rozpiski elfów VIII ed.

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Re: rozpiski elfów VIII ed.

Post autor: Rabsp »

Szymon pisze:Najlepszym HE na ETC był Duńczyk.
Patrze na jego rozpe i chyba nie jest aż tak źle ale kilka rzeczy można zmienić.
Co wy myślicie o jego rozpie ?
o tej na klocku słabych 12 DP? :mrgreen:

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Challange!!! :D
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Tak Andrzeju wiemy żebyś go pocisnął :D
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Wbrew pozoram na HE takie 12 DP może się nawet sprawdzić :wink:
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

w sumie 12 dp powinno przejechać 20 wl. WL wypadają o tyle gorzej, że trafiaja na 4+ bez rerola, a dragoni na 4+ z rerolem i jeszcze mają sv5+, do tego dochodzi 6 ataków koni, które jak wszyscy wiemy, nabijaja zawsze najwięcej woundów :P

Awatar użytkownika
Siweusz
Kretozord
Posty: 1884

Post autor: Siweusz »

Rabsp pisze: a dragoni na 4+ z rerolem
Zmęczony i śpiący już jestem, ale tego nie załapałem. Wyjaśnij.
GrimgorIronhide pisze:
Ziemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony :(
Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupności :mrgreen:

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Rabsp pisze:w sumie 12 dp powinno przejechać 20 wl. WL wypadają o tyle gorzej, że trafiaja na 4+ bez rerola, a dragoni na 4+ z rerolem i jeszcze mają sv5+, do tego dochodzi 6 ataków koni, które jak wszyscy wiemy, nabijaja zawsze najwięcej woundów :P
dragoni nie mają re-rolla. patrz opis zasady ASF.

IMO dragoni mają małe szanse.
Poza tym nie wiem czemu symulujecie walki 20 WL z 12 DP, przecież na EURO oddziały WL mają zazwyczaj ok 25-27 modeli. Wtedy DP nie mają szans.
Obrazek

Awatar użytkownika
Siweusz
Kretozord
Posty: 1884

Post autor: Siweusz »

No właśnie. Jednak pomimo zmęczenia jednak kumam. :wink:
GrimgorIronhide pisze:
Ziemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony :(
Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupności :mrgreen:

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

dobra, rozkminiłem za szybko i porównałem inicjatywe jak w zwykłym cc 8) z dp zostają mielone w walce z 20WL - przyjąłem 20, w kontekście rozpy Andrzeja, który by pocisnął najlepszego HE z etc bez problemu :P

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

że tak zapytam - coś się zmieniło ,że Andrzej gra 20 WL ??? :shock: Zawsze miał hordy...Nowa idea???:)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Już od 2-3 miesięcy gram na 3-20 WL. Było czytać moje raporty :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

o to muszę przejrzeć koniecznie :)... A tak generalnie to jak Ci się to sprawdza ?? Jak ich wystawiasz 2x10 ?
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Zależy od sytuacji i od przeciwnika. Na krasie/ imperium jak najszerzej, ale np na bretke wystarczy po 5. Bardzo sytuacyjna sprawa.
A czy mi się sprawdza? Wyniki moje i mojej drużyny na dmp mówią same za siebie :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Andrzej pisze:Zależy od sytuacji i od przeciwnika. Na krasie/ imperium jak najszerzej, ale np na bretke wystarczy po 5. Bardzo sytuacyjna sprawa.
A czy mi się sprawdza? Wyniki moje i mojej drużyny na dmp mówią same za siebie :)
no właśnie, ostatnie miejsce na masterze nie zdarza się często ;D
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

OJ tam, oj tam :D
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

poczytałem Twoją rozpę z DMP i muszę przyznać ,że jest w niej dużo nowości (jak dla mnie) .Prince ze snajperką i 10 ld +małe oddziały WL. Ciekawe :)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Ano. Pozbierałem do kupy parę podpatrzonych myków oraz własnych pomysłów, połączyłem ze standardem i gotowe :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Coś na format Areny.
Unnamed2800 Pts - High Elves Army

1 Archmage @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Shadow
Book of Hoeth [100.0]

1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Annulian Crystal [40.0]

1 Noble @ 168.0 Pts
Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Banner of Sorcery [50.0]

13 Archers @ 148.0 Pts
Longbow; Musician

15 First Archers @ 200.0 Pts
Longbow; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]

37 Spear Elves @ 358.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; FCG

28 Phoenix Guard @ 465.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Amulet of Light [15.0]

27 White Lions @ 455.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; FCG
Standard of Discipline [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]

5 Dragon Princes @ 150.0 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield

1 Tiranoc Chariot @ 85.0 Pts
1 Tiranoc Chariot @ 85.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts

Models in Army: 126
Total Army Cost: 2799.0

Zagrałem czymś podobnym na ostatnim lokalu, tylko zamiast rydwanów był mag z ligtem i niszczarką, ale ani mag ani niszczarka nic nie zrobiły, wiec wymieniłem na kolejny support.
mile widziane wszelkie komentarze oraz propozycje jak efektywnie zwiększyć siłę strzelania w tej rozpisce.
Obrazek

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

siłę strzelania? zamiast rydwanów i 1WL+1PG wystawic 2 bolce.
wbrew pozorom, mi spisuja się w kazdej bitwie chyba ze przeciwnik to emp lub krasie - chociaz ostatnio z krasiami zabiłem bolcami 2 maszyny sam tracąc jednego bolca od minerów.

ostatnio nawet wystawiłem bsb z reaver bowem i nieźle pomógł omieść śmietnik OnG, bsb z BoS będzie stał i dawał tylko kostki marnujac 6 BS'a :) BoS mozna zawsze wrzucic na PG a bsb moze postrzelac z rb :)

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4759
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

rownie dobrze mozna powiedziec ze strzelajacy BSB marnuje swoje 3 A i WS 6...


co do rozpy jak juz pisalem rydwany z shadowem sa calkiem spoko :) wywalenie maga bylo dobra decyzja, rozpa jest teraz silniejsza od poprzedniej
Obrazek
Highborn Elves Only!

Zablokowany