Pytania wszelakie ... ;)
Moderator: JarekK
Re: Pytania wszelakie ... ;)
Oj przecież nie zawsze Trolle trafią akurat na coś, co ma flamingi. WoCh raczej nie jest armią na którą przeciwnik bierze flamingi w opcji must have, na Trolach gracze WoCh rzadko grają więc element zaskoczenia całkiem, całkiem. Oczywiście odnoszę się do bitew, które zazwyczaj gram, nie do turniejowych standardów bo tutaj to zupełnie inna śpiewka.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
mam heaven. na ktore armie polecicie chain lightning a na ktore komete? zakladajac ze mam wybor... bo przerzuty 1, przerzuty 6 to najwazniejsze czary. mysle tez o odpychaczce, fajnie to mozna wykorzystac, ale raczej przecisnik na to nie pozwoli. -1 to hit fajne, w 1 turze mozna tym pozabijac odginaczki latajace, duze liczy lekkiego strzelania oslabic, no jest troche zastosowan. jaki polecacie 4 czar?
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Kometa jest lepsza na wszystko z wyjątkiem porno partyzantki i bretońców.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
na brete jest świetna... duża siła dużo hitów czego chcieć więcej...
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Na bretę lepszy jest chain lightning, bo:
a) może fajnie przejechać się po pedziach i właściwie je zjeść wszystkie na raz
b) jak po drodze obskoczy jakąś lancę, to też poczują się skarceni
Ale imo casadora też działa dobrze.
a) może fajnie przejechać się po pedziach i właściwie je zjeść wszystkie na raz
b) jak po drodze obskoczy jakąś lancę, to też poczują się skarceni
Ale imo casadora też działa dobrze.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
d6 s6?
to średnio jeden martwy pegaz... a nikt ogarniety ich nie ustawi tak blisko siebie żeby skakał beztrosko:)
to średnio jeden martwy pegaz... a nikt ogarniety ich nie ustawi tak blisko siebie żeby skakał beztrosko:)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
najważniejsze czary dla WOch genrała w niebiosach to:
1.sygnatura - idealny czar jakma się warriorów i heleny 9nie bede tłumaczył dla czego)
2. re-roll 1 - zawsze mega1 i lepsze od hexa, bo wychodzi łatwiej
3. Kometa - szachuje każdego, nie pozwala się zbunkrować
reszta nie ma znaczenia
1.sygnatura - idealny czar jakma się warriorów i heleny 9nie bede tłumaczył dla czego)
2. re-roll 1 - zawsze mega1 i lepsze od hexa, bo wychodzi łatwiej
3. Kometa - szachuje każdego, nie pozwala się zbunkrować
reszta nie ma znaczenia
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Witam, niedawno zacząłem zbierać WoCH i dostałem ostatnio koncertowo w dupę od VC. na takiej rozpisce:
1500 Pts - Warriors of Chaos Roster
Sorcerer Lord (1#, 305 pts)
1 Sorcerer Lord of Tzeentch, 305 pts (General; Mark of Tzeentch; Level 4 Upgrade; Hand Weapon; Chaos Armor)
1 Spell Familiar
1 1. Flickering Fire of Tzeentch
1 2. Baleful Transmogrification
1 3. Pandaemonium
1 4. Treason of Tzeentch
1 5. Call to Glory
1 6. Infernal Gateway
1 The Lore of Tzeentch
Chaos Marauders (20#, 170 pts)
19 Chaos Marauders of Nurgle, 170 pts (Mark of Nurgle; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Light Armour; Shield)
1 Chieftan of Nurgle (Mark of Nurgle; Hand Weapon; Light Armour; Shield)
Chaos Marauders (20#, 170 pts)
19 Chaos Marauders of Nurgle, 170 pts (Mark of Nurgle; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Light Armour; Shield)
1 Chieftan of Nurgle (Mark of Nurgle; Hand Weapon; Light Armour; Shield)
Chaos Warriors (20#, 425 pts)
19 Chaos Warriors of Khorne, 425 pts (Beserk Rage; Mark of Khorne; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Chaos Armor; Shield; Frenzy)
1 Champion of Khorne (Beserk Rage; Mark of Khorne; Hand Weapon; Chaos Armor; Shield; Frenzy)
1 Banner of Wrath
Chaos Hounds (10#, 100 pts)
10 Chaos Warhounds, 100 pts (Poisoned Attacks; Scaly Skin)
Chaos Knights (5#, 330 pts)
4 Chaos Knights of Khorne, 330 pts (Beserk Rage; Mark of Khorne; Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Lance; Chaos Armor; Shield; Causes Fear; Frenzy)
1 Champion of Khorne (Beserk Rage; Mark of Khorne; Hand Weapon; Lance; Chaos Armor; Shield; Frenzy)
5 Chaos Steed
1 War Banner
Validation Report:
Army Subtype: Chaos Army; Edition: 8th Edition; Game Type: Normal Game; Special Rules: Forbid Regiments of Renown
Roster satisfies all enforced validation rules
Composition Report:
Points of Lords: 305 (0 - 375)
Points of Heroes: 0 (0 - 375)
Points of Core: 765 (375 - Unlimited)
Points of Special: 330 (0 - 750)
Points of Rare: 0 (0 - 375)
Total Roster Cost: 1500
Created with Army Builder® - Try it for free at http://www.wolflair.com
Są to również wszystkie moje modele, stąd pytanie co trzeba teraz dokupować. Mam również pytanie dot. zasad - czy oddział z dodatkową bronią ręczną może korzystać z bonusu tarczy (tak w strzelaniu, nie w walce wręcz ?). Jeśli ktoś mógłby podrzucić jakieś uwagi, tudzież lepszą rozpiskę na 1500 pktów z tymi jednostkami (tudzież przy niewielkich zmianach) to byłbym bardzo wdzięczny.
1500 Pts - Warriors of Chaos Roster
Sorcerer Lord (1#, 305 pts)
1 Sorcerer Lord of Tzeentch, 305 pts (General; Mark of Tzeentch; Level 4 Upgrade; Hand Weapon; Chaos Armor)
1 Spell Familiar
1 1. Flickering Fire of Tzeentch
1 2. Baleful Transmogrification
1 3. Pandaemonium
1 4. Treason of Tzeentch
1 5. Call to Glory
1 6. Infernal Gateway
1 The Lore of Tzeentch
Chaos Marauders (20#, 170 pts)
19 Chaos Marauders of Nurgle, 170 pts (Mark of Nurgle; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Light Armour; Shield)
1 Chieftan of Nurgle (Mark of Nurgle; Hand Weapon; Light Armour; Shield)
Chaos Marauders (20#, 170 pts)
19 Chaos Marauders of Nurgle, 170 pts (Mark of Nurgle; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Light Armour; Shield)
1 Chieftan of Nurgle (Mark of Nurgle; Hand Weapon; Light Armour; Shield)
Chaos Warriors (20#, 425 pts)
19 Chaos Warriors of Khorne, 425 pts (Beserk Rage; Mark of Khorne; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Chaos Armor; Shield; Frenzy)
1 Champion of Khorne (Beserk Rage; Mark of Khorne; Hand Weapon; Chaos Armor; Shield; Frenzy)
1 Banner of Wrath
Chaos Hounds (10#, 100 pts)
10 Chaos Warhounds, 100 pts (Poisoned Attacks; Scaly Skin)
Chaos Knights (5#, 330 pts)
4 Chaos Knights of Khorne, 330 pts (Beserk Rage; Mark of Khorne; Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Lance; Chaos Armor; Shield; Causes Fear; Frenzy)
1 Champion of Khorne (Beserk Rage; Mark of Khorne; Hand Weapon; Lance; Chaos Armor; Shield; Frenzy)
5 Chaos Steed
1 War Banner
Validation Report:
Army Subtype: Chaos Army; Edition: 8th Edition; Game Type: Normal Game; Special Rules: Forbid Regiments of Renown
Roster satisfies all enforced validation rules
Composition Report:
Points of Lords: 305 (0 - 375)
Points of Heroes: 0 (0 - 375)
Points of Core: 765 (375 - Unlimited)
Points of Special: 330 (0 - 750)
Points of Rare: 0 (0 - 375)
Total Roster Cost: 1500
Created with Army Builder® - Try it for free at http://www.wolflair.com
Są to również wszystkie moje modele, stąd pytanie co trzeba teraz dokupować. Mam również pytanie dot. zasad - czy oddział z dodatkową bronią ręczną może korzystać z bonusu tarczy (tak w strzelaniu, nie w walce wręcz ?). Jeśli ktoś mógłby podrzucić jakieś uwagi, tudzież lepszą rozpiskę na 1500 pktów z tymi jednostkami (tudzież przy niewielkich zmianach) to byłbym bardzo wdzięczny.
Nie chcę Cię martwić, ale temat z rozpiskami był tylko trochę wyżej.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
-
- Plewa
- Posty: 9
Witam
Mam pytanie czy jeżeli wybiorę np. piętno khorna na generale to czy staje sie ono jedynym pietnem możliwym do wyboru dla reszty armii? Zdaje sie, że tak było w poprzedniej edycji i stąd moje pytanie.
Z góry dzieki za odpowiedz
Mam pytanie czy jeżeli wybiorę np. piętno khorna na generale to czy staje sie ono jedynym pietnem możliwym do wyboru dla reszty armii? Zdaje sie, że tak było w poprzedniej edycji i stąd moje pytanie.
Z góry dzieki za odpowiedz
Możesz mieć jakie marki chcesz na oddziałach, nieważne jakie ma generał. Jedynym ograniczeniem jest że generał jeżdżący na rydwanie musi mieć ten sam mark co rydwan xD
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Noo, niektóre wierzchowce również wymagają odpowiedniego marka .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
-
- Plewa
- Posty: 9
No tak to wiem:)
Aha a jeszcze takie pytanie.
Czy jeżeli wystawie Lorda na Molochu (nie wiem na jakiej podstawce stoi) to czy moge go włączyć do oddziału Rycerzy Chaosu?
Aha a jeszcze takie pytanie.
Czy jeżeli wystawie Lorda na Molochu (nie wiem na jakiej podstawce stoi) to czy moge go włączyć do oddziału Rycerzy Chaosu?
-
- Plewa
- Posty: 9
OK dzieki.
Dopiero zaczynam zbieranie WoCH więc stąd tyle moich pytań:)
Mam jeszcze jedno pytanko:) Jako, że nowy podręcznik do WoCH ma dość nietypową "konstrukcję" nie mam pewności jak wygląda sprawa z lordami. W starych army book zawsze było rozróżnienie między Lordami, Bohaterami a Specjalnymi Charakterami w tym natomiast zdaje się, że wszystkich zaliczono do działu Lordowie. Problem w tym, że np. na turniejach jest sprawą umowną czy mozna wystawic Specjale czy nie. Pytanie brzmi czy mimo ze wszystkich wrzucono do jednego worka to czy nadal istnieje wewnetrzny podzial.
Z góry dzieki za pomoc.
Pozdrawiam
Dopiero zaczynam zbieranie WoCH więc stąd tyle moich pytań:)
Mam jeszcze jedno pytanko:) Jako, że nowy podręcznik do WoCH ma dość nietypową "konstrukcję" nie mam pewności jak wygląda sprawa z lordami. W starych army book zawsze było rozróżnienie między Lordami, Bohaterami a Specjalnymi Charakterami w tym natomiast zdaje się, że wszystkich zaliczono do działu Lordowie. Problem w tym, że np. na turniejach jest sprawą umowną czy mozna wystawic Specjale czy nie. Pytanie brzmi czy mimo ze wszystkich wrzucono do jednego worka to czy nadal istnieje wewnetrzny podzial.
Z góry dzieki za pomoc.
Pozdrawiam
Jest rozróżnienie na lordów i bohaterów. Są także Postacie Specjalne, które zawsze są dopasowane do którejś z tych grup. Zazwyczaj na turniejach nie można na nie grać (a szkoda). Zarówno lordowie, jak i bohaterowie mogą zająć do 25% wystawianej armii. Czyli razem postacie mogą wystawiane nawet za 50% kosztu armii. Który bohater do jakiej grupy należy (lord czy hero) masz zaznaczone w tabelce w księdze armijnej.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
W zasadzie odkąd wyszło imperium ( hymm.... 2006 ? ) bohaterowie specialni są taką samą częścią army listu jak wszystkie inne odziały, czy są dopuszczani do wystawienia to już inna sprawa. Co do drugiego pytania, to w army liscie na górze każdej strony masz ładnie napisane do jakiej kategorii jednostki z danej strony przynależą .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Trochę za wcześnie na spekulacje, ale strzelałbym, ze mamuta .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.