war machine is allowed to take a ‘Look Out Sir!’
roll as if he was within 3" of a unit of five or more models. In
addition, one war machine that is within 3" of a Master
Engineer may re-roll either one scatter dice or one artillery dice
per turn. This may not be used to re-roll the distance bounced
by a cannonball. If the Engineer uses his re-roll ability, he
cannot shoot with his own missile weapon in the same Shooting
phase.”

;)

tilt112
Mudżahedin
Posty: 280
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: tilt112 »

Dmtrij pisze:ten wizard lord z metalem jest anty DE?
no metal na DE raczej nie bardzo. no ale Hydry przynajmniej pojdzie pociskac.
ogolnie przyjmijmy ze rozpa jedna pod te dwie armie.

Tylko metal podchodzi.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

tilt112 pisze:no metal na DE raczej nie bardzo.
:?:
Przecież metal jest zajebisty na DE. Raz że świetnie zabija hydry i CoKi, to jeszcze jest świetną kontrą na kolesia na pegazie z PoKiem i może poważnie zaszkodzić smokowi. Dla mnie bomba.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

tilt112
Mudżahedin
Posty: 280
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: tilt112 »

Jako że mam ogromnom chęć jechać na Silesiana i mam nadzieje że żaden egzamin mi nie pokrzyzuje planow już zacząłem kleić rozpę na 2600 :)

1 Arch Lector of Sigmar @ 298.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Shield
Dawn Armour [35.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
Biting Blade [5.0]

1 War Altar @ [0.0] Pts

1 Wizard Lord @ 285.0 Pts D. Światła
Magic Level 4
Holy Relic [45.0]
Rod of Power [30.0]

1 Battle Wizard @ 65.0 Pts D. Bestii
Magic Level 1

1 Captain @ 160.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [15.0]

35 Halberdiers @ 187.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
34 Swordsmen @ 219.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
24 Flagellant Warbands (Core) @ 250.0 Pts
Frenzy; Flail, propet


1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

23 Greatswords @ 270.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician, champion
W tym odddziale:
1 Captain @ 110.0 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Luckstone [5.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Steam Tank @ 300.0 Pts


Models in Army: 128
Total Army Cost: 2599.0

Prosze Boga o wolny weekend od szkoły [-o<

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1305
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

Po co swordmeni ? ,nie lepiej halbierdiersów ? hellstorm jest słaby bo musisz dokupić inżyniera a za to mógł byś kupić coś sensownego np demigryfy .

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

nekromanta!
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

malfoj pisze:hellstorm jest słaby bo musisz dokupić inżyniera a za to mógł byś kupić coś sensownego np demigryfy .
Niestety nie mógłby bo w 7ed AB do imperium jeszcze demigryfów nie było. Poza tym wtedy helstorm był chyba najlepszą maszynką w grze.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

ODPOWIEDZ