2250 Chaos

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Borysss
Chuck Norris
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire

2250 Chaos

Post autor: Borysss »

Serwus.

Ostatnio znajomek z roboty molestuje mnie o to żeby pomóc zacząć grać w WFB. Zdecydował się na Chaos .. Slaanesha. Armia była składana z myślą o jej wizualnej stronie, ale IMO wyszło w miarę ostro (i przyjemnie, boląco, kłująco, etc .. ;) ). Co sądzą o tym RealChaosPlayers ?



Chaos Lord @ 341 Pts
Mark of Slaanesh; General; Flail; Shield; Armour of Damnation; Gaze of the Gods; Steed of Slaanesh


Bray Shaman @ 125 Pts
Mark of Chaos Undivided; ML1; Dispel Scroll; Dispel Scroll


Exalted Daemon @ 275 Pts
Mark of Chaos Undivided; Diabolic Splendour; Soul Hunger

6 Chaos Warhounds @ 36 Pts
6 Chaos Warhounds @ 36 Pts

5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
Flail
5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
Flail
5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
Flail

5 Chosen Chaos Knights of Slaanesh @ 345 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Chosen Unit; Shield; FCG; Rapturous Standard


5 Centigors @ 117 Pts
Spear; Throwing Axes; Light Armour; Shield; Musician


5 Mounted Daemonettes @ 150 Pts
5 Mounted Daemonettes @ 150 Pts


5 Chaos Furies @ 75 Pts

2 Fiend of Slaanesh @ 150 Pts

Chaos Giant @ 225 Pts
Mutant Monstrosity


Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 62
Total Army Cost: 2250

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Jak Chaos Slaanesha, to poza adekwatnymi demonami i herosami, musi zawierać magię, która jest bardzo mocna i bardzo przydatna. Nie ma drugiej takiej, która w taki sposób może ingerować w przebieg bitwy (iluzje, zatrzymaczki, frenzy, bicie swoich itp.). Tak więc tak z 6 lvli magii miłoby było w jakiś sposób zmieścić.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Borysss
Chuck Norris
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire

Post autor: Borysss »

Scimitar pisze:Jak Chaos Slaanesha, to poza adekwatnymi demonami i herosami, musi zawierać magię, która jest bardzo mocna i bardzo przydatna. Nie ma drugiej takiej, która w taki sposób może ingerować w przebieg bitwy (iluzje, zatrzymaczki, frenzy, bicie swoich itp.). Tak więc tak z 6 lvli magii miłoby było w jakiś sposób zmieścić.
Magia jest cool, ale droga w cholerę :)
można by wywalić demona (choć jest bardzo fajny) i włożyć 2xSzamani i może jakiś tani bohater do walki ..ale to już pewnie kosztem tez Centigorów.

IMO magia Slaanesha wychodzi dobrze na bestiach, gdzie Herosi nie są tacy drodzy i zostaje dużo punktów na jednostki.

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Jakiś Sorceror na cycatym wężu nie jest zły :)
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

nie masz czym przypieprzyc, brakuje tzw. straszakow, bardzo szybka armia, obskakujaca wroga... ale to jest cos jak DL, imperium, bretki nie ruszysz bo masz za mala sile w armii, w zasadzie tylko choseni z lordem maja jako tak asile przebicia...

lord bez magicznej broni moze utonac w driadach

ogolnie widze pomysl :P ma byc bardzo szybko... tyle ze nie widze za bardzo dobrego wyniku na turnieju, chyba ze na jkims DMP, gdzie wiesz gdzie cie beda do jakichs porno defensow dostawiac, wtedy armia jest ok, ew do pary z czyms, ale jako singlowa armia to IMO kiepsciutko, chyba slabsze od bestii, nie masz nawet jak smoka zatrzymac...

Borysss
Chuck Norris
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire

Post autor: Borysss »

@Thurion bardzo dobrze widzisz pomysł na armie ;)
Szybkość to główny pomysł na armię Slaanesha jak sobie układaliśmy rozpę.

No smok to problem. Nie mam pomysłu w Chaosie, jak po prostu smok Chaosu... :/
Co do magicznych ataków na lordzie, hm IMO flail jest świetny - ale nie daje magicznych ataków. IMO średnio z jakimś fajnym weaponem w Choasie - Ech ostatecznie SoM ...

Do bicia jest lord, demo, przyjemniaczki, gigant. Wsparciem dla nich są maruderzy z flailami. IMO chłopaki potrafią walnąć. 4WS 5S w pierwszej turze (a to raczej oni szarzują). W sumie masz rację i może się okazać to zbyt mało na jakieś puszkowe armie.

Hmm może zbyt nie pozornie wygląda rozpiska - ech odpalę ją dzisiaj na stole i zobaczymy co będzie ;)

Awatar użytkownika
Górken
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Lublin/ Kraków

Post autor: Górken »

daj 4 magów slanesha zamaist giganta dogry lub 2x minoski lorda najlepiej na "cycatym wężu" z wardem na wszelki wypadek;p i z 4-5 scrolli

mag lord na wężu żeby ładnie mu się uciekało przed wszystkimi tunelingami xD:P
Ostatnio zmieniony 15 lip 2007, o 10:10 przez Górken, łącznie zmieniany 1 raz.

Borysss
Chuck Norris
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire

Post autor: Borysss »

Górken pisze:daj 4 magów slanesha zamaist giganta dogry lub 2x minoski lorda najlepiej na "cycatym wężu" z wardem na wszelki wypadek;p i z 4-5 scrolli
4 magów ? i lord na wężu ? :roll: nie wydaje mnie się .

Jak dopakuję magię to szlak trafi klimat DL .. .bo trzeba gdzieś trzymać magów.

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Sorceror może na cycatym wężu jeździć, więc klimat zachowasz :) Ja bym dał np. Exalted Sorcerora, Małego Sorcerora i do tego może demona małego (ew. drugi sorc i exalted).
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Borysss
Chuck Norris
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire

Post autor: Borysss »

Scimitar pisze:Sorceror może na cycatym wężu jeździć, więc klimat zachowasz :) Ja bym dał np. Exalted Sorcerora, Małego Sorcerora i do tego może demona małego (ew. drugi sorc i exalted).
No wiem że może na *cycatym wężu* ;) jeździć. Ale ... ma 2 ataki .. argh. Taki koleś powinien raczej się chować. A nie biegać na takim drogim koniku po polu bitwy.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

jak chcesz szybka rozpe slaanesha to raz:

chaos lorda na exalted sorcerera na cyckowezu

bray shaman n aexalteda na cyckowezu

demon moze zostac jesli sie uprzesz ale lepiej kolejny cyckowaz i maly mag slaanesha. jesli mialby byc demon to z 2 lv magii i markiem slaanesha;]

dalej na pewno zabierz mutant monstrosity z giganta

i zabierz kilka fastow zeby wyrownac punkty;]

Borysss
Chuck Norris
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire

Post autor: Borysss »

sorcer na wężu ?? IMO to średni pomysł.

Myślałem, może dużego szamana wstawić (Chaos Armur, lacha, 3xskrol, spell familiar) + exaleted jako gienek + demon slaneesha(lvl2).

Awatar użytkownika
Górken
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Lublin/ Kraków

Post autor: Górken »

ale wiesz przynajmniej będziesz mógl rzucać 1dynke która jest na 12 cal ia tak pzoatym to zawalsity czar:D więc podjezdzasz tak zeby cie nei widzieli i żebyś miał zasięg i rzucasz to:D masz szybką armię to raczej ty podjezdzasz a nie oni do Ciebie:D

Borysss
Chuck Norris
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire

Post autor: Borysss »

No w sumie może i tak. takich magów nie łatwo złapać jak zasuwają po 10" :roll: hm.

@Górken jestem przewrażliwiony na punkcie ilości emotek,a zwłaszcza jak ktoś używa ich zamiast znaków interpunkcyjnych (od razu przychodzą mi na myśl dzieci neo) wiem to mój problem, pracuję nad tym...

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Poza tym Exalted Sorceror nie jet taki zły - S4, T4, Chaos Armour - to nie byle biedny mag bez ochrony przed ciosami. Jak się uprzesz, to możesz przecież dorzucić se Gazy z Wardem na 4+ i już czujesz się komfortowo. W takiej armii 6 lvli magii to imo podstawa. Naprawdę taka iluzja czy zatrzymanie może strasznie napsuć krwi przeciwnikowi. Poza tym ustawiasz go sobie gdzie chcesz i jak chcesz i potem wjazd we flankę, czy tył.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
theock
Wałkarz
Posty: 83

Post autor: theock »

ja tam bym wymienił gigusia na 3 dragon ogry, co 9 ataków z siłą 7 to 9 ataków z siłą 7 :D

Borysss
Chuck Norris
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire

Post autor: Borysss »

Jednak w magię iść to lipa. Drogo to wychodzi. I trzeba szukać jakichś bunkrów dla magów.
Nie mam koncepcji. IMO armia ala DL co jest w pierwszym poście powinna dawać w miarę radę.
Dzisiaj postaram się przetestować ją z biegającym cyrkiem lizaków.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

theock pisze:ja tam bym wymienił gigusia na 3 dragon ogry, co 9 ataków z siłą 7 to 9 ataków z siłą 7 :D
ten burak na twarzy kiedy rzucasz panike od straty jednego modelu na oddziale wartym 237 pkt.. bezcenne ;)

Borysss
Chuck Norris
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire

Post autor: Borysss »

thurion pisze: ten burak na twarzy kiedy rzucasz panike od straty jednego modelu na oddziale wartym 237 pkt.. bezcenne ;)
Ale mając takie podejście nie wystawiało by się ich nigdy i im podobnych jednostek :roll:

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Borysss pisze:
thurion pisze: ten burak na twarzy kiedy rzucasz panike od straty jednego modelu na oddziale wartym 237 pkt.. bezcenne ;)
Ale mając takie podejście nie wystawiało by się ich nigdy i im podobnych jednostek :roll:
ja go nie mam :) zawsze wystawialem dogry i mi sie zajebiscie sprawdzaja, prawie zawsze splacaja.. teraz zastosuje helenke bo jestem jej ciekaw :) zawsze mi brakowalo tego strzelania :P a teraz sobie moge pocelowac, potrzymac przeciwnika w niepewnosci :P

dogrami trzeba umiec grac, nie jest to jednostka ktora przetrzyma wszystko... ma mocny hitting power, ale raczej slaby survival :P no i mimo wszsytko troche za duzo pkt od lebka... 7-8 pkt mniej od jednego i byloby gitarka


pzdr

ODPOWIEDZ