2250 Mortal Hoch
2250 Mortal Hoch
1 Chaos Lord @ 630 Pts
Mark of Chaos Undivided; General; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [10]
Gaze of the Gods [30]
1 Chaos Dragon @ [360] Pts
1 Krowi caddy ze scrollami @125
1 Aspiring Chaos Champion @ 166 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Battle Standard; Barding
gryzace ostrze
1 Chaos Steed @ [0] Pts
4 Chosen Chaos Knights @ 190 Pts
Mark of Chaos Undivided; Barding; Chosen Unit; Shield; Musician
4 Chaos Knights of Khorne @ 187 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Screamers of Tzeentch @ 165 Pts
5 Chaos Furies @ 75 Pts
3 Minotaurs @ 138 Pts
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon
3 Minotaurs @ 138 Pts
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon
1 Hellcannon @ 295 Pts
Spell Breaker [25]
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 5
Models in Army: 46
Total Army Cost: 2250
czekam na komenty
Mark of Chaos Undivided; General; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [10]
Gaze of the Gods [30]
1 Chaos Dragon @ [360] Pts
1 Krowi caddy ze scrollami @125
1 Aspiring Chaos Champion @ 166 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Battle Standard; Barding
gryzace ostrze
1 Chaos Steed @ [0] Pts
4 Chosen Chaos Knights @ 190 Pts
Mark of Chaos Undivided; Barding; Chosen Unit; Shield; Musician
4 Chaos Knights of Khorne @ 187 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Screamers of Tzeentch @ 165 Pts
5 Chaos Furies @ 75 Pts
3 Minotaurs @ 138 Pts
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon
3 Minotaurs @ 138 Pts
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon
1 Hellcannon @ 295 Pts
Spell Breaker [25]
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 5
Models in Army: 46
Total Army Cost: 2250
czekam na komenty
Ostatnio zmieniony 10 lip 2007, o 17:18 przez thurion, łącznie zmieniany 2 razy.
z dwarfami.. helka stanowi drugiego smoka do wystrzelania ktora przy odpowiednim terenie anihiluje twojego kowala, przez co strzelasz do niej a nie do smoka...Gogol pisze: dręczyły cie koszmary z tą helką co ?
Osobiscie dwarfami wole grać przeciw czemuś takiemu jak to mniej rzeczy które do mnie biegną do wystrzelania helka na koniec idzie ewentualnie z kowadła + klopa zabijam załogę. Ale ... w sumie jest ok
za to na imperium, woody, lizaki i inne swinstwa IMO jest zajebistsza od spawnow nawet na takie haje... ktore helce moga zrobic praktycznie nic...nawet kuznia ledwo co zrani helke.. a misfirey nawet nie sa takie tragiczne... tylko 2ka jest mocno niepokojaca, ale prawd ze sobie zdejme helke misfirem wynosi 1:216.. mysle ze warto zaryzykowac.. jedyne czego nie wiem to to czy turniej taki jak euro jest odpowiedni do podjecia takiego ryzyka.. (bo to ze wezme na normalny turniej ta rozpe to juz wiem na 100% ) ...
Helkę widziałem u Eustisa, widziałem też u paru innych Chaosów - naprawdę daje radę. Na szczury robi masakrę.
A co do kuźni - możesz co najwyżej załogę trzepnąć, bo helki nie zranisz (T7)
A co do kuźni - możesz co najwyżej załogę trzepnąć, bo helki nie zranisz (T7)
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Myślę, że tak doświadczony gracz jak Thurion będzie wiedział jak zagrać.Mike pisze:2 cale jeśli dostanie z kowadła : p
potencjał ma tylko trzeba wiedzieć jak tym zagrać
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
True, true... narzekal bardzo, ze jest nieprzewidywalna i czesciej przysparzala mu problemow, niz dawala jakies korzysci. Tez proponuje potestowac przed uzyciem na powazniejszej imprezie.pingus pisze:a i Mariosowi się nie sprawdziła.
no wlasnie o tym mowie
a na testy juz nie ma czasu niestety... bo do 14 maja byc gotowe rozpy, a ja siedze caly tydzien na praktykach
i teraz albo:
zaufam swojej intuicji, oraz chlopakom (generalnie crus, robson bardzo chcieli zebym wzial helke)
albo wezme po prostu swoj standard, ktorym wiem ze nie przegram...
mi sie wydaje ze jesli mi ta helka nie wybuchnie (nie zada sobie 6 ran na 2 efekcie misfire), to powinno byc dobrze... wystawic jej napewno glupio nie wystawie.. bede trzymal napewno dalej niz 12 cali od lorda na smoku.. generalnie od czegokolwiek, planuje zabezpieczac ja jednymi minoskami od glupiej straty zalogi.. a jak juz sie cos takiego zdarzy to uzywac minoskow (psy odpadaja bo sie nie nie zbiora) do robienia za przedluzajke helki..
plan mam, jak uzyc wiem, skilla w guesowaniu mam, no ale badz co badz to nadal troche zmiana rozpy.. najbardziej zal mi spawnow, bo same dogry to pal licho, mam zamiast nich minoski.. ale spawny naprawde czesto gesto sa nieocenione
tyle ze tak jak Crus napisal na ETC forum, jak mam helke to w bitwach z ofensami ja staje sie defensem.. sam sie przekonalem jak psychologicznie dziala widok helko po przeciwnej stronie stolu... a jak wiem ze cos do mnie jedzie to latwiej jest zastawic pulapki, odpowiednio przywitac szarze... zaczaic sie smokiem
a na defensy helka generalnie tez pomaga, glownie dzieki tstom LD (skaveny, haje na skampionych w swordach magach..), no i generalnei jak juz pisalem to taki drugi smok do strzelania doń.. z nawet lekko wieksza odpornoscia
sam nie wiem... wezme tak jak mi team powie, zeby potem nie bylo ze podjalem samowole i cos zawalilem, jak chlopaki wola zebym wzial helke to wezme, mysle ze jak sama sie nie wysadzi... to nie splewie
@Pingus, widocznie gracze z ktorymi do tej pory gralem nie umieli jej odpowiednio uzyc...
pzdr !!
edit:
decyzja wieskzoscia teamu i moja zostala podjeta, biore helke, do etc jeszcze troche nia potrenuje bo ze potencjal ma to jestem pewien zreszta juz za pozno bo pol godziny temu kupilem dzialko
a na testy juz nie ma czasu niestety... bo do 14 maja byc gotowe rozpy, a ja siedze caly tydzien na praktykach
i teraz albo:
zaufam swojej intuicji, oraz chlopakom (generalnie crus, robson bardzo chcieli zebym wzial helke)
albo wezme po prostu swoj standard, ktorym wiem ze nie przegram...
mi sie wydaje ze jesli mi ta helka nie wybuchnie (nie zada sobie 6 ran na 2 efekcie misfire), to powinno byc dobrze... wystawic jej napewno glupio nie wystawie.. bede trzymal napewno dalej niz 12 cali od lorda na smoku.. generalnie od czegokolwiek, planuje zabezpieczac ja jednymi minoskami od glupiej straty zalogi.. a jak juz sie cos takiego zdarzy to uzywac minoskow (psy odpadaja bo sie nie nie zbiora) do robienia za przedluzajke helki..
plan mam, jak uzyc wiem, skilla w guesowaniu mam, no ale badz co badz to nadal troche zmiana rozpy.. najbardziej zal mi spawnow, bo same dogry to pal licho, mam zamiast nich minoski.. ale spawny naprawde czesto gesto sa nieocenione
tyle ze tak jak Crus napisal na ETC forum, jak mam helke to w bitwach z ofensami ja staje sie defensem.. sam sie przekonalem jak psychologicznie dziala widok helko po przeciwnej stronie stolu... a jak wiem ze cos do mnie jedzie to latwiej jest zastawic pulapki, odpowiednio przywitac szarze... zaczaic sie smokiem
a na defensy helka generalnie tez pomaga, glownie dzieki tstom LD (skaveny, haje na skampionych w swordach magach..), no i generalnei jak juz pisalem to taki drugi smok do strzelania doń.. z nawet lekko wieksza odpornoscia
sam nie wiem... wezme tak jak mi team powie, zeby potem nie bylo ze podjalem samowole i cos zawalilem, jak chlopaki wola zebym wzial helke to wezme, mysle ze jak sama sie nie wysadzi... to nie splewie
@Pingus, widocznie gracze z ktorymi do tej pory gralem nie umieli jej odpowiednio uzyc...
pzdr !!
edit:
decyzja wieskzoscia teamu i moja zostala podjeta, biore helke, do etc jeszcze troche nia potrenuje bo ze potencjal ma to jestem pewien zreszta juz za pozno bo pol godziny temu kupilem dzialko
Ja również uległem fantazjom kolegów z drużyny EURO (i z poza) w zeszłym roku i wziąłem hellkę. Potem przeklinałem jak cały czas rzucałem na niej jedynki na ranienia, albo jak w 2óch bitwach zjadła załogę, w tej samej turze zaczęła się rzucać na moje jednostki..., dramat.
Prawdę mówiąc wogóle wolałbym jej nie wystawiać i mieć stracone pkt niż to co zrobila moim jednostkom.
IMO lepszym wyborem byłyby 3 spawny i upgrejd marauderów do konnicy.
Poza tym rozpa dość podobna do tej co wystawiłem w zeszłym roku ;P, aczkolwiek beastiboyzów bym zabrał. Skirmish zawsze w cenie
Prawdę mówiąc wogóle wolałbym jej nie wystawiać i mieć stracone pkt niż to co zrobila moim jednostkom.
IMO lepszym wyborem byłyby 3 spawny i upgrejd marauderów do konnicy.
Poza tym rozpa dość podobna do tej co wystawiłem w zeszłym roku ;P, aczkolwiek beastiboyzów bym zabrał. Skirmish zawsze w cenie
wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazuja na to ze helke zbanuja na ETC (nie wiem czemu..) to postanowilem sklecic cos fajnego bez helenki, tak w ramach demonstracji sił wyszla mi nieco przerobiona rozpa z Master Blastera (sprawdzona, 4te miejsce)
jak to sie prezentuje?
jak to sie prezentuje?
1 Chaos Lord @ 630 Pts
Mark of Chaos Undivided; General; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [10]
Gaze of the Gods [30]
1 Chaos Dragon @ [360] Pts
1 * Exalted Chaos Champion @ 154 Pts
Mark of Chaos Undivided; Flail; Chaos Armour; Shield
1 Daemonic Mount @ [50] Pts
1 Bray Shaman @ 125 Pts
Mark of Chaos Undivided; Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Chaos Knights of Khorne @ 265 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
4 Chaos Knights of Khorne @ 187 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
3 Minotaurs @ 138 Pts
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon
4 Screamers of Tzeentch @ 132 Pts
6 Chaos Furies @ 90 Pts
3 Dragon Ogres @ 237 Pts
Great Weapon; Light Armour
2 Fiend of Slaanesh @ 150 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 5
Models in Army: 48
Total Army Cost: 2249
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
i to mi się w Tobie podoba.... ETC za pół roku a Ty juz w gotowości:D tak trzymać i brać z Niego przykład!!!
co do rozpiski to nie mam żadnych zastrzeżeń...jedyne co to poszukaj punktów na 5 screamera...i będzie fajnie:D
pozdro Kędziorson
co do rozpiski to nie mam żadnych zastrzeżeń...jedyne co to poszukaj punktów na 5 screamera...i będzie fajnie:D
pozdro Kędziorson
jak zabraniaja helke to trzeba zobaczyc jak sie co innego prezentuje zreszta z chaosem jest o tyle trudno ze wychodza te demony, niewiadomo kiedy gdzie i na jakies zasadzie...Kedziorson pisze:i to mi się w Tobie podoba.... ETC za pół roku a Ty juz w gotowości:D tak trzymać i brać z Niego przykład!!!
to jest jak to sie mowi sliska sprawa mam kilka rozwiazan.. chcialem koniecznie miec 5tke z war bannerem w stosunku do poprzednich dwoch 4rek z muzykami no i niestety musze przez to wprowadzic cieciaKedziorson pisze: co do rozpiski to nie mam żadnych zastrzeżeń...jedyne co to poszukaj punktów na 5 screamera...i będzie fajnie:D
pozdro Kędziorson
a co do 5tki screamerow to wiem ze jest zajebista, ale mi sie jak mam 5 zawsze sypia na 11-12, a jak mam mniej to zawsze jakos stoja, nawet wtedy kiedy nie powinny no i diatego postanowilem sciac screamera zamiast czegos innego
Zinspirowany tematem pomyslalem sobie o ulozeniu lorda chaosowego i wpadlem na cos takiego:
1 Chaos Lord @ 695 Pts
Mark of Nurgle; General; Chaos Armour
Blade of Blood [35]
Enchanted Shield [10]
Gaze of the Gods [30]
Chaos Dragon @ [360] Pts
Koles ma bazowo 4 rany, a moze latwo sobie naklepac do 8 .
Co o tym myslicie ?
1 Chaos Lord @ 695 Pts
Mark of Nurgle; General; Chaos Armour
Blade of Blood [35]
Enchanted Shield [10]
Gaze of the Gods [30]
Chaos Dragon @ [360] Pts
Koles ma bazowo 4 rany, a moze latwo sobie naklepac do 8 .
Co o tym myslicie ?