Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Możliwe, że uda mi się do mastera w Poznaniu pomalować armię - no i zaliczę 1 mastera w karierze
Co powiecie na coś takiego ? Zaczynam testowanie rozpy i prosiłbym o porady odnośnie luk i wad.
Co by można zmienić ale czy jest sens ?
- 3 oddziały dryad zamiast 2
- 5 treekinów zamiast 6
- Lore of Life zamiast Beast
- kilka łuczników mniej (3 oddziały po 10szt to nie za mało ??)
Wrzucenie małego maga z DS chyba nie ma najmniejszego sensu ?
Będę wdzięczny za porady
Co powiecie na coś takiego ? Zaczynam testowanie rozpy i prosiłbym o porady odnośnie luk i wad.
Co dodać/odjąć ?2000 pts.
1 Spellweaver @ 310.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
10 Glade Guard @ 126.0 Pts + Mus
10 Glade Guard @ 126.0 Pts + Mus
17 Glade Guard @ 232.0 Pts + Mus + Banner of Eternal Flame
6 Treekin @ 390.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
5 Wardancers @ 104.0 Pts +Champion (do trzymania maga)
Models in Army: 63
Total Army Cost: 1995.0
Co by można zmienić ale czy jest sens ?
- 3 oddziały dryad zamiast 2
- 5 treekinów zamiast 6
- Lore of Life zamiast Beast
- kilka łuczników mniej (3 oddziały po 10szt to nie za mało ??)
Wrzucenie małego maga z DS chyba nie ma najmniejszego sensu ?
Będę wdzięczny za porady
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
chyba lepsza opcja to 2x 12 łuków i 13stka.. Tak mi sie wydaje, no i 5tka WD do trzymania herołsa to mało. A na dodatek gem to raczej wrzucić lepiej na bsb, a w ogóle najlepiej poszukać pkt na hełm + LA, 5+ sejv to zawsze coś.
Tak jak napisał Piotras wyżej - Dragonhelm na BSB, łuki zmniejszyć i dodać tancerek lub wywalić tancerki +łuki, a dać wildów ze szmatą. Grałem ostatnio właśnie małymi tancerkami z BSB schowanym i dobre strzały z machin a mamy pozamiatane. Na maga najlepsze są łuki lub przynajmniej z 8-10 tancerek.
Ja teraz też na poznańskiego mastera coś kombinuje, ale ten format wymusza od nas grę na dużym magu lub na lordzie z małym magiem. I w sumie trudno wybrać słuszną kombinację.
Ja teraz też na poznańskiego mastera coś kombinuje, ale ten format wymusza od nas grę na dużym magu lub na lordzie z małym magiem. I w sumie trudno wybrać słuszną kombinację.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Wydaje mi się że gra bez dużego maga to dla nas samobójstwo (anty)magiczne.
Najpewniej też się pojawię na turnieju i będę miał łuki 13,13,14 w rozpie - jestem wielkim zwolennikiem rozdzielania punktów w armii.
Co do dragnohelma na BSB - on nie powinien mieć okazji do testów AS a dragonhelm dla niego to 5/6 łucznika czyli jak dobrze pójdzie 30 strzałów na turnieju ...
Najpewniej też się pojawię na turnieju i będę miał łuki 13,13,14 w rozpie - jestem wielkim zwolennikiem rozdzielania punktów w armii.
Co do dragnohelma na BSB - on nie powinien mieć okazji do testów AS a dragonhelm dla niego to 5/6 łucznika czyli jak dobrze pójdzie 30 strzałów na turnieju ...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
OK - faktycznie może i jest to5/6 łucznika lecz czasami naprawdę pomaga w dobie regimentów z BoEF. Jak tak się zastanawiam czy duża magiczka nie powinna mieć jakiegoś talizmanu do obrony. Samo założenie iż nie powinna zginąć jest słabe. Ewentualnie jakieś konkretne skitranie w oddziale - i tutaj łuki czy oddział tancerek ? Jakie macie pomysły? Jakby nie było bez dużej magiczki i jej magii słabo wyglądamy na stole
Ja myślę teraz nad rozpiską w stylu- dużo nas w małych oddziałach czyli brokuł,3xdriady,3x łuki,2xorzeł,2xwildzi i reszta. Swoją drogą trudno coś upchać w lordach za te 500 punktów
Ja myślę teraz nad rozpiską w stylu- dużo nas w małych oddziałach czyli brokuł,3xdriady,3x łuki,2xorzeł,2xwildzi i reszta. Swoją drogą trudno coś upchać w lordach za te 500 punktów
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Generalnie to jakoś nie jestem zwolennikiem dawania zbędnych itemów na BSB czy maga.Piotras pisze:chyba lepsza opcja to 2x 12 łuków i 13stka.. Tak mi sie wydaje, no i 5tka WD do trzymania herołsa to mało. A na dodatek gem to raczej wrzucić lepiej na bsb, a w ogóle najlepiej poszukać pkt na hełm + LA, 5+ sejv to zawsze coś.
Ward 2+ na flame na magu generale mi wystarcza...i czasami ratuje tyłek.
@Heptun
Wildzi ? Poważnie ? Zamienić tancerzy na wildów ?
Uwielbiam ich, ale za często mi spadają od głupiego magic missile :/
Mobilność genialna, z niektórymi armiami lepsi Wildzi z innymi Tancerze....chociaż Ci ostatnio mnie zawodzą niemiłosiernie (muszę nowe kości kupić )
Dzięki Wam za rady.Laik pisze:Wydaje mi się że gra bez dużego maga to dla nas samobójstwo (anty)magiczne.
Najpewniej też się pojawię na turnieju i będę miał łuki 13,13,14 w rozpie - jestem wielkim zwolennikiem rozdzielania punktów w armii.
Co do dragnohelma na BSB - on nie powinien mieć okazji do testów AS a dragonhelm dla niego to 5/6 łucznika czyli jak dobrze pójdzie 30 strzałów na turnieju ...
@Laik - łuczników dajesz w 1 kresce 13 sztuk czy w zależności od przeciwnika ?
Bo z krasnoludami wystawienie ich w 2 szeregach chyba samobójstwo ale z drugiej strony 13/14 sztuk w 1 długim szeregu też mocno krzyżuje nam manewrowość (opłaca się wystawić 13/14 w 2 szeregach [7 i 6 czy 10 i 3] ?)
Co z treekinami ?
5 czy 6 ?
6 niby potrafi ściągnąć przeciwnikowi stedfasta/bonusy za szeregi jeśli dobrze uderzymy np. od flanki. ale sporo kosztuje i potrafią BARDZO ŁATWO zjechać mimo swoich dobrych statystyk :/
5 jest tańsza ale tracimy możliwość ściągnięcia stedfasta.
Czy może wersja 'eco' 4szt ?
Pozostaje ostatnia kwestia.
MAGIA ?
Life vs Beast ?
Wczoraj spróbowałem zagrać na life.... oczywiście brak Throne of Vines, Flesh to stone i Dwellers Below załatwiło mi grę :/ (wylosowałem 1,4,5,5 - zamieniłem 5 na tron...resztę zostawiłem)
Nie wiem....nie widzę siły tej magii, nie potrafię na nią grać a teoretycznie jest mocna. Gorzej z praktyką.
Jeśli na nią gracie to jakie macie priorytety ?
Kiedy wrzucacie Tron ? (z ilu kości ?)
Beast ma zerówkę, która wpuszczona/wrzucona na Treekiny/Dryady robi masakrę
Do tego genialna stopka i włócznia.
Od pół roku gram na bestii i chciałem potestować na Life ale nie umiem ustawić sobie priorytetów w tej magii. (są jakieś ?)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Ja tam specem od magii nie jestem, ale w Lajfie jak to mówi nasz Smerfaster tron,dwellersi.... i jedziesz. No i nie ma opcji, że brak tych dwóch czarów Chyba faktycznie jeszcze pecha nie miał takiego jak ty.
Ja ogólnie tron z 3 kości - no chyba, że mało kości to wtedy wersja ekonomiczna. Potem to już zależy od kości, ale staram się dwellersów nie rzucać z mniejszej ilości niż 5 kości. Nie opłaca się (21+ to jednak duuuużo czasami). Z czarów przydatnych to Flesh to stone oraz Shield of thrones zawsze do CC się nadają. W Lifie jak grasz na drzewie i treekinach to Regrowth wraz z odzyskiem 1 rany po udanym czarze są nieocenione. Pocisk też się przydaje jak są lasy oraz regeneracja na łuczników jakby co, więc w sumie wszystko można wykorzystać.
Na Beaście nie grałem dużo, ale potrafi też namieszać zwłaszcza przy grze na dużej liczbie bohaterów. Klątwa nieźle karze przeciwnika, dopalacze są wskazane, a włócznia potrafi nieźle zatrzymać duże stworzenia
Wybór należy do Ciebie lecz jak chcesz wziąć treekiny i drzewko to lepiej się sprawdzi LIFE. A i tak całość zweryfikują kostki
Ja ogólnie tron z 3 kości - no chyba, że mało kości to wtedy wersja ekonomiczna. Potem to już zależy od kości, ale staram się dwellersów nie rzucać z mniejszej ilości niż 5 kości. Nie opłaca się (21+ to jednak duuuużo czasami). Z czarów przydatnych to Flesh to stone oraz Shield of thrones zawsze do CC się nadają. W Lifie jak grasz na drzewie i treekinach to Regrowth wraz z odzyskiem 1 rany po udanym czarze są nieocenione. Pocisk też się przydaje jak są lasy oraz regeneracja na łuczników jakby co, więc w sumie wszystko można wykorzystać.
Na Beaście nie grałem dużo, ale potrafi też namieszać zwłaszcza przy grze na dużej liczbie bohaterów. Klątwa nieźle karze przeciwnika, dopalacze są wskazane, a włócznia potrafi nieźle zatrzymać duże stworzenia
Wybór należy do Ciebie lecz jak chcesz wziąć treekiny i drzewko to lepiej się sprawdzi LIFE. A i tak całość zweryfikują kostki
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Wszystko daje w zależności od przeciwnika:D
Co do łuczników – jeżeli przeciwnik ma cokolwiek co im zagraża w templatkach to daje ich w 1 szeregu, warto też pamiętać że jeśli siedzi w nich mag to on też im zagraża;)
(boisz się nie tylko klop krasnoludzkich bo są też mortary, hellcannony, rock lobbery, flaming skulls catapults, trebusze, warp lighting cannon, doom rocket, scorch(i inne czary w temp latkach)…)
Choć wiadomo że w 2 szeregach zajmują mniej miejsca dzięki czemu można skomasować ostrzał…
W treekiny nie wierzę – nie są tak twarde jak wskazywałaby cena.
Wildów w rozpie mam, obok tancerzy, bo, dzięki swojej mobilności, bardzo dużo nam dają (flankowanie, niszczenie maszyn/rydwanów)
Co do łuczników – jeżeli przeciwnik ma cokolwiek co im zagraża w templatkach to daje ich w 1 szeregu, warto też pamiętać że jeśli siedzi w nich mag to on też im zagraża;)
(boisz się nie tylko klop krasnoludzkich bo są też mortary, hellcannony, rock lobbery, flaming skulls catapults, trebusze, warp lighting cannon, doom rocket, scorch(i inne czary w temp latkach)…)
Choć wiadomo że w 2 szeregach zajmują mniej miejsca dzięki czemu można skomasować ostrzał…
W treekiny nie wierzę – nie są tak twarde jak wskazywałaby cena.
Wildów w rozpie mam, obok tancerzy, bo, dzięki swojej mobilności, bardzo dużo nam dają (flankowanie, niszczenie maszyn/rydwanów)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Ja na Poznań będę próbował coś takiego uszykować:
1 Spellweaver @ 310.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Noble @ 142.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonhelm [10.0]
12+1 Glade Guard @ 168.0 Pts
Longbow; Musician
12+1 Glade Guard @ 168.0 Pts
Longbow; Musician
15+1 Glade Guard @ 226.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
7+1 Wardancers @ 165.0 Pts
Musician
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
Models in Army: 75
Total Army Cost: 2000.0
Magiczka idziedo łuków, BSB pewnie do drugich, odginaczki orły + wildzi+driady czyszczą śmieci oraz maszyny, jak coś dojedzie to treeman, tancerki od boku oraz driady.
Ewentualnie zostaje jeszcze opcja będziemy twardzi, gdzie wstawię zamiast wildów i zmniejszenia łuków oraz driad oddział treekinów. Zobaczymy ....
1 Spellweaver @ 310.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Noble @ 142.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonhelm [10.0]
12+1 Glade Guard @ 168.0 Pts
Longbow; Musician
12+1 Glade Guard @ 168.0 Pts
Longbow; Musician
15+1 Glade Guard @ 226.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
7+1 Wardancers @ 165.0 Pts
Musician
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
Models in Army: 75
Total Army Cost: 2000.0
Magiczka idziedo łuków, BSB pewnie do drugich, odginaczki orły + wildzi+driady czyszczą śmieci oraz maszyny, jak coś dojedzie to treeman, tancerki od boku oraz driady.
Ewentualnie zostaje jeszcze opcja będziemy twardzi, gdzie wstawię zamiast wildów i zmniejszenia łuków oraz driad oddział treekinów. Zobaczymy ....
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
@Heptun...dzięki za info.
Dam jeszcze ze 3 szanse tej magii i zobaczę co wyjdzie (wczoraj losowanie masakra)
W niedziele gram z HE więc dwellers będzie boleć, a +2/+4 T się przyda na White Lionów
@Laik, Heptun
Według tego co napisaliście
Na szybko siedząc w pracy skleiłem coś takiego:
Powiedzcie mi jeszcze:
Wildów mam na półce...w pudełku...z folią.
Nie pomaluję ich w tym roku (pewnie dam do profesjonalnego pomalowania)
Nie skleję ich w tym roku
Ba... nawet ich nie otworzę w tym roku....bo nie mam na to czasu :/
Mam Glade Riderów....pomalowanych (muszę tylko podstawki poprawić i będą 100% ready)
Czy na masterze mogą robić jako Wild Riders ?
Resztę figurek mam...sklejam/kończę malowanie.
Dam jeszcze ze 3 szanse tej magii i zobaczę co wyjdzie (wczoraj losowanie masakra)
W niedziele gram z HE więc dwellers będzie boleć, a +2/+4 T się przyda na White Lionów
@Laik, Heptun
Według tego co napisaliście
Na szybko siedząc w pracy skleiłem coś takiego:
No i nie mam zielonego pojęcia jak wcisnąć 6 treekina ... lub zamienić na coś innego.General, Mag 4lv Spellweaver @ 310.0 Pts (Wand of Wych Elm, Dragonbane Gem)
BSB Noble @ 130 Pts (Asyendi's Bane, Hail of Doom Arrow)
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
13 Glade Guard @ 162 Pts + Mus
13 Glade Guard @ 162 Pts + Mus
13 Glade Guard @ 184 Pts + Mus + Banner of Eternal Flame
5 Treekin @ 390 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
1 Great Eagle @ 50 Pts
1 Great Eagle @ 50 Pts
5 Wild Riders @ 148 pts + Banner
Total Army Cost: 1998
Akurat krasnoludzkich boję się najmocniej (po pierwsze bo zawsze je wystawi, po drugie bo przerzuty)Laik pisze:Co do łuczników – jeżeli przeciwnik ma cokolwiek co im zagraża w templatkach to daje ich w 1 szeregu, warto też pamiętać że jeśli siedzi w nich mag to on też im zagraża;)
(boisz się nie tylko klop krasnoludzkich bo są też mortary, hellcannony, rock lobbery, flaming skulls catapults, trebusze, warp lighting cannon, doom rocket, scorch(i inne czary w temp latkach)…)
Powiedzcie mi jeszcze:
Wildów mam na półce...w pudełku...z folią.
Nie pomaluję ich w tym roku (pewnie dam do profesjonalnego pomalowania)
Nie skleję ich w tym roku
Ba... nawet ich nie otworzę w tym roku....bo nie mam na to czasu :/
Mam Glade Riderów....pomalowanych (muszę tylko podstawki poprawić i będą 100% ready)
Czy na masterze mogą robić jako Wild Riders ?
Resztę figurek mam...sklejam/kończę malowanie.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Heptun pisze:Pytanie do orgów- kudlatego. Wydaje mi się jednak ,iż to naprawdę spoko prox Sam też mam problem z wildami:)Luc pisze: Czy na masterze mogą robić jako Wild Riders ?
Podstawka się zgadza
Są pomalowani
A nie ma takiej siły na tej planecie abym zdążył Wildów otworzyć, skleić, pomalować.
PS. Mi się udało kupić ostatni box w Bardzie w Poznaniu (metalowych jeszcze)
Przepłaciłem, ale patrząc, że zostali wycofani to się cieszę z zakupu
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Co o tym sądzicie?
Wood Elves Army
Spellweaver @ 275.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4;
Dispel Scroll [25.0]
Noble @ 178.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Amaranthine Brooch [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Great Eagle @ [50.0] Pts
Noble BSB @ 130.0 Pts
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
7+1 Dryads @ 108.0 Pts
7+1 Dryads @ 108.0 Pts
9+1 Glade Guard @ 154.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts Musician
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts Musician
3 Warhawk Riders @ 120.0 Pts
Wardancers @ 162.0 Pts
Wardancers @ 162.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 62
Total Army Cost: 1996.0
Proszę o komentarze!
Wood Elves Army
Spellweaver @ 275.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4;
Dispel Scroll [25.0]
Noble @ 178.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Amaranthine Brooch [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Great Eagle @ [50.0] Pts
Noble BSB @ 130.0 Pts
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
7+1 Dryads @ 108.0 Pts
7+1 Dryads @ 108.0 Pts
9+1 Glade Guard @ 154.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts Musician
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts Musician
3 Warhawk Riders @ 120.0 Pts
Wardancers @ 162.0 Pts
Wardancers @ 162.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 62
Total Army Cost: 1996.0
Proszę o komentarze!
Nie wiem do czego latacz potrzebny ?
Ja się jednak przekonałem do tego co pisał Laik
Łuki...łuki.... łuki!
Treeman i max łuków to chyba mus dla nas. (tzn Treeman niekoniecznie ale ja go uwielbiam )
Ja się jednak przekonałem do tego co pisał Laik
Łuki...łuki.... łuki!
Treeman i max łuków to chyba mus dla nas. (tzn Treeman niekoniecznie ale ja go uwielbiam )
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
@Lenart
muszę przyznać że nie grałem za bardzo na noblu na pegazie - jak on działa w praktyce?
(grałem 2 razy na Pasiaka i w naszych bitwach jego noble nie zrobił nic poza wypaleniem hody)
zastanawiam się jeszcze nad championami w driadach - fajnie ich mieć ale zawsze jakoś wybierałem dodatkową driadę)
a całościowo to wychodzi dość podobny standard nam wszystkim
muszę przyznać że nie grałem za bardzo na noblu na pegazie - jak on działa w praktyce?
(grałem 2 razy na Pasiaka i w naszych bitwach jego noble nie zrobił nic poza wypaleniem hody)
zastanawiam się jeszcze nad championami w driadach - fajnie ich mieć ale zawsze jakoś wybierałem dodatkową driadę)
a całościowo to wychodzi dość podobny standard nam wszystkim
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.