Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Gratuluje !! ale kurde jestem pod mega wrażeniem bo albo rozpiska jest naprawdę mega OK (z 1 klockiem ?), albo tam u was poziom "jaki taki" albo jest 3 opcja - masz rzuty jak sam Szatan
Przecież Bestie dla Bretki to promocja. Imperium słabo złożone ale to nadal imperium z flagelantami. O lizakach sie nie wypowiadam bo moje doświadczenie z nimi jest bliskie 0 (w Krakowie brak takowych).
Deathowi kompletnie nie ufam, Beast na dużym i 2x shadow = najlepsza opcja
Przecież Bestie dla Bretki to promocja. Imperium słabo złożone ale to nadal imperium z flagelantami. O lizakach sie nie wypowiadam bo moje doświadczenie z nimi jest bliskie 0 (w Krakowie brak takowych).
Deathowi kompletnie nie ufam, Beast na dużym i 2x shadow = najlepsza opcja
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
zdecydowanie opcja 3Dibo pisze:3 opcja - masz rzuty jak sam Szatan
Deathowi kompletnie nie ufam, Beast na dużym i 2x shadow = najlepsza opcja
imp, tragicznie złożone, bretka też nie najlepiej, a Kudłaty zagrał tak by wygrać
osobiście death uważam za najsłabszy lor, ale to moje osobiste zdanie, już lepszy jest beast zdecydowanie
Kudeł grał na Slanie z Death bo jego armię bolą samotni kowboje, pytanie właśnie jak się to opłaca .
A kudeł popełnił dość istotny błąd nie wystawiając slana na środku, przez co rzucił tylko 2 snajperki 1 na ld i T na Duży rydwan, a potem nie miał do moich herosów zasięgu. A bretka i imperium nie były nawet jakoś masakrycznie źle złożone raczej chodziło o to że to ja napierałem i nic sobie nie robiłem z ich jednostek. Założenie było proste jeżeli nie zostanę zkanapkowany z wszystkich stron to ich zabiję a z empire rozbiło się o to ile gorów zginie od flagelantów (poległo 17).
A jak ktoś mi poda przepis na rozwalenie komba slan death, chain lighting, kowboj 3 salki i może skinków, to gratuluję.
przynajmniej nie w tej armii.
A kudeł popełnił dość istotny błąd nie wystawiając slana na środku, przez co rzucił tylko 2 snajperki 1 na ld i T na Duży rydwan, a potem nie miał do moich herosów zasięgu. A bretka i imperium nie były nawet jakoś masakrycznie źle złożone raczej chodziło o to że to ja napierałem i nic sobie nie robiłem z ich jednostek. Założenie było proste jeżeli nie zostanę zkanapkowany z wszystkich stron to ich zabiję a z empire rozbiło się o to ile gorów zginie od flagelantów (poległo 17).
A jak ktoś mi poda przepis na rozwalenie komba slan death, chain lighting, kowboj 3 salki i może skinków, to gratuluję.
przynajmniej nie w tej armii.
Ponieważ już powoli przymierzam się do zakupów, chciałbym opinie doświadczonych graczy na temat rozpisek, które wypłodziłem:
1.Unnamed2400 Pts - Beastmen Army
1 Doombull @ 326.0 Pts
General; Frenzy; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Gnarled Hide [15.0]
Luckstone [5.0]
Gold Sigil Sword [15.0]
1 Wargor @ 161.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Ram Horn Helm [15.0]
Dawnstone [25.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Bray Shaman @ 110.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
36 Gor Herd @ 321.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
4 Minotaurs @ 345.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Bloodkine @ [20.0] Pts
23 Bestigor Herd @ 312.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Models in Army: 101
Total Army Cost: 2400.0
2.Unnamed2400 Pts - Beastmen Army
1 Beastlord @ 228.0 Pts
General; Shield
Gnarled Hide [15.0]
Armour of Destiny [50.0]
Sword of Battle [15.0]
1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
1 Bray Shaman @ 110.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
1 Bray Shaman @ 110.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
1 Wargor @ 154.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Dawnstone [25.0]
Enchanted Shield [15.0]
39 Gor Herd @ 327.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
38 Gor Herd @ 337.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
11 Ungor Herd @ 58.0 Pts
Shield; Musician
11 Ungor Herd @ 58.0 Pts
Shield; Musician
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
5 Centigors @ 132.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
24 Bestigor Herd @ 330.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Models in Army: 160
Total Army Cost: 2399.0
W pierwszej rozpisce magowie siedzą w gorach i idą do przodu rzucając czary. Minotaury z doombullem i pieski biją i zaganiają jednostki wroga.
W drugiej rozpisce założenie jest takie, że szamani siedzą kolejno w jednym klocku gorów + małe oddziałki ungorów. Raidersi, pieski wkurzają, odginają, wiążą walką. Lord w bestigorach i bsb w gorach klepią. Centigory, jako wsparcie dla bestigorów(odginanie, flankowanie).
W obu rozpiskach rydwany i razorgory robią wszystko, bo to wszechstronne jednostki(mam nadzieję) .
1.Unnamed2400 Pts - Beastmen Army
1 Doombull @ 326.0 Pts
General; Frenzy; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Gnarled Hide [15.0]
Luckstone [5.0]
Gold Sigil Sword [15.0]
1 Wargor @ 161.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Ram Horn Helm [15.0]
Dawnstone [25.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Bray Shaman @ 110.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
36 Gor Herd @ 321.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
4 Minotaurs @ 345.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Bloodkine @ [20.0] Pts
23 Bestigor Herd @ 312.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Models in Army: 101
Total Army Cost: 2400.0
2.Unnamed2400 Pts - Beastmen Army
1 Beastlord @ 228.0 Pts
General; Shield
Gnarled Hide [15.0]
Armour of Destiny [50.0]
Sword of Battle [15.0]
1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
1 Bray Shaman @ 110.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
1 Bray Shaman @ 110.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
1 Wargor @ 154.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Dawnstone [25.0]
Enchanted Shield [15.0]
39 Gor Herd @ 327.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
38 Gor Herd @ 337.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
11 Ungor Herd @ 58.0 Pts
Shield; Musician
11 Ungor Herd @ 58.0 Pts
Shield; Musician
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
5 Centigors @ 132.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
24 Bestigor Herd @ 330.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Models in Army: 160
Total Army Cost: 2399.0
W pierwszej rozpisce magowie siedzą w gorach i idą do przodu rzucając czary. Minotaury z doombullem i pieski biją i zaganiają jednostki wroga.
W drugiej rozpisce założenie jest takie, że szamani siedzą kolejno w jednym klocku gorów + małe oddziałki ungorów. Raidersi, pieski wkurzają, odginają, wiążą walką. Lord w bestigorach i bsb w gorach klepią. Centigory, jako wsparcie dla bestigorów(odginanie, flankowanie).
W obu rozpiskach rydwany i razorgory robią wszystko, bo to wszechstronne jednostki(mam nadzieję) .
co do 2 rozpy zamień pieski na ungor ridersów, wywal małe oddział ungorów, zwiększ bestigory
co do 1 to zdecyduj się albo minosie albo bestigory bo 4 minotaury to tylko 12 W z T4 więc nie zawile zrobią
BSB najlepiej w wersji tesco z Charmed Shieldem za 119 plus ewentualnie jakaś magiczna kosa za punktów/ironcurse icon, Dragon helm dawstone gnarled hide(puszka), albo gnarled hide i beast banner.
Oto moja rozpiska którą zrobiłem remis z lizakami na 2200 po upgrejdzie do 2400 wszedłby na pewno lv na lordzie plus jakiś śmietnik.
Doombull 333
Sword of Swift Slaying 25(ASF)
Dawnstone 25 (reroll save)
Gnarled Hide 15
Ramhorn Helm 15
Great bray shaman lv 3 Shadow 214
Ahw 4
Sacrifice Dagger 10
Bray-Shaman lv 2 Shadow 160
Dispell Scroll 25
Stone of Spite 25
Gorbull BSB 243
HA;Charmed Shield, Ironcurse Icon, Chalice of Dark Rain 40
Minotaurs 443
7 sztandar muzyk, AHW
3x 5 Harpy 3x55
Pumba 55
Gor herd 338
39FCG, AHW
3x5 Ungor Skirmishers 3x30
2xRydwan 2x 80
co do 1 to zdecyduj się albo minosie albo bestigory bo 4 minotaury to tylko 12 W z T4 więc nie zawile zrobią
BSB najlepiej w wersji tesco z Charmed Shieldem za 119 plus ewentualnie jakaś magiczna kosa za punktów/ironcurse icon, Dragon helm dawstone gnarled hide(puszka), albo gnarled hide i beast banner.
Oto moja rozpiska którą zrobiłem remis z lizakami na 2200 po upgrejdzie do 2400 wszedłby na pewno lv na lordzie plus jakiś śmietnik.
Doombull 333
Sword of Swift Slaying 25(ASF)
Dawnstone 25 (reroll save)
Gnarled Hide 15
Ramhorn Helm 15
Great bray shaman lv 3 Shadow 214
Ahw 4
Sacrifice Dagger 10
Bray-Shaman lv 2 Shadow 160
Dispell Scroll 25
Stone of Spite 25
Gorbull BSB 243
HA;Charmed Shield, Ironcurse Icon, Chalice of Dark Rain 40
Minotaurs 443
7 sztandar muzyk, AHW
3x 5 Harpy 3x55
Pumba 55
Gor herd 338
39FCG, AHW
3x5 Ungor Skirmishers 3x30
2xRydwan 2x 80
Zastanawiam się czy rozpiska, którą prezentuję poniżej ma rację bytu w obecnych czasach...
Beastlord @ 254
heavy armour; shied; GENERAL
talisman of preservation - 45
bloodbath sword - 40
ramhorn helm - 15
Great Bray Shaman @ 260
lore of shadow; 4 magic level
DS - 25
Gorebull @ 214
shield;
the brass cleaver - 30
blackened plate - 20
Wargor @ 206
heavy armour; shield; BSB
Bast Banner - 75
gnarled hide - 15
Bray Shaman @ 75
lore of beasts; ahw; 1 magic level
40 Gors @ 345
FCG;ahw
Tuskgor Chariot @ 80
Tuskgor Chariot @ 80
Tuskgor Chariot @ 80
6 Ungor raiders @ 36
5 Ungor raiders @ 30
29 Bestigors @ 393
FCG
standart of discipline - 15
6 Minotaurs @ 364
musician; ahw
5 Harpies @ 70
scout
Razorgor @ 55
Razorgor @ 55
TOTAL: 2599
Ogólnie założenie jest takie, że po stole hasają 3 oddziały, które są w stanie zrobić przeciwnikowi większą krzywdę:
a) 40 gorów z szamanem best i wargorem BSB - w założeniu kombajn 40 A S5; jako obrona - liczna i T5 - podpakowani z sygnatury beasts
b) 29 bestigorów z beaslordem - tłuką się w miarę możliwości z kimś kto też ma ASl ew. mordują potwory, w ostateczności z normalnym oddziałem, ale wtedy na ten oddział idzie kanonada osłabień szhadow, żeby bestigory dożyły własnego ataku
c) 6 minosów z gorebullem - następny kombajn - jak da rade to wchodzą w etheral falmy.
+ do tego rydwany - ja je traktuje jako odganiaczki, wątpię, żeby samemu rokręciły jakiś oddział... chociaż może...
Harpie mordują jakieś maszyny, a pumby to śmieciowe wystawienie i może cośtam odgonią...
Proszę o konstruktywną krytykę.
Beastlord @ 254
heavy armour; shied; GENERAL
talisman of preservation - 45
bloodbath sword - 40
ramhorn helm - 15
Great Bray Shaman @ 260
lore of shadow; 4 magic level
DS - 25
Gorebull @ 214
shield;
the brass cleaver - 30
blackened plate - 20
Wargor @ 206
heavy armour; shield; BSB
Bast Banner - 75
gnarled hide - 15
Bray Shaman @ 75
lore of beasts; ahw; 1 magic level
40 Gors @ 345
FCG;ahw
Tuskgor Chariot @ 80
Tuskgor Chariot @ 80
Tuskgor Chariot @ 80
6 Ungor raiders @ 36
5 Ungor raiders @ 30
29 Bestigors @ 393
FCG
standart of discipline - 15
6 Minotaurs @ 364
musician; ahw
5 Harpies @ 70
scout
Razorgor @ 55
Razorgor @ 55
TOTAL: 2599
Ogólnie założenie jest takie, że po stole hasają 3 oddziały, które są w stanie zrobić przeciwnikowi większą krzywdę:
a) 40 gorów z szamanem best i wargorem BSB - w założeniu kombajn 40 A S5; jako obrona - liczna i T5 - podpakowani z sygnatury beasts
b) 29 bestigorów z beaslordem - tłuką się w miarę możliwości z kimś kto też ma ASl ew. mordują potwory, w ostateczności z normalnym oddziałem, ale wtedy na ten oddział idzie kanonada osłabień szhadow, żeby bestigory dożyły własnego ataku
c) 6 minosów z gorebullem - następny kombajn - jak da rade to wchodzą w etheral falmy.
+ do tego rydwany - ja je traktuje jako odganiaczki, wątpię, żeby samemu rokręciły jakiś oddział... chociaż może...
Harpie mordują jakieś maszyny, a pumby to śmieciowe wystawienie i może cośtam odgonią...
Proszę o konstruktywną krytykę.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
dość ładna rozpiska
lorda bym inaczej złożył i totalnie nie wiem co to za mieczyk, ale to propozycja:
talisman of p, armour of selver steel, biting blade
twardy, Sv na 2+ i ward 4+, do tego 5S i AP to nie mało
brakuje tu herdstona, jak już masz dwóch shamanów z tego jeden duży to musisz mieć ten kamyk, i fajnie go się taktycznie wykorzystuje
minosków dał bym jednego więcej, nawet kosztem harpii, ale to jak pkt. starczy, powyższe rady są większym priorytetem szczególnie kamyk
ja lubię corowe rydwany, to jedyna alternatywa w corach, i sensowna, szczerze zastanawiałem się nad 6 jak by nie ograniczenie oiro na poznański master
lorda bym inaczej złożył i totalnie nie wiem co to za mieczyk, ale to propozycja:
talisman of p, armour of selver steel, biting blade
twardy, Sv na 2+ i ward 4+, do tego 5S i AP to nie mało
brakuje tu herdstona, jak już masz dwóch shamanów z tego jeden duży to musisz mieć ten kamyk, i fajnie go się taktycznie wykorzystuje
minosków dał bym jednego więcej, nawet kosztem harpii, ale to jak pkt. starczy, powyższe rady są większym priorytetem szczególnie kamyk
ja lubię corowe rydwany, to jedyna alternatywa w corach, i sensowna, szczerze zastanawiałem się nad 6 jak by nie ograniczenie oiro na poznański master
Ładnie pięknie ale jak chcesz odginaczki i śmieciowe wystawienia to wrzuć psy, są tańsze i co ważniejsze - szybsze, co to za odginaczka co jedzie za odziałem który ma osłaniać albo spowalnia ten odział. Rydwan ma 7" ruchu a reszta armii biega po 10-12" psy biegną na 14 więc łatwiej sie zabezpieczyć. Tak ! Ja wiem że psy nie zapychają corów, ale przemyśl sprawę, jeśli potrzebujesz takich rzeczy. Wydaje mi sie że 3 harpie i 3 świnie to wystarczające zabezpieczenie.
No chyba że rydwany są do zabezpieczania tyłów a to OK.
No chyba że rydwany są do zabezpieczania tyłów a to OK.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
ostatnio strasznie polubiłem 5ungorów ridersów, uważam że to jedna z naszych podstawowych odginaczek, fakt mają tylko 10M ale skirmish daje im dużą mobilność ruchu, i małe podstawki rewelacja, mieszczą się w szczelinach po między oddziałami
też jak powyżej rydwany nie odegniesz niczego, chyba że mówisz o szarży by przytrzymać coś turę max dwie, do pilnowania tyłów też średni pomysł, bo jeśli coś jest na naszych tyłach to jest tak mobilne jak furie, czyli lata albo to fiend, a jeśli w rozpisce mam wybierać po między harpiami a razorgorami, to osobiście pierw wolę razogory, bo są twardsze i nie panikują same z siebie, a harpie to najchętniej tylko w scoucie
czyli minimum odginaczek to 2x 5 ungor riders i 2x razorgor, a full zestaw to dodatkowe 2x 5 harpii w scoucie
wcześniej myślałem że po co odginacki tej armii, ale to myślenie zostało mi z DoChu, w BoChu strasznie dużo dają, i utrudniają przeciwnikowi wiele działań
też jak powyżej rydwany nie odegniesz niczego, chyba że mówisz o szarży by przytrzymać coś turę max dwie, do pilnowania tyłów też średni pomysł, bo jeśli coś jest na naszych tyłach to jest tak mobilne jak furie, czyli lata albo to fiend, a jeśli w rozpisce mam wybierać po między harpiami a razorgorami, to osobiście pierw wolę razogory, bo są twardsze i nie panikują same z siebie, a harpie to najchętniej tylko w scoucie
czyli minimum odginaczek to 2x 5 ungor riders i 2x razorgor, a full zestaw to dodatkowe 2x 5 harpii w scoucie
wcześniej myślałem że po co odginacki tej armii, ale to myślenie zostało mi z DoChu, w BoChu strasznie dużo dają, i utrudniają przeciwnikowi wiele działań
Psy podobnie jak inne jednostki z tym zapiskiem jednak liczą się do core (przynajmniej powinny). W booku jest napisane, że nie liczą się do minimalnej liczby oddziałów, a takiej w 8ed nie ma. Nie było to nigdzie zerratowane, więc imo powinny się liczyć do minimalnego udziału procentowego core w armii. Chyba, że jednak o czymś nie wiem i gw gdzieś to napisało.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Chyba źle użyłem słowa odganiaczka... chodziło mi oczywiście o to, że rydwan szarżuje i trzyma oddział w combacie. Zupełnie nie wiem gdzie tego herdstona wcisnąć - wywalić pumbagora?
W takim układzie - wywalam pumbę - wstawiam herdstone; wywalam 1 raidera i 1 rydwan i mam 3x5psów (zakładając, że wersja Sharda jest prawdą), wywalam harpie i wstawiam minosa i mam 21 (bo mi jeszcze ha wypadł z beastlorda), za to wstawiam bestigora, dragonbane gem i ahw (na szamanie).
Czyli wyglądałoby to tak...
Beastlord @ 248
shied; GENERAL
talisman of preservation - 45
armour of silver steel - 45
biting blade - 10
Great Bray Shaman @ 265
lore of shadow; 4 magic level; ahw
DS - 25
dragonbane gem - 5
Gorebull @ 214
shield;
the brass cleaver - 30
blackened plate - 20
Wargor @ 206
heavy armour; shield; BSB
Bast Banner - 75
gnarled hide - 15
Bray Shaman @ 125
lore of beasts; ahw; 1 magic level
herdsotne - 50
40 Gors @ 345
FCG;ahw
Tuskgor Chariot @ 80
Tuskgor Chariot @ 80
5 Warhounds @ 30
5 Warhounds @ 30
5 Warhounds @ 30
5 Ungor raiders @ 30
5 Ungor raiders @ 30
30 Bestigors @ 405
FCG
standart of discipline - 15
7 Minotaurs @ 423
musician; ahw
Razorgor @ 55
TOTAL: 2599
W takim układzie - wywalam pumbę - wstawiam herdstone; wywalam 1 raidera i 1 rydwan i mam 3x5psów (zakładając, że wersja Sharda jest prawdą), wywalam harpie i wstawiam minosa i mam 21 (bo mi jeszcze ha wypadł z beastlorda), za to wstawiam bestigora, dragonbane gem i ahw (na szamanie).
Czyli wyglądałoby to tak...
Beastlord @ 248
shied; GENERAL
talisman of preservation - 45
armour of silver steel - 45
biting blade - 10
Great Bray Shaman @ 265
lore of shadow; 4 magic level; ahw
DS - 25
dragonbane gem - 5
Gorebull @ 214
shield;
the brass cleaver - 30
blackened plate - 20
Wargor @ 206
heavy armour; shield; BSB
Bast Banner - 75
gnarled hide - 15
Bray Shaman @ 125
lore of beasts; ahw; 1 magic level
herdsotne - 50
40 Gors @ 345
FCG;ahw
Tuskgor Chariot @ 80
Tuskgor Chariot @ 80
5 Warhounds @ 30
5 Warhounds @ 30
5 Warhounds @ 30
5 Ungor raiders @ 30
5 Ungor raiders @ 30
30 Bestigors @ 405
FCG
standart of discipline - 15
7 Minotaurs @ 423
musician; ahw
Razorgor @ 55
TOTAL: 2599
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
wywal z besstlorda shielda bo ten item do SV mówi że daje 2+SV ale nie można w żaden sposób go polepszyć
nie wiem po co Great Shamanowi dragon gem bo AHW się czasem przydaje, ale to pkt. na odginacki, z AHW, albo na 2lvl shamanie bo nie opłaca się sygnaturka z beasta na 1lvl bo zżera to przynajmniej 3 kostki a tak można na dwóch próbować przy 2lvl i dodaktowy czar z tego lora które są dość jednak fajne
nie wydaje mi się że ten zapisek był eliminowany przez 8ed., z tego co pamiętam było gdzieś albo w RB albo jakiejś głównej erracie napisane że nie liczą się do % tak jak wcześniej do limitu unitów, wyobrażasz sobie DE z 10 oddziałami harpii przy porno shootingu, nic nie robisz stoisz i kwiczysz, a jak szarżujesz to ucieka i tak w kółko milionów lat
zmniejsz nieco gory abyś miał 3 rydwany bo tego daj 4 x ungor ridersów, bo to są po za jednym razorgorem jedyne odginaczki
przypominam byście z ich łuków korzystali, bo czasem taka 5 potrafi zadać głupią ranę na dyskowcu czy na innych cowboyach, a nie raz udało mi się go zaciukać, co prawda moje mają zrobione laserowe dzidy może dlatego tak działają dobrze
nie wiem po co Great Shamanowi dragon gem bo AHW się czasem przydaje, ale to pkt. na odginacki, z AHW, albo na 2lvl shamanie bo nie opłaca się sygnaturka z beasta na 1lvl bo zżera to przynajmniej 3 kostki a tak można na dwóch próbować przy 2lvl i dodaktowy czar z tego lora które są dość jednak fajne
nie wydaje mi się że ten zapisek był eliminowany przez 8ed., z tego co pamiętam było gdzieś albo w RB albo jakiejś głównej erracie napisane że nie liczą się do % tak jak wcześniej do limitu unitów, wyobrażasz sobie DE z 10 oddziałami harpii przy porno shootingu, nic nie robisz stoisz i kwiczysz, a jak szarżujesz to ucieka i tak w kółko milionów lat
zmniejsz nieco gory abyś miał 3 rydwany bo tego daj 4 x ungor ridersów, bo to są po za jednym razorgorem jedyne odginaczki
przypominam byście z ich łuków korzystali, bo czasem taka 5 potrafi zadać głupią ranę na dyskowcu czy na innych cowboyach, a nie raz udało mi się go zaciukać, co prawda moje mają zrobione laserowe dzidy może dlatego tak działają dobrze
Shadar - jest generalna errata, ze się nie licza do core. Tak samo giant raty rat swarmy i inne z tym dopiskiem
Khumek i laserowe dzidy... xD
imo - minosy bez doomków nie beda działać. generalnie jak tych krów jest mniej niż 13 w oddziale to nie działają - sugerowałbym większe hordy gorów imo
Khumek i laserowe dzidy... xD
imo - minosy bez doomków nie beda działać. generalnie jak tych krów jest mniej niż 13 w oddziale to nie działają - sugerowałbym większe hordy gorów imo
Qc stara się Ci przekazać, że minoski w takim złożeniu nigdy nie zobaczą dobrego dla nich combatu. Byle gówna wyciągną ich dokładnie tam, gdzie nie chcesz ich mieć, potem zostaną skanapkowane i te krówki, które to przeżyją (jeśli przeżyją) najzwyczajniej się złamią. Imo dzięki za info. Ja od pewnego czasu liczyłem warhoundy i harpie do core, więc dobrze wiedzieć (i tak mam zawsze jakąś 1/3 armii w core, ale może kiedyś mi się ta wiedza przyda).
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
jak zaczniesz grac na dwóch hordach bestigorów i core się znacznie uszczuplą ^^
Kiedyś grałem na:
duża koza 1+ aS stubbron przerzut
duzy shami +1cast i dispel
mały shami chalice
mały shami ds
40 Gor FCG xhw
2 x 30 gor FCG xhw
3x5 harpie scout
jakies rydwany razorgory takie tam smiecie na 2400
Generalnie tez przyjemnie hordowo wada to tylko poleganie na magii. Potem przesiadłem sie na bestigory ; ) na jednej krowie dużej + BSB + + minosy zagrałem kolo 10 bitew i niestety imo nie ; (
Kiedyś grałem na:
duża koza 1+ aS stubbron przerzut
duzy shami +1cast i dispel
mały shami chalice
mały shami ds
40 Gor FCG xhw
2 x 30 gor FCG xhw
3x5 harpie scout
jakies rydwany razorgory takie tam smiecie na 2400
Generalnie tez przyjemnie hordowo wada to tylko poleganie na magii. Potem przesiadłem sie na bestigory ; ) na jednej krowie dużej + BSB + + minosy zagrałem kolo 10 bitew i niestety imo nie ; (