System Awansów w Warlord

Fantasy skirmish ze stajni Reapera.
ODPOWIEDZ
Trollen
Wałkarz
Posty: 83

System Awansów w Warlord

Post autor: Trollen »

Oto moja propozycja systemu awansów w systemie Warlord. Na wstepie zaznacze, ze nie chce mocno ingerować w grę. Zalezy mi na utrzymaniu równowagi, a nie na torzeniu przegietych kombosów. Dlatego tez od razu zaznaczam, ze nie ma tutaj awansów podnoszących współczynniki, dodatkowych umiejętności etc.



Punkty Rangi (max 5 punktów na figurkę):
  • Za kazda przeżytą bitwę figurka dostaje 1 PR.
    - Jeżeli figurka nie zostanie uzyta w nastepnej bitwie - traci wszytskie punkty PR jakie posiadała.
    - Jeżeli figurka zginie w trakcie bitwy - traci wszytskie PR jakie posiadała.
    Każdy PR który posiada figurka, zwiększa limit punktowy następnej rozpiski o 1punkt.

    Co to daje? Z pozoru nic. Marny jeden punkt to faktycznie nic. Ale jesli uzbierasz duza armie weteranów, to bedzie Cię stać na jakiś miły dodatek w stylu Magic Weapon, Armor of Courage, czy choćby Luck Stone. PR oznaczamy gwiazdkami przy nazwie figurki. Jeśli mamy kilka takich samych figurek, a rózne ilości gwiazdek - warto zaznaczyc która z nich ma ile PR.


Punkty Dopalacza (max 1 punkt na figurkę)
  • Za odważne czyny figurka może zyskać przychylnośc bogów i otrzymać możliwością odmiany swojego przeznaczenia.
    Za wykonanie celu misji konkretna figurka zyskuje jeden przerzut w następnej grze. Jeśli misję wykonuje kilka figurek to wybierz jedną z nich i tylko ona otrzyma 1 PD.
    - Jeżeli figurka nie zostanie uzyta w nastepnej bitwie - traci wszytskie punkty PD jakie posiadała.
    - Jeżeli figurka zginie w trakcie bitwy, a nie zdążyła wydać swoich PD - traci wszytskie PD jakie posiadała.
    Figurka może wydać 1PD (należy go zmazać), aby przerzucić jedną kość (tylko i wyłącznie kość, która jest rzucana przez gracza kontrolującego figurkę).

    1 przerzut moze całkowicie odmienic los bitwy. Warto zatem zabiegać o wzgledy bogów i szukać ich przychylności skupiając sie na wykonaniu zadania. Chcę zaproponować małą nagrodę, za wykonywanie misji, aby scenariusze nie wygladały zawsze tak samo: "zabij wszystkich przeciwników". Misje będą losowane przed bitwą, więc trzeba będzie konstruowac takie armie, które poradza sobie z misja typu "podbiegnij, zabierz, ucieknij", ale takze "zabij najdroższa jednostkę przeciwnika", etc.


Zapraszam do dyskusji.

Boire
Wałkarz
Posty: 60
Lokalizacja: Krakow

Post autor: Boire »

Ja to kupuje :) Mozemy zastosowac od nastepnej bitwy...wprowadzi element motywacji aby trzymac wojsko przy zyciu oraz wykonywac misje ..hehe ... w ostaniej walce skupilem sie na jednej ..."kill them all by golem" :wink:

ODPOWIEDZ