Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Irek_Dwarf
Chuck Norris
Posty: 418
Lokalizacja: Zabrze

Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Post autor: Irek_Dwarf »

sławny pisze:
Kroon pisze:Runesmith,
Great weapon, Shield, Rune of Spellbreaking-101pts
Daj 3x rune of spellbreaking
Albo 2x Spellbreaking i Challange
sławny pisze:
Kroon pisze: Thane BsB
MRo Strongi Redbeard-190pts
BSB jest zbyt miękki, lepiej dać mu MRune of Gromril, Rune of Preservation i Rune of Resistance, do tego Rune of Fire na broń
+1
sławny pisze:
Kroon pisze: 29 Warriors
Shields and Full Command-286pts

29 Longbeards
Shields, Great Weapons, MRo Grungni-481pts
Wymień longów na zwykłych warriorów, wywal tarcze i daj wszystkim GW
+1
sławny pisze:
Kroon pisze: 10 Miners
Full Command, Steam Drill-160Pts
Bez kowadła to dużo nie zrobią, lepiej za zaoszczędzone punkty z longdeardów dać np. kuszników rangersów z GW i FCG. Ewentualnie nie bierzesz kuszników tylko dopakowujesz oba klocki warriorów do 40 modeli
Za zaoszczędzone punkty ja proponuję dopakować Klope i spróbować wcisnąć drugą (jedna 2x Penetrating i Accuracy a druga Penetrating i Accuracy ew. Burninng)
Kroon pisze: Cannon
Engineer, Rune of Forging-140Pts

Organ Gun -120Pts
Na działo daj Rune of Burning, Organki zostają :)
Obrazek

#Krasnal#
Mudżahedin
Posty: 275
Lokalizacja: Młodzi Gniewni, Poznań

Post autor: #Krasnal# »

Wszystkie rady dobre tylko ja osobiście nie czuje mocy w dwóch klockach warriorów. Wrzuć hamców, są tylko 2 pkt drożsi a +1 do WS i S oraz stubborn to zło :twisted:
Ostatnio zmieniony 10 paź 2011, o 18:50 przez #Krasnal#, łącznie zmieniany 1 raz.

sławny
Pseudoklimaciarz
Posty: 23
Lokalizacja: okolice CK

Post autor: sławny »

Hammerersi są fajni i często na nich gram, ale przynajmniej na 2000 pkt
#Krasnal# pisze:Wszystkie rady dobre tylko ja osobiście nie czuje mocy w dwóch klockach warriorów. Wrzuć hamców, są tylko 2 pkt drożsi a +1 do S i T oraz stubborn to zło :twisted:
+1 do WS a nie T :D
KGB Kieł

Awatar użytkownika
Kroon
Mudżahedin
Posty: 216
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kroon »

Wiem, że są fajni ale ja lubię grać tym co mam a Hamców mam tylko 15 więc trochę za mało :) Dzięki za rady !
Dwarfs - 3/0/2

#Krasnal#
Mudżahedin
Posty: 275
Lokalizacja: Młodzi Gniewni, Poznań

Post autor: #Krasnal# »

sławny pisze:Hammerersi są fajni i często na nich gram, ale przynajmniej na 2000 pkt
#Krasnal# pisze:Wszystkie rady dobre tylko ja osobiście nie czuje mocy w dwóch klockach warriorów. Wrzuć hamców, są tylko 2 pkt drożsi a +1 do S i T oraz stubborn to zło :twisted:
+1 do WS a nie T :D
Racja :oops:

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

ja na 1600 zawsze mam 2 klopy, armatke, 30 wariorow z GW i 20 hamców. Oni i tak mają wypłacać ataki bo i tak stoją na stubbornie w razie W. Organki nie są potrzebne na te pkt. Na 1600 nie opłaca się dawać na BSB odporności na KB. Zrób z niego 1+ przerzucany i daj mu rune of challange a runesmithowi minimum 2 scrolle, tarcze oraz +1 do save z rune of stone. Moc w warriorach jest z dwurakiem i to rzecz wiadoma ;] Za resztę mam 12 kuszoli w scoucie z dwurakiem które dają radę na wszystko, do tego 6 minerów by zawsze zdjeli jakąś zagubioną maszynę na tyłach jak trafisz na imperium czy inne krasie.
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

#Krasnal#
Mudżahedin
Posty: 275
Lokalizacja: Młodzi Gniewni, Poznań

Post autor: #Krasnal# »

Według mnie organki zaczynają mieć sens na 1600 pkt ponieważ na te punkty inne armie zaczynają wciskać różne śmieci na które nie mamy oddziału do zajęcia się nimi ( nie licząc kusz które mają często ważniejsze zadania niż odginanie np psów za 30 pkt) a organki rozwiązują problem jednym strzałem :)

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

organki zawsze mają sens ale u mnie senu nie mają w rozpie a ostatnio grając zarówno solo jak i w parach praktycznie nie szło moich utłuc krasi.
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Awatar użytkownika
Irek_Dwarf
Chuck Norris
Posty: 418
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Irek_Dwarf »

Tyle, że w grze parowej to się zupełnie model rozpiski zmienia
Obrazek

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

grałem tymi dwarfami zarówno w parze jak i solo i ten model rozpiski dawał sobie bardzo dobrze radę
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Co nie znaczy że nie mogło być lepiej.
Na parówki, nie ma się co oszukiwać - kraśki bierze się dla antymagii, turbostrzelania i ewentualnie jakiegoś mocnego klocka.
Przykładowo - mój jedyny wygrany w życiu turniej (i !@#$% jedyny niezgłoszony na czas! ;) ), to tegoroczna mała parówka w Bielsku. Grałem w parze z Andrzejem Andrzejem mając w rozpie Runesmitha z 2 scrollami, 10 warriorów z tarczami do trzymania jego maga, 26 Longów z dwurakiem, 2 klopy (wiadomo jakie), 2 cannony (też wiadomo), organellę i bolca.
Nudne ale się sprawdziło. Podobny zestaw na Strategikonie w zeszłym roku też dawał radę.

Od razu dodam że na solówkach nigdy nie gram gunlinem bo oprócz tego że nudne, to jest to po prostu słabe rozwiązanie.

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

gunline w 8 edycji faktycznie jest słaby bo nie sprawdza sie na hordy po prostu. w 7 edycji zawsze grałem solidnym gunlinem i było świetne ale niestety tu masz rację Quaki. Pozostaje nadal ten niesmak nieco lamerskiej i pozycyjnej gry. Cały czas testuję mega naporowo piechotna rozpiskę dwarfów z minimalnym wymaganym wsparciem maszynowym. Jak rozegram nieco więcej gier wrzucę co mam i jak mi tym idzie.
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Awatar użytkownika
Felu
Mudżahedin
Posty: 205
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Felu »

Witam, daję do oceny:

Dwarfs Army 1600 Pts

1 Runesmith @ 122.0 Pts
General; Gromril Armour; Shield
-Rune of Spellbreaking (x2)

1 Thane @ 145.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
-Master Rune of Gromril
-Rune of Resistance
-Rune of Fire

10 Thunderers @ 140.0 Pts
10 Thunderers @ 140.0 Pts

24 Warriors @ 300.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; FCG

28 Hammerers @ 407.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; FCG

1 Organ Gun @ 120.0 Pts

1 Cannon @ 130.0 Pts
Rune of Burning
Rune of Forging

1 Cannon @ 95.0 Pts
Rune of Burning

Models in Army: 83

Total Army Cost: 1599.0

Klopy nie mam ponieważ nie mam modelu (poszukuję starej drewnianej katapulty, jak ktoś chce się pozbyć pisać! :P).

Rozpa zrobiona do ligi lokalnej. Chciałbym aby była w miarę uniwersalna. Co myślicie?

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Przydałoby się przynajmniej dodać RoStone na generale, RoPreservation na BSBku i zwiększyć oddział warriorów bo 24 to jednak trochę mało. Sprawdzają ci się Thundererzy? Ja jakoś nie umiem znaleźć na nich punktów obecnie - kuszole (najlepiej z dwurakiem) jednak bardziej uniwersalni i bardziej mi się sprawdzają.
Na działa dałbym RoForging i RoForging+RoBurning i można ewentualnie pokusić się o małego inżyniera.

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

preservation nie potrzebny na te pkt, dac rune of stone dodatkowo runesmithowi i tarczę. Wywal thundów i daj w to miejsce kuszników z dwurakiem a reszta ok moim zdaniem. Dodatkowo utnij kilku hamców i dopakuj wariorów do 30. Hamki na te pkt w ilości 20 starczają bez problemu a 30 wariorów da rade ustać wszystko na steadfast
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Z RoPreservation zależy od indywidualnych preferencji, no i tego czy możesz się w lidze spodziewać np. gg czy skotłowanego na killingblowa de z wiadrem ataków - ja nawet na większe punkty wciskam bsb-kowi Gromrill+Resistance a do tego +1 Siły+flamingi zamiast preservation ale zazwyczaj wszyscy mi to odradzają ;)

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

ja mam 2 wersje zawsze BsB. Na małe pkt z 1+ przerzucanym oraz rune of challange a na wieksze pkt 1+ przerzucany z preservation i flame attack na eteryki. U mnie sie sprawdzaja
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Awatar użytkownika
Felu
Mudżahedin
Posty: 205
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Felu »

crovaxus pisze:Wywal thundów i daj w to miejsce kuszników z dwurakiem a reszta ok moim zdaniem. Dodatkowo utnij kilku hamców i dopakuj wariorów do 30. Hamki na te pkt w ilości 20 starczają bez problemu a 30 wariorów da rade ustać wszystko na steadfast
Hmmm, nie lubię grać na kusznikach. W przeciwieństwie do thunderersów, kusznicy zawsze słabo mi strzelają ,więc rzadko dopakowanie kusz mi się opłaca. Do thundów jeszcze bym dodał czempiona do challangea. Ostatnio z 10 thunderersów poszły 3 woundy hydry w 1 turze strzelania :D Z hamcami sam nie wiem co mam zrobić, 30 modeli to w sumie i tak za mało na hordę, moim zdaniem do hordy potrzeba min. 40 modeli. Jak mówisz 20 hamków 4x5? Tak jest lepiej? Nie za szybko mi to wystrzelą? Warriorów gram na szeregi (po stubborn) czyli 5x5.

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Na Arenę chciałem jechać z klockiem Ironów ale na razie pomalowałem 5. Zostało 27 - chyba nie zdążę :mrgreen:
W związku z tym wersja 1.2 mojej rozpiski standardowej:

Dwarf Lord generał: shieldbearers + RoStone+przerzut+PoPreservation + dwurak + MRoSpite+RoFurnace 271
Runelord: kowadełko + dwurak + RoFurnace+2 scrolle 376
Thane BSB: AS1+ z przerzutem + RoCleaving+RoFire 165

34 Warriors FCG, dwuraki 365
34 Warriors FCG, dwuraki 365
10 kuszniko-rangers, muzyk, sztandar 155
5 Silesia Miners 55
24 Hammerers FCG 342

Cannon - RoForging 125
Cannon - RoForging, RoFire, inżynier 145
Klopa - 5S, przerzut scatterki, inżynier 170
Klopa - 4S, przerzut scatterki, inżynier 145
Organki 120

Z rzeczy nad którymi już teraz myślę, to zaoszczędzenie punktów z warda na Lordzie na rzecz paru Warriorów/Hamków. W życiu nie wrzuciłbym sztandaru na tych rangerów ale B&G mnie przeraża (a i tak będzie na nim dramat).

Co sądzicie?

#Krasnal#
Mudżahedin
Posty: 275
Lokalizacja: Młodzi Gniewni, Poznań

Post autor: #Krasnal# »

Ward must be na lordzie inaczej ci padnie od byle czego bez as np snajperka inicjatywy . Reszta spoko

ODPOWIEDZ