o tej na klocku słabych 12 DP?Szymon pisze:Najlepszym HE na ETC był Duńczyk.
Patrze na jego rozpe i chyba nie jest aż tak źle ale kilka rzeczy można zmienić.
Co wy myślicie o jego rozpie ?
rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów VIII ed.
Tak Andrzeju wiemy żebyś go pocisnął
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
dragoni nie mają re-rolla. patrz opis zasady ASF.Rabsp pisze:w sumie 12 dp powinno przejechać 20 wl. WL wypadają o tyle gorzej, że trafiaja na 4+ bez rerola, a dragoni na 4+ z rerolem i jeszcze mają sv5+, do tego dochodzi 6 ataków koni, które jak wszyscy wiemy, nabijaja zawsze najwięcej woundów
IMO dragoni mają małe szanse.
Poza tym nie wiem czemu symulujecie walki 20 WL z 12 DP, przecież na EURO oddziały WL mają zazwyczaj ok 25-27 modeli. Wtedy DP nie mają szans.
Zależy od sytuacji i od przeciwnika. Na krasie/ imperium jak najszerzej, ale np na bretke wystarczy po 5. Bardzo sytuacyjna sprawa.
A czy mi się sprawdza? Wyniki moje i mojej drużyny na dmp mówią same za siebie
A czy mi się sprawdza? Wyniki moje i mojej drużyny na dmp mówią same za siebie
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
no właśnie, ostatnie miejsce na masterze nie zdarza się często ;DAndrzej pisze:Zależy od sytuacji i od przeciwnika. Na krasie/ imperium jak najszerzej, ale np na bretke wystarczy po 5. Bardzo sytuacyjna sprawa.
A czy mi się sprawdza? Wyniki moje i mojej drużyny na dmp mówią same za siebie
Ano. Pozbierałem do kupy parę podpatrzonych myków oraz własnych pomysłów, połączyłem ze standardem i gotowe
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Coś na format Areny.
Unnamed2800 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Shadow
Book of Hoeth [100.0]
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Annulian Crystal [40.0]
1 Noble @ 168.0 Pts
Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Banner of Sorcery [50.0]
13 Archers @ 148.0 Pts
Longbow; Musician
15 First Archers @ 200.0 Pts
Longbow; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
37 Spear Elves @ 358.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; FCG
28 Phoenix Guard @ 465.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Amulet of Light [15.0]
27 White Lions @ 455.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; FCG
Standard of Discipline [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
5 Dragon Princes @ 150.0 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield
1 Tiranoc Chariot @ 85.0 Pts
1 Tiranoc Chariot @ 85.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 126
Total Army Cost: 2799.0
Zagrałem czymś podobnym na ostatnim lokalu, tylko zamiast rydwanów był mag z ligtem i niszczarką, ale ani mag ani niszczarka nic nie zrobiły, wiec wymieniłem na kolejny support.
mile widziane wszelkie komentarze oraz propozycje jak efektywnie zwiększyć siłę strzelania w tej rozpisce.
Unnamed2800 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Shadow
Book of Hoeth [100.0]
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Annulian Crystal [40.0]
1 Noble @ 168.0 Pts
Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Banner of Sorcery [50.0]
13 Archers @ 148.0 Pts
Longbow; Musician
15 First Archers @ 200.0 Pts
Longbow; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
37 Spear Elves @ 358.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; FCG
28 Phoenix Guard @ 465.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Amulet of Light [15.0]
27 White Lions @ 455.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; FCG
Standard of Discipline [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
5 Dragon Princes @ 150.0 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield
1 Tiranoc Chariot @ 85.0 Pts
1 Tiranoc Chariot @ 85.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 126
Total Army Cost: 2799.0
Zagrałem czymś podobnym na ostatnim lokalu, tylko zamiast rydwanów był mag z ligtem i niszczarką, ale ani mag ani niszczarka nic nie zrobiły, wiec wymieniłem na kolejny support.
mile widziane wszelkie komentarze oraz propozycje jak efektywnie zwiększyć siłę strzelania w tej rozpisce.
siłę strzelania? zamiast rydwanów i 1WL+1PG wystawic 2 bolce.
wbrew pozorom, mi spisuja się w kazdej bitwie chyba ze przeciwnik to emp lub krasie - chociaz ostatnio z krasiami zabiłem bolcami 2 maszyny sam tracąc jednego bolca od minerów.
ostatnio nawet wystawiłem bsb z reaver bowem i nieźle pomógł omieść śmietnik OnG, bsb z BoS będzie stał i dawał tylko kostki marnujac 6 BS'a BoS mozna zawsze wrzucic na PG a bsb moze postrzelac z rb
wbrew pozorom, mi spisuja się w kazdej bitwie chyba ze przeciwnik to emp lub krasie - chociaz ostatnio z krasiami zabiłem bolcami 2 maszyny sam tracąc jednego bolca od minerów.
ostatnio nawet wystawiłem bsb z reaver bowem i nieźle pomógł omieść śmietnik OnG, bsb z BoS będzie stał i dawał tylko kostki marnujac 6 BS'a BoS mozna zawsze wrzucic na PG a bsb moze postrzelac z rb