Walka z Dwarfami

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Re: Walka z Dwarfami

Post autor: Varinastari »

Pozostają Snajpery. Zresztą, optymalne combo to Shadow+ Nurgle. Uniwersalne i zabójcze na krasnoludy.
Z powerscrollem ofc.
long rengers 5ws t4 6s, w ilosci 35+
Oj nie wiem. Z przyjemnością potestowałbym. Na pewno schodzą od Chosenów.
wieksosc klockow sie odbija
Odbija od trupów krasnoludzkich, tak?
:wink:
klopy z przerzutem hita
Ok, niech strzela. Jak ma s5, to jest droga i jej strata to sporo pkt. dla nas. Jak tania, to plewna.
organki z przerzutem arty
Dobre to to było w siódmej edycji. Teraz, przy masach piechoty, średnie.
gornicy z przerzutem wyjscia w ilosci oddzialow odpowiedniej ;)
Darmowe pkt. Cudownie!

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Varinastari pisze:Pozostają Snajpery. Zresztą, optymalne combo to Shadow+ Nurgle. Uniwersalne i zabójcze na krasnoludy.
Z powerscrollem ofc.
long rengers 5ws t4 6s, w ilosci 35+
Oj nie wiem. Z przyjemnością potestowałbym. Na pewno schodzą od Chosenów.
wieksosc klockow sie odbija
Odbija od trupów krasnoludzkich, tak?
:wink:
klopy z przerzutem hita
Ok, niech strzela. Jak ma s5, to jest droga i jej strata to sporo pkt. dla nas. Jak tania, to plewna.
organki z przerzutem arty
Dobre to to było w siódmej edycji. Teraz, przy masach piechoty, średnie.
gornicy z przerzutem wyjscia w ilosci oddzialow odpowiedniej ;)
Darmowe pkt. Cudownie!
ja podalem co mniej wiecej sie wcisnie na 2500
masa chosenow/ zapelnienie corow, cos czym by mozna bylo sciagnac maszyny.
no nie wiem, nie wiem, zaproponuj cos na 2500 wochem zeby mozna bylo podyskutowac bo tak to na kazdy oddzial mozna sobie wyciagnac kontre ;)
pozatym ja bym sie sklanial do rozpiski uniwersalnej a nie pod dwarfy (dwarficka wychodzi mi taka uniwersalna, i akurat nie wiele figurek mi brakuje ;) )
dobre to to było w siódmej edycji. Teraz, przy masach piechoty, średnie.
bys sie zdziwi ;)
strzelania jest na tyle ze jedynie oddzialy tzntcha z blastedem dadza rade.

nie chodzi mi o to ze takie dwarfy zmasakruja woch, woch ma dalej przewage imo, ale latwo napewno nie bedzie.

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Ciężko zapodać konkretną rozpę, gdyż jak na razie, dopiero teraz następuje krystalizacja standardów. Jednym armiom już to się udało- vide He i bezmyślne kopiowanie koncepcji jednego gracza, w innych zaś jeszcze nie.
Ja popylam, jak już powiedziałem, na Nurgle/Shadowie i jestem zadowolony.
A z Dwarfami grałem od cholery.
:wink:

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Varinastari pisze:Ciężko zapodać konkretną rozpę, gdyż jak na razie, dopiero teraz następuje krystalizacja standardów. Jednym armiom już to się udało- vide He i bezmyślne kopiowanie koncepcji jednego gracza, w innych zaś jeszcze nie.
Ja popylam, jak już powiedziałem, na Nurgle/Shadowie i jestem zadowolony.
A z Dwarfami grałem od cholery.
:wink:
:mrgreen:

no przeciez, ale to sie nie liczy ;)

Bollo
Warzywo
Posty: 11

Post autor: Bollo »

Infernal Puppet pisze:150 marudów ? Fajne, tylko skad miałeś na nich magiczny sztandar na nich ? Z BSB-ka :P ?
Dokładnie, z BSB. Taki kloc jest dbry na krasnali, gdyż np Tzeentchowcy plus ward na 5+ w fazie strzelania daje sporą ochronę. Jednak jak zagrałem z tym na Woch to rzucono mi z lozy Slaneesha test na wytrzymałość i jednorazowo straciłem połowe oddziału:) Krasnale ze strzelaniem w tej edycji są mocne, ale łatwiej ich ugryźć magią...
Z Chaosem żyjesz }:>

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Bollo pisze:
Infernal Puppet pisze:150 marudów ? Fajne, tylko skad miałeś na nich magiczny sztandar na nich ? Z BSB-ka :P ?
Dokładnie, z BSB. Taki kloc jest dbry na krasnali, gdyż np Tzeentchowcy plus ward na 5+ w fazie strzelania daje sporą ochronę. Jednak jak zagrałem z tym na Woch to rzucono mi z lozy Slaneesha test na wytrzymałość i jednorazowo straciłem połowe oddziału:) Krasnale ze strzelaniem w tej edycji są mocne, ale łatwiej ich ugryźć magią...
:shock:
kowadlo 3 dd, r of balance plus ewentualnie rs,
imo to latwiej bylo dziabnac kraski magia w 7 ed, teraz to sa mega odporne na magie (w porownaniu do 7ed ;) )

Awatar użytkownika
Loizok
Falubaz
Posty: 1021
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Loizok »

Bolo, masz 150 maruderów? :shock: Ja uwielbiam tą jednostkę, głównie ze względu na klimat Norsmenów, w każdej bitwie mam oddział 30.
Na kraśki się nawet sprawdzają. Ja gram z markiem Khorna i flailami.
Mam pytanko, czy w walce z kraśkami opłaca się brać hellcanona? Czeka mnie niedługo bitwa na 2,5k i nie wiem czy wziąć helenę czy dwa rydwany :) Pomożecie?:) Wiem, że kraśki będą miały minimum 4 bolty i 2 armaty, strzelców ile wlezie i dwie kostki warriorów z tanami

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

helcanona opłaca się brać zawsze.
x2

Awatar użytkownika
Kotar
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kotar »

Może odświeżę zakurzony temat ;)...nie wiem czy dwie hele spisują się teraz przeciw dwarfom jeśli zazwyczaj nie wystawiają liń strzeleckich tylko 3 mocne klocki piechoty i park 4 machin - gracz dwarficki stara się any tarczownik i bsb mieli zasięg 12 cali na wszystkich (przerzucana liderka 10)
Ostatnio zmieniony 16 paź 2011, o 22:46 przez Kotar, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

2 hele są świetne też na dwarfy, znaczy jakbym miał się side'owac to bym nei brał, ale na uniwersalnej rozpie nie przeszkadzaja...
Wcale nie tak łatwo je zdjąć... same mogą ściągnąć maszynke no i skupiają ogień...
Zanim je dwarf zdejmie... to Ty już jesteś klockami u niego
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

maacieej
Warzywo
Posty: 16

Post autor: maacieej »

Podłączę się pod temat, co by nowego wątku nie zaczynać.

Zacznę od tego, że ja i kolega z którym gram jesteśmy bardzo początkującymi graczami. Moja armia składa się z:
20 warriorów, 5 knightów, 6 psów (czekam na przesyłkę ), 2 bohaterów, Lord of Khorne on Daemonic Moun, Bloodthirster, Khazrak the One Eye.

Wiem, że dwie ostatnie jednostki nie należą już do Woch'u, ale z racji tego, że zaczynam dopiero przygodę z WFB ustaliliśmy, że mogą walczyć po mojej stronie.

Kolega dysponuje armią krasnoludów 12 Wojowników Krasnoludów,10 Gromowładnych, 8 Krasnoludzkich Górników, Tan
Zabójca Smoków, Krasnoludzkie Działo.

Jak widzicie armie nie są imponujące. Gramy do 1k. I teraz prosiłbym was o poradę - jak dobrać armię Wochu. Kolega przyjmuje następującą taktykę: wybiera wąstkie przejście i czeka tam na mnie z działem i thunderami. Zanim dojdę do niego to działo i jednostki strzelające zrobią już swoje i trochę mi wykoszą oddziałów.

Dopuszczamy także możliwość, żeby np. jeden z bohaterów był magiem itp. Bo pewnie chwilę potrwa dozbieranie jednostek. Ps. Co najpierw podokupować?

Z góry wielkie dzięki za pomoc!

Awatar użytkownika
Rogal700
Chuck Norris
Posty: 429
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: Rogal700 »

Przeglądnij dział ,,pytania wszelakie'' znajdzeisz tam kilka opowiedz.

Jak gracie na 1k to zagrajcie bez lordów.
Co do rozpiski zrób jaką, wrzuć na forów potem inny ją ocenią. Polecam w core wystawić warriorów khorna z tarczami i halabardami, możesz im dać też magiczny sztandar z wardem +5 na strzelanie (taki klocek ma dużą odporność na strzelanie +3sava i +5warda oraz jest mocny w CC model 3A S5). Na takie punkty kichaj maga bo i tak dużo nie poczaruje.


Co do rozbudowy twojej army: musowo hellcannon, paczka warriorów (ja gram na dwóch klockach po 18), jakiegoś maga, przyda sie też dyskowiec oraz albo rycerze albo wybrańcy (żależy co wolisz)


Podkreślam że jest to tylko moje zdanie
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35

maacieej
Warzywo
Posty: 16

Post autor: maacieej »

Dzięki za podpowiedź - przejrzę sobie spokojnie ten dział. Ale akurat warriory nie będą miały save +3 na strzelanie (Przynajmniej tak mi się zdaje). Bo thunderzy strzelają z siłą 4 więc jest modyfikator -1 oraz krasnoludy korzystają jeszcze z jakiejś run, które także obniżają o - 1. Więc nadal jestem wystawiony jak kaczka na te jednostki ;/ Może jest jakiś sposób też na działo :>??

Pozdarwiam

Awatar użytkownika
Rogal700
Chuck Norris
Posty: 429
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: Rogal700 »

chodziło mi ostandardowe strzelanie z S3. Przy krasnoludzki strzelaniu zostaje ci save +5 i ward +5. Na działo użyj piesków, możę go nie zniszczą ale sprawią że już nie postrzela.
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35

sarssk
Warzywo
Posty: 18

Post autor: sarssk »

do nich lepiej nie strzelać tylko lać po pyskach, mówie z własnego doświadczenia, kawaleria sie nie przyda tylko dużo dużych bloczków piechoty z flailami albo halabardami i miotą wszystkie dwarfy - to łączac z magią daje zabójcze kombo :)

Awatar użytkownika
Rogal700
Chuck Norris
Posty: 429
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: Rogal700 »

i znów nie chodziło mi o nasze strzalanie tylko ostrzelanie krasi musze sie lepij wysławiać. Dziś grałem z krasiami na 1500 wystawiłem 2x17warriorów khorna z halabardami i shieldami, 2x5psów,hellcannona, maga nurgla,BSB i shraina. Wynik 20:0 dla mnie. Magia dużo nie zrobiła, udało mi sie ściągnoć ze snajperek generała i tyle. Warriorzy znasakrowali odział z BSB (25warriorów), drudzy z magiem inny klocek a hellcannon rozwalił organki. W 4 turze na stole stała tylko armata,katapa i 5 górników a po mojej stron 12 warriorów w jednym klocku, 11 w drugim o raz hellcannon. Ogólnie na krasie trza mieć ataki z duża S (5 albo 6) oraz coś co zatrzyma na jakiś czas maszyny.
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35

Awatar użytkownika
Szczur22
Oszukista
Posty: 821
Lokalizacja: "Red Scorpion" Pszczyna

Post autor: Szczur22 »

Na krasie magia nurgla to podstawa. Cloying Quagmire robi im sieczkę. Dzisiaj na turnieju wciągnąłem luzem kowadło- potężny cios dla brodaczy.

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

na krasie nie trzeba wcale strzelać czy czarować by wciągnąć kowadło. Nam ono i tak wybucha najczęściej w 2-3 turze więc szkoda kostek na nie ;]
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Awatar użytkownika
Kotar
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kotar »

I często maszyny bezczelnie ranią na 1+ :twisted:

Awatar użytkownika
sorinmarkov
Chuck Norris
Posty: 525

Post autor: sorinmarkov »

Teraz już raczej nie da się ranić na 1+ :)
Wydaje mi się, że minimum to 2+.
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk

ODPOWIEDZ