Zapytania o zielone zasady

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zapytania o zielone zasady

Post autor: Pocisk »

Arachnarok może przechodzić przez impasy?

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9576
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Nie.

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Czy gobliny są na 2x2cm i czy mają look outa w orkach?
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

tak i tak. podstawki przy LoS nie mają znaczenia. liczy się troop type - infantry/piechota. przy okazji mam swoje pytanie:
mam dwóch bohaterów goblińskich w oddziale orków. czy mogą obydwaj stać po jednej stronie? jeśli tak, to co jakby ich było 10 i gdzie jest środek oddziału.

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

mam pytanie do was.
slyszalem, ze jakos teraz (w grudniu??) maja wyjsc nowe figsy do o&g.
moglibyscie podac jakiegos linka?

sam staralem sie to znalezc, ale zdaje mi sie, ze ktos u was nie zdal animozji ;) :P
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

cinne
Pseudoklimaciarz
Posty: 32

Post autor: cinne »

Fanatyk ginie kiedy wjedzie na niego oddział. Czyli rozumiem, że kiedy wypuszczę ich przy szarży przeciwnika, to po rozwiązaniu ich dmg mam ich zdjąć?


W takim razie czy dopuszczalna jest sytuacja, że mój oddział NG stoi powiedzmy 2 cale za jakimś moim oddziałem i przy szarży na ten oddział przez przeciwnika, wypuszczam fanoli z moich NG przez mój oddział w oddział wrogi? Ile wtedy który oddział dostaje dostaje hitów?

Z góry dzięki.

Brygu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172

Post autor: Brygu »

Jest dopuszczalna. Każdy oddział przez którego przelatuje fanatyk dostaje d6. Jak oddział szarżujący, kończąc szarżę stanie na jakimś fanatyku, to wtedy 2d6 i ściągasz tego fanatyka.

cinne
Pseudoklimaciarz
Posty: 32

Post autor: cinne »

Kończyc szarżę to będzie hipotetycznie na NG, albo na jakims innym oddziale.Fanol kiedy wchodzi oddział to staje 1 cal za nim wg zasad. Tylko własnie nie jestem pewny czy kiedy przeciwnik szarzuje i "przecleci prze z fanoli" (bo przecież musi dokończyć szarżę) to zabija fanola i zgarnia 2k6?

Bo jezeli tak, to manewr z przepuszczeniem fanola przez mój oddział skutkowałby 1k6 w mój oddział i 2k6 w oddział przeciwnika za każdy model (w mój wchodzi w stojący, w przeciwnika w wyniku szarży). Chyba.

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

nawet jeżeli oddział przeciwnika muśnie fanatyka podczas swojego ruchu to goblin ginie
Obrazek

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

cinne pisze:Kończyc szarżę to będzie hipotetycznie na NG, albo na jakims innym oddziale.Fanol kiedy wchodzi oddział to staje 1 cal za nim wg zasad. Tylko własnie nie jestem pewny czy kiedy przeciwnik szarzuje i "przecleci prze z fanoli" (bo przecież musi dokończyć szarżę) to zabija fanola i zgarnia 2k6?

Bo jezeli tak, to manewr z przepuszczeniem fanola przez mój oddział skutkowałby 1k6 w mój oddział i 2k6 w oddział przeciwnika za każdy model (w mój wchodzi w stojący, w przeciwnika w wyniku szarży). Chyba.
Ja to nazywam kanapką z plew przekładanych fanatykiem. Ustawiasz np 5 wilków, albo trolla przed oddziałem z fanatykami i gdy przeciwnik szarżuje w to plewne coś wypuszczasz fanatyków. Przechodzą przez Toją jednostkę (d6 hitów każdy) i zatrzymują się cal przed, w związku z czym szarżujący stają dokładnie na fanatykach (2d6 od każdego fanola). Fajne, jednak nie każdy się łapie ;)
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Ushi
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 144

Post autor: Ushi »

Yahoo82 pisze:Ustawiasz np 5 wilków, albo trolla przed oddziałem z fanatykami i gdy przeciwnik szarżuje w to plewne coś wypuszczasz fanatyków. Przechodzą przez Toją jednostkę (d6 hitów każdy) i zatrzymują się cal przed, w związku z czym szarżujący stają dokładnie na fanatykach (2d6 od każdego fanola).
Nie masz wyrzutów sumienia póżniej ? ;)

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

A co to jest sumienia? :twisted:
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Awatar użytkownika
Fanatic
Chuck Norris
Posty: 468

Post autor: Fanatic »

A co jak przeciwnik nie zatrzyma się na Fanatyku tylko przez niego przejdzie?
Obrazek

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

ginie
Obrazek

Awatar użytkownika
Fanatic
Chuck Norris
Posty: 468

Post autor: Fanatic »

ale 2d6 wypłaca?
Obrazek

Majestic
Falubaz
Posty: 1263

Post autor: Majestic »

Tak.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Ushi
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 144

Post autor: Ushi »

Czy 'Lekka jazda' (czyli przykładowo nasi wilczy jeźdźcy) dzięki zasadzie 'Pozorowana ucieczka' po mobilizacji może dokonać reorganizacji i wykonać ruch i później strzelać ?
Kłócę się z kumplem bo on twierdzi, że nie można po ruchu strzelać. Więc jak to jest ?

cinne
Pseudoklimaciarz
Posty: 32

Post autor: cinne »

Owszem może, strona 68 rulebooka. Pamiętaj o modifikatorze do trafienia za ruch.

Awatar użytkownika
Fanatic
Chuck Norris
Posty: 468

Post autor: Fanatic »

Czy wrogi wizard może skorzystać z zasady uwaga panie od 'Eadbutt?
Obrazek

ODPOWIEDZ