Poradnik poczatkujacego lizaka

Lizardmen

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tral
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Piaseczno koło Wa-wy

Re: Poradnik poczatkujacego lizaka

Post autor: Tral »

Czy plujka podlega zasadzie Szybkostrzelna?

Awatar użytkownika
Jasif
Masakrator
Posty: 2978

Post autor: Jasif »

Nie.
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.

Awatar użytkownika
Dulltran
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 112

Post autor: Dulltran »

Pytanie odnośnie oddziału 3 salamander. W army booku jest napisane, aby rozpatrywać strzały salamander po kolei ("Jeżeli strzela więcej niż jedna Salamandra, rozpatrz strzał pierwszej zanim przystąpisz do strzelania z następnej"). Czy jak pierwsza salamandra w oddziale zaliczy misfire podczas strzelania, to po sprawdzeniu ilu poganiaczy zostało spalonych pozostałe salamandry normalnie mogą strzelać?
Obrazek

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Tak, normalnie pozostałe salki strzelają.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Chyba że zjedzone zostaną wszystkie, wtedy najpierw test.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Rozumiem, że z Regrowth nie mogę sobie wskrzeszać poległych salamander jeśli choć jedna przeżyła?

Awatar użytkownika
Mishu
Masakrator
Posty: 2257
Lokalizacja: Fenix Włocławek

Post autor: Mishu »

Jeśli dobrze rozumieć opis czaru, to możesz, ale musisz najpierw wyleczyć poprzednie salki do 3Wo.
Obrazek

Awatar użytkownika
The WariaX
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Rybnik i okolice

Post autor: The WariaX »

Hmmm, a poganiaczy można wskrzesić?
Nie mam przy sobie rb.

Awatar użytkownika
Mishu
Masakrator
Posty: 2257
Lokalizacja: Fenix Włocławek

Post autor: Mishu »

Nie mam zielonego pojęcia, mogę pomóc w ten sposób:
Regrowth is an augment spell with a range of 24". The target unit instantly recovers D3+1 Wounds' worth of models slain earlier in the battle (cavalry count as 2 models). The wounds in the unit are regained in a strict order. First, the champion is resurrected, and then the musician (standard bearers are never resurrected — if the bearer's been slain, the banner is gone for good), displacing rank-and-file models as required. Then rank-and-file models with multiple Wounds (including command figures) are healed to their starting value. Finally, any remaining wounds resurrect rank and file models (in the case of multiple wound rank and file models, the first resurrected models must be fully healed before another can be resurrected, and so on). These models are added to the front rank until it reaches at least five models - additional models can then be added to the front or rear rank. If the unit already has more than one rank, models can only be added to the rear rank. Regrowth cannot take a unit beyond its starting size, and cannot be used to heal characters or their mounts. The Wizard can choose to extend the range of this spell to 48". If he does so, the casting value of Regrowth is increased to 15+
;)
Obrazek

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Wskrzesza się ilość ran w oddziale. Sam wybierasz które rany wskrzeszasz. Tzn czy leczysz salki czy skinki czy trochętego trochę tamtego. Identycznie wskrzesza się kohortę z kroksami.
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

eee..no to nieźle 8) wydawało mi się to zbyt przegięte, więc wolałem spytać 8)

czyli np takiego stedzia, który nie jest mountem dla skink priesta ani skink chiefa też niby można?

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Odkryłem to dopiero w ostatnią sobotę ale faktycznie można normalne stegadony wskrzeszać tym czarem :) Bo jest napisane że nie można leczyć tylko bohaterów i ich wierzchowców.
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

Awatar użytkownika
Cytrus Kontynentalny
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 143

Post autor: Cytrus Kontynentalny »

Zaraz? Jak możesz stedzia *wskrzesić*? Jeśli siedzi pod herosem to jest mountem. Jeśli biega samotnie, to przecież nie zostają po nim skinki (co to siedziały na platformie), tylko spada wszystko.

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Można go leczyć. Czar się nazywa wskrzeszenie po prostu :P
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

Ushi
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 144

Post autor: Ushi »

X.Maciek pisze:faktycznie można normalne stegadony wskrzeszać tym czarem
X.Maciek pisze:Można go leczyć. Czar się nazywa wskrzeszenie po prostu :P
Ale mieszacie.
To w końcu jak ? Stegadona można wskrzesić czy tylko leczyć ?

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Jak wyobrażasz sobie wskrzeszenie stegadona? Jak masz oddział stegadonów to wskrzeszasz, aż do maksymalnej wartości oddziału? :) Można go leczyć, nie można wskrzeszać.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

W skrócie to na stegadony które nie są mountami działa czar nr 5 oraz atrybut. Na te które są mountami działa tylko atrybut.
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

Sarkall
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 43

Post autor: Sarkall »

Witam, mam małe pytanie odnośnie armii Lizardmenów.Jeżeli w oddziale skinków/kroxigorów jest takie ustawienie:

:D :D :D :D :D :D
:P :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :P
:D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D
:D :P :P :P :P :D

:P -skinki o które pytam
:mrgreen: -kroxigory
:D -skinki

Więc jeżeli kroxigory są traktowane jakby stały w pierwszym szeregu(mogą atakować i być atakowane), to czy "skinki o które pytam" mogą wykonać atak pomocniczy?

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Po pierwsze to wszedł FAQ i kroxigory już nie są traktowane jakby stały z przodu. Po prostu mogą wykonać supportingi na normalnych zasadach z RB. Co do skinek to atakować mogą te z pierwszego i drugiego szeregu (w hordzie także z trzeciego). Przy czym szereg liczy się na "grubość" skinki a nie kroxa. Więc W Twoim przykładzie skinki które stoją za plecami kroxigorów nie mogą atakować.
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

Sarkall
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 43

Post autor: Sarkall »

Dziękuję, gdzieś musiał umknąć mi ten zapis.

ODPOWIEDZ