Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
Re: Zapytania o zielone zasady
Arachnarok może przechodzić przez impasy?
Czy gobliny są na 2x2cm i czy mają look outa w orkach?
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
-
- Kretozord
- Posty: 1758
tak i tak. podstawki przy LoS nie mają znaczenia. liczy się troop type - infantry/piechota. przy okazji mam swoje pytanie:
mam dwóch bohaterów goblińskich w oddziale orków. czy mogą obydwaj stać po jednej stronie? jeśli tak, to co jakby ich było 10 i gdzie jest środek oddziału.
mam dwóch bohaterów goblińskich w oddziale orków. czy mogą obydwaj stać po jednej stronie? jeśli tak, to co jakby ich było 10 i gdzie jest środek oddziału.
mam pytanie do was.
slyszalem, ze jakos teraz (w grudniu??) maja wyjsc nowe figsy do o&g.
moglibyscie podac jakiegos linka?
sam staralem sie to znalezc, ale zdaje mi sie, ze ktos u was nie zdal animozji

slyszalem, ze jakos teraz (w grudniu??) maja wyjsc nowe figsy do o&g.
moglibyscie podac jakiegos linka?
sam staralem sie to znalezc, ale zdaje mi sie, ze ktos u was nie zdal animozji


DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
Fanatyk ginie kiedy wjedzie na niego oddział. Czyli rozumiem, że kiedy wypuszczę ich przy szarży przeciwnika, to po rozwiązaniu ich dmg mam ich zdjąć?
W takim razie czy dopuszczalna jest sytuacja, że mój oddział NG stoi powiedzmy 2 cale za jakimś moim oddziałem i przy szarży na ten oddział przez przeciwnika, wypuszczam fanoli z moich NG przez mój oddział w oddział wrogi? Ile wtedy który oddział dostaje dostaje hitów?
Z góry dzięki.
W takim razie czy dopuszczalna jest sytuacja, że mój oddział NG stoi powiedzmy 2 cale za jakimś moim oddziałem i przy szarży na ten oddział przez przeciwnika, wypuszczam fanoli z moich NG przez mój oddział w oddział wrogi? Ile wtedy który oddział dostaje dostaje hitów?
Z góry dzięki.
Kończyc szarżę to będzie hipotetycznie na NG, albo na jakims innym oddziale.Fanol kiedy wchodzi oddział to staje 1 cal za nim wg zasad. Tylko własnie nie jestem pewny czy kiedy przeciwnik szarzuje i "przecleci prze z fanoli" (bo przecież musi dokończyć szarżę) to zabija fanola i zgarnia 2k6?
Bo jezeli tak, to manewr z przepuszczeniem fanola przez mój oddział skutkowałby 1k6 w mój oddział i 2k6 w oddział przeciwnika za każdy model (w mój wchodzi w stojący, w przeciwnika w wyniku szarży). Chyba.
Bo jezeli tak, to manewr z przepuszczeniem fanola przez mój oddział skutkowałby 1k6 w mój oddział i 2k6 w oddział przeciwnika za każdy model (w mój wchodzi w stojący, w przeciwnika w wyniku szarży). Chyba.
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
nawet jeżeli oddział przeciwnika muśnie fanatyka podczas swojego ruchu to goblin ginie
Ja to nazywam kanapką z plew przekładanych fanatykiem. Ustawiasz np 5 wilków, albo trolla przed oddziałem z fanatykami i gdy przeciwnik szarżuje w to plewne coś wypuszczasz fanatyków. Przechodzą przez Toją jednostkę (d6 hitów każdy) i zatrzymują się cal przed, w związku z czym szarżujący stają dokładnie na fanatykach (2d6 od każdego fanola). Fajne, jednak nie każdy się łapiecinne pisze:Kończyc szarżę to będzie hipotetycznie na NG, albo na jakims innym oddziale.Fanol kiedy wchodzi oddział to staje 1 cal za nim wg zasad. Tylko własnie nie jestem pewny czy kiedy przeciwnik szarzuje i "przecleci prze z fanoli" (bo przecież musi dokończyć szarżę) to zabija fanola i zgarnia 2k6?
Bo jezeli tak, to manewr z przepuszczeniem fanola przez mój oddział skutkowałby 1k6 w mój oddział i 2k6 w oddział przeciwnika za każdy model (w mój wchodzi w stojący, w przeciwnika w wyniku szarży). Chyba.

Nie masz wyrzutów sumienia póżniej ?Yahoo82 pisze:Ustawiasz np 5 wilków, albo trolla przed oddziałem z fanatykami i gdy przeciwnik szarżuje w to plewne coś wypuszczasz fanatyków. Przechodzą przez Toją jednostkę (d6 hitów każdy) i zatrzymują się cal przed, w związku z czym szarżujący stają dokładnie na fanatykach (2d6 od każdego fanola).

Czy 'Lekka jazda' (czyli przykładowo nasi wilczy jeźdźcy) dzięki zasadzie 'Pozorowana ucieczka' po mobilizacji może dokonać reorganizacji i wykonać ruch i później strzelać ?
Kłócę się z kumplem bo on twierdzi, że nie można po ruchu strzelać. Więc jak to jest ?
Kłócę się z kumplem bo on twierdzi, że nie można po ruchu strzelać. Więc jak to jest ?