Vampiry na 1666 pts

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Vampiry na 1666 pts

Post autor: Heinrich »

Jak w temacie:

1 Necromancer @ 150 Pts
General; Magic Level 2; Book of Arkhan; Dispel Scroll

1 Necromancer @ 140 Pts
Magic Level 2; Black Periapt; Dispel Scroll

1 Von Carstein Vampire Thrall @ 145 Pts
Von Carstein; Barding; Lance; Heavy Armour
Nightmare; Walking Death; Enchanted Shield

5 Dire Wolves @ 50 Pts

5 Dire Wolves @ 50 Pts

5 Dire Wolves @ 50 Pts

18 Zombies @ 108 Pts

13 Zombies @ 78 Pts

9 Black Knights @ 274 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner

10 Black Knights @ 319 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of the Barrows

4 Ironguts @ 222 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Standard; Musician

4 Fell Bats @ 80 Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 76
Total Army Cost: 1666

Co o tym myślicie?

Borysss
Chuck Norris
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire

Post autor: Borysss »

Po pierwsze to bym zamienił przedmioty na herosach.
Generał ma się raczej kitrać bo jest bardzo ważny i nie można się nim zbytnio szwędać gdzie się chce. Po drugie wstawiłbym go na kobyłę.

Irony ? Hmm nie wiem czy to dobry pomysł. Dlaczego jednostka która w swoje własnej armii jest nie opłacalna ma się sprawić w VC ?
IMO Ws 3 to porażka.
Ps można najemnikom Ogrom dać magiczny sztandar ? (np Bull Standard ?)

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

nie wiem czemu ale u VC w ogóle mi nie pasuja ogry jako najemnicy, psuja ten kliamt dla mnie. Zamaist nich wstawiłbym 4 fasta, baty podpakwoał do 5 i moze jakiś fajny wypaśny klocuszek szkielich z savem na 4+??
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

A czemu niby jest nie opłacalna? Save 5+ siła 6 impakty z s 4, sztandar, muzyk, wysokie ld... czego chcieć więcej? Ws 3 to ma cała nasza armia i jakoś z tym żyję... Tak, moga mieć magic sztandar.

EDIT: Szkielety będą mnie raczej tylko spowalniały

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

to zamaist nich i batów daj trzecich BK :P :P :P
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Izwor
Chuck Norris
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Izwor »

to zamaist nich i batów daj trzecich BK
Będzie się przynajmniej klimatu trzymało :)

A co do przedmiotach na gienku to nie ma sensu ładować w jego ochronę...
Trzeba po prostu tak grać żeby nie doszło do walki z klockiem w którym siedzi nasz nekruś.

Borysss
Chuck Norris
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire

Post autor: Borysss »

Izwor pisze: A co do przedmiotach na gienku to nie ma sensu ładować w jego ochronę...
Trzeba po prostu tak grać żeby nie doszło do walki z klockiem w którym siedzi nasz nekruś.
Ojj... Ale gdyby trochę pomyśleć to o ile nagle bezpieczniejszy staje się generał - który trzyma na nogach Twoją armię ..
Ja nie lubię ryzykować nekrusem że nie potrzebnie znajdzie się w walce. A jak nie ma przedmiotów z którymi musi się wychylać to jestem spokojniejszy i skupiam się na innych rzeczach.
Ale każdy gra po swojemu.

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

Ale przecież Book of Arkhan ma zasięg 18" to co to jest za wychylanie się?

ODPOWIEDZ